JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Alessandro, ah heerlijk zo'n ondeugend ventje.

Chantal, Jaaaaaaaaa eindelijk! Vrijdag wordt een prachtige dag!!!

Danitjuh, lijkt me verschrikkelijk om mijn man 2 maanden te moeten missen.

Marloes, haha mees leeft op grote voet. :D
    Neia heeft nog maar maat 21.
    Ooooh extra lang slapen dat klinkt als muziek in mijn oren.

Paso, haha bezeken, dat woord had ik nog nooit eerder gehoord.
    Kan goed dat Jim daar het virus had opgepakt, sneu hoor.

Marleen, wat voor iets zoek je of weet je dat nog niet?
    Och Romee nog steeds aan het kwakkelen. Ik hoop echt dat deze medicijnen dan hun werk gaan doen.
    Dat vind ik voor een weekendje ook veel ja. Ik vind het vennebos van Landal een leuk park.

Martje, ja hier komt ze idd 2x2uur thuis. Ik hoor allemaal goede verhalen over haar, dus ik ben benieuwd. Mijn moeder neemt Neia mee, dus ik heb als het goed is ook alle rust.

Sherry, ik ben benieuwd naar de jurkjes!

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MNM, dikke knuffel meid. Hopelijk kan je vannacht wat slaap pakken. Wellicht dat ze er ook net een sprongetje bij heeft? Merk dat Emma ook weer wat onrustiger is (ook al zal dat niets zijn in vergelijking met Nila). Ik hoop dat de osteopaat weer wat rust brengt.

Marlous, dank je wel!

Skatje, ik hoor hopelijk begin volgende week of ik voor een 2e gesprek mag komen (duim, duim, duim! :D)

Rono, dank je :) Is het erg ego als ik zeg dat ik het mezelf ook gun? :p :D

Zo, en nu duik ik even lekker onder een hete douche voor Emma weer thuis is. Net even op het strand gewandeld (brrrr, was frisjes) en nu op de bank met een pot thee. Totaal geen huishouden gedaan vandaag en voel me al wat beter in m'n vel. Vrijdag is Emma naar kdv en ga dan maar aan de schoonmaak.

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Helaas, Boris heeft een bench trauma... heeft als pup vastgezeten en durfde daarna nooit meer in de bench. Zijn mand is zijn plaats, maar als we met zijn allen op reis gaan heeft ons manneke weinig rust in zijn donder...

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Marlous Oei dat is inderdaad vroeg zeg! Maar wel lekker even weg. Gaan jullie met z'n 3-en of gaat er oppas mee voor Noortje? ;) Ah, lees al dat de oppascentrale meegaat. Gezellig!

Alessandro Ik hoop dat je je potjes en pannetjes snel weer op kunt bergen... Balen zeg, zo word de schade natuurlijk langzaam groter!
    Heerlijk filmpje zeg!

Lutje Fijn dat je gesprek goed ging! Ik duim met je mee!
    Rustig aan hoor meid!

Skatje Jeetje wat knap zeg, zitten in de box! Dat doet Romee nog langgggg niet!

MNM He bah, weer zo'n rotnacht... Ik kan me voorstellen dat je daar niet goed van word. Romee slaapt al ruim een week bij ons op de kamer omdat ze zo hoest en zo (anders kan ik steeds naar haar toe lopen en onder het wiegje zitten wieletjes. Hoef ik mn bed ook niet uit ;))
    Ik ben de afgelopen week ook veel wakker geweest, soms elk uur wel 2 keer. Gelukkig slaapt ze dan wel snel weer verder.
    Maar jullie zullen niet zo snel weer slapen...
    We willen graag een weekje naar een vakantiepark/camping oid. In ieder geval niet in een tent, maar een huisje hoeft niet per se.
    Landal en centerparcs zijn zo duur, zelfs in juni al. Dan zoek ik liever wat langer voor iets wat iets goedkoper is.
    Al een paar leuke dingen gezien, zal zometeen weer even verder struinen.

Zo. mijn werkdag zit er weer op voor vandaag.
    Volgende week woensdag ga ik met de OR een 3 daagse cursus volgen. We slapen dan in Preston Palace in Almelo.
    Heb net ff gegoogeld maar dat ziet er goed uit zeg!!
    Al zullen we niet veel vrije tijd hebben om in dat fijne zwembad te poedelen....

