JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamachantal: proficiat met je grote kleine meid! :D

Kaatje; aha!
    M'n vinger ziet er fraai uit, gelukkig geen pijn, volgens mij is de huid dood...helemaal wit. ;)

Jim heeft pret in zn wipper!, hij heeft net zn fruit op en greep naar de verpakking van de snoetenpoetsers, een lol dat hij er mee heeft :)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi meiden,

klinkt helemaal goed Lutje... lekker even weg geweest. Nu nog van die kleine kater af en dan je meisje weer ophalen!!!

Paso, ik ben met carnaval opgegroeid, maar vind er geen bal aan. Sam heeft donderdag op school een feestje gehad en misschien gaan we naar de optocht kijken, maar alleen als het droog is...

Jammer, Kaatje, dat Elin vannacht weer 3x wakker geworden is.... ooit komt het goed :p

Martje, fijn om te lezen dat het weer de goede kant uit gaat met je mannetjes!

Jac... jouw dag is vroeg begonnen dus! Succes! Hoe lang blijven de kindjes aan boord?

Chantal, gefeliciteerd met je meisje... een echte kleuter!!!!

Zo, ik heb net de belasting aangifte van 2011 ingevuld en verstuurd. Word er altijd blij van... we krijgen de hyp.rente aftrek altijd in 1x... dus dat is altijd een heel erg fijn bedrag. Nu nog wachten tot het op de rekening staat...

Nu lekker een weekje vakantie, alleen ik... man niet, maar dat is niet erg.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Auto is vanochtend opgehaald.Hij zag ook al gelijk wat er mis is. Vloeistof van de stuurbekrachtiging is weg gelopen, en een stang staat op breken.Goed dat we niet zijn gaan rijden want als die was gebroken hadden we niet meer kunnen sturen. Gaat richting de 300 euro kosten :(

Chantal, gefeliciteerd met Jamelie

Belastingaangifte. Moet nog even alles bij elkaar zoeken. Ik wordt er niet vrolijk van haha.Zal ook wel niets terug krijgen omdat we nog 1200 euro moeten betalen over 2009 dus zal wel verekend worden

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier hebben de mannen nu vakantie. Heerlijk even een week niet haasten om naar school te gaan. Nu gewoon lekker rustig aandoen.

Het enige nadeel van vakantie is wel dat merendeels kids dan ziek worden of flink verkouden. Zelf voel ik mij niet zo lekker. Maar goed moeders moeten doorgaan!! :D

@Ennas komt vanzelf wel weer.

@Anna ja voor dit moet je veel geduld hebben en heel erg goed kijken. Ik had een klein stukje niet goed gedaan en dan is het even moeilijk nakijken wat nu precies. Maar het is al weer goed.

@Chantal gefeliciteerd met je grote meid.

@Marloes altijd leuk bedragen terug krijgen van de belasting.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Balen Kaatje van de auto! Gelukkig ben je er op tijd achter... moet er niet aan denken, dat het tijdens het rijden gebeurt!!!

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

Martje beterschap met beide heren :(

Kaatje, leuk he auto's... Hier kon ik van de week ook wel even zonder..

Moet nog van 2010 en 2011 aangifte doen.. ben nou plek vrij aan het maken boven zodat ik weer aan een bureau kan zitten...

Heb gisteren eindelijk dan toch maar zelf de armband besteld die ik nog zou krijgen na de geboorte van Sophia. Ik heb ook echt een man die overal aan denkt... Zit ook nog te wachten op de strijkplank die ik voor mijn verjaardag had gevraagd... zei ook al dat ik in het vervolg ook niks meer doe voor hem als hij er om vraagt. Begon hij boos te mopperen dat hij niet wist waar die het moest bestellen... Ja ja.

Even spam

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pfff.... begint me weer al te duidelijk te worden waarom ik niet zo vaak zulke avonden heb. Ben zo ontzettend gaar vandaag! Heb het ijskoud en ben snipverkouden. Gelukkig heeft Emma een vrolijke dag, dus is het makkelijk vol te houden. Vanavond maar op bed zodra zij ligt. Nu eerst lekker aan de groene thee om m'n maag te kalmeren. Ook die is niet blij met alle wijn van gisteravond :p

Net met Emma even naar de ieniemini carnavalsoptocht gekeken. Duidelijk te merken dat ze hier wel aan carnaval doen, maar dat het geen levensdoel is :p Waren maar een paar wagens. Emma vond het ook totaal niet interessant. Lawaai interesseerde haar niet en de versierde wagens en mensen ook niet. Het hondje van de buren was veel leuker om naar te kijken :D

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Sherry, wat kan ze al knap zitten zeg!

