JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dank je! Enne, ik ook ;) :D

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Knuffel!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Sonde dr weer uit!....
    Door t spugen gaatdrpleister los
    gister al nieuwe opgedaan..
    Half3-3u komen ze pas

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nou, heb haar gesproken. Reden dat ie offline was gehaald? Teveel reacties :( Bovendien blijkt de functie voor 36 uur te zijn. Dus heb maar aangegeven dat 32 maximum is. Moeten we een extra dag kdv zien te regelen, dus salaris moet dan wel goed genoeg zijn.

Ik zie het wel. Heb er een redelijk hard hoofd in eerlijk gezegd.

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    of 4x9 uur? dan heb je net zoveel dagen als 32 uur, maar dat uurtje merk je relatief weinig van...

Wle balen lutje, het klonk echt goed...

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ook wel een goede optie!!!

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    ik wacht nu eerst ff af of ze überhaupt m'n cv wel passend vinden. Ben iig niet de enigste kandidaat.

Morgen is mama dag, maar vrijdagochtend ga ik weer flink solliciteren!

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Sonde er weer in?

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

Rustig hier..l

Lutje balen meid, klinkt idd niet heel positief, maar hopelijk heb je geluk!
    Chantal, sonde er weer in??

We beginnen nu aan fleur te merken dat ze van 3 naar 2 slaapjes gaat... Dus ik ben nu weer aan het puzzelen met tijden! Want zoals schema nu is min dr llaatste slaapje is de laatste ruk wakker zijn net te lang haha.. Dus vandaag op kdv van 9.30-10.30 en 13.45-15.45 en vanaf 15.45 redde ze t prima tot 19.00! Slapen juLie kids nog nog 3 of al 2x??

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ja sonde er weer in :) wel.een voeding gemist vandaag..
    Vanaf morgen over naar 6 voedingen...

11. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloes 80; haha, Heeft Neesje nog voor Pommie en Neesje een koekie gevraagd? :D Geweldig!

Lutje; ik duim voor je dat je dit keer meer geluk hebt!

Chantal; vervelend dat die sonde toch steeds los raakt. Hoe gaat het bijvoeden?

Mamatien; hier sinds 5 dagen ook maar 2 slaapjes. Van 10:15 tot 13:30 en van 15:45 tot 18:00 (heel onhandig met ophalen van opvang pfff) en als hij al om 17:00 wakker wordt is hij rond 19:00 bar vervelend van de slaap en honger.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Elin heeft het weer goed gedaan. 23.45 - 05.10
    Denk dat ze de waterpokken krijgt. Toen ik haar gisteravond verschoonde had ze een blaasje op haar schaamlip. Deze was vanochtend open. kdv vertelde Ferry dat Elin blaasjes had,dus net gekeken, inmiddels 6 in haar liesjes. Wilde dus morgen de dokter bellen ivm die schimmel die ze pas had,maar zag nu ook beginnende blaasjes op haar neus, nek en knieholte.
    Even kijken wat het gaat doen dus. Waterpokken heerste een paar weken geleden wel op het kdv dus zou zomaar kunnen

Marloes, ahh lief ! Koekjes delen met zijn broertje :)

Lutje, hoop dat je snel een baan vind

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    In bad met een washandje havermout werkt echt heel verzachtend, Kaatje!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, werkte bij Levi ook. Bij Levi werkte groene zeep ook erg goed.Gelukkig lijkt ze er nog geen last van te hebben.Eerst maar eens afwachten of het echt waterpokken zijn

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hoi allemaal,

Ik lees nog steeds mee hoor, maar ben zo ontzettend moe...heb het echt even helemaal gehad, dus ook geen puf om te reageren. Mika is de laatste paar dagen enorm huilerig en wil maar één ding en dat is aan de borst. Wil zelfs geen fles en speentje meer....misschien last van aankomende tandjes. En doordat ik een aantal dagen niet aan het werk ben geweest, moet ik die schade ook inhalen. Hoop snel weer mee te kletsen.

