JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Nou hier hebben we de knoop doorgehakt. Na overleg met de huisarts (moesten er gisteren toch naar toe) lijkt het helemaal niet verstandig om te gaan. Omdat Sophia d'r weerstand al niet super is nu ze iedere keer koorts heeft is er een grote kans dat ze het meepikt. Manlief had mijn mening niet nodig hij had het al voor zichzelf besloten.

Zijn oma is oud (90) en ziet het nut van leven al niet meer sinds dat haar zoon 6 jaar geleden overleed.

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier is het weer raak. Ik heb weer blaasontsteking. Heb net de kuur opgehaald bij de hap. Voelde van morgen iets en ik hoopte dat ik het verkeerd zou hebben maar nee.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Lastig schildje, hoop dat je er snel vanaf bent.

Verstandig besluit dan, Sherry!

Ik voel me ook weer wat beter nu. Toch maar eens geluisterd naar m'n mam en afgelopen donderdag thuis gebleven. Ben al vanaf de kerstvakantie aan het hoesten met keelpijn... Nu kwam er ook wat koorts bij...dus maar even thuis gebleven.

Is er trouwens iemand, die al heel snel voor een 2e, 3e, 4e gaat? Ik heb nl nog een paar zwangerschapstesten liggen. 1 gewone volgens mij en 2 digitale....

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    *trots!* :D Emma kan helemaal zelf blijven zitten :D En als ze omvalt, dan steunt ze op haar hand zodat ze niet hard valt :D Nu nog zelf gaan zitten :p

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sherry,fijn dat er een knoop is doorgehakt

Schildje, balen zeg weer blaasontsteking

Marloes, fijn dat jij je ook weer beter voelt

Go Emma !

Vanochtend met Ferry de studio in geweest. Heeft hele mooie foto's van Elin gemaakt. Levi had geen zin ;)
    Verder baal ik een beetje. Heb voor Elin een tirolerjurkje op mp gescoord. Levi wilde steeds niet verkleed en nu zei hij eergister opeens van wel. Dus op 3 tirolerpakjes geboden,maar ze reageren gewoon niet. Moet vandaag echt op de bus wil ik het dinsdag in huis hebben.
    (nog) geen verkleedpak voor Levi dus.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je geen winkel in de buurt, die pakjes verkoopt, Kaatje? Bij de intertoys was volgens mij ook van alles in de uitverkoop.

Goed van Emma, Lutje!!!

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ja intertoys en bart smit heeft leuke verkleedkleding. Hema.heeft ook wat.
    Zeeman misschien ook wel?
    Lutje wat goed!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het is een drakenpakje bij de Hema geworden.Natuurlijk wil hij het nu niet aan ;)

Voorproefje van de shoot van vanochtend

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Kaatje leuke foto zeg!!

10. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    "zwaait even terug"
    Heb een zoontje van 6,5 maand en vind het leuk om te lezen waar anderen tegen aan lopen, ben alleen nie t zo'n schrijver

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    hoi theeleut !
    maakt niet uit hoor, als je wilt mag je hier altijd meekletsen hoor.
    niet iedereen zit hier even vaak hoor..

12. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hier was het ook vroeg vanmorgen, 6.15 uur was Senna al bij ons, normaal gaat hij dan rustig bij ons liggen, maar nu was hij klaarwakker. Manlief is op het laatst maar met hem naar beneden gegaan.

Vanmorgen op verjaardag geweest bij m'n neefje, toen ik daar kwam sliep Mika in de mc, wilde hem overleggen in m'n neefjes ledikantje maar toen werd hij wakker en wilde niet meer. Op de terugweg is hij weer in slaap gevallen, maar ook toen werd hij wakker toen ik hem wilde overleggen. Later weer in z'n bedje gelegd, maar was hij na drie kwartier ook alweer wakker en heel erg chagrijnig... Dus om 17.30 uur maar weer naar bed gebracht, had verwacht dat hij rond 18.30 uur wel weer wakker zou worden, maar hij slaapt nog steeds... is volgens mij de schade aan het inhalen van vandaag, nu maar hopen dat hij dat vannacht ook doet.

Senna was ook hartstikke moe, die is vanmiddag nog even met manlief naar de ijsbaan geweest en vroeg onder het eten of hij z'n pyama aan mocht want hij wou graag op bed...die lag er dus ook al om 18.15 uur!!

Marleen; En...lekker geschaatst?

Chantal; Inderdaad heel herkenbaar zo'n avondje traplopen..., maar wel vermoeiend. Hoe gaat het nu??

Jac; En geslaagd in de stad?

Paso; Jij ook lekker geshopt?

Sherry; Verstandig om niet te gaan dan!

Schildje; Hoop dat de kuur snel aanslaat.

Marloes; Verstandig om ff een dagje thuis te blijven!

Lutje; Wat goed van Emma!! Hier gaat het wel iets beter, maar echt zitten doet Mika niet, hij vindt het vooral heel leuk om zich dan achterover te laten vallen (in onze armen).

Kaatje; Ach nu wil hij het niet aan...is altijd zo hé, misschien als het zover is wel.
    Prachtige foto van een prachtig meisje!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zwaait naar theeleut.

