Zo de eerste dag gehad van de vakantie. Alleen een beetje jammer dat Fleur nu weer ziek wordt. Ze begint weer een beetje met hoesten en ze had een kleine verhoging van 37,6 en vanmiddag was dit bijna 38 gr. Is niet veel dat weet ik maar zo begon het 3 weken geleden ook. Ik hoop dat het mee gaat vallen.
heej dames even snel, hier alles goed, net dierenarts geweest met mn kat morgen terug voor echo van dr lever, arm beest,ze heeft een harde,dikke buik en doet zeer bij dr vanmiddag mdl arts en dietiste geweest, alles goed! ze mag nu over op standaard voeding *hehe eindelijk* en mag gewoon bijvoeding!! beginnen met pap,dan fruit, groente+aardappels+vlees/boter, en dan brood enzo.. reflux moet beter aan als ze vast voedsel krijgt en gaat zitten.. en kan duren tot ze 2 jaar is! pff ..... morgenochtend heb ik meer tijd om ff te zpen
Jeeee Fleur een tand Andere Fleur ziek Chantal, jaaa gaat het dan nu eindelijk eens vooruit met Viënna ! Geniet van het bijvoeden
Meiden allemaal bedankt voor jullie reacties!! Hier gaat het goed, Senna is nog wel erg moe en wil nog niet eten, maar hij drinkt gelukkig wel. Gister geslapen van half vier 's middags tot half acht vanmorgen! Mika nog steeds aan de diarree, die kan ik een paar keer per dag omkleden... Ik was gister ook aan de diarree, maar geloof dat het redelijk aan mij is voorbij gegaan. Ben alleen nog erg moe, maar dat kan ook van de hectiek van afgelopen dagen komen. Zoontje van m'n zus is ook sinds zaterdagavond ziek, overgeven en diarree en hoge koorts. Dus zij heeft toch ook maar de ha gebeld vanmiddag en ook gelijk doorgestuurd naar het zh en ook hij is opgenomen...waarschijnlijk ook een virus! Gaat lekker hier dus binnen de familie...
Schildje Lekker zeg, vakantie! Hier is het volgende week pas vakantie. Maar ik werk gewoon door Mamatien Jeetje zeg dat is naar nieuws. Hopelijk slaapt hij rustig in als het zijn tijd is, zonder al te veel pijn. Leuk zeg, vakantie plannen! Wij gaan in juni een weekje weg, Lekker simpel in een huisje Jeeej, de eerste tand!! Jac Haha, duur in de cadeautjes valt wel mee hoor! Ze krijgt alleen iets als ze een tijdje zonder luier kan, dus niet elke nacht dat ze droog is. En dan nog word het geen groot cadeau, ze is al blij met iets van de action waar een cadeaupapiertje omheen zit Gelukkig is ze snel tevreden Paso Haha wat een gepuzzel met die flessen he?! Nou moet ik zeggen dat Romee niet eens meer 3 flessen krijgt... 's ochtends krijgt ze pap (wel van de voeding zeg maar) rond 10.00 potje/vers fruit tussen de middag wat brood als ze het wil en een fles van 150 's middags wat drinken en een koekje 's avond potje/vers warm eten en yoghurt. Klinkt wel weinig zo he? Ennas Uit wat voor fles geef je het 'extra' drinken? Als je het geeft uit haar gewone fles kan ze dat gek vinden omdat daar voeding uit hoort te komen. En sommige kinderen vinden het juist fijn als het uit die fles komt omdat het anders tot verwarring leidt..... Even uitproberen dus. Chantal Fijn dat het zo goed gaat met Vienna! Eindelijk! Zielig voor de kat zeg... Martje Jeetje zeg, wat een hardnekkig virus! Het slaat jullie niet over... Beterschap voor iedereen! Hier alles prima, Romee haar 3e tandje komt bijna door. Ze heeft er totaal geen last van zo lijkt het. Verder heeft marcel vandaag (eindelijk) de andere tafelstoel naar beneden gehaald. Nou, ze zit er in alsof ze de koningin is! We hebben er een van Tiamo maar die is redelijk ruim. En aangezien ze nog niet echt fatsoenlijk zit is dat nog een beetje ruim. Op zolder hadden we er 1 van IKEA, dus daar zit ze nu in. Stoelverkleiner er in en zitten maar!
@Chantal fijn dat het steeds beter gaat met je meisje. @Martje beterschap nog steeds voor jouw en je 2 mannen. Gaat zeker lekker zo in je familie. Hier is het redelijk goed gegaan vannacht. Ondanks dat ze gisteravond wat heeft laten staan van de fles kwam ze pas om half 4 vanmorgen. Ik met flesje er naar toe en ze moest gelijk lachen toen ze mij zag. Geen verhoging gelukkig 36.8. Wel wat hoesten maar ik geef haar nu bisolvon, dit vind ze helemaal niet lekker maar het helpt wel. Nu ligt ze nog lekker te slapen, maar ik zie wel langzaam aan blauwe lampjes verschijnen op de babyfoon dus ze wordt een beetje wakker.
