JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleen: de laaste boeken die ik heb gelezen waren harry potter deel 1 2 3 en 4 in het Engels. (dat was ergens in 2003/2004 :)) Heb verder ook geen abbo op tijdschriften dus ook daar ga ik me niet mee kunnen vermaken.

Heb maar een beker gluhwein opgewarmd (kom maar op met die fles Ennas :D)

Ja vakantie uitzoeken is een hele bezigheid! Daar moet je ff rustig voor kunnen gaan zitten! Hopelijk vind je iets naar je zin.

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Er is gewoon zoveel dat je van gekkigheid niet meer weet waar je moet zoeken en wat je wilt!
    Maar ik vind de site van Vrij uit wel een fijne site. Daar kan ik best wat vinden denk ik!
    De sprookjescamping in Hardenberg schijnt ook erg leuk te zijn, maar ben bang dat ik Jara daar geen plezier mee doe aangezien ze het niet zo heeft op verklede mensen.
    Mega Mindy en Sinterklaas+aanhang zijn prima, maar daarvan denk ze dat ze echt zijn ;)

Bovendien vind ik veel dingen best heel duur :) We willen maar 1 weekje weg maar dan ben je al snel zo'n 400/500 euro kwijt. Dat vind ik best veel voor een weekje nederland....

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    :D:D Nou dan maar een lekkere gluhwein! Misschien worden de duitse zenders er ook nog leuk van! (als je er een paar op hebt ;))

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en dan maar hopen op mooi weer. Die hollandse zomers zijn ook niet alles.

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha:D alleen die na-synchronisatie is al om je krom te lachen. Klinkt voor geen jota!

Ik had me nog wel zo verheugd op " the devil wears prada" mja...de ontvanger zegt dat ie wel is op RTL 4 maar beeld heb ik niet ;)

6. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Oh ja meeting is voor ons waarschijnlijk ook te ver!

Marleen; Jullie willen wel in Nederland blijven? Wij zijn de laatste drie jaar naar Duitsland geweest, omdat ik niet zover wilde rijden en manlief niet in NL wilde kamperen omdat hij alle dagen al door heel Nederland crost voor z'n werk. Denk dat we nu toch maar wat verder weggaan, vind het zo zonde als het slecht weer is en wij gaan waarschijnlijk drie weken. Sprookjescamping hoor ik ook goede verhalen over, maar kans is groot dat die al vol zit. Als ze bang is van verklede mensen is dat misschien ook geen goed idee, Senna loopt er ook met een grote boog omheen... Dat is zeker een boel geld voor één weekje. Succes met zoeken!!

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Martje: zuid-duitsland? Is dat mooi?
    Dat is namelijk ook mijn idee voor dit jaar. Ik ben echt bere slecht in frans en vind dat (persoonlijk) ook vrij stug volk. Heb ook geen zin in een mega autorit dus zat ook aan duitsland te denken.

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Paso, we willen graag in juni op vakantie, dan is her nog geen zomer en dus mooi weer! (hoop ik ;) )
    Die nasynchronisatie is echt vreselijk! Haha

Martje, ja wij blijven dit jaar in nederland. Ben al blij dat we op vakantie gaan! De laatste x dat we echt op vakantie zijn geweest is bijna 5 jaar terug en daarna nog 5 dagen op texel geweest toen Jara 9 maanden was. En toen regende het 4 dagen...
    Kan me wel voorstellen dat je man liever naar het buitenland gaat. Hij heeft al een heleboel van nl gezien. Ik ben nog nooit in duitsland geweest maar daar gaan we vast nog eens heen.

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Paso;
    Wij hebben twee jaar op deze camping Camping Ferienpark Teutoburgerwald gestaan, niet duur en leuk voor kleine kindjes, vooral op het eerste veldje. Heerlijk voor je caravan zitten, terwijl de kids voor je neus lekker aan het spelen zijn. Een leuke camping in Duitsland vinden vond ik erg moeilijk, heel veel vind ik niet kindvriendelijk, mijn vereiste was speeltoestellen op het veld en niet te dicht bij het water en er zijn ook heel veel campings met heel veel seizoensplaatsen en dat vind ik ook niks. Uiteindelijk ben ik gaan zoeken naar een Nederlandse camping in Duitsland en zo zijn we hier terecht gekomen.

Oh lees net wat beoordelingen op zoover en de camping is er niet beter op geworden... Wij hebben het wel heel erg naar onze zin gehad, hadden ook hele leuke buren dat speelt waarschijnlijk ook mee en Senna vond het helemaal geweldig!! En het was een betaalbare camping, volgens mij waren wij toen € 500,00 kwijt voor drie weken.