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Mamatien mijn Fleur slaapt al heel erg lang maar 2x per dag. Zoals nu slaapt ze en ze gaat straks weer rond 11 uur naar bed en slaapt ze door tot een uur of 1/2 uur. Dan is ze wakker tot 6 half 7.

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Gisteren had Fleur een mindere dag. Ze heeft van alles wat ze krijgt op een dag best wel wat laten staan. Ook wat meer huilerig. Wel is ze nu wat verkouden en misschien last van tandjes. Ze kwam vannacht om half 3 al. Maar goed als je de hele dag niet eet wat ze altijd eet dan krijg je 's nacht iets eerder honger. De pap van vanmorgen ging er op 20cc na helemaal in. Dus dat is al beter dan gisteren. Ze is wel super vrolijk maar dta is bij haar altijd oppassen als ze iets minder in haar vel zit.

Vanmorgen heb ik de stoelverkleiner uit de kast gepakt. Ik ga proberen haar in de gewone kinderstoel te zetten met het fruit geven. Ze wil zitten en dat eventjes kan dat ook wel. Zo hebben wij dit ook met de jongens gedaan alleen was dat iets later omdat hun toen pas interesse hadden om rechtop te gaan zitten.
    Ik had haar er vanmorgen even 1 min ingezet en ze zat er als een koningin in haha. De jongens vonden het ook super dat zij daar zo in zat. als het lukt zal ik een foto maken straks.

18. mamatien

Schilde, mijn fleur krijgt nog eten uit de wipper, maar sinds week ofzo gaat ze helemaal naar voren zitten, alsof ze 'zelluf zitten' bedoelt haha! Miss voor mijn fleur ook een idee om dr uit dr kinderstoel eten te gaan geven :) thnx voor de tip!
    Slaapt jou fleur al heel lang 2 slaapjes? mijn fleur (heel irritant mijn en jouw fleur :S) had tot voorkort echt die 3 slaapjes nodig.. we zijn het nu aan het testen en gister ging het erg goed :) Ik durf haar echter niet eerder dan 19.00u naar bed te doen, bang dat ze dan vroeger wakker wordt...

Martje, ach gos meid toch! Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! 2 zieke kindjes is niet fijn.. en dan met werk oo nog achter is alles bij elkaar erg veel!!! Denk maar ff vooral aan je gezin!! Dikke knuff!

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Mamatien hier sliep Fleur heel erg goed 's nachts maar sinds dat ze met 6 mnd ziek is geweest is het elke nacht raak. Ik wil als ze nu weer wat beter is haar toch een keer laten mieren in bed. Eens zien wat ze dan doet. Maar momenteel doe ik het flesje wel omdat ze naar mijn idee toch anders te weinig vocht binnen krijgt. Ook omdat ze nog geen sapje drinkt.
    Wat dat betreft ben ik wel verwend met de jongens. Hun sliepen echt helemaal door met 5 mnd.

Nou op zich heb ik geen klagen met Fleur want zij slaapt ook zoweer. Als ik wel eens verhalen hoor van anderen dan hebben wij nog een makkie!

Grappig he mijn Fleur en jouw Fleur. :D

20. mamatien

Schildje, als ze overdag zo weinig eet kan ik me goed voorstellen dat je snachts bijvoeding geeft!! Denk dat ik dat ook wel zou doen! (ik zou alleen weer bang zijn dat het dan gewoonte wordt, overdag weinig eten en snachts bijeten, maarja.. ze moet toch voldoende binnen krijgen!)

Na weken verbouwing op mn school, is nou mijn kamertje af! Het is moooooi!! :) gebroken witte muren met soort licht bruine streepjes vloerbedekking. Echt super! (voorheen was het nog grouw en donker) Nu nog wat plantjes e.d. en dan is het af!

Deel Deze Pagina