Ja, ze krijgen wel hulp. Van de opa's en oma's en twee nachten per week komt er een verpleegster op het meisje passen zodat zij ongestoord kunnen slapen. Dit is ivm de sondepomp (ze kan niet eten/slikken) en de kans op verslikken e.d. Maar met alle hulp is het nog heel zwaar en een grote belasting op hun gezin en relatie. Ze verzucht ook dat er zoveel mensen over de vloer komen, ze zijn zelden alleen, het is wel hulp natuurlijk, maar iedere week weer ziekenhuisafspraken, verpleegkundigen, oma's, logopedie, fysio etc etc... kan me ook goed voorstellen dat ze daar ook heel moe van worden. Wat een akelig verhaal van je tante ook. Vreselijk he. En wat een zegen om een gezond kindje te hebben. Omdat ik mijn vriendin regelmatig zie, snap ik ook een beetje hoe zwaar het voor Chantal moet zijn. Steeds maar weer naar het ziekenhuis, operaties, de angst, het is zo uitputtend.
Lutje; Balen zeg van de auto, sneu geld is dat altijd. Ennas; Zo dat wordt erg krap idd, maar wat een hoop geld zeg voor de kinderopvang... Patriesja; Beterschap voor Jevani Anna; Nee kindjes mee naar het werk werkt niet echt! Hoop dat je het toch naar je zin krijgt daar!! Sherry; Zou het denk ik ook niet fijn vinden als hij zou gaan. Al kan ik me wel voorstellen dat hij wel op bezoek wil...moeilijk is dat. Juud; Jeetje wat een vreselijk verhaal zeg...en dat allemaal door een koortslip... Was vanmorgen gezellig op de ijsbaan, had het alleen erg koud toen we weer thuis waren. Morgen op verjaardag naar m'n neefje en zondag op kraamvisite. Fijn weekend allemaal!!
Ja, das toch wel slecht geregeld eigenlijk. Er zouden toch eigenlijk regelingen moeten zijn dat je studie (voor een gedeelte) betaald zou moeten worden. Heb jij geen recht meer op studiefinanciering? Je bent toch nog jong?
Ik heb al mijn recht op stufi al opgemaakt je kan het vast nog wel als een pure lening krijgen, maar wil liever niet met zo'n schuld zitten. Bovendien herinner ik me nog al te goed hoe weinig je eigenlijk kreeg. Daar kan je geen hbo studie van betalen! Had al wel gekeken bij loi enzo voor cursussen. Maar ook die zijn heel duur. Ik heb nog tot en met mei. Daarna word geld een probleem en moeten we dingen gaan schrappen en besluiten nemen. We wonen helaas in een duur dorp. Hier moet je echt twee verdiener zijn om een hypotheek te nemen. Hier zal je weinig eensgezinswoningen vinden in woonbare staat beneden de 200.000. Daar onder is alles sociale koop en daaruit vertrekt bijna niemand. Sowieso betekend huis nu verkopen zwaar verlies. Als je m al verkoopt. Dus in april zal ik zeker op iedere baan in het dorp en er buiten solliciteren. Hoe bagger die ook is.
Lutje, jeetje dat is balen zeg. Zulke kosten kan je niet gebruiken als je zonder werk zit Sherry, tot halverwege je bovenbeen ? Foto ! O jee lastig. Vergeeft hij het jou als zijn oma overlijd en hij heeft geen afscheid kunnen nemen ? Misschien informeren hoe groot de kans is dat hij het door kan geven aan Sophia ? Bij thuis komst gelijk douchen en op zijn hygiene letten ? Juud, wat erg ! Denk dat degene die op visite kwam met koortslip zich ook altijd schuldig zal voelen. Hier kwam de buurman op dag 1 even spieken voor ze op vakantie gingen. Hij bleef in de deuropening staan want mocht van zijn vrouw niet dichterbij komen.had ook een koortslip Jeetje haar eigen broer dus Anna, bah kan me voorstellen dat dat idd even hard aan komt. Hoe moeilijk ook.Probeer het allemaal langs je heen te laten gaan.Hij is zo en zal echt niet veranderen. Een muurtje bouwen dus om meer teleurstellingen te voorkomen.knuff Hier was vandaag een grote brand. Halve dorp was afgesloten.Begonnen is de snackbar. Die is samen met de shoarma tent er naast helemaal uitgebrand. Bakker en groenteboer er naast nog onbekend. Ik denk/hoop alleen waterschade
lutje. he balen meid, is een heel bedrag! Hoop dat je snel werk kan vinden nu. dikke knuf. Ennas. oooh dat is knap lastig. Vervelend dat het zo lang duurt voordat het geregeld is. patriesja. aah zielig. beterschap! AnnaB hihi dat heet leedvermaak. en ik geef je groot gelijk. Wat een ... die ex. sherry dat is een hele lastige zeg. wat zegt je man erover.Misschien als hij heel voorzichtig doet. Juud he bah wat een akelig verhaal. Zal diegene zich ook wel heel rot voelen met die koortslip. ooh het is haar broer. jeetje. dat is helemaal erg. Zal wel een flinke wig tussen hun veroorzaakt hebben.
