JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Martje; Ahhh wat sneu voor je kleine man!! Beterschap!!

Mamatien; WOW leuke cadeaus!!! :D
    Kijk even op www.queensfotografie.nl Heb je wat voorbeeldjes!

Chantal; Jou kleine vechtertje komt er wel :) Ze heeft nu al zo vaak bewezen dat ze een doorzettertje is!

2. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    martje beterschap met senna!!

3. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

Martje jeetje dat is schrikken. Beterschap met de kleine vent. Zijn ze er nu al achter wat die heeft dan?

schildjes. enigste trucje wat ik ken is olie door de fles. maar dat zal je vast al geprobeerd hebben.

AnnaB. Ja dat is een lastige. kan me wel voorstellen hoor. Je hebt toch kindjes met hem. Hij blijft altijd een speciaal plekje houden. Ik hoop dat jullie ooit een manier vinden, die voor jullie alle twee werkt. Wie weet??!!

mamatien. beetje erg late reactie, maar Gefeliciteerd nog! Leuke cadeautjes gehad zeg. Lekker verwend. Je vent maakt weer pluspunten haha.

Hier gaat het goed. Helaas alleen niet varen vandaag! toch teveel ijs.

Met N gaat het hartstikke goed. Zitten gaat al redelijk. (valt soms nog om) en kruipen teigeren is die nu net mee begonnen. s'nachts word ie soms nog wakker. maar na 10 minuutjes ofzo valt ie weer in slaap! Mag dus niet klagen. Heerlijk als het leven zo gaat. Kan ik echt van genieten.

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Martje, beterschap met Senna!

Jac, dat is ook zeker iets om lekker van te genieten!

Mamatien, fijn dat je een super verjaardag hebt gehad! En heerlijk verwend zo te horen :)

Nou, ik ben zwak, ziek en misselijk. Hele hoofd zit vol en word gek van de druk op m'n oren, bijholtes en verstopte neus. Mar we gaan lekker door... Net brief gekregen dat ik volgende week op moet komen dagen bij het UWV. Ben einde van deze maand alweer 3 maanden werkloos en dus tijd voor evaluatiegesprek. Dan heb ik mazzel met mijn begeleider. Ik heb verhalen gehoord... pfff..! Dan is de mijne tot nog toe erg relaxed. Ben benieuwd hoe het gesprek volgende week gaat. Heb deze maand iig voldoende gesolliciteerd. Minimum staat op 4 per maand en ik zit voor februari al op 9 :)

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

abo! (had m perongeluk verwijderd)

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hallo,
    Het is alweer middag. De tijd gaat hard...

@schildje
    Hoe gaat het met mini borduren. Heb je al leuke dingen gemaakt? En natuurlijk ook foto's gemaakt? :)

@kaatje
    Wij (njah wij... ex en ik) vinden het te commercieel geworden.. wij "deden" het op de 15e... of gewoon zomaar een dag plannen.
    Kan ferry geen ongelijk geven :p

@martje
    Wat vervelend zeg! Hoe gaat het nu met Senna?

@chantal
    Emo worden mag hoor :) Kan het me goed voorstellen :)

@mamatien
    Als jullie een fotograaf hebben gevonden staan er vaak wel houdingen op internet... en qua kleding is het vaak persoonlijk.. ik hou bv van niet te druk. Effen of met een zacht printje... Vind bv de hawaii achtige look dus 3x niks.

@jac
    Wat fijn dat het goed gaat met N. Waar liggen jullie nu? Ik ben echt super benieuwd hoe een weekje jullie leven eruit ziet :)
    Tussen mij en me ex... we zullen zien wat de tijd ons zal brengen of niet. Ik heb geen hoop meer dat er nog een ons zal komen.

@lutje
    Beterschap! Het scheelt dat je begeleider relaxed is! Wat goed dat je al op 9 sollicitatie staat!