Kaatje, balen van de auto! Gelukkig dat het nu ontdekt is en niet is geknapt tijdens het rijden!

Martje, fijn dat het iets beter gaat! Al zicht op wanneer hij weer mee naar huis mag?

Belasting, oja, moeten wij ook doen.

Fijne vakantie voor iedereen die vakantie heeft!

Carnaval, hier geen carnaval. Kan ook niet zeggen dat ik het wel graag zou willen. We hebben hier in de buurt genoeg leuke feesten! (al ben ik geen groot feestbeest hoor ;))

Vanmorgen even de stad door geweest en boodschappen gedaan. Sinds 2 weken hebben we een jumbo. Kan wel merken dat het scheelt hoor.
    Verder vanmiddag naar mijn pake en beppe. Mijn pake is van de week jarig maar dan moeten we werken. Dus nu maar even, dan zijn zij ook weer blij, hebben ze hun oudste kleindochter en achterkleinkinderen ook weer even gezien ;)

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

Chantal gefeliciteerd!

10. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik bedacht me vanochtend in eens, nou ja.... ik schrok meer, dat die kleine gup over iets meer dan 4 maanden alweer 1 word!!!

Staan jullie daar wel eens bij stil? Waar is de tijd gebleven?!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    niet te geloven he... zo snel gaat het!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zeg dat. Elin is morgen ook alweer 7 maanden.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zo, het was best lang geleden, maar Sam vanavond toch weer een koortsstuip gehad. Hij lag te slapen op de bank en ik ging hem naar bed brengen, dus had hem vast en toen begon het.

Kwam er niet helemaal uit, dus stesolid gegeven en nu slaapt hij weer....

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Marloes Ach, die arme jongen! Gelukkig had je m vast om op bed te brengen, en had je er zicht op. Gelukkig dat hij nu lekker slaapt, slaapt hij bij jullie vannacht?

Tijd Tijd gaat veel te snel.... Romee is al weer bijna 8 maanden! Zou graag de tijd eens stil willen zetten en een weekje of zo bewust overal van genieten. Kon je dat maar een paar keer per jaar doen....

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sherry; ooh zooo herkenbaar dat mannengedrag! Als manlief een nieuw gereedschap "iets" moet hebben weet hij de winkel wel te vinden, maar als als hij zijn medicijnen op moet halen bij de apotheek of een acceptgiro in bij de rabo in de bus moet kiepen kan t wel wachten. En als die acceptgiro een week later nog op t dressoir slingert heeft ie ook nog t lef om mij boos te vragen waarom 'ik dat nog niet heb gedaan'! Ja dank je de koekoek!

Kaatje; Oei dat is flink mis met de auto! Zeker goed dat je niet bent gaan rijden :$ wat er allemaal wel niet mis kan gaan!

Marloes80; Ik kan me niet echt een voorstelling maken bij een koortsstuip aangezien ik het nog nooit heb meegemaakt maar beterschap voor je mannetje!

Tijd; ja die vliegt....een jaar geleden stond hier nog een ziekenhuisbed en een rolstoel in huis.... Omdat Jim de jongste is van het forum heb ik kwa ontwikkeling juist het idee dat hij achterloopt (behalve zijn groei want hij is zeer groot)

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @chantal
    gefeliciteerd! Hoe was de dag vandaag?

@lutje
    Wat gezellig een avondje/nachtje met vriendlief weggeweest:) Hoe heeft Emma het gehad bij so?

@paso
    nee sorry ik ben zo niet van het carnaval... Heb vroeger als marjorette en sindsdien een hele afkeer. Vandaag wel met de kinderen wezen kijken..

@aangifte...
    moet ik nog doen... morgen maar even de papieren bij elkaar zoeken... zal wel erg gezellig worden om dat te doen :S

@sherry
    leuke foto's :)
    Ja over 4 maand straks 1 jaar... de tijd gaat echt veel te snel!! Heb soms het gevoel alsof alles als een waas voor mij voorbij gaat!

