JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Oh jeetje martje :(

Ik had trouwens nog een brood-vraagje! Ik vind brood echt verschrikkelijk maar ik denk dochterlief ook... Van een boterham met jam zit ze te gruwelen... Smeerworst ook. Het enige wat ik bij dr naar binnen krijg is een iets wat gegrilde boterham met warme smeerkaas (?!) en waar ze ook gek op is dat is stokbrood en een stokbroodje met een soort kruidencreme achtig iets. Hier kwam ik vanmiddag achter toen mijn brood binnen handbereik stond... Toen ik het afpakte ging ze schreeuwen haha

Ben nou al vanaf 6 mnd bezig met brood maar krijg er geen stukje in als het niet op bovenstaande manier is :eek: (voel me er best wel slecht over.....)

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @anna wij kunnen iets merken dat het soms wat minder is maar merendeels merkt de juf er wat van en dat was ook de bedoeling.

@Marleen dank je wel ik zal het eens proberen.

Oh dan is Fleur dus niet de enige die het nog neit kan van het rollen. Net als gisteren ze lag helemaal goed echt op haar buik maar ze bleef met haar hoofd liggen en nam niet de moeite om verder te rollen. Zal echt niet lang meer duren denk ik zo!!

@Martje beterschap met je mannen.

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!
    Zometeen weer aan het werk. Moet mezelf eerst uit bed hijsen geloof ik...

Martje, ach die arme kereltjes van je! Beterschap voor ze!

Sherry, Romee vind brood ook nog niet geweldig... Zelfs de korsten gooit ze aan de kant na 3x er op sabbelen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    *klopt af op onbewerkt hout*... Zal Elin dan eindelijk richting doorslapen gaan ? :D 20.15 - 05.00
    Straks naar de tandarts. Levi is vandaag ook voor het eerst aan de beurt.

Anna, oei dat is idd wel een bedrag ja

Martje, o jee Mika hetzelfde als Senna ? Hopelijk hoeft hij niet opgenomen te worden

Sherry,zou iig geen kruidencreme/boter doen.Is nog veel te vet en zout voor ze. Stokbrood kan je het binnenste wel proberen ( wel uitkijken want wordt snel een harde klont,dus makkelijk weg te krijgen )

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    morguh,
    brakke nacht...
    4x eruit geweest... ivy wakker... ticho vroeg wakker... grmbl..

Iedereen een fijne dag gewenst.

@sherry
    Je zou ook pap kunnen geven en later brood proberen :)

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

oooh ik word verwend. zoonlief sliep lekker uit tot 7.45. van gister 18.45. Hier kan ik goed aan wennen hihi. NOg steeds niet aan het varen. Worden nu wel ongeduldig, moeten maandag lossen. Komen nu dus tijd te kort. kan wel weer eens een nachtje doorvaren worden. Als we niet heel snel gaan varen.

sherry. kruidenboter zou ik idd ook niet doen. Maar voor de rest maakt het volgens mij niet zo uit. Maar waarom wil je perse brood geven? Zou me er zeker niet schuldig om voelen. Pap is toch een goede vervanger. Maak je niet druk meid, Je bent een goede moeder!

Martje. ooch jeetje. Heel veel beterschap voor je 2 mannentjes. dikke knuf.

annab. leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker????

kaatje. ooh lekker, Heb je een goede tuk kunnen doen. Hihi alleen die stuwing. auwie.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Morge..pff ben nu al moe..

Vien net wat pap geggeven. Ze heeft 2 hapjes op.
    Dietiste gebeld ben.niet veel wijzer geworden..ze mag bijvoeding maar wat?
    Iniedergeval peer en banaan. En groenten en aardappels.
    Vanmiddag maar gelijk afspraak maken bij dietist. Schema zou handig zijbln.

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Goedemiddag allemaal,

Wat is het rustig hier zeg! Dus zal ik nu wat even schrijven.

Vandaag heb ik smeerkaas gegeven aan Fleur en ze vond het heerlijk. De hele tijd mmm mmm mmm als ze een hapje in haar mond kreeg. Weer iets er bij.

Nu ik dit zo typ zie ik Fleur naar mij kijken vanuit de box. Ze heeft met 1 hand een spijl vast en ze probeert omhoog te komen om te willen zitten. Niet dat het lukt maar het is wel grappig om te zien.
    Vanmorgen bij mijn schoonmoeder had ze het bijna voor elkaar om op haar buik te rollen. :D

@Anna ik heb de foto gemaakt. De 1ste die komt is van wat ik wil maken en dadelijk de 2de foto is wat ik al gedaan heb. Je moet dus denken dat dit geen kruissteek is alleen maar de helft zeg maar. Omdat de stof heel erg klein is meot het wel een beetje op schaal zijn. als het af is kan ik nog even kijken of ik er een wand- of vloerkleed van maak.

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    2de foto.

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames!

Hier weer een druk werkweekje gehad, dus zo even bijlezen als Jim in bed ligt. De fruit en groente hapjes gaan er nu goed in en ben aan het stoeien hoe ik de flessen af moet bouwen. Hij drinkt ze nog steeds leeg de hongerlap. Hij krijgt in de ochtend en avond granenpap, kan ik dan ook tussen de middag brood aanbieden?