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Martje; ik zal morgen eens kijken op de site...ik duik de badkuip in en daarna mn nest in. Ben een beetje gaar van die warme gluhwein en dat gestaar naar de laptop.

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Voor een weekje zou ik ook lekker in NL blijven en dan idd hopen op mooi weer!

Paso; Slaap lekker!

12. Sherry

Sherry Niet meer actief

Chantal wat fijn! EINDELIJK!!!!

eh, slaapse allemaal. Was met een website bezig en kwam er niet helemaal uit met flash. Tijd ging ietsjes sneller dan ik gedacht had..

Zal binnenkort trouwens een link posten met allemaal foto's van jurkjes. We krijgen nieuwe jurkjes en jasjes binnen voor zomer/voorjaar :)

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Stomme vraag..
    Wat voor lakentjes kan je in kinderwagen (mc mura) gebruiken?
    Wieglakens? Vien blijft een spugert dus moet wel t een en ander erin leggen. Zowiezo molton,lakentje,matje en hydro luier.
    En mag molton in bed?ja toch? Ze kan nog niet omrollen, ligt wel op haar zij te slapen.

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning ;)

Hier was het 05.00 dat ik beneden zat met Ismail. Hij lag gister in diepe slaap rond 18.00 want hij had na de fles van 15.00 niet geslapen. Gevolg is dat ik dus nu zo vroeg beneden zit :cool:

Paso ohh jullie hebben dus ook een schotel. Wij hadden gister ook zoo veel storing met de schotel. PFfffffff

Chantal ik heb gewoon een lakentje van het ledikantje erin. Daar heb je toch altijd wel een paar van. Hoe is Jamelie eronder dat haar zusje naar huis komt???

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    ik was al kwart voor 5 wakker.. in de stress wat ik nog allemaal moet halen.. echt veel! poeh
    dus was online ff aan het kijken op mn mobiel..maar batterij leeg.. dan maar op mn laptoppie. zal manlief straks wel boos zijn maarja.

Jamelie vind het wel leuk, maar zit ook met veel vragen, die sliep gister, schrik niet, pas half 12-12 uur denk ik,bij ons in bed.. nou ik denk dat wij eerder sliepen dan haar.. haha
    dus nog heel gesprek gehad met dr over vienna..
    merkte wel dat ze er veel over nadenkt.Nu vind ze het leuk, maar ook omdat wij er uiteraard blij om zijn,doet zij dat ook maar

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Chantal; Inderdaad gewoon wieglakentjes gebruiken voor in de kinderwagen!

Danitjuh; Dat was wel erg vroeg...

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

@chantal hier gebruikte we idd gewoon wiegen lakentjes.
    En had een speciaal slaapzakje voor in de wagenbak daar lag hij eigenlijk vaak in.

Nou mijn potten en pannetjes staan er weer... :(

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Chantal, in de wagen gebruikte ik ook gewoon wieg laken, wieghoeslaken en wiegdeken en hydroluier onder dr hoofdje ivm spugen.. (anders blijf je wassen..)
    Wat een spanning moet dit ook weer geven zeg, dat ze naar huis komt! Maar wel goede spanning!! En wat zal het voor Jamelie spannend zijn zeg.. Kan me heel goed voorstellen!

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    goedemorgen dames!

en ik lees dat het een HELE GOEDE MORGEN IS WANT VIENNA KOMT VRIJDAG NAAR HUIS!!!!!!!! oooh chantal, wat moet dat heerlijk zijn!!!!!
    ja, je kunt gewoon wieglakentjes gebruiken en een molton mag ook gewoon in het bedje. Alleen van die afsluitende moltonzeiltjes (tegen bedplassen) mogen niet geloof ik.

Dames, zo vroeg wakker, dan is het nog nacht hoor...!

'Morgen martje!

Hier alles goed, noortje slaapt goed, al wil ze 's avonds nog even 'op blijven' lijkt het wel. Dan zit ze even bij ons en daarna wil ze wel slapen...? we zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de wintersport. Wel lastig dat je niet alles al in kan pakken, Noor maakt alles elke dag weer vies... :p

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Alessandro; Nog steeds geen contact gehad met die man??

Marlous; Ook goedemorgen! Heerlijk dat Noortje zo goed slaapt. Wanneer gaan jullie op wintersport?

Deel Deze Pagina