Goeiemorgen..*gaap* Jamelie riep net keihard waar ik was.. Dus vien wakker. Die heef zich ook weer onder gespuugd voor de verandering. Doet ze weer erg vaak..zo'n 10x op een dag.. Maar ze slaapt weer en jamelie hoor ik ook niet. Dus ik lig nog lekker in mn bedj
goedemorgen, hier een gezellige dag ervan maken. Onze oudste zoon is jarig. Word vandaag 6 jaar! pfft wat gaat die tijd snel. N heeft ook zijn eerste Tand!!!!! tot laterzzz
Goedemorgen. Elin heeft het prima gedaan vannacht. Kwam om 00.45 en slaapt nu nog Martje, ahh nu je neefje in het ziekenhuis Jac, jee een tand ! En gefeliciteerd met je zoon Schildje, netjes toch 03.30 Chantal, he Viënna toch nog wel zoveel spugen Ik zit denk een beetje te knoeien met de voedingen nu.Elin gaat op sommige dagen opeens uit haarzelf terug van 6 naar 3 voedingen ( door de avond en nachtvoedingen over te slaan ). Dit is nu ons schema van afgelopen week 07.00 : Borstvoeding 09.15 : Fruit ( soms nog een liga in de ochtend ) 12.00 : Brood en 140 cc flesvoeding toe ( op het kdv gaat brood niet zo en drinkt ze 200cc ) 15.30 : Borstvoeding ( 200cc) 18.00 : Avondeten ( vaak heeft ze genoeg en hoeft geen melk meer na ) 00.45 : Borstvoeding ( Regelmatig komt ze nog een keer in de nacht ) Maar nu afgelopen nacht dus niet.Gister om 12.00 uur voor het laatst gekolft op het werk, 00.45 linkerborst gedronken,maar rechts is nu dus gister om 12.00 uur voor het laatst geleegd. Zal mijn productie daar niet heel erg van terug lopen ?
heb er totaal geen verstand van, maar doe een poging Kun je dan de voedingen die ze overslaat niet kolven om op peil te blijven?
Goedemorgen dames! weer een beetje op de achtergrond, maar ik heb wel meegelezen. Jac gefeliciteerd, 6 alweer! Kaatje, ik zou ook de andere kant kolven, dan blijf je 'op peil'. Als je dit niet doet zorgt je lijf ervoor dat je productie terugloopt. tenzij dit haar nieuwe ritme wordt, maar dan kun je je daar ook over een paar dagen op aanpassen, toch? Marloes, goede poging Jaaa, tandjes! Noor heeft er 2, maar de volgende willen maar niet doorkomen. Ze heeft er duidelijk last van, maar het komt maar niet... Sherry haha toos tandloos! Wij rommelen niet zo met eten, maar wel met slapen, ze wil overdag niet meer zo veel slapen, maar is dan 's avonds (als ik thuis kom, jeej) redelijk over de zeik. Slapen is hangen en wurgen, badderen helpt iets. Gister heeft ze ook weer tot 9 uur op gezeten, omdat ze gewoon niet wil. Dan toch maar weer op bed en jengelend valt ze in slaap... pfff... zo trakteren op eht werk, heb appeltaart gebakken. was zondag jarig en ze hadden de hele stad op de kop gezet voor mij, inclusief optocht, echt heel gezellig
Thanx voor de reactie.Het is natuurlijk de bedoeling dat mijn lichaam gaan wennen aan drie voedingen.Elin heeft altijd uit één borst gedronken,dus vraag me af of je dan niet juist stuwing uitlokt door te gaan kolven.Heb het vanochtend wel gedaan ( 1 kant gedronken, 1 kant voeding ) omdat die kant anders pas om 15.00 uur weer aan de beurt is. Heb het bij de september mama's nog even in de groep gegooid en die zeggen sowieso even aanleggen aan de andere kant, al is het maar tot het toeschietreflex om de stimulatie er in te houden. Elin had net voor het eerst zo'n babytoetje na haar broodje. ze vond het heerlijk ! Heeft vanochtend geen fruit op omdat ze pas om 09.30 haar eerste voeding had. vanmiddag maar een fruitje extra dan
Jac Gefeliciteerd met je oudste zoon! En met N z'n eerste tand Marlous Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Kaatje Ik heb ook echt geen verstand van borstvoeding... Maar de genoemde opties klinken wel goed. Hopelijk kun je nog even door met je borstvoeding! Jara is door Marcel naar de peuter gebracht, Marcel is naar het werk en Romee ligt op bed. Wat een rust! Net even wat administratie gedaan en hier en daar wat afspraken gemaakt. o.a een vervolgafspraak bij de plastisch chirurg ( voor mezelf) en een afspraak bij de KA voor Romee. Straks Jara weer ophalen.
marleen: Dank je! Kaatje, klinkt als ene plan. Noor dronk ook altijd een leeg en dan een 'toetje', dan wordt het wel gestimuleerd. En Elin bepaalt zelf hoeveel ze drinkt en of ze teruggaat naar 3 voedingen.
*zwaai* Even een tijdje geleden. Maar t ging/gaat niet zo heel erg goed hier Eigenlijk gaat het met mij niet zo goed Heb dus weinig puf gehad om veel op de pc te zitten en heb t erg druk gehad de afgelopen weken. Veel van huis weggeweest gezeur met de auto gehad moeten regelen. Sandro die een paar weekjes niet in zijn hummetje zat en nu 4 tanden rijker is tand 5 en 6 komen er ook al aan dus hij zal voorlopig nog niet lekkerder in zijn velletje gaan zitten. Ook is hij al 2 weken extreem verkouden waardoor die erg hangerig is en een week lang alleen maar bij mij wilde liggen. Maarrr k heb weer tijd dus ben weer aanwezig
hoe is het met de auto afgelopen, Alessandro? Sam en ik zijn net samen naar de film geweest, Sprookjesboom. Leuke film en duurt niet zo heel lang.