Morge dames gaat er iemand wel is met de trein met kinderwagen? Baal behoorlijk..moet vrijdag op controle met vien.en.mn man kan geen.vrij krijgen. Moet dan jamelie thuis houden van school enmet bus en 2 treinen. Hier op station zijn geen liften en.moet wel.1 trap naar beneden en weer1 naar boven.. Of om t station heen lopen.. Niemand kan rijden..
Morgen dames! We hebben gister Noortje 's avonds in bad gedaan, en we hebben geslapen!!! Vanmorgen werd ze wel wakker, maar ben ik blijven liggen en viel ze gewoon tot 8 uur weer in slaap. Wonderkind Valentijn... ik heb niet zo'n romantische ziel... Jac, fijn als jullie weer op weg kunnen! Als ik het zo lees hebben jullie relatief weinig overlast gehad, toch? Anna, wat een verrassing! En wat fijn dat hij eindelijk eerlijk is, dan kun je tenminste ergens aan werken. Wat vond hij van het gedicht? @grote kindjes zijn te gek Lutje, het is ook lastig. Er moet wat geregeld worden en hij is er een beetje laks in. Terwijl jij wil dat het goed is en niet wil drammen... lastig...
Chantal, balen Gouda is helaas net iets te ver weg om 'even' heen te rijden voor mij. Anders had ik met alle plezier chauffeur gespeeld voor je. Kun je haar niet in een draagdoek meenemen? Op Leiden heb je een lift. Maar het is altijd de vraag op welk perron je aan komt. Is er niemand die met je mee kan reizen om je te helpen anders?
Marlous, lekkere nacht! En idd, ik wil niet drammen. Maar wil het geregeld hebben. Hij wil dat ook, maar het komt er gewoon steeds niet van. Het is dat we nu beide ziek(jes) zijn, anders had ik hem er weer even aan herinnerd
Chantal, kan je niet aan het LUMC vragen of ze een speciale taxidienst hebben waar je gebruik van kunt maken??? Gooi het er anders op dat je Vien niet zoveel stress wilt bezorgen door met bussen te gaan en ook nog met de trein enz enz Wie weet wat ze voor je kunnen doen!
't was hier gisteravond met Mika weer drama, heb hem ook laten huilen...maar dat kan ik toch niet hoor. Vooral omdat ik niet zeker weet of hij ergens last van heeft... Uiteindelijk heb ik hem om 22.00 uur op z'n buikje gelegd en toen is hij wel lekker gaan slapen. Rond 22.30 hoor ik Senna ineens, heeft die z'n bed er helemaal onder gespuugd...heeft de hele nacht gespuugd en houdt nu nog steeds niet binnen... Valentijn; Hier een bos mooie rozen gekregen en manlief had een taartje meegenomen! Anna; Toch wel lief van je ex. Volgens mij zit hij nogal met zichzelf in de knoop of niet? Chantal; Jeetje, wat balen zeg dat niemand met je mee kan... Marlous; Heerlijk zeg zo'n nacht! Jac; Fijn dat jullie weer kunnen varen!
het is al geregeld mn man kan toch eerder weg op zn werk.. Maar ga mn verzekering ff bellen of hun een taxi vergoeden.. want ze moet elke week op controle komen bij cardioloog, en dan ook nog bij de maag-darm-lever arts onder controle, en kan niet verwachten dat mn man altijd maar vrij krijgt natuurlijk. net als deze week, ze MOET echt deze week op controle komen.. kan niet volgende week maandag moeten we naar de m-d-l arts toe, had makkelijker geweest als we dan ook naar de cardio konden.. maar helaas.
