JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    haha, ja ik zie het ook maar als ruimte maken :)

De maxicosi, niet van harte, maar ja, ze zal wel moeten, ze is nog te jong voor een andere autostoel. Met jas aan is het een propje dat nergens heen kan. Daarom hebben we afgelopen weekend wel de kinderwagen omgebouwd. Echt niet leuk, dat ze vooruit kan kijken (voor mij dan :D)

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kinderwagen is hier al twee maand oid omgebouwd. Liggen was niet goed genoeg meer voor mevrouw :) Gelukkig kan ik hem vooruit kijkend en achteruit kijkend zetten. Nu zit ze me dus heerlijk aan te kijken tijdens het wandelen :D

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Gelukkig dat het nog net past. Nee niks aan hé dat je ze dan niet meer kan zien in de wandelwagen...

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Mamatien de smeerworst ga ik ook proberen en ook smeerkaas. wat zouden ze nog meer mogen hebben op deze leeftijd?

@Marlous de foto geweldig om te zien!! :D

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Appelstroop en ik had laatst een boterham met peer (hele dunne plakjes) en gesmolten kaas. (zoutarm) Vond ze heerlijk!

6. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Die is uit opperdepop, of niet? Ziet er wel lekker uit in ieder geval!
    Hier is het ook vooral smeerkaas en paté en appelstroop. Heb ook tonijnsalade gedaan, vond ie ook lekker.

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    yep, groot succes!

Ik ga lekker naar huis, mijn grote meid knuffelen :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gestemd op degene die mee doen met de prental fotowedstrijd :)

Juud, beterschap. Lieve foto's

Marlous, jeetje Noor alweer 8 maanden.Tijd vliegt. Lief meisje !

kinderwagen Elin past gelukkig nog lekker warm in het lig gedeelte.Maar goed ook want het zit gedeelte is kapot.Moet nog even achter iets anders aan.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Wat hebben julli kods aan als ze naar buiten gaam??vien haal ik elke keer bezweet uit de bak/mc
    vanmiddag had ze in mc aan: romper lm,dun vestje, broek,sokjes en jasje. Niet eens zo dikke. En dekentje over dr voetjes.

En.nogklam van de zweet!

10. Sherry

Sherry Niet meer actief

Chantal hier ook maar dan gewoon in de 'buggy' :) Dus niks vreemds zou ik zeggen :)

Marlous jij ook al zo'n grote dame! Wat een geweldige foto's :)

mamatien (dacht dat jij het was ;)) denk dat je Sophia bedoel ;)

11. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamachantal; ligt er aan of ik naar buiten ga om te wandelen ( en dus buiten blijf) of dat ik maar even buiten ben en daarna de auto in moet. Jim heeft het in de auto ook al snel warm terwijl ik met mn dikke jas aan dan nog na 30 minuten ijskoude handen heb.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als ik met Elin naar buiten ga in de kinderwagen heeft ze romper, kleertjes, winterjas. Nu ligt ze wel in een warme voetenzak.
    In de maxi cosi hetzelfde,maar dan zonder voetenzak ( maar dan is het alleen een klein stukje van huis naar auto en terug. )

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje; het is echt puur de dierenarts die het moet ontgelden bij de hond. En dit was ook de eerste keer dat hij zo deed naar de DA. Met Jim samen gaat goed.

Marlous; dat koekje wil onze hond dus ook niet, ik kon hem nog net tegenhouden toen hij van de behandeltafel wilde springen! Hij dacht maar 1 ding...WEGWEZEN!

En t is zo'n schat!

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    En weer is Mika na drie kwartier slapen weer wakker en aan het huilen, is alleen stil als ik bij hem ben of de wieg wat heen en weer wiebel...iemand nog tips??

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, Emma ligt en ik duik ook m'n bed in. Hopelijk slapen we beide wat beter vannacht.

Hebben jullie nog iets gedaan/gekregen met valentijn vandaag? Ik ha kaartje voor vriendlief, maar niets terug gekregen. Zei hij gisteravond opeens: "Wij doen niets voor valentijnsdag toch?" Ehm... Nou... :D Heb er niet veel mee. Vond het vooral leuk dat hij het niet verwachtte :p Toen ie zei dat ie zich schuldig voelde dat ie niets voor mij had, zei ik dat ik wel wachtte tot ie me een aanzoek doet ;) :p We moeten namelijk nog steeds partnerschap gaan regelen. Maar ik zat al te hinten dat we ook gewoon kunnen trouwen en dan als we geld ervoor hebben een feest geven. Hij loopt er wel over te geinen, maar Egt er niets serieus over. Sowieso zit ik hem al meer dan een half jaar achter z'n broek dat we iig een van de twee moeten doen. Maar hij vergeet het steeds of heeft het te druk of dit of dat. Vind het romantischer als hij het initiatief neemt hier in. Maar het zal wel weer van mij moeten komen...

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi langer verhaal geworden dan mijn bedoeling was :D Zat me duidelijk hoog.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    hihi

hier niks gedaan.. ook geen bloemetje van m gehad :(:(
    heb dr wel wat van gezegd haha nu voelt ie zich schuldig...

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wij hebben er niks aan gedaan hoor... is toch voor geheime liefdes ;)

Mooie foto's van grote kindjes weer! Hier ook nog steeds een kleine reus. Over twee weken weer naar het cb.

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik heb een bak ben en jerry gekregen van me ex!!!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit... hij heeft vandaag zelfs geknuffeld met Céan!!! Opgetilt... met hem gespeeld... aandacht gegeven... ik was/ben blij verrast. Wel op mijn hoede maar het deed mij goed... Vandaag bij mediation heeft hij aangegeven niet wetende wat hij met zijn gevoel aanmoet omtrent céan. Ben blij dat hij eerlijk was. Volgende week weer mediation.

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

annaB. jeetje dat valt me mee van je ex. Fijn voor jullie. (lees ik tussen de regels door, dat je toch nog steeds wat met hem zou willen?)

valatijnsdag. Hier ook niks aan gedaan. Had voorgesteld om lekker naar een restaurantje te gaan met zijn tweeën. Maar nee helaas meneer zag het niet zo zitten. hihi. ach ja normaal ben ik echt A romantisch. Dus vind het ook niet erg.

Vandaag gaan we weer naar boord rijden. Morgen kunnen we weer gaan varen zoals het er nu uitziet.

Deel Deze Pagina