@ego
    En nu ga ik weer stressen en druk zijn. Ivy zo naar psz en ik kdv regelen voor het werken straks... al ben ik bang dat de gemeente het niet zal gaan doen vanwege belastingproblemen (lang leven de belastingdienst... korte samenvatting... over 2008 zou ik alles terug moeten betalen wegens een administratieve fout... dit bedrag hadden ze verrekend met 2011 (en dit is dus NIET doorgegeven aan mij... en jan, feb, en mrt kreeg ik het volledige bedrag)... administratieve fout is hersteld en kreeg ik dus wel recht over 2008... maar omdat het dus is verrekend met 2011 zonder dat ik dit wist kreeg ik dus een x bedrag terug. En dat bedrag is dus op! Maar moet ik nu dus terug betalen van 2011... is het nog te volgen?)... dus ben erg benieuwd of ik wel kdv kan gaan krijgen. De gemeente gaat namelijk kdv betalen maar als ze het bedrag zien dan ben ik bang dat ze zeggen dat ik te duur ben.

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Middag dames!

Kom even langswaaien, heb nog veel te doen...

mamatien, nog gefeliciteerd!

Martje, hoe is het met de jongens? Weten ze al wat Senna heeft en hoe is het met Mika?

Hier weer een onrustig nachtje. Noor wil 's avonds niet slapen. Niet naar bed en niet alleen zijn. Troosten en terugleggen wil neit, laten huilen houdt niet op... Gister 's avonds in bad gedaan, fles en hapje gehad, maar tot 9 uur huilen... toch maar er uit, ze viel bijna om van de slaap en daarna weer teruggelegd.
    Uiteindelijk in slaap gevallen, maar wel om half 6 al weer wakker...

Zit nu dus weer aan een koffie infuus...

8. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    annaB snap er geen snars van. behalve dat het weer knap. k.. is. Succes met regelen. Ja een weekje uit ons leven. hihi schipper zoeken en daar mee samen gaan wonen. Weet niet wat je wil weten. Vraag maar raak! probeer wel antwoord te geven.

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Anna, snap het ook niet... hoop dat het lukt...

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
  11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    kort samengevat: gemeente wilt mij aan het werk hebben maar omdat er bij de belastingdienst iets niet goed zit kan ik dus geen kot krijgen en dus geen kdv want dat is onbetaalbaar... dus geen werk... nu moet ik dus wachten en wachten en wachten en heb ik geen idee waar ik aan toe ben en niemand kan me dat vertellen

12. Sherry

Sherry Niet meer actief

Alle zieken beterschap!

mamatien, leuke cadeaus gehad zo te zien :)

Hier ben ik met van alles tegelijk bezig. Zojuist is het pakket voor digitale tv van kpn gearriveerd. En ik wil niet wachten totdat manlief thuis is vanavond. Zojuist zijn de 2 brommers die we nog hadden staan verkocht en opgehaald. Verzekering hier van gelijk opgezegd en gelijk doorgegeven toen de nieuwe rekening van de landrover op de deurmat viel dat die ook geschorst is. Nu net nieuwe foto's gemaakt voor dingen die op marktplaats komen te staan en zo online gooien. Gaat lekker zo ;) heb de afgelopen week via marktplaats met alle verkopen een leuk bedrag bij elkaar gesprokkeld. Zou er een leuk 2e hands wagentje van kunnen komen en ik zie het niet dat er spullen verkocht zijn... hahaha erg he... kan je nagaan wat een troep we wel niet hebben...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :D
    zo heb ik even een lekkere nacht gehad. Elin had om 15.00 gedronken op kdv, 18.30 thuis aardappelen en wortels op.Normaal drinkt ze daarna nog wat maar ze was moe dus naar bed gedaan in de veronderstelling dat ze om een uur of tien en in de nacht nog wel een keer zou komen. Ze is rond die tijden idd wakker geworden maar na 3 min. miepen viel ze weer in slaap tot 05.30 ! Maar toen stond ik wel op knappen want had gister om 14.00 uur voor het laatst gekolft, en in de avond niet meer omdat ik had verwacht dat Elin zou komen. Vanochtend ook geen tijd gehad om die andere kant leeg te kolven dus was blij toen ik op mijn werk eindelijk kon kolven !
    Vanavond even een nummertje voor de kinderkledingbeurs halen,kan ik Elin haar kleertjes inbrengen. Vrijdag komt er eerst nog iemand kijken of er wat voor haar dochtertje tussen zit.
    O ja en de schoolfoto's zijn er al ! ( afgelopen maandag gemaakt ) zijn echt super leuk geworden ! Zal er straks even een foto van maken.

