Net banaan geprobeert, en wonderbaarlijk geen kokhals reflex en hij sabbelde en gretig op los. Dan maar niet met groente beginnen!
Dit was geprakt, ik heb me nog niet zo verdiept in de rapley methode... ben hier wat huiverig voor om mijn schoonouders a la rapley te laten voeren die zijn wat eigenwijs.
Hey meiden J Een leuke meeting gehad ! Kids hebben lekker gespeeld.Wij gegeten en gekletst. Wegen waren ook goed te doen,maar de tom tom stuurde me heen eerst naar Waddinxveen ipv Gouda. Chantal. Normaal zou ik zeggen met neusspray sprayen zodat het slijm weg gaat,maar ja dat gaat met de zonde natuurlijk niet zo makkelijk. Je hebt ook wel hoestdrank voor kinderen. Vorige keer had Levi genoeg aan gewoon wat tijm siroop. Paso, ja na het zwemmen had ze de borst gehad en viel ze in slaap. Kon haar daar overleggen in een box waarna ze verder sliep. Worteltjes nog niet favoriet dus
vien errug verkouden.. mannetje nu maar naar de apotheek gestuurd voor baby-luuf en otrivin. (had neusdruppels van zh in huis) had zh gebeld, want ze spuugt vaak en zit heel veel slijm bij. dus moest ik met otrivin beginnen ipv druppels. ze is echt zielig blijft maar huilen en spugen.. arm kind.. nu in bed gelegd met een ui.. komen telkens hele groene slierten uit dr neusje.. Jamelie ook al groen..
chantal, ik weet niet of het mag... maar ik sta 3x per dag met céan in een hete douche... douche heet aan en een bakje met ecualyptus onder de douche en flink stomen... merk dat alles op dat moment los komt... en dat het een beetje helpt.
Chantal, he bah.Helaas zit het echt in het weer. Elin heeft het ook. Viënna heeft natuurlijk nog niet echt weerstand kunnen opbouwen dus ben bang dat het nog wel een tijdje kan duren voor ze er af is.
ja inderdaad,zal wel even duren.. ach komt wel weer goed zo maar mn bedje in..zal wel weer een leuke nacht gaan worden. ze heeft niet zoveel geslapen vandaag,telkens maar half uur,max een uur en dan was ze weer wakker en sago. Ennas,waar bestel jij kleertjes voor jula? ben nog opzoek naar leuke site
Ah bah wat een zieke kindjes allemaal. Mag me hier ook aansluiten bij de groene slierten parade. Sophia is ook flink verkouden en ook nog koorts. Dus zetpillen, neusspray, luuf enz. staat al klaar. Zo naar bed.. ze zal wel een paar keer komen vannacht.. Avond eten was uitgespuugd (van de andijvie zat ze te kokhalzen) dus ik geef haar vanavond nog maar een flesje.. Dan heeft ze 4 flessen, fruit en een toetje op. Lijkt me wel genoeg denk ik!
Beterschap voor alle zieke kindjes. Hier ook een snotterige Ismail. Gebruik al neusspray. Maar duurt nu al een week dus morgen de huisarts bellen voor iets anders. Ik heb ook luuf, maar ik vergeet het elke keer te smeren Zal het straks eens doen met de fles van 22.30
Beterschap aan alle zieke kindjes! Wat is het toch balen he als die kleintjes ziek zijn? Hier gaat het gelukkig iets beter, maar ja.... nu nog een keer goed slapen??? zal het er ooit nog van komen?
Haha, zo had Romee van de week een potje bloemkool van Bonbebe. Daar zat ze ook van te kokhalzen, terwijl ze normaal alles eet! De bloemkool van mij en van Olvarit vind ze wel lekker
Oh wat veel snottebellenkindjes! Hier zal de pret ook wel losbarsten morgen. Er is weer flink gehoest vandaag. Beterschap allemaal! Ben me nu even aan het verdiepen in hapjes voor Jim, voor jullie al de normaalste zaak van de wereld, voor mij een nieuwe fase. Morgen even naar de Etos. Ik heb een bon gekregen voor een pak pampers simply dry voor 5 euro (normaal 9.99)...die ga ik dus zeker even testen. Bij ons net over de grens zouden die zelfs standaard maar 6.99 kosten. Dat is zelfs goedkoper dat de kruidvatluiers.
@patriesja eucalyptus vind ik zelf ook heerlijk ruiken. Je hebt hem ook met puur en voor in een oliebrander...
Paso jeetje dat is goedkoop zeg! Inderdaad mooi proberen Dus eucalyptus werkt goed.. moet ik ook maar eens gaan proberen dan
Ik ga morgen ook maar ff eucalyptes halen voor in bad ofzo. Jamelie ligt al.naast me in.bed. Vien in eigen bed en.manlief gaat in jaim dr bed...
6.99 klopt!! Ik heb ze ook getest maar vind ze stugger. Maarja, het verschil moet ergens in zitten natuurlijk Gaat een laaaaaaaaaaaaaaaange nacht worden. Ben er vanaf 21u al 6x uit geweest. Ze raakt iedere keer helemaal in paniek...
@eten, ja is erg vreemd. Hier is rundvlees met zoete aardappelen, sperzieboon met tomaat, wortel, brocolli met kaas en bruineboon met appel nog steeds favoriet. Andijvie had ik zo'n potje van staan. Dus dacht; probeer het even! Hier lepelen we formaat en struktuur 8 mnd potjes naar binnen zonder enige moeite..