5. Rono

Rono Niet meer actief

Marleen: Hoe ver wil je rijden? Wij zijn nu voor 15 nachten 254 euro kwijt en staat er een 6 persoonstent klaar.

6. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Alessandro; Jeetje nog geen contact...belachelijk!

Marlous; Lekker zeg! Geniet ervan.

Jac; Brak nachtje gehad dus.

Lutje; Hoop dat het wat wordt met je sollicitatie!! En doe lekker rustig aan, we zien je hier wel weer verschijnen.

Danitjuh; En nog even kunnen slapen?

Alessandro; Geweldig filmpje!

Skatje; Ook al zo'n leuk filmpje, knap hoor dat hij al zo'n poos zo kan zitten!

Rono; Fijn dat het goed gaat met jullie ventje! Ach wat zielig voor Noƫlle, kan me voorstellen dat je dan mee gaat janken! Gaaf zeg een nieuwe auto! Veel plezier in Centerparcs.

MNM; Dikke knuff! Fijn dat je zo snel terecht kunt bij de osteopaat, hoop dat het helpt!

Marleen; Zou wel leuk zijn dat jullie nog wat tijd hebben om te ontspannen in het zwembad.

Wilde eigenlijk wachten tot 6 maand, maar vandaag toch maar het eerste potje fruit aan Mika gegeven en hij vond het heerlijk!!!

Vanmorgen lagen Mika en Senna bij mij in bed, ik lag nog wat te slapen en ineens begint Mika te huilen, dus Senna kijkt helemaal verschrikt...dus ik vroeg aan hem wat hij had gedaan, zei die dat hij Mika op z'n neus had gedrukt. Later beneden zie ik dat Mika twee rode plekjes op z'n neus heeft, dus nog een keer aan Senna gevraagd...heeft hij hem dus in z'n neus gebeten :$ Heb hem maar even heel duidelijk gemaakt dat dat absoluut niet kan! Dat had hij zelf ook wel door, heeft wel 10 keer sorry gezegd en Mika een paar keer een kus op z'n zere plek gegeven...

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Zo nu eerst de laptop maar aan de kant, heb nog bijna niets gedaan vandaag....

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    MamaChantal, molton mag wel in bed, idd een wieglakentje is het makkelijkste.
    Jeetje wat sliep Jamelie laat. Maar wel logisch ja al die vragen, het is voor haar ook niet niks.

Danitjuh, pfff dat is vroeg, maar wel logisch, dan heeft hij nog lang geslapen.
    Jij ook al van die zware ogen dus.

Marlous, wanneer gaan jullie op wintersport? Oh vrijdag al, wat leuk zeg.

Jac, jeetje lastig als het 's nachts zo beweegt. Sliep je andere kleine er wel doorheen?

Mamatien, haha spierpijn van het babyzwemmen, ben benieuwd hoe fleur zich dan moet voelen.

Lutje, super zeg dat het gesprek zo goed ging. Ik duim heel hard voor je! Dikke knuffel. Hopelijk zit je snel weer wat beter in je vel.
    Oja sprongetje kan ook goed, en ze is ook flink verkouden, het werkt allemaal niet mee.
    Groot gelijk, een dagje voor jezelf heb je soms echt nodig.

Skatje, succes met de drukte.

Rono, heerlijk vooruitzicht naar kroatie.
    Och arme Noelle, neia drinkt ook altijd roosvise laxo.

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oooh! klein monster! ;) maar wel duidelijk nu en 10 keer sorry gezegd ;) Arme Mika, gelukkig heeft ie wel genoten van zijn fruitje!

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pfff sm belde net, waar de zetpillen liggen.
    Allebei de meiden zijn goed ziek.
    Nila lijkt ook weer enorm last te hebben van het zuur.
    Neia hoest constant en heeft pijn aan haar keel.
    Het houdt echt niet op.............
    Hopelijk kunnen we morgenvroeg nog wel naar de osteopaat.

