Goedemorgen meiden! Hier heerlijk nog 2 dagen vrij.. Kan daar nog steeds zoo van genieten, werkte voorheen tuurlijk altijd fulltime..(en vorige week ook 4dgn gewerkt, dus is t nu weer extra leuk om 2daen thuis te zijn) Schildje, ik heb volgende week voorjaarsvakantie! Kaatje, knap hoor van dr! Hier gister naar deventer geweest, de man van vriendlief zn mdr heeft kanker en wordt net meer beter. Eergister in t zkhs opgenoemen en t ziet er slecht uit... De ff langs geweest. Miss was dit wel de laatste x dat we hem zagenl... echt bizar Verder weinigs bijzonders... Fleur probeert nu ook IN de wipper te klimmen vanaf de grond haha, vet gappig om te zien. En ze wil hele tijd staan, kan zich ng niet optrekken tot staan, maar als wij dr neerzetten blijft ze staan! (daarentegen vindt ze zitten nog niet zo interessant haha) Ik ga ff teruglezen, want weet het niet meer wat jullie geschreven hebben haha!
Anna, pittig voor je zeg!!!!!! Heb je begeleiding hiervoor! Martje, fijn senna weer thuis!hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? Sherry gecondoleerd! Kaatje, fijn t huis weer schoon! Chantal, hoe was dr verjaardag??oh leuk zie ik! Is ze goed verwend??en wat vond ze van dr jurkje? En hpe is t met vienna gegaan? Marloes, gadsie dat is schrikken!hoe is het nu met hem? Jac, fijn dat zindelijkheidstraining weer leuk door dr gevonden wordt!! Van het weeekend meivakantie naar chios in griekenland geboekt!!!!!!we gaan met mn mdr, tante,nichtje en Fleur!!! Ben benieuwd hoe zij het vindt.. En vriendlief is week 'vrijgezel zonder kind' haha dus die zal wel week dronken zijn Nu zijn we aan het kijken voor de zomervakantie. Waarsch wordt het een camping in de belgische ardennen. Wij gaan altijd met eigen tent, ben benieuwd of het in de auto past...heb 10000x meer spullen door fleur tuurlijk haha! Hebben jullie al vakantieplannen??
morge dames, marleen. dat gaat goed dus. Ze word duur in de cadeautjes! haha. kaatje. knap hoor van elin. schildje. fijn dat ze toch weer in slaap gevallen is! lekker genieten van de vakantie! mamatien dat is heftig. sterkte! haha vriendlief heeft geluk dus. haha. ben benieuwd of hij dat na een week alleen ook nog zegt haha. Hier gaat het heel goed. Dametje is nu al vanaf gistermorgen geheel droog. Alleen de grote boodschap vind ze nog eng. Dit word de derde dag! dus vind het al heel goed gaan.
Hoi allemaal!! Haak vanaf hier weer in. Wel alles bijgelezen maar gewoon geen tijd gehad om te reageren! Nu weer een ochtendje aan het inwerken. Moest Juul vanmorgen wakker maken om 715. Kind keek me echt aan van huh?! Was wel een kwartier te laat op m'n werk. Krabben en stond ff voor een open brug. ( oké, ik was zowiezo al laat haha) Nog een paar dagen, dan is m'n kleine meid ook alweer 7 maanden! Aan de ene kant jammer dat het zo snel gaat... De andere kant kijk ik er ook naar uit om leuke dingen met der te gaan doen
goedemorgen, kan nog net mamatien, lekker hoor een weekje weg. Met de tent lijkt me best een uitdaging met zo'n kleintje. Gaat goed Jac, voor je het weet kunnen de luiers de deur uit... fijn he Lekker he, Schildje... geen gehaast naar school. Met Sam leek het gisteren weer goed te gaan, hij wilde zelfs weer wat eten 's avonds. Helaas kwam er dat rond 23.30 uur allemaal weer uit en was de koorts ook weer wat opgelopen. Verder wel prima geslapen en nu is de koorst nog weg, maar hij is wel heel rustig en wil niks... De andere 2 zijn naar het kdv, dus erg rustig hier vandaag
Marloes; Fijn dat Sam iets beter lijkt. Rust ik denk ik ook wel fijner voor hem, dan een stel stuntpiloten om zich heen. Kaatje: knappe Elin! Mamatien; klinkt erg leuk die vakantie. Vriendlief zal het vast niet erg vinden om zich een weekje alleen te vermaken Wij gaan eind juni met zus zwager en 2 kids (4 en 1) naar kijkduin (roompot) Schildje; ja grappig is dat he, met die voeten klunzen....de sokken zijn hier niet lang meer veilig vrees ik. Ik ben mn ritme kwijt! Door al die hapjes kan ik er niks meer van maken en kom met mn flessen niet meer uit. Gisteren heeft hij er maar 3 gehad ipv 4 want het paste gewoon niet! Pff. Nu ook weer...eigenlijk had hij om 11:30 zijn fles moeten hebben maar meneer is om half 11 na zijn fruit naar bed gegaan en knort nu nog. Dan krijgt hij als hij wakker wordt brood, en dan een fles...en dan kom ik elke keer in de knoei. De fles van 15:30 zal wel weer overslaan worden.
