JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Rono dat hij wakker word vind ik niet gek. Als hij in het ziekenhuis neit hele flessen drinkt dan heeft hij nu gewoon honger. Zo was dit met Fleur wel het geval toen zijn 3 weken geleden zo ziek was. Met gevolg dat ze nu nog 's nachts komt. Vanmorgen was het 3:45. Tioen heeft ze weer geslapen t/m 7 uur. Pap gegeven en ze ligt nu alweer een half uur op bed.

@Kaatje ja het is een nieuwe accu geworden alleen komt het pas vandaag bij hun. Het was niet op voorraad.De andere accu starte 3 keer wel en dan weer niet. Dus hun hebben ook de leverancier gebeld en dit vertelt. Gelukkig valt dit onder de garantie.
    Kan de auto pas vanmiddag ophalen als Ad weer thuis is. Anders zit ik met de kids.

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @bellie
    Leuk wat van je te horen. Wat fijn dat je aan het werk kan! Gefeliciteerd met je baan. Ik hoop dat het een beetje leuk is :)
    Leuke foto's.

@chantal
    Balen zeg sonde er weer uit.
    Hoe gaat het met jullie?

@ego
    Morguh,
    Hier een drukke dag. Straks naar iets van de gemg eente. Verplichting ivm de uitkering. Dus gezellig met de kinderen erheen. Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat ik weer buiten sta.
    Vanmiddag weer gezinsbegeleiding. Gisteren zag ze hoe het gaat tussen de oudste 2. Dus ze zei al: Goh ik snap dat je soms heel erg moe bent...
    Ergens moet ik vandaag nog naar de stad en boodschappen doen... geen idee wanneer...

Iedereen een fijne dag gewenst.

3. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames.

ach mamachantal wat sneu. Als ik jou was zou ik toch vragen of ze het je willen leren. Als je dat zelf ook ziet zitten natuurlijk.

bellie. hai leuk je weer te zien. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, klinkt erg leuk! Hopenlijk bevalt dit je beter, en zit je snel in je nieuwe ritme.

Nou hier is ons nieuwe ritme 6.00. pfft uurtje te vroeg maar mag niet klagen. Op zich is het ook wel lekker. krijg je lekker veel gedaan.
    Voor de rest is het erg spannend of we uit de moezel komen vandaag. Hoop het wel, en anders zal het wel stilliggen tot na het weekend worden. Ach ja als het alleen het weekend is, klagen we ook niet. Gaan we lekker naar ons huis. Wat leuks met de kindjes doen. Elk nadeel heeft zijn voordeel toch???!!!

4. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hi, mag van mezelf 10 minuten zp-en (ben thuis aan het werk, maar erg druk), dus snel even bijlezen...

Zag wel al heel veel foto's voorbijkomen van superschattige baby's, wat een poepiedoepies had iedereen in z'n buik zitten zeg!

5. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Effe reageren:

Rono, aaah, wat sneu, maar begrijpelijke beslissing, snap wel heel goed dat je er verdrietig om bent. Hero gaat vast een fijn nieuw thuis krijgen!

Chantal, oh nee, weer de sonde eruit. Wat een boefje is Vienna. Ik vind het tweede gedichtje van Paso mooi, de eerste ook, maar die doet me denken aan gedichtjes die je ziet bij MMM babies. Maar vind jouw gedichtje ook mooi.

Bellie, gezellig om jou ook weer 's te zien. Wat is Dinand veranderd zeg! Grote knul is het al.

Jac, haha ja elk nadeel heeft z'n voordeel, maar hoop toch dat jullie de Moezel doorkunnen.

Vakantie; wij weten het nog niet. Wilde eigenlijk naar Polen voor een huifkartocht, leuk voor dierenvriendin Noor, maar ik vind Rein er eigenlijk nog te klein voor. Zitten nu te denken aan een chalet ofzo in Normandie of een autotocht door Zuid-Engeland. Ik houd zelf wel erg van verre reizen, we zijn toen Noor 1,5 jaar was nog 3 weken met de rugzak door Japan getrokken, maar dat lijkt me met 2 kinderen zwaar a-relaxed. En ook te duur trouwens...

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh!

Anna:Hihi, ja ik klets nog wel veel op ZP hoor, maar das meer bij de feb. mama's. Maar ook erg druk geweest. Hoop dat ik nu een beetje tot rust kom mbt. solliciteren. Werd er op den duur gestoord van dat ik afwijzing op afwijzing kreeg. Maargoed, solliciteren is nu gelukkig niet meer nodig!

Succes straks met naar de gemeente te gaan!

@Dinand: Ja hij wordt groot. Hij is afgelopen vrijdag 2 geworden, zucht wat gaat het snel!

Oh, me wasje is klaar!