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

pfff... veel sterkte en beterschap MNM, klinkt als een hele vervelende ziekenboeg... :(

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marleen, wel handig zeg zo'n wiegje op wieltjes.
    Wij hebben het wiegje ook nog op onze kamer staan, maar al zeker 4 maanden niet meer gebruikt. ;)
    Misschien wel een idee om vanavond te kijken of ze daarin wil slapen, misschien dat manlief haar dan hoort. ;)
    Je kunt vast wel iets leuks vinden, misschien ook via vakantieveilingen?
    Preston Palace schijnt heel leuk te zijn. Kun je de meiden wel missen?

Martje, aaaah Mika ook zijn 1e fruitje op, leuk zeg.
    Oh oh, nou hier vorige week bijna hetzelfde verhaal.
    Ik had nooit van neia verwacht dat ze zoiets zou doen. Zo zie je maar je kunt het niet voorspellen.
    Nila zat in de wipstoel, neia was met haar aan het spelen en dan lacht ze elke keer. Ik was snel in de keuken de vaatwasser aan het uitruimen. Opeens hoorde ik ze niet meer, dus ik ging kijken. En nila was vuurrood, kon gewoon niet huilen, dus ik heb haar op de rug getikt en toen kwam het gehuil. Oooh ik vond het zo zielig, en ik was echt geschrokken van neia. Dus ik heb haar op de gang gezet en nila getroost. Daarna haar uitgelegd en laten zien hoeveel pijn nila had, ze was er zelf ook van geschrokken en ze heeft de hele dag sorry tegen mij en tegen nila gezegd.

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ja :(:(:(
    Heb het idee dat we de laatste weken alleen maar tegelijk of om de beurt ziek zijn.
    En ik kan nu al niet veel hebben...........

14. Rono

Rono Niet meer actief

Jaa vakantie net definitief geboekt en aanbetaald! Ik heb dr nu al zo een zin in! Elk jaar kwam er wel wat tussen.

2009 zwanger van Noƫlle
    2010 hadden we geboekt maar kregen we net die periode de sleutel van dit huis dus de hele vakantie geklust en iemand de vakantie cadeaugedaan hier op zp.
    2011 uitgerekend van Lucas.

En nu eindelijk!! Kroatie is echt ons vakantieland! Toen we net een half jaar "verkering :p " hadden zijn we voor t eerst naar Kroatie geweest en die 3 jaar daarna ook elk jaar.

Wat voor de 1 spanje is, is voor ons kroatie :p

15. Rono

Rono Niet meer actief

Mnm: Succes bij thuiskomst meid! Ik hoop dat t nog enigsinds meevalt

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bah, bah bah. Meestal hou ik me stil bij sommige onderwerpen hier op zp. Maar moest nu wel even ergens op reageren. Gaat over het lijstje van meest gebruikte babynamen in 2011 (Emma staat op 1, maar dat had ik al wel verwacht). Iemand zegt dat de top 10 saaie namen zijn en je met zulke namen je je kind bewust een nummer geeft, aangezien iedereen in de klas zo'n naam heeft. Pfff, toen gingen m'n stekels overeind! Lijkt me toch dat je een naam kiest omdat het je een bepaald gevoel geeft? En als dat dan de meest voorkomende naam is, dan is dat gewoon pech. Ik kies geen naam aan de hand van een lijstje, zodat mijn kind uniek is (dat is ze toch al!) en er niemand anders die naam heeft???? Bah! Sommige mensen...

Goed, genoeg gal geuit :D :p

17. Rono

Rono Niet meer actief

Hahah nou lucas stond vorig jaar op nr 1 nu op nr 6 dus die is ook genoeg gekozen haha! En hij is mijn NUMMER 1!!!!!!

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Rono, heeeeeeeeerlijk nu staat het echt vast!
    Fijn dat jullie terug kunnen naar 'jullie' land.
    Bedankt, ik hoop ook dat het meevalt.

Henrieke, nouja zeg wat belachelijk. Ik ben het helemaal met je eens. De kindjes zijn allemaal uniek, wat voor naam ze ook hebben.
    En ik vind Emma trouwens ook een prachtige naam!

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Grrr ik ben klaar met werken, maar nu moet ik op manlief wachten, die werkt 25 min hier vandaan.
    Nu heeft hij nog niet gebeld dat hij onderweg is, en ik wil naar mijn zieke meisjes.....
    Sorry ik kan alleen maar zeuren vandaag. :)

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mooi gezegd!!!

Deel Deze Pagina