Goedemorgen! Kaatje; dat is brak wakker worden als je net zelf in slaap bent gevallen.... Martje; wat een rare reactie van de HAP Drinkt Mika wel nog goed? Schildje; die dakkapel bezorgt jullie wel rommelige nachten! Sneu dat Bart er zo van schrikt! Hoe gaat het nu met de begeleiding van Rick? Anna; Dat is zeker pittig! Hopelijk vinden jullie snel het juiste pad om met hem te bewandelen met de begeleiding! Jac; fijne week gezellig met alle kindjes!
Paso die hebben wij nog niet. voorals nog gaat het redelijk goed zo thuis. Wij krijgen wel voor de zomervakantie een cursus voor ouders met kids die adhd hebben.
Ja hele rare reactie van de hap...., gelukkig drinkt hij goed en als ik het niet vertrouw bel ik gewoon weer. Maar manlief belde net, Senna mag vanmiddag weer naar huis!!! Nog wel rustig aan doen en zorgen dat hij goed drinkt. Is maar goed ook want m'n moeder ligt nu ook met buikgriep op bed, dus had geen oppas voor Mika. En met al die virussen en bacteriën in het zh adviseerden ze om hem niet mee te nemen. Ben alleen bang dat ik nu zelf aan de beurt ben, voel me niet fit en ben ook al aan de diarree...gaat lekker hier dus.
Martje, fijn dat Senna naar huis mag ! Idd Mika in de gaten houden en hopen dat je zelf niet ziek wordt Sherry,gecondoleerd Ferry en Levi waren net naar het bos. Elin op bed dus kon boven even ongestoord schoonmaken en stofzuigen. Alles weer lekker fris. Zo nog even ons bed opmaken en Elin haar kamertje soppen en dan kan het er weer even tegen. Mag Ferry morgen beneden doen.
Hi meiden, wat lekker Jac, dat ze allemaal aan boord zijn. Fijn, dat Senna weer mee naar huis mag, Martje... en idd nu zul je zelf wel als laatste aan de beurt zijn. Sherry, gecondoleerd met het verlies van oma. Chantal, hoe was Jamelie's feestje? Goed verwend? Gisteren werd Sam om 23.00 weer wakker, stecolid was uitgewerkt, dus hij was weer helder en bij kennis. Wilde bij mama slapen, dus maar naar bed gegaan. Koorts vannacht wel gezakt, maar sinds vanmorgen weer zo rond de 39.0 ... Hij ligt nu naast me te slapen op de bank, zo'n stuip put ze helemaal uit.
Jamelie had gister een leuke dag! Nu naar oma.. Die is jarig.. Word tig keer vertellen hoe t met vien gaat.. En ze zullen dr vast wel op schoot willen, wat niet gaat gebeuren.
@martje wat fijn dat het met Senna wat beter gaat en ook met Mika. Wat heerlijk dat hij naar huis mag. Hopelijk knappen jullie allemaal straks goed op! @sherry gecondoleerd! Sterkte de komende tijd. @ego Céan ziek. Had gisteravond 41 graden koorts! Vanmorgen 39.1. Hij slaapt erg veel en drinkt ook meer. En stiekem zou ik het wel prettig vinden als we 6 uur verder zijn.
Sherry Gecondoleerd en sterkte! Martje Fijn dat Senna weer naar huis mag! Jullie hebben het allemaal wel te pakken zeg, beterschap! Anna Beterschap voor Cean! Chantal Fijn dat Jamelie een leuke dag heeft gehad. Succes op verjaardag vanmiddag, groot gelijk dat je dr bij niemand op schoot laat zitten. Marloes Arme Sam! Ook beterschap voor hem! Vanmorgen even wat dozen met kleertjes van zolder gehaald. Even uitgezocht, wat bij Romee in de kast kon heb ik er in gehangen en de rest gaat mee naar mijn werk. Daar hebben we over 2 weken een kinderkleding/speelgoed markt.
Martje jeej fijn dat Senna weer naar huis mag! sherry. gecondoleerd, en sterkte voor de komende tijd. marloes80. nog even in de gaten houden dus. Beterschap! annaB beterschap voor de kleinste man. en dikke knuffel voor de grote man! en een dikke knuffel voor jou. Is heel wat wat je te verstouwen krijg in je uppie. In de vakantie (nu dus) begonnen met de zindelijkeheidstraining van de een na jongste. En ze heeft nu drie keer achter elkaar op potje geplast!!! me= blij. Nu hopen dat ze het vol houd. Tijdje terug waren we ook begonnen met zindelijkheid. Maar toen raakte ze aan de diarree. Dus zijn we er toen weer mee gestopt. Ze heeft behoorlijke angst daaraan overgehouden geloof ik. Want in het begin was het elke keer huilen als ze het potje zag. Nu begint ze het weer leuk te vinden.
Fijn dat ze het nu weer leuk begint te vinden Jac! Wij zijn bezig om Jara 's nachts zonder luier te krijgen. Ze vond het steeds wel makkleijk zo met een luier en dus plaste ze er ook in. Nu staat er wat tegenover: als ze helemaal droog is 's nachts en geen luier meer hoeft krijgt ze een kadootje. Nu is ze al 5 van de 7 nachten droog
Kaatje wat knap zeg!! Hier een mooi klein meisje wat zich nu gaat optrekken aan het speelding wat wel eens boven haar staat. Ook nog steeds pogingen doen om zelf te willen zitten. Af en toe zit ze even los maar gaat dan weer snel met haar lijf naar haar voeten toe. haha Is wel grappig om te zien. Ook vind ze haar voeten interessant worden. Alleen omdat zij een buikje heeft komt ze niet ver met haar benen en voeten . Gisteravond om half 12 kwam ze en is toen weer gaan slapen na een flesje. Maar om 4:15 kwam ze alweer en toen heb ik haar laten mieren in bed. Toen het huilen werd even bij haar geweest en toen heb ik haar nog 5 min. horen mopperen en toen was het weer stil tot van morgen 7 uur. Het zal hopelijk toch weer eens iets gaan worden hier. Anders toch proberen de avondfles wat later te geven dan half 7. Zien of mevrouw het wil pikken. Heerlijk niet haasten ivm vakantie van de jongens. Zo wel de badkamer doen samen met de heren. Dan is de rest van de dag voor ons met dit mooie weer. Wat zijn jullie plannen vandaag. Werken of ook vrij zijn?