Voor wie me op facebook heeft, staan nog wat foto's van vandaag online.
    Net behoorlijk geschrokken. Sept. 2008 kindje is vandaag door een ambu opgehaald.Heeft hersenvliesontsteking :(

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Theeleut, welkom!

Chantal, idd heel herkenbaar zo'n avondje traplopen. Was dan okk heel blij met onze wipstoel. Daar slaapt ze super in!

Martje, ze valt ook nog wel. Vooral als ze moe is. Maar ik hoef niet meer met mn handen in de buurt te zitten om haar op te vangen. Ze weet haar evenwicht goed te bewaren.

Vanavond bij so gegeten. Wonen heel dichtbij dus zijn er regelmatig. Wijn vloeide weer rijkelijk en heb geloof ik glas teveel op :) kamer draait een beetje :p Ben ontzettend moe, dus duik lekker al mn bed in. Emma kwam vanmorgen om 6 uur en ik werd toen wakker met hoofdpijn. Slecht begin van de dag.

Vraagje, Het haar op Emma's achterhoofd is enorm aan het klitten en pluizen doordat ze er op ligt. Ik borstel het regelmatig, maar op dit moment lijkt de schaar de beste remedie. Iemand hier ervaring mee en tips wat ik het beste kan doen?

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    viën had net een onwijze diarree luier.. :(
    als dat morgen nog zo is maar het stomme ziekenhuis bellen of ze extra vocht moet hebben..

oehw dat was best een leuke jongen bij all you need is love

sorry ga weer verder...
    Lutje, leuk joh een draaiende kamer ;) klitten hier t zelfde :(
    Kaatje, jeetje zeg, hersenvliesontsteking..das niet best! wel mooie fotos!

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Jeetje dat is zeker schrikken..., hoop dat het goed afloopt!

Lutje; Knap hoor dat ze dat al zo goed kan! Haha...wijntjes smaakten dus goed!

Chantal; Hoop dat de diarree eenmalig was!

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pff... Hier opeens een volkomen overstuur meisje. Hebben haar met moeite weer rustig gekregen. Geen idee wat er is, zo hebben we haar niet vaak meegemaakt! Ze ligt nu weer in bed, maar moppert nog flink.

Klein frustratie momentje: ik lag al te slapen toen ze begon. Vriendlief was nog op en zat op de bank. Jullie mogen 1x raden wie haar maar oppakte om te troosten. Juist, ikke. Pas na vijf minuten kwam vriendlief erbij.

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goede *gaaaaaaap* morgen!

Hier gebroken nacht. Emma kwam ieder uur met een krijs huiltje van twee minuten om direct weer in slaap te vallen. Alleen zat ik iedere keer rechtop in bed. Voor ik weer in slaap was gevallen was het uur alweer bijna om. Echt geen idee wat ze had, maar ik ben iig nu doodmoe.

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lutje; Jim doet dat ook wel eens midden in de nacht. Zo ook gisteravond rond een uur of half elf. Meestal binnen een minuut is het ook weer stil en slaapt hij weer. Ik heb het idee dat hij droomt, ze verwerken tenslotte alle indrukken van overdag in hun slaap. Het kan ook met een sprongetje te maken hebben. Je jongste van mijn zus doet het ook.

Mamachantal; oei diarree. Hopelijk geen buikvirus. Hoe is de nacht gegaan?

Theeleut; WELKOM, en schrijf gerust mee hoor wanneer je zin en tijd hebt! ;)

Kaatje; wauw, knappe foto!
    Oei hersenvliesontsteking, das heftig! Hopelijk knapt dat kleintje snel op!

Martje; ik moet er ook altijd voor zorgen dat Jim niet in slaap is gevallen voordat ik bij mn zus kom. Als hij wakker is kan ik hem daar zo in bed leggen maar als hij ook maar 10 minuten heeft geslapen, bij hun wakker schrikt en meteen in een vremmd bed komt te liggen pikt hij hij het ook niet. Heeft Mika nog wel lekker geslapen vannacht?

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier redelijk geslapen. Ik heb sinds bijna 2 weken weer bij mijn ma geslapen. Hij was zo aan het hoesten en verkouden toen ben ik maar naar het logeerbed verhuist. Hij kan ergens anders neit zo goed slapen en ik slaap op zich overal wel goed.
    Lag ik fijn weer op mijn eigen bed begon hij om half 2 weer flink te snurken dus spullen gepakt en naar het logeerbed. lag ik net was Rick geschrokken van een enge droom en riep mij heel erg hard midden in de nacht.
    Fleur kwam om 4:15 maar heeft toen door geslapen t/m 7:15. Pap er in en om 8:15 lag zij ook weer te slapen.
    Vandaag weer fijn schaatsen met Rick. Het was super gisteren. Ik ben niet gevallen en ik heb nu een machtiging ingevuld voor het volgende jaar voor de schaatsbaan hier. Is maar € 10,= voor het hele gezin.

De kuur slaat al goed aan. De drang om te moeten plassen en dat er niks komt is gelukkig bijna weg.

Fijne dag iedereen.

Deel Deze Pagina