*ondertussen hoor ik allemaal kraaltjes op de grond vallen... ticho was ZO druk bezig geweest met het uitzoeken en sorteren... die zal morgen wel weer boos zijn*

@ego
    vandaag naar de optocht geweest. de kinderen wouden met alle geweld erheen! Na afloop gezeik van ze dat het geluid te hard was...
    Het begint nu een beetje tot mij door te dringen dat Ticho nu verder onderzoek krijgt... hij heeft afgelopen week onderzoek gehad naar adhd... er is weinig twijfel over de diagnose pdd-nos maar ze zitten er sterk aan te denken dat hij ook adhd heeft... *slik*...
    zoveel voor zo'n klein mannetje.
    Merk dat ik het er best wel moeilijk mee heb. Het is behoorlijk pittig. Ook met de begeleiding gaat het met ups en downs... zucht...

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedenavond,

Zou graag weer meekletsen, maar wordt erg geleefd de laatste dagen dat het me aan tijd ontbreekt...

Allemaal bedankt voor medeleven...even snel een update.

Gelukkig gaat het weer wat beter met Senna, sinds vanmorgen heeft hij geen infuus meer. Nu zorgen dat hij zelf genoeg drinkt, dat gaat nog erg moeizaam. Ook klaagt hij nog over buikpijn en heeft ook nog behoorlijk diarree.
    Nog geen zicht wanneer hij naar huis mag, maar ik denk dat het niet zo lang meer duurt.

Gisteravond voor Mika nog de hap gebeld, hij bleef maar waterdunne diarree houden en het zat me ineens niet lekker..., werd door de dienstdoende ha teruggebeld en ik hoefde me geen zorgen te maken, het was heel normaal dat de diarree zolang aanhield en ze droogden echt niet zomaar uit...., beetje rare man dus. Maar vandaag gaat het ook met hem al wat beter.

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

Mamachantal. ben weer te laat, maar toch nog gefeliciteerd met jamelie! Was het een leuke dag? Is het goed gegaan met Viënna?

Kaatje. jeetje akelig zeg van je auto. Brrr het idee alleen al. Gelukkig zijn jullie er op tijd achter.

marloes80. een koortsstuip. Akelig. Heb het maar 1 x gezien toen ik stage liep bij een kdv. Vond het best heftig. maar goed was toen ook nog erg jong. Is vannacht alles goed gegaan?
    De kindjes hebben vakantie. Dus heb ze lekker de hele week aan boord.

mannen. hihi ja ken het ook! Hier is heel duidelijk een tweedeling. manlief het schip, en ik de rest! ja daaaag. Hihi zal wel mannen eigen zijn.

Martje. fijn dat het steeds een beetje beter gaat. Maar wat een rare reactie zeg van de hap. Zou als je het niet vertrouwd toch gewoon nog een keer bellen hoor. misschien heeft wel iemand anders dienst vandaag.
    En wij lopen niet weg. Je zoontjes zijn nu belangrijker! We zien je wel weer vaker als de rust terug is.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Elin kwam 00.45 ( brak want ik sliep net ) 05.30 en 06.30.
    Was nog even met Ferry in slaap gevallen op ons bed maar hoor ze nu wakker worden

Marloes, ahh wat sneu voor Sam. Gaat het nu weer goed met hem ?

Martje, gelukkig gaat het weer beter met de jongens

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Anna dat is zeker pittig. k vind het al pittig genoeg met Rick en adhd. Bij jouw komt er nog autisme bij. Dan samen met pdd-nos en adhd dan is dat even too much. Knuffel meid want jij moet het wel allemaal alleen doen. Aan de vaders van de kinderen heb je niks en kun je jammer genoeg niet op terug vallen.
    Jammer dat het met de begeleiding met ups en downs gaat.

Gisteravond was Bart aan het huilen ivm regen op het dakkapel. Hem dus op het logeerbed gelegd. Maar hij hoest best wel veel dus snel de deur van Fleur haar kamer dicht gedaan.
    Zij kwam om 11 uur. Ze was helemaal overstuur. Fles er in en ze heeft tot vanmorgen half 7 geslapen. Zelf wel een paar keer wakker geweest omdat ik dacht Fleur te horen.

Deel Deze Pagina