JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Rono, :D Precies! Welk nummer ze ook mogen krijgen, voor de ouders zijn ze altijd nummer 1 :D

MNM, dank je wel! Vind hem zelf ook erg mooi ;) :p :D

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sandro zijn naam staat op geen enkel nr..

Aangezien de naam in 2010 maar 8x gekozen is en in 2011 maar 4x hahahaha

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vind Emma ook een hele leuke naam.

Wat dat betreft 'jammer' dat hij op 1 staat want dan zit je misschien wel met 4 Emma's in de klas.

Voor Kyran hadden we eerst Lucas. Vind ik erg leuk maar vond m toch te populair. Nu is zijn 2e naam Lukas.

Aiden wordt ook steeds populairder. In 2009 viel het nog wel mee maar nu hoor je hem best vaak.

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai!

Fijne thuiskomst, tv doet het nog steeds niet (ja op BVN en die duitsers na), de poort zat klem toen ik de kliko in de achtertuin wilde zetten, en ik brak bijna mn nek over de tuinslang ;)

MNM; tjonge wat een zieke bedoeling! Hopelijk kan de osteopaat morgen iets betekenen voor Nila.

Neusbijters en andere kwetsuren; was kindjes soms gemeen zijn (zonder dat ze het zelf in de gaten hebben)

Mamatien: nou die spierpijn komt misschien wel van het spugen. Ik heb dat ook altijd.

Namen; Jim is niet zo heel popi. Maar wij vinden hem leuk!

Rono; leuk zo'n band met een land! Geniet er van als het zover is!

Eeehm ik ben het even kwijt.

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skatje; leuk filmpje! Dat shirtje heb ik ook :D I might nog be as big as you but i can be louder. Geweldig!

Ik zag nog een leuk filmpje van een giechelende Sandro! Veel te schattig!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :)Zo kon er slecht uit komen vanochtend. Gister film gekeken dus lagen pas rond 23.00 uur. Kon er twee keer uit voor een voeding dus de wekker bleef maar snoozen vanochtend. Was weer haasten dus.

Chantal. Zo'n gewoon molton mag ( wat je over je matras trekt ) ,maar niet zo'n klein matje. In je kinderwagen kan je idd wieglakentjes gebruiken. Al gebruik ik gewoon de ledikant lakentjes en sla ze wat meer om het matrasje heen

Allesandro, jeetje daar krijg je toch een punthoofd van

Lutje, ik duim op positief nieuws qua werk !

Rono, he leuk je weer eens langs te zien komen.Werk bevalt prima. Niet voor altijd maar voor nu is het prima. Nee sta alleen dus zie collega's alleen in de pauzes
    Wat zielig voor Noëlle. Veel plezier in CP !

MNM, goed dat je je man er vannacht even uit laat gaan
    Beterschap voor je meiden.

vakantietip als er iemand naar een mooi en kindvriendelijk park wil. Wij zijn twee keer op www.marveld.nl geweest. Is net als centerparcs alleen scheelde het in het hoogseizoen 200 euro op een week

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    ....

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry! ben echt vreselijk aan het mutsen! :)

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MNM beterschap voor je beide meisjes.

Namen: geen flauw idee waar Ismail staat.

Paso bij ons doet langzaam de schotel het weer. Gelukkig haha.

Ehhhh sorry me hoofd is een zeef vandaag.

10. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Ach nee toch, je meisjes ook nog ziek...beterschap!
    Had Neia haar ook gebeten?? Tja het blijft uitkijken had het hier ook niet verwacht, want Senna is helemaal niet jaloers en juist heel blij met Mika..., maar het blijven kinderen hé!
    Gelukkig was Neia ook erg geschrokken, nu maar hopen dat ze het niet weer doen.

Rono; Lekker zeg dat je de vakantie hebt geboekt!

Kaatje; Ik kan er elke morgen slecht uitkomen, m'n bedje ligt altijd nog zo lekker!! Kan volgende week nog rustig aan doen 's morgens, maar vanaf dan moet ik er elke morgen op tijd uit, omdat Senna dan naar school gaat...

