JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lees wel mee .. geen puf om te reageren!

Beterschap aan alle zieke kindjes ...

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ennas, zou ik wel doen. Wat draagt Jula normaal als ze naar bed gaat? Je kan nu bijvoorbeeld alleen slaappakje doen of alleen rompertje. Overigens slaapt Emma altijd met alleen maar slaappakje aan en dan in de slaapzak zonder mouwen. Doe er ook geen deken over. Ze heeft het er warm zat in. Soms komt ze er zelfs uit met zweetvoetjes.

Hier ook een ziek meisje. Temp was 38.1, voor haar doen niet hoog. Als ze last van tanden heeft dan is haar temp gemiddeld 37,5. Toch even een zetpil gegeven en flink wat babyluuf gesmeerd. D'r kwam heel wat groen snot d'r neus uit zetten. Denk dus dat ze daardoor ook wat rommeliger sliep afgelopen nacht. Hopelijk slaapt ze nu wat beter.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Normaal heeft, romper lange mouw, pyama, winterslaap zonder mouwen, 2 dekens :) (En als het erg koud is zelfs nog sokjes)

Heb nu maar hetzelfde gedaan maar dan 1 deken eraf. Alleen een dun dekentje laten liggen. Zo maar even kijken of het niet te warm is.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beterschap voor de zieke kindjes. Tot morgen !

5. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ahw wat een zieke kindjes weer :(

Hier gaan we langzaam weer terug naar het oude ritme. Dus het gaat al beter :)

Sinds 1,5 week zijn we hier van alles op marktplaats aan het zetten. Er zijn al een aantal dingen weg maar ik zie het totaal niet niet in huis!

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Wat een superfoto!

Sherry, wel fijn dat je al wat kwijt bent via marktplaats. Wat kan een mens veel troep hebben he?

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ennas; Hoop dat Jula een beetje lekker slaapt vannacht!
    Soms ben ik wel eens moe en 's morgens zo vroeg ben ik ook niet heel vrolijk hoor, moet echt even op gang komen. Maar op de één of andere manier raak je gewend aan de korte nachten...en elke keer neem ik me weer voor 's avonds op tijd naar bed te gaan, maar dat lukt me dus niet...vind het heerlijk 's avonds nog even lekker wat voor mezelf doen.

Paso; Dat probeer ik ook meestal wel zo te plannen, maar altijd als ik weg moet slaapt Mika korter of langer dan normaal...en klopt er dus niets meer van m'n planning!!

Chantal; Sterkte met Viënna.

Patriesja; Heel veel beterschap voor je mannen!!

Anna; Lastig zeg met je ex...

Danitjuh; We zien je vanzelf weer verschijnen!

Lutje; Emma ook al ziek, hoop op een goede nacht!!

Kaatje; Aaahhh...wat lief!!

Sherry; Fijn dat het beter gaat!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Leuke foto kaatje, elin is prachtig!

Verder beterschap voor alle zieke kindjes.

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier onrustig nachtje, toen ik op bed ging was Mika wakker dus gevoed en teruggelegd. Eerst was hij nog rustig, maar daarna wilde hij maar één ding en dat was bij mij liggen...en vaak een keer drinken.

Senna net naar school gebracht en het plan was om straks boodschappen te gaan doen, maar 't is best wel glad dus ik blijf lekker thuis, dan morgen maar boodschappen doen. Vanmiddag weer aan het werk.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier startte het onrustig. Emma moest om 22 uur nog getroost worden en had later nog wat kleine huiltjes, maar verder goed door geslapen. Vanmorgen had ze helemaal een groen neusje door al het snot. Gelukkig is ze er wel vrolijk onder! Nu zit ze lekker in de box te spelen en in d'r broek te knetteren :D

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier ook een goede nacht :) 1845 tot 0830.
    Koorts is weg! Hopelijk komt ie ook niet meer terug.

Kaatje; lief!!!

MNM; happy birthdayyyyyy!!

Bellie; succes op je 1e werkdag.

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hier goed geslapen. Fleur kwam jammer genoeg om 2:45 maar na een klein flesje heeft ze geslapen tot 7:15. Nu ligt ze al weer even te slapen na haar pap van vanmorgen.
    Nog 1 week en dan hebben de heren hier vakantie. Heerlijk 1 week niet haasten en naar school toe. Alles lekker rustig aandoen.

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Morgen dames!

pff, nou een ouderwets gebroken nachtje... Noor had gisteravond al geen zin. Ze moppert de avond door, wil niet slapen, ligt letterlijk dwars door het bed... Uiteindelijk om 21.00 uur nog een flesje gegeven, dronk ze helemaal leeg. Om kwart over 1 weer huilen, paniek, niet willen slapen. Toch maar weer een fles gemaakt, drinkt ze hem weer leeg :$
    Kleine natnek. Toch nog wat mopperen maar van 2 tot 7 geslapen...

nu ben ik moe... en heb geen zin... heb allerlei vacaturesites opgezocht, ga ze toch maar wat beter in de gaten houden...

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    MNM Gefeliciteerd!

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Lutje; Fijn dat Emma toch goed heeft geslapen!

Ennas; Gelukkig Jula weer koortsvrij!

MNM; Gefeliciteerd!!

Marlous; Succes om de dag door te komen vandaag!!

Mika heeft net drie kwartier geslapen en is alweer wakker, maar nog steeds moe...
    Hij is nu aan het genieten van een banaan!!

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    @martje, dank je... zit aan een koffie infuus ;)

Goeie foto! lekkere stevige armpjes ook, haha!

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Huh een banaan met schil?? :D

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marlous; Haha die armpjes vielen mij ook echt op op de foto!! Is in het echt volgens mij niet zo erg :D
    Hoop dat het koffie infuus helpt!!

Ennas; Bovenste stukje is de schil af hoor :D

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    pff weer gedoe hier.. vien benauwd:( nog steeds zo verkouden.. maar heeft duidelijk moeite met ademen.
    zal denk ritje zh worden voor saturatiemeting. hoop gewoon hier in gouda

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hahaha oké :) Kan ik ook wel eens proberen, kijken wat ze ermee doet. Heb je dan een banaan die goed rijp is of een wat hardere?

Deel Deze Pagina