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Vakantie; wij vliegen 15 juli voor 2 weken naar Spanje :) Op een camping, in een tent. Met de hele familie! De helft gaat net de auto en nemen àlle spullen mee. Ook gaat de boot weer lekker mee. Kijk er nu al naar uit :)

8. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hebben jullie trouwens het idee dat de kindjes weer tegen een sprongetje aan zitten? Rein is nu 7.5 maand. Kan toeval zijn hoor, maar gisteren was er echt geen land te bezeilen met die jongen, de hele dag mekkeren en huilen. Niets was goed, ja, alleen eten. Als ik wegliep begon hij al te miepen, in de box miepen, op de grond met een kleed miepen. Alleen op schoot zitten was wel oke. Ik wist het op een gegeven moment echt niet meer. Heel vermoeiend. Heb hem uiteindelijk al om 17.15 uur op bed gelegd en hij heeft tot half 6 vanochtend geslapen, flesje erin en toen weer doorgeslapen tot half 8. Misschien was hij dus alleen moe en een beetje ziekig van de verkoudheid....

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@foto's, wat een mooie lieve foto's allemaal!!! :)
    Wat worden de kids toch allemaal alweer groot!

@zieken, beterschap!!

@mnm, ach meis, kan me voorstellen, dat zo een gesprek hard aankomt :( dat moet je idd wel even laten bezinken.
    Fijn dat ze wel wat voor jullie proberen te doen en hoop dat het snel allemaal wat makkelijker wordt.
    Ik zie wel steeds allemaal hele lieve leuke foto's voorbij komen van je meisjes!
    Hoe gaat het met Neia?

@rono, ach jeetje meis wat naar :( maar idd beter om nu te doen, hoe moeilijk dat ook is.

@chantal, aah naar is dat, als ze steeds die sonde eruit trekt, Celeno deed dat ook altijd (als kleine baby) en vond het ook altijd zo zielig als ze hem er dan weer in moesten doen.

@bellie, gefeliciteerd!

@anna, druk dagje dus vandaag, good luck!

@jac, hopelijk lukt het allemaal, maar idd ieder nadeel zijn voordeel!

@juud, hier ook al een tijdje een mopperend mannetje idd, was ook al voordat hij ziek werd namelijk.
    Zal is in het boek kijken.

Jevani werd vanmorgen wakker met 39,3! Dus die voelt zich helemaal niet goed, zo zielig :(
    We zijn even bij de ha geweest en hij heeft een luchtweginfectie, gelukkig niks ernstigs, maar moet hem wel goed in de gaten houden en opletten of hij niet uitdroogt.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    moppie nog beetje onwennig op dr buikje.. af en toe even oefenen..

en ze heeft geleerd om zo te kijken.. :p

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Chantal, wat een heerlijke lachebek! En een pretoogjes! Mooi zeg :)

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, mooie spam!!! :D

Laat ik ook even meedoen :p

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Leuke foto's weer :)

Nou hier gesprek gehad bij de gemeente... althans dat dacht ik... moest naar de voetbalvereniging hier in de buurt. (gelukkig is dat in de buurt!) Kort gezegd was het een sollicitatie gesprek... en moet ik dus om me uitkering te behouden gaan werken 3 dagen in de week daar. Ze gaan de VV uitbreiden naar 16 uur per dag open voor van alles. Ze willen een BSO en KDV gaan plaatsen daar. etc. etc. etc. Gewoon er ene uitgebreid sportpark van maken. Maar ik kwam daar dus en bleek dat het dus een sollicitatie gesprek was... stond ik daar dan met de Ivy en Céan. Zodra de kinderopvang rond is moet ik beginnen... maandag, dinsdag en donderdag. van 08:30 - 14:00 uur...

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Anna, zag het al op fb. Jeetje zeg! Komt dan ook ff rauw op je dak! 'Scheelt' dat het in de buurt is idd. Maar dan nog...

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Lutje, mooie spam!

Anna, dat is wel raar zeg, een gesprek dat uit de lucht komt vallen...!

Nog een half uur, dan mag ik weekend vieren! Ga lekker kaasfondue-en met manlief. heb ik zin in!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Anna, er bestaat toch een regeling dat moeders, die kinderen jonger dan 5 hebben, vrijgesteld zijn om te werken en toch hun (bijstands)uitkering behouden.

Nu weet ik natuurlijk niet wat jij krijgt... maar toch.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooie foto's trouwens dames!!!!

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och wat een moppies weer!

Bellie; leuk weer eens van je te horen!

Marlous; mmmhh kaasfondue. Eet smakelijk en geniet alvast van je weekend. Dat van mij begint morgen pas.

Ik ga zo spaghetti carbonara maken.

Jim is weer goedgekeurd op het CB.
    72.5 cm en 8530 gram. Nu langzaam de hapjes opvoeren.

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ja ik dacht ook dat die regeling er was anna!
    Wel makkelijke tijden..

Hier ook spagetti.. Lekker makkelijk

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ahhh ze is blond, wat een schatje Chantal!

Lutje; Lief!!!! Dat dingetje in der haar, super schattig!

Anna; Balen :( Hopelijk loopt het allemaal een beetje...

Deel Deze Pagina