Paso als ik het zo lees kun je dus gewoon 1 fles overslaan. Dan heb je maar 3 flessen. Als hij het allemaal goed vind dan is het toch goed zo.
Wat is zijn schema nu dan? Krijgt hij bijvoorbeeld een potje vol groente en fruit per dag? Ik heb hier het volgende schema. 6.30 / 7 uur pap via lepel. Daarna naar bed. rond 10 uur half 11 een potje fruit of de hoeveelheid vers fruit. Rond half 12 naar bed maar dat zou ook eerder kunnen als ze het fruit bijvoorbeeld om half 10 heeft gehad als ze al zin heeft daarin. Rond 2 uur fles en dan brood. Om half 5 / 5 uur groente. Net als het fruit de zelfde hoeveelheid. dan om half 7 fles dan naar bed om dan (hier nog niet hoor) de volgende ochtend pas weer de pap te krijgen. Zo hebben wij maar 3 flessen. Momenteel even 3,5 fles want ze komt nu weer 's nachts.
Hier ook maar 3 flessen. 8u fles 10u fruit 12u fles 1430 liga oid 1615 groente 1845 papfles Marlous; beterschap voor je mannetje!!
Kan best hoor, naar 3 flessen terug gaan! Wij hebben eigenlijk hetzelfde schema als hierboven, maar ik draai (bewust) de laatste 2 om. Dus Mees krijgt zijn groente ook echt als laatste voeding en daarna gaat hij vrij snel naar bed. Ben trouwens al wel overgestapt op de 8 maanden potjes... 6 maanden vulde denk ik niet meer genoeg.
Hier ging het gisteren zo: 7:30 fles pap 190+6+3 9:30 fruit (de hoeveelheid van een potje voor 4 maanden) 10:00 naar bed 13:00 brood (2 reepjes in de lengte) 13:30 fles melk 190 +6 16:00 naar bed 17:30 groente (de hoeveelheig van een potje voor 4 maanden 19:15 fles pap 190+6+3 19:30 naar bed tot de volgende ochtend Ik doe overal iets meer water in voor de ontlasting. Ik maak de fruit en groenthapjes zelf en vries ze in de lege potjes voor 4 maanden in. Ik vind alleen tussen 13:30 en 17:30 zo'n lange ruk, alleen eerder geven lukt niet omdat we meestal tussen 16:45 en 17:30 in de auto zitten.
Schema... Die van Emma is momenteel als volgt: 8:00/8:30 Fles 180+6 10:30 Fruit 12:00/12:30 Brood met roosvicee 15:00 Fles 180+6 16:45 Groente 19:30 Fles 180+6 Ze is overdag met slapen erg rommelig. Ene keer slaapt ze anderhalf uur en andere keer maximaal 3 kwartier. Pap krijgt ze niet, vond ze afschuwelijk Overigens is ze uit haar hum laatste tijd wat betreft eten. Ze at de potjes helemaal op, maar opeens niet meer. Brood vond ze heerlijk, opeens niet meer. Alleen de flessen gaan er goed in. Maar ze is ook weer wat meer verstopt. Ene keer gaat het prima en andere keer is het weer huilen omdat het echt hard is. Ze krijgt al extra water, laxo en soms theelepel olie bij een fles. Maar niets lijkt te helpen. Volgende week weer naar CB. Dan maar weer even aankaarten.
Zou willen dat Juul wat anders luste dan melk. Krijg het er gewoon niet in! Ze proeft niet eens! Eten is geen probleem, alles gaat erin maar drinken ho maar. Ja van een lepeltje, dan doet ze het wel. Dus het is niet dat ze het niet lust!
Ennas; wat een gekke griet Lutje; verstopping had Jim vorige week ook heel erg last van maar nu doe ik door alle fruithapjes een pruim, extra natte groente en dat hielp. Nu hij sinds 3 dagen ook brood eet (hij krijgt gewoon volkoren) hebben we geen poep problemen meer Marloes; haha, kleine vreetwolf! Tja als hij het lust waarom niet!
@Ennas hier lust ze het ook wel een sapje maar drinken uit een tuitbeker met zachte tuit daar kauwt ze alleen maar op. Ik had gelukkig nog wat spuitjes liggen van de ab-kuur en daar doe ik het nu mee in haar mond. Wel laat ik haar eerst proberen te drinken uit de tuit gewoon om te wennen.
Het maakt niet uit of ik het in een fles of tuit doe. Ze wil het gewoon niet Gewoon een principe kwestie volgens mij want ze lust alles Net thee geprobeerd met 1 schepje voeding erdoor ( las ik laatst hier) Daar heeft ze 30cc van gedronken, dus het begin is er haha
Paso, het lijkt wel alsof alles wat zou moet helpen het erger maakt Volkorenbrood doet niets, pruimen doet weinig. Denk dat ik haar groente maar nog dunner maak. Kijken of dat iets doet. T'is nu zo zielig!