Ik ga me zo even douchen, nog even internetten en dan maar op bed, morgen werken, dus om 06.30 uur gaat m'n wekkertje weer.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    poeh wat een dag zeg!

vannochtend ziekenhuis geweest, gesprek met cardioloog gehad, we mogen zelf een saturatiemeter kopen, hij zou nog kijken of we vergoed konden krijgen van de verzekering.
    De lactatiemens/fysiotherapeut (ze is het beide) zou om 12uur komen kijken bij flesje drinken,..nou mens dus nergens te bekennen.. haar pap geprobeerd te geven, wilde vien uiteraard niet,dus fles geprobeerd,wilde ze ook niet..dan maar slapen..kwart voor 1 was dat mens er dus pas.
    nog tijdje staan praten met dr, vienna loopt 3maanden achter met de ontwikkeling. Niet erg, maar moeten haar wel goed stimuleren. ze weet nog niet dat ze voeten heeft..kan nog niet op dr zij draaien.
    maargoed komt allemaal wel.
    we hebben een waslijst gekregen waar we allemaal op moeten letten thuis,van cardioloog.. haha .. ben ik dus hele dag vienna aan het observeren,controleren,en met de fles/sonde/pap bezig.
    Dat worden mijn dagen.. hmmz...
    ach ja als ze maar thuis is :)
    We mogen niet in ruimtes komen waar veel mensen zijn, niet bij mensen die groene snottebellen hebben (jaa zie je ook zo lekker) wat ken vien niet zo goed hebben.

toen maar ff gegeten, naar huis gegaan, vien dr kamer + benedenboel gedaan, kleding uitgezocht.. kwam dr achter dat ik tig rompers heb (stuk of 20).. die zal k dus niet tekort komen haha..
    en nu net een uurtje weer terug in leiden. zo mn bedje lekker in.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    dames, hoe haal je die bekleding van maxi cosi los?
    wil m niet slopen ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal. ja dan is het opeens een hoop geregel he. En je zal zien dat Viënna zich thuis opeens heel snel gaat ontwikkelen. En Elin weet ook nog niet zo lang dat ze voeten heeft hoor ;)
    Ehh geen idee. Ik heb een hoes over de MC dus haal de bekleding nooit los.

Irritant ! Kolfen ging natuurlijk weer niet. Heb dan onbewust denk toch die druk van Ik moet nog 110cc voor morgen. Kwam dus maar 10cc totaal uit.
    Hoop nu maar dat ik morgenochtend nog 100cc kolf anders moet ik een flesje fv meegeven aan smoeder
    Ik duik nog even onder de douche en dan mijn bed in.Tot morgen

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Chantal; Wat een geregel...ook wel heel spannend allemaal lijkt me. Heb ook geen idee, heb de bekleding van de MC ook nog nooit los gehaald, kan dat wel dan??

Kaatje; Hoop dat je nog wat kolft morgen, kan idd best van de druk komen dat je minder kolft. Heb je niets in de vriezer?

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    gelukt!

haha nu moet ie er morgen weer om..hmm

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Martje dat is vroeg dag zeg. Lekker slapen :)

Chantal dat zou toch wel vergoed worden? Ik heb een bloeddrukmeter en die is ook vergoed.

Kaatje balen van je BV hopelijk morgen wel op gang. Weltrusten.

Nog 25 min en dan maak ik kleine man wakker voor flesje en dan ga ik ook heeeeel snel naar bed...

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Zwaaai!

Heb pijn in mn hoofd, ga gelijk door naar bed!

Tot morgen!!

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MnM het houd zeker niet op bij jullie!! Beterschap met de meisjes.

@Lutje ja je hebt sommige mensen die hebben altijd wat te zeiken hebben.

Nou vandaag krijgen wij te horen van het gg-net of hun ook adhd hebben geconstateerd bij Rick aan de hand van de lijsten en ons gesprek met hun. Ik moet zeggen dat ik best wel zenuwachtig ben.

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Schildje spannend hoor. Succes!

Ismail kwam om 03.00 voor zijn speen. Om 05.00 ging manlief zijn wekker dus Ismail ook wakker :x Die is nog wel een uurtje gelukkig in slaap gevallen en toen vond hij het genoeg .....

Dus rond 06.30 beneden en de fles gegeven en nu is hij in de weer met zijn voeten :D

De 1e was zit in de wasmachine is bijna klaar. Die gaat in de droger. Dan nog eventjes afwassen en stofzuigen en dan is de woonkamer klaar.

Ik hoop dat Ismail nog wel eventjes gaat slapen.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goedemorgen

Deel Deze Pagina