Nou ik wilde ook vanalles schijven maar jullie moeten even wachten... er besloot iemand luid kreunend zijn luier vol te maken
Zooo, billen weer schoon. Juud; jeetje, nooit geweten dat de gevolgen van een koorstlip zo erg konden zijn! Lutje; het schiet geloof ik nog niet echt op met een baan he. Vervelend hoor! KOT; ik betaal 630 euro voor 2 dagen en krijg ongeveer de helft terug. Marleen; wat een prachtige foto zeg! Een lach met tanden en een lach met een tong Annab; Tjonge fijne vent! Kon er niks van af voor zn kids, hij moest zich schamen. Patriesja; beterschappies! Kaatje; voorlopig dus geen patatjes? Noro virus; Jim, hubbie en ik hebben em 2 weken geleden gehad....fijn is het niet maar ik geloof dat ik het zelf vervelender vond dat mijn kleine mannetje. Als je bang bent voor besmetting dat is wegblijven de beste optie. Dat virus is zo hardnekkig, een vieze deurklink kan al voldoende zijn. Jim heeft net heerlijk gesmult van sperzieboontjes, terwijl ik mezelf heb getrakteerd op een frietje kapsalon.....
Anna; Jeetje, kan me voorstellen dat dat pijn doet... Kaatje; Wat hoor je de laatste tijd toch vaak dat er brand uitbreekt. Mika was vrij snel na z'n middagslaapje alweer moe en wat sloom, dus heb hem even getemperatuurd..38 graden. Hij is op verder wel redelijk vrolijk en hij eet en drinkt ook goed, hij is alleen wat rustiger. Manlief is naar een vergadering en ik ga nog eventjes aan het werk.
hey dames, zo, weer wat terug gelezen.. Anna, heeft hij nooit iets betaald voor de kids.. ?!?! Kaatje, levi vond de brand zeker wel mooi? ach shoarma is ook niet goed voor de lijn he Juud, jeetje wist niet dat een koortslip dat kon veroorzaken! goed opletten dus,begin er 1 te krijgen.. Ennas, krappe maand zeg.. heb je niks wat je kan verkopen? Sherry, lastig.. norovirus word toch vaak via toilet verspreid? ik zou zowiezo hand-alcahol meenemen..
Kaatje; mmmh lekker hoor uit eigen oven! Norovirus: is bestand tegen alcohol ontsmettingsmiddelen. Goed wassen met water en zeep en geen handdoek gebruiken maar papier wat je na gebuik weggooit. Ben de muppets aan het kijken op comedy central....nu krijg ik best zin ook naar die nieuwe film te gaan
Kaatje Leuk zeg, al die fotomomenten! Ben benieuwd naar het resultaat! Jac Heerlijk zeg, die rust! Lutje Zonde van het geld zeg.... Sherry He wat vervelend voor oma! Ik heb geen idee wat ik zou doen in jou situatie, misschien liet ik mn man ook niet gaan. Juud O wat erg zeg voor dat kleine meisje! De visite met de koortslip zal zich ook flink kut voelen. Lees net dat het de broer was..... Ik kan me voorstellen dat ze het hem erg kwalijk neemt. Het gaat wel om je kind zeg. Martje Jij ook fijn weekend! Paso Birrie en theeleutje zwaaien helaas niet terug... Eindelijk weekend! Morgen nog maar even schaatsen met Jara. Denk dat ik even naar franeker rijd (met de auto) Daar schaatste ik zelf vroeger ook altijd. Kan mijn moeder mooi even op Romee passen Marcel gaat morgenmiddag trommelen, later op de middag mogen wij ook komen kijken.
Chantal, Levi kon niet echt iets zien van de brand want was heel breed afgezet. Hij vond de politie en brandweer dan weer wel leuk Voorlopig geen patatjes bakken ... Grote schade Eetcafé De Platvis - Nieuwsregio.nl - Regio Nieuwkoop - nieuws uit de regio Nieuwkoop#
*zucht* ben al zooo vaak naar boven gelopen het afgelopen half uur.. word er beetje moedeloos van. vien was wakker vanavond,is ze normaal niet.. en is nu dus zoo moe dat ze niet kan slapen. ja op mn arm slaapt ze direct,maar zodra ik dr neerleg gaat ze huilen-gillen-krijsen.. zit te wachten op mn man,die zou kwart over 10-half 11 klaar zijn op zn werk.. heb m al gebeld maar neemt niet op. wel goed voor mn conditie trap op-trap af.. hihi truste iedereen!
haha heel herkenbaar hoor zulke avonden. Als het goed is gaat het allemaal weer over Denk dat het voor Viënna nu gewoon heel fijn is om dicht bij jou te zijn. Voor jullie is jullie huis een thuis,maar voor Viënna is het ziekenhuis natuurlijk altijd haar vertrouwde omgeving geweest. Jij bent nu thuis een vertrouwd iets voor haar.
morge dames. Wij gaan vandaag ff lekker naar de stad. Ff kleren kopen voor de kids. En ja met vijf kids ben je wel de hele dag bezig. Moet eigenlijk ook kleren voor mezelf hebben. Maar denk dat ik daar nog maar even mee wacht. MOet nog 4 a5 kilo kwijt. En dan gaan we los hihi. vanavond gourmetten met vrienden. Heb er zin in. Vriend is fotograaf, en hij gaat me nog wat trucjes leren. Tenminste dat hoop ik. jullie allemaal een fijne dag. mamachantal En? heeft ze nog een beetje geslapen onze stoere meid?
Morgen! Jac; hier zo'n zelfde programma. Ik ga met mn moeder en Jim even naar Kleve. Smakelijk voor vanavond! Mamachantal; spierpijn in de kuiten van het traplopen? Het is idd wat Kaatje zegt; Jij bent nu het vertrouwde. Heb je nog wat geslapen? Marleen; veel schaatspret!
Goedemorgen. Op zich een prima nacht gehad. Elin kwam 20.30-02.30-06.15. Toen dacht Levi ook dat de dag begonnen was. Verder hoest ik de longen uit mijn lijf.Straks maar even een hoestdrank halen want krijg er ook behoorlijke hoofdpijn van. Nu eerst ontbijten, Elin een fruithap en dan richting de fotostudio waar Ferry met de camera aan de slag gaat