Och Martje, heel veel beterschap voor je 2 mannen. Rotavirus?

Kaatje; lekker nachten! Go Elin! Nu dus kolven voor de nacht?

Anna; nou ik begrijp er geen sikkepit meer van! Hoe durven ze hun slogan ook te handhaven....we kunnen het niet leuker maken, wel makkelijker...jaja :x

Schildje; smmmmmmeerkaas :)

Mamachantal; al een dietist gevonden?

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @schildje
    Woow... dat je daar geduld voor hebt hihi :) Ben erg benieuwd als het af is :)

@paso
    Hun slogan klopt voor geen meter. Ik snap het nog wel een beetje maar het zal nog wel ingewikkelder gaan worden ben ik bang voor... maar ach we wachten af...

@ego
    Hier zo onwijs moe! De laatste weken sloopt de slechte nachten er echt bij in.
    Dus ik duik zo me bed vast in en dan maar knuffelen met Céan en dan gelijk met hem gaan slapen :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Schildje, creatief bezig hoor !

Paso, nee ik kolf niet.Is toch ook de bedoeling dat mijn productie gewoon gaat afstemmen op 3 voedingen ipv 6 ?

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje; ja dat is ook waar, maar je mag toch wel alleen de druk er af kolven, zonder dat je leegkolft?

AUW, net worstenbroodjes in de oven warmgemaakt en nu de afdruk van de warmte spiraal op de bovenkant van mn vinger staan :( ik was een beetje aan het klunzen dus nu 2 dikke blaren

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hoiii,

Ik lees wel mee hoor, maar tijd ontbreekt me om ook te reageren...sorry.

Met Senna gaat het iets beter, gelukkig geen koorts meer, maar nog wel steeds buikpijn. Infuus is inmiddels gehalveerd, nu alleen zorgen dat hij zelf wat gaat eten en drinken en hopen dat de diarree snel over is.

Mika gelukkig ook geen koorts meer, helaas nog wel waterdunne diarree...wasmachine draait hier dus overuren. Tijdens de voeding komt het er onder heel snel weer uit, die moet ik dus ook goed in de gaten houden.

Op dit moment is hij ook helemaal mamagek, beetje lastig aangezien ik ook graag bij Senna wil zijn...

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ach beterschap voor je zieke mannetjes Martje :(

Heb wel bijgelezen maar geen puf om op alles te reageren, sorrry!
    Kom snel weer wat actiever mee schrijven! Best drukke dagen gehad. Inwerken, Juul, verjaardagen enz enz

16. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames.

martje. gelukkig gaat het ietsjes beter. beterschap!

hier nachtje door. beetje duf. en kindjes zijn al wakker! Gezellig het kot vol. maar na een nachtje door iets minder. hihi.

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen! Hier een nachtje zonder Emma gehad. Vriendlief en ik zijn heerlijk uit eten geweest met vrienden. Dus Emma bleef voor het eerst een nachtje bij so slapen. We hebben uiteindelijk minder slaap gehad dan op een nacht dat ze wel thuis slaapt :p :D kwamen pas tegen enen vannacht de tent uit. Was erg gezellig en de limoncello smaakt heerlijk ;) nu dus een kleine kater te pakken :p Maar zal blij zijn als we zo ons meisje weer op kunnen halen!

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmmh Lutje, limoncello is super lekker!

Martje; fijn dat Senna iets lijkt op te knappen, hopelijk is Mika er ook snel van af.

Jac; brakke nacht gehad? Wel gezellig hoor, de hut vol! Ik zit met Jim samen beneden, al maakt hij geluid voor 10!

Ennas; alles op zijn tijd!

Nog canavalisten hier?
    Wij hadden vroeger echt 4 dagen feest, sinds een jaar of 3 is het alleen nog de zondag met de optocht. Jim meenemen zie ik niet zitten want hij gilt de boel bij elkaar denk ik met al die herrie. Als ik hem naar SO breng kan ik toch niks drinken want moet ik hem 's avonds weer ophalen. En daar laten slapen doe ik liever niet, mede omdat ik maandagochtend al om 9:30 in het ZH moet zijn met Jim voor zijn voorkeurshouding. Mijn zin in carnaval is dus ver te zoeken dit jaar :(

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Tot zover de goede nachten...mocht er weer 3x uit

Paso, ja dat zou kunnen,maar volgens mij krijg je daar alleen maar meer stuwing van.Als je twee dagen door zet past je lichaam zich aan.
    Hoe gaat het met de blaar op je vinger ?

Martje, gelukkig gaat het iets beter met Senna en is Mika zijn koorts weg

Nee hier geen carnaval

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Jamelie is jarig!

Ze is heel blij hihi en was al 7.15 wakker.
    Ze heeft een fiets,quad voor de pop en een.spel gehad.

Spreek jullie morgen wel weer!
    Controle was goed gister en maandag naar dietiste.

Deel Deze Pagina