JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Martje; mika gooit dus roet in het schema ;)
    Wauw die banaan! Geweldige foto :D

MNM; VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Marlous; pff wat een nacht..werkt het koffie infuus al ;)

Ennas; wat een goede nacht slaap voor een kleintje al niet kan doen, nu hopen dat de koorst wegblijft!

Heb me rotgezocht....maar ik heb een tattoo gevonden die ik super mooi vind en ga laten 'bewerken' met Jim zijn naam er in. Ben alleen aan het twijfelen of ik de geboortedatum er ook bij zet.
    Hij wordt dus niet precies hetzelfde als onderstaand maar het geeft een idee...

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arm meiske! Het zit ook niet mee. Hoe gaat het nu?

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Zitten al 45 min.te wachten.....

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    In gouda?

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Chantal dikke knuffel meid!

Hier geprobeerd om brood te geven maar ze vond het maar niks. haha Morgen weer proberen.

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    @koffie infuus... werkt voor geen meter, word hier altijd na een paar kopjes koffie een beetje misselijk... nu dus maar weer aan de groene thee. helpt niet en ik pies me een ongeluk... zucht... Hopelijk doet Noor het goed vandaag...

Chantal, al nieuws? Succes in ieder geval...

paso mooi! Waar wil je de tattoo laten zetten?Ook op je voet (*krijgt nu al rillingen van de pijn...*)

Die banaan is wel en idee, eens kijken wat Noor daarmee doet!

Schildje, bij ons wilde ze de korst ook niet, maar boterhammen wel... misschien een idee voor als de korst niet wil?

Heb over een half uur een vriendin op bezoek, een soort kraamvisite deel 2. Eens kijken of die kleine meid nu wat minder verdrietig is ;)

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    En zijn jullie al aan de beurt Chantal?? :(

Marlous; chocola.... :p

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Weer thuis..zijn.in lumc geweest.alles goed

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, fijn dat alles goed is! Toch wel prettig om het gecontroleerd te hebben?

Marlous, jammer dat het koffie infuus niet werkte ;)

Paso, leuke tattoo! Denk dat ie met een naam erbij nog veel mooier zal zijn.

Hier een heel zielig meisje. Ze is heel hangerig en wil alleen bij mij slapen. Word wat voor vannacht. Gelukkig is ze morgen bij so. Kan ik even bijslapen.

Ze heeft trouwens sinds twee weken een enorme fascinatie voor voeten. Niet alleen de hare zijn interessant, ook die van mij :D

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Marlous ik had juist brood geprobeerd en niet de korst. Dat vond zij ook niks. haha

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    sorry zat op mn mobiel

mooie tattoo :)

hier: ze waren blij dat ik gebeld had en langs kwam, wel lang gewacht, een uur ! en dat als spoed geval..tja..
    maargoed, ze is niet uitgedroogd en vrijdag moeten we op controle komen, maken ze ook een echo.
    kreeg heel verhaal van de cardioloog over haar longslagaders een weet ik ut wat allemaal :p maar iig is het voor haar gevaarlijk als ze te weinig vocht heeft in dr lichaam.
    ze is 100 gram gegroeid sinds thuiskomst, dus dat gaat goed!
    ook gelijk nieuwe sonde-pleister gekregen,hoefde ik dat zelf niet te doen.
    saturatie was ook nog goed, en heb weer nieuwe neusdruppels.
    wel had ze beetje rode oortjes, maar nog geen ontsteking ofzo gelukkig.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :)
    Prima nacht gehad ! elin kwam 00.00 en toen pas weer om 06.30
    Vandaag zijn ze op de schoolfoto geweest.Ben benieuwd.Levi wilde niet maar is toch gelukt.Of hij leuk is geworden moeten we even afwachten ;)

Ennas, wauw dat is een lekkere nacht ! En ook koorts vrij.Super !

MNM, gefeliciteerd ! :D

Marlous, ahh kleine meid gisteravond gister

Martje, lieve foto ! Ahh laat jij je kind ook de bananenschil opeten ? ;) o hij is er af lees ik

Chantal, jeetje schiet nog niet op he met Viënna. Gelukkig alles goed. En super dat ze gegroeid is sinds ze thuis is !

Paso, mooi ! Ik moet Elin haar naam ook nog even laten bijzetten

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier een heel zielig meiske. Ze gloeide enorm en haar temp was 38,1. Niet mega hoog, maar wel een pcm gegeven. Ze lag op het aankleedkussen helemaal te trillen en haar voetjes waren blauw. Vermoed dat het door de koorts kwam. Flesje ging er gelukkig wel goed in en ze ligt nu te slapen. Arm meisje. Ze was ook zo zielig aan het huilen :(

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ennas; Gewoon normaal en dan heel klein stukje van de schil er af halen anders breekt het direct af, 't is wel een geklieder hoor...

Chantal; Ach arm meisje...sterkte! Gelukkig alles goed en ook nog gegroeid, super!

Paso; Mooie tatoo!!

Marlous; En gaat het al beter met Noor?