Martje, fijn dat de HA zo goed reageerde ! Hoe gaat het nu met hem ?

Chantal, knuff meis. Lijkt me moeilijk.Nu eindelijk je meisje thuis maar nog steeds de onzekerheid over komende operaties

Anna, al wat gehoord van de gemeente ?

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Vanmiddag ben ik met Rick naar het ggnet geweest. Hij is zelfs bijna 1 cm gegroeid in 3 weken tijd. Gewicht het zelfde maar dat kan. Als er nu een verschil zou zijn 3 kilo dan was het wat anders.
    Bloeddruk ook goed.

Anna een foto komt morgen het is nu al te donker en dan heb ik al iets meer af. Ik had al een keer een leuk kinderkleed gemaakt met treinen er op en die had ik de zelfde dag al verkocht. Dit wil ik nu weer gaan doen dingen maken en verkopen. Zo ook sjaals en mutsen + evt wanten maken voor kinderen van fleece. Ik heb hele leuke patronen en dat is makkelijk te maken.

@Kaatje lekekr zeg zo'n nacht. :)

15. Sherry

Sherry Niet meer actief

Sophia heeft last van aanstellerietus.... Heel de tijd 'hoesten' en vervolgens achterom kijken of we kijken :D

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @sherry
    lekker toch die mp opruiming :)

@kaatje
    Ja heb wat van de gemeente gehoord. Belastingdienst heeft er een zooi van gemaakt. Nu moeten we oplossingen gaan zoeken voor een kleine 5000 die betaald moet gaan wrden... *slik*
    Wat heeft Elin goed geslapen zeg! Heerlijk!

@schildje
    ben erg benieuwd naar foto's :)
    Hoe was het bij ggnet?

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Anna dit is wat ik eerder had geschreven. :)

Vanmiddag ben ik met Rick naar het ggnet geweest. Hij is zelfs bijna 1 cm gegroeid in 3 weken tijd. Gewicht het zelfde maar dat kan. Als er nu een verschil zou zijn 3 kilo dan was het wat anders.
    Bloeddruk ook goed.

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Sorry had er te snel overheen gelezen... hoe gaat het met de medicatie? Merken jullie verschil?

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Schildje Romee rolt ook net naar haar buik hoor!
    Je kunt op haar broodje ook wat jam doen of appelstroop!
    Krijgt Fleur al yoghurt? Daar kun je evt wat roosvicee Laxo door doen!
    Wil ze ook geen thee als je er 1 schepje voeding door doet?
    Helpt bij ons op het kdv soms wel!

Juud O wat een lekker bekkie zeg! Wat een vrolijkerd!
    Voel je je al wat beter?

Marlous Haha, mooie foto's van je niet slapende meissie! leuke wipstoel ook!
    Romee poept ook ALTIJD tijdens het eten!! Kan er bijna de klok op gelijk zetten ;)

*he jammer, William uit de mol!*

Martje Romee verveelt zich eigenlijk nooit! Ze speelt heel veel. Jara was nooit zo, die verveelde zich wel altijd snel (nu nog trouwens)
    Is Senna al wat beter?

Valentijnsdag We doen er al jaaaaaren niets aan. Marcel vind het onzin en dus doe ik ook niets meer.
    Maar ondanks dat was ie errug lief dinsdag, ook gewoon om me te pesten. Haha, maar ik lach gewoon mee!
    Heb wel een fijne massage gehad (onder het mom van 'het is toch valentijnsdag) en we lagen gezellig vroeg op bed ;):D

Anna Jeetje, het word nog wat met je ex....
    Balen van BD!

Mamatien Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Sherry Haha, wat een dramaqueen!

Hier alles prima, niets bijzonders te melden.
    Ga zo maar lekker op bed met een kruikje. Marcel komt pas over ruim een uur thuis. Een koud bed vind ik niet fijn, ben zelf al zo koud ;)

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hoi,

Even vanaf m'n telefoon..

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
    Gaat nog niet echt beter met Senna, nog erg sloom en koorts en diarree. Waarschijnlijk een virus. Vanmiddag ook nog met Mika naar de ha geweest, had koorts en diarree, moet ik nu goed in de gaten houden.

Deel Deze Pagina