JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    En theelepeltje olie bij elke fles?? Anders zou ik het helaas ook niet weten.

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hier straks toch even met Senna naar de huisarts, hij houdt niets binnen!!

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Arm ventje :( Beterschap!

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Beterschap met hem.

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @jac
    Ik weet niet wat ik wil met hem of niet. Het werkt nu niet zoals dat het nu gaat. Maar ondanks alles hou ik nog wel steeds van hem. Ook al zou ik dit liever niet doen.

@chantal
    Op het station helpen mensen wel hoor! Ook wel bij de trappen en anders gewoon even vragen :)
    Je zou ook aan de gemeente bijzonder vervoer kunnen aanvragen. Ik weet alleen niet of elke gemeente dat doet of heeft.

@marlous
    ik heb niks gehoord over het gedicht en kaartje... ik zal er ook niks over horen. Hierin is hij heel erg gesloten namelijk.

@martje
    ik denk dat hij maar eens moet gaan praten met een proffesioneel iemand. Die hem kan helpen zijn gevoelens en gedachten op een rijtje te zetten. Hij denkt sterker te zijn dan dat hij werkelijk is.

@lutje
    vond je konijn het leuk om gewassen te worden ?:p
    Zit er nu een foutje in je banner? 6-7-12 ???

@mamatien
    GEFELICITEERD :D

@zieken
    Beterschap

@ego
    Vanmorgen een gesprek gehad met een kinderpsych nog iets. De oudste is weer opnieuw in onderzoek (gut)... dus dat gaan we ook weer wachten... het was 45 minuten fietsen op de heenweg en 45 minuten terug... en ik voel nu de spieren in mijn heupen (als daar spieren zitten!)...
    Ben best wel heeeel erg moe dus... vanavond vroeg naar bed (helaas kan niet moet de was doen :p)

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Anna, hihi :D Was me totaal niet opgevallen. Maar je hebt gelijk!!!! :D

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @martje
    Hoe gaat het met Senna?

@lutje
    hihi dan zou Emma nog niet geboren zijn en dan al wel heel groot zijn ;)

@ego
    Zo het volk maar onder de douche gooien en daarna plof ik op de bank met Ben en Jerry en wol met haaknaald.... Wil weer teveel doen denk ik :p

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hoe is het nu martje?

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Martje hoe is het met je kleine mannetje?

Hier heeft Fleur vanmiddag weer wat gepoept en gelukkig iets beter dan een uur daarvoor. Maar toch. Oh en ze heeft weer zo gesmuld van haar boterham. Als het aan haar lag dan was de hele boterham er in gegaan. Maar ik wil het opbouwen. Maar er is weer 1 strookje boterham meer in dan gisteren. Lekker met boter en jam. Als ze het volgende stukje zag dan ging het mondje al open. hihi :D

Ik ga weer naar de bank en lekker verder mini borduren. Dan ook verder nadenken wat ik nu allemaal in mijn blog wil gaan schrijven en plaatsen met de hulp van mijn lieve "schone" zus. Haar blog ziet er zo super uit. Kijk maar eens wat zij allemaal maakt.
    Milly Me® Teddy Bears
    Ik kan zeggen dat zij echt een super Crea Bea is.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :D

Valentijn: Doen we niet aan.Ferry vind het geldklopperij. Hij verrast me liever een keer zomaar met bloemen ( wacht er nog op ;) )

mamatien,gefeliciteerd

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hallo meiden,

Vanmiddag dus naar de huisarts geweest en die vertrouwde het niet helemaal. Dus moest hij in een potje plassen en daaruit bleek dat er iets niet goed was (bepaalde waardes verhoogd), dus direct de kinderarts gebeld en moest direct door...hij werd ook steeds suffer en zat bij de huisarts bijna te slapen.
    In het ziekenhuis heeft hij een infuus gekregen en is bloed afgenomen, hij had dus al uitdrogingsverschijnselen... Hij houdt nog steeds niets binnen...afwachten dus.

Manlief is nu bij hem zodat ik bij Mika kan blijven.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    martje..hoe gaat het?
    mamatien.. GEFELICITEERD!!
    Kaatje, haha mijn man zei ook al: ja doe ik liever gewoon een keer tussendoor... nou das ook sporadisch hoor. als ik een bloemetje wil haal ik ze zelf wel op de markt.. of vraag aan hem of ie met booschappen wat wil meenemen.

hier: beetje emo.. zat net beetje te google en kwam op site van overleden hartekindje terecht.. en ja gelijk janken natuurlijk...
    wou dat we een jaar later waren.. maar dan zou ik ook een jaar van de kids gemist hebben..
    ben ook wel beetje emo dat jamelie al 4 word.. jeetje.. tijd is echt hard gegaan... bijna 4 jaar geleden dat ze in de couveuse lag..

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    jeetje !! kereltje opgenomen dus.. voelt hij zich nu wel al wat beter?

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hij is nog steeds erg suf en moe en heeft veel dorst. Maar alles wat hij drinkt komt er net zo hard weer uit....

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Martje jeetje wat is Senna dan ziek zeg. Beterschap met hem en dat ze maar snel iets kunnen vinden bij hem.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Bij z8 online hebben ze nu 50% korting..

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Martje, ach arme Senna :( Hoe is hij de nacht doorgekomen?

Chantal, klinkt goed, wat voor Enas haha!

Zo hier gister echt MEGA verwend! Het was niet druk, maar wel gezellig.
    Ik heb van mn moeder vakantie gekregen (we gaan elk jaar met mei weekje naar de zon)
    - Van vriendlief een mamafiets
    - en hij had spontaan zelf bedacht (dat is bij hem heel knap haha) dat we een fotosessie met zn 3en krijgen.. Echt cool van hem! :)
    - Van een vriendin een avondje naar een musical naar keuze
    - Van andere vriendin avondje uiteten
    - Van mijn opa en omas en mn tante geld.

Veel he :)

Hebben jullie ideetjes voor fotoos? Ga vanmiddag ff bellen wat er mogelijk is.. MAar meer qua houdingen of qua kleding?
    Van mn vader, zusje, broertje armbandje met Fleur dr naam! Alleen hadden ze de verkeerde geleverd, dus hij moet nu omgewisseld worden voor een kleinere..

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Bedankt! Senna heeft vannacht nog weer 2 keer gespuugd, maar gaat verder redelijk. Gaan straks z'n urine weer controleren. Mika vannacht ook twee keer z'n voeding uitgespuugd, dus hoop dat hij niet ook ziek wordt!

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik zal voor je duimen dat de rest niet ziek gaat worden.

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Komt eventjes snel Martje beterschap toewensen met Senna! Hopelijk vinden ze snel wat.

Deel Deze Pagina