Lutje; Beterschap met je kleine meisje en sterkte voor vannacht!

Kaatje; Heerlijk zo'n nacht. Hopen dat de schoolfoto's leuk zijn geworden!
    Haha....nee zo erg ben ik niet dat hij alleen schil krijgt.

Hier vanmiddag gewerkt en verder eigenlijk weinig te melden, fijne avond allemaal!!

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marlous; jep! wil de tattoo ook op mn voet. Was eerst nog aan het twijfelen over mn schouderblad, maar ga denk ik toch voor mn voet. En ach, pijn is fijn en jeuk is leuk :D Bij mijn andere tattoo dacht ik ook dat het pijn ging doen (binnenkant enkel) maar ik heb me kostelijk vermaakt met het personeel en pijn eigenlijk niet gehad.
    Oh koffie infuus werkte dus niet...ik lus helemaal geen koffie dus ik neem altijd Dextro energie (druivensuiker) dat heeft me tijdens mijn buikgriep ook goed op de been gehouden.

Mamachantal; gelukkig dat alles ok is! Nu weer lekker thuis! Is ze al wat opgeknapt?

Lutje; och arme meid! Voetjes blauw? daar heb ik nou nog nooit van gehoord?! Ennuh slaap lekker vannacht ;)

Kaatje; Wanneer krijg je het resultaat in handen?

Net met de hond naar de DA geweest voor controle aan zijn poot, en de jaarlijkse entingen. Nou dat was geen succes. Het is echt een kei lief beest die samen speelt mijn mn cavia's en nog nooit echt lelijk heeft gedaan maar sinds die operaties aan zijn poten is het net of er een knopje bij hem omgaat. Als ik daar op het terrein de klep van de auto openmaak zit hij al te bibberen, hij wil niet meer mee naar binnen en hij wilde de dierenarts grijpen toen ze een velletje wilde pakken om de enting in te zetten. Pure angst. Bang om weer achtergelaten te worden en weer veel pijn. Ik heb het zo met het beestje te doen.:(

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MNM Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Martje Haha, geweldige banaan-foto! Jij ook fijne avond!

Chantal He jakkes zeg... hoe is het nu met Vienna? Fijn dat ze weer mee naar huis kon en dat alles ok is!

Paso Mooi hoor, die tattoo! Ik zou geen geboortedatum er bij laten zetten (maar dat zegt niets, ik zou zowiezo geen tattoo laten zetten ;):D)
    Gek he dat dieren zo'n antenne hebben als ze in de buurt van de dierenarts komen... Wel zielig om te zien hoor

Lutje Beterschap voor Emma!

Romee is haar stem aan het ontdekken: Ladadadadaaaa, bababbebe, bepepspepep. En ze doet het de hele tijd, in de box, tijdens het eten... En steeds harder :D
    Daar krijgen we nog wat mee denk ik. Jara is al een bijdehandje met haar mondje op de goede plaats, maar Romee word denk nog wat erger....

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @chantal
    Fijn dat er niks aan de hand is. Hopen dat ze snel opknapt!

@zieken
    Beterschap!

@kaatje
    Hoe gaat het met de uitslag van Elin? Is die helemaal weg?

@paso
    Leuke tattoo! Lijkt me pijnlijk hoor op de voet! Heb je er al meer?

@mnm
    Gefeliciteerd

@ego
    Ik voel me steeds minder fit. Ik hoop toch echt dat het ziek worden/zijn mij gaat overslaan (ja en de kinderen ook!)
    Morgen weer een mediation gesprek. Ik weet niet of ik er zin aan heb. Ex is depri geloof ik dus heb geen idee wat ik ermee aan moet. We wachten af morgen. En dat op valentijnsdag... ookal is het mijn ex... heb een gedicht gemaakt die ik hem in de auto leg!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lutje, ahh Emma nog steeds niet lekker dus

Paso, geen idee.meestal gaan er wel een paar weken overheen.
    Ahh wat zielig voor jullie hond :( hopen dat dat wel goed blijft gaan als jim zo gaat kruipen.Of is het echt alleen tegen de dierenarts ?

Anna, ja nekje ziet er weer goed uit ! Hoe was je eerste werkdag ? Was toch vandaag ?

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Pffff...eindelijk Mika slaapt...
    Hij is rond 19.45 uur op bed gegaan en ook direct lekker gaan slapen en werd om 20.30 uur heel hard huilend wakker. En wat hij had...wist ik het maar, heb hem gevoed, destinox gesmeerd...maar zodra ik hem weer op z'n bedje legde was het mis.

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Paso; Aaahhh, zielig zeg van jullie hond. Was eerder met onze hond ook zo, als we met hem naar de dierenarts moesten wilde hij thuis al niet in de auto, op één of andere manier voelen ze dat gewoon aan.

Marleen; Gezellig toch al dat geklets!!

Anna; Hoop ook voor je dat je niet ziek wordt. Succes morgen.

Zo lief vanmiddag...ik ging naar m'n werk zegt Senna; Mama wel uitkijken hé, 't is glad buiten :D

Deel Deze Pagina