haha vien heeft de sonde uitelkaar gehaald(verbinding tussen pomp en sonde) en ja ik maar denken dat ze slaapt... deed ze ook... maar nu ligt er dus een plas voeding in de box.. dan maar badderen en schoonmaken
Chantal, fijn dat je man toch vrij kon krijgen! En wat een ondeugd is die Vienna Lekker van genieten! (behalve van het moeten schoonmaken )
Morge, Hier iets beter geslapen. Fleur kwam pas om 3:10 maar ik haar even haar gang laten gaan. Ze was aan het kletsen maar na 45 min. vond zij het neit meer leuk. Toen pas een flesje er in gedaan. Ik had nog de hoop dat ze in slaap zou vallen omdat het opeens zo stil was bij haar. Maar nee jamemr genoeg was ze nog wakker. haha Manlief begon erg veel te hoesten en is naar beneden gegaan. Toen nog wel even geslapen. Sorry heb de rest niet gelezen. Ben druk in huis dan hoef ik niet zoveel te doen vanmiddag. Misschien vanmiddag even naar de bieb nu hij er nog is. De gemeente heeft besloten om onze bieb te sluiten. Nou als dat ook al weg moet hier in het dorp dan blijft er weinig over om hier te blijven. Wij hebben ook een zwembad en dat wilde ze ook eerst sluiten maar dat gaat gelukkig niet door. Heel het dorp en de omliggende dorpen kwamen in opstand. Net als nu met de bieb. Afgelopen woensdag hebben ze een stille mars gehouden in het gemeentehuis. dat ligt tegenover de bieb en iedereen had ook een boek meegenomen en is toen in de bieb gaan lezen. Hard op!! Ze zijn echt gek hier. Als dit doorgaat dan moeten wij elke keer 15 km rijden om boeken te lenen. Het is echt te gek voor woorden hier. :x
Ha meiden! Chantal, goed idee om te informeren naar taxivergoeding Sherry, heb ik je kind verkeerd genoemd?? Ohh sorry zal ik idd wel geweest zijn.. Ik haal elke x Sherry-Schildje Sophia - Fleur door elkaar hahaha! Lut: schoonmaakwoede? Nou ik weet nog wel een huis wat je mag doen... Mag je de katten ook doen Schildje, ohh irritant als alles weggaat uit je dorp.. Hier is dat ook zo! Chantal haha die Vien, deugniet! Hier me = jarig Vanavond komt wat visite! Ben nu aan het werk op mn school! Vriendlief heeft een mama-fiets voor me gekocht (naja, ik heb hem zelf uitgezocht op internet) Dus ben benieuwd, zie hem vanavond! En ik hoop dat ik dat armbandje krijg met Fleur dr naam hihi!
Mamatien, van harte gefeliciteerd!! Leuk, een mamafiets! Ik wilde er zelf 1 in april kopen. Maar het geld dat ik ervoor gespaard had gaat nu op aan de hypotheek Baal er enorm van, want mijn fiets kan geen kinderzitje aan. Marlous, hihi Je hoeft geen medelijden met zus konijn te hebben hoor Ze is al 11 bijna en heeft wat moeite met zichzelf schoon te houden. Op deze manier blijft ze tenminste fris.
Nee, want de fiets valt in z'n geheel uit elkaar Was een super goedkope oma fiets. Volle fietstassen kan ie net aan. En je had hem moeten horen toen ik hem gebruikte met 8 maand zwangerschap Krijg er bij inruil niet eens geld voor terug Baal dan ook enorm. Had enorm hard ervoor gespaard en nu door die ^%@*&^$ werkloosheid verdampt het voor m'n ogen
@Mamatien van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hier is Fleur heel erg zielig. Haar ontlasting is sinds de 3 flessen heel erg dik geworden. Hele harde staven komen er uit. Zo zielig want je kunt zien dat zij er last van heeft. Toen zij nog 4 volle flessen kreeg had ze daar geen last van en nu wel. Wat zou ik hier aan kunnen doen dan? Sapje of iets van thee wilt ze niet. Dus extra vocht buiten de fles om krijg ik nog niet naar binnen. Ze krijgt 's morgens al fijne granen pap. Nu krijgt ze dan ook brood en dan zeker geen wit brood.
Schildje, en extra water bij de fles? Dan krijgt ze toch wat extra vocht binnen. Jammer dat ze geen sapje wil drinken. Emma had hier namelijk ook enorm last van en die drinkt gelukkig wel roosvicee laxo. Het is nu stukken beter.