JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zo, de poetsdag is aardig gelukt. Morgen alleen nog even beneden stofzuigen en dweilen. En eigenlijk moet de zolder ook nog een keer gestofzuigd worden.......Maarja verder wel alles schoon en de was is gestreken. Ook nog de belastingaangifte samen met sz ingevuld, dat is mooi allemaal geregeld.

MamaChantal, leuke foto's. Misschien 5e of 6e ziekte? Of heeft ze geen koorts gehad de laatste week? Uitslag kan ook natuurlijk, maar dan moet het wel over een tijdje weg zijn.

Paso, jammer dat je mannetje niet echt van het uit eten houdt. Al moet ik zeggen dat ik ook vaker met vriendinnen uit eten ga als met mijn mannetje.
    Helemaal mee eens, laat de lente maar komen. Vriezer weer vol?

Jac, oh nee toch, wel grappig dat hij het zo spannend vindt. Hopelijk is het nu mooi geplakt.

Kaatje, jee elin heeft er vannacht wel veel last van gehad zeg. Pfff ik hoop dat ze nu het ergste heeft gehad.

Danitjuh, fijn dat je weer lekker thuis bent. Laat je maar goed verwennen, en rustig aan doen.

Schildje, gelukkig wel een goede nacht gehad. Dat heeft neia ook vaak, dat ze overdag nauwelijks hoest en op bed heel veel. Zolang ze er maar geen last van heeft.

Lutje, grrr zo irritant als hij daar meer aandacht aan geeft! Doe dat dan als ze op bed ligt of lekker ligt te spelen. Groot gelijk dat je even tijd neemt voor jezelf.

Sherry, hahaha gelukkig doen wij ergens anders boodschappen!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, had al een foto op je fb geplaatst. denk 5de ziekte.
    Lief !

Lutje, o irritant zeg. Ik zou hem gebeld hebben ;)

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ben maar in bed gedoken. Voelde me om vijf uur al compleet instorten. Doodmoe en somber. Vervolgens was Emma zo moe dat ze d'r fles nauwelijks dronk (en dus ook enorm aan het jengelen). Ik ben er nu gewoon klaar mee voor vanavond. Heb het gevoel dat vriendlief geen idee heeft hoe zo'n rot gevoel het is om je (met veel moeite) opgespaarde geld te zien verdampen. Zijn spaargeld blijft alleen maar groeien en dat is prima, alleen komt het steeds steeds over alsof dat van mij niet belangrijk was. Dat ik al anderhalf jaar spaarde voor een fiets en die nu eindelijk had kunnen kopen als ik niet mn spaargeld moet gebruiken voor de vaste lasten, dat boeit niet. Dat de kans klein is dat ik een baan krijg waarbij ik genoeg verdien om dit alsnog snel te kunnen doen, daar staat ie niet bij stil. Zolang hij maar kan blijven sparen, dan is het goed. Hoe vaak ik het ook vertel, het dringt niet tot hem door. Ben er dus even klaar mee voor vanavond. Ik ga lekker slapen en dromen dat ik met Emma samen aan het fietsen ben ;)

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Lutje Jou geld is niet zijn geld en andersom? Hier hadden/hebben we samen spaargeld.
    O, als ik jou was geweest dan was ik ook in bad gegaan, hij moet zich dan maar even redden met Emma toch?! Jouw manieren van omgaan met Emma zijn niet altijd zijn manieren...
    (niet verkeerd bedoeld hoor, maar mensen gaan nou eenmaal verschillend met dingen om. En dat is maar goed ook ;))

Chantal En als het geen 5e/6e ziekte is, dan misschien warmtebultjes? Of heeft ze het niet snel warm?

Wat een ergernis zeg.... Ik probeerde 2 70's kostuums te bestellen bij een webshop, maar geloof niet dat ze me iets willen verkopen...
    Morgen nog maar eens proberen.
    (mijn ouders hebben over 2 maanden een 70's feest! We hebben nu al enorme voorpret! :))

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Lutje, raar dat hij er zo mee omgaat.
    Kan hij niet die vaste lasten betalen?
    Als ik krap zit krijg ik geld van hem. Als ik over heb gaat dat bij zijn spaar rek.
    Mijn spaar is leeg.
    We hebben wel allebei een eigen rekening.

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier weer heerlijk geslapen. Fleur haast hoest zit nu heel erg los en dat is wel fijn. Het gevolg was dat zij dus heerlijk heeft geslapen en de eerste keer dat ik haar hoorde was pas om 5 uur. Even laten mieren en om 5:40 wilde ze echt niet meer. Toen naar beneden en pap gegeven en ze lag na 2 minuten alweer te slapen. Zelfs de jongens hebben tot half 7 geslapen. Rick dacht dat het nog maar half 6 was ipv half 7. :D
    Hij is zo blij dat hij dadelijk weer naar school mag dat hij het liefst nu al zou gaan.

Gisteren waren mijn mannetje en ik 8 jaar getrouwd. We hebben niks gedaan want hebben even het geld er niet voor.

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marleen, je hebt helemaal gelijk hoor! Daarom zeg ik er ook vaak niets van :) Gister had ik duidelijk m'n dag niet, dus vandaar dat ik op dat moment in bad dook :p

Chantal, we hebben allebei onze eigen rekening en dan ook en gezamenlijke. Iedere maand stortten we een afgesproken bedrag op die gezamenlijke (daar gaan alle vaste lasten, hypotheek en boodschappen vanaf). We hebben allebei een spaarrekening en een kleine van de gezamenlijke.

Zo, hier 10 uur slaap achter de rug. Voel me dan ook wel wat beter :D :p

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Lutje, kan je vriend dan niet meer betalen dan jij?als jij je spaarrekening moet plunderen terwijl hij kan sparen klopt er toch iets niet..!? Snap dat de afspraak ander is, maarja, jullie situatie is nu ff niet ideaal daar moet hij toch ook rek mee houden!
    Heel heerkenbaar, telefoon en baby samen.. Doet vriendlief hier ook!maar idd zoals marleen zegt, ieder doet t op zn eigen manier fijn dat ie je beter voelt!

Marleen hoezo willen ze niets verkopen?? Wel leuk themafeest:-
    Schildje, heerlijk goed geslapen :)
    Chantal, haa enge beesten ;) wel kicke hihi!

Mnm fijn dat de poetsdag weer gelukt is hihi!

Hier alles goed!heerlijk weekje vrij!! Lekker van fleur genieten en heb ook wat dingen voor mezelf gepland! Morgen eind vd dag naar de sauna (fleur gaat naar mn vriendin en vriendlief haald haar op na werk) woensdag gaat fleur naar kdv, kan ik sochtends naar de kapper en smiddags denk ff wat kleding voor mezelf kopen! Donderdag met paar meiden afgesproken, hun kindjes zijn ong 1 jr. en vrijdag op kraamvisite bij collega, zaterdag fotoshoot! Mn week zit dus alweer lekker vol, verder lekker thuis chillen hihi!
    Ohja heb ook bedacht dat ik deze week paar x onder de zonnebank wil:)(maar of dat er van komt is een tweede....luie donder dat ik ben)

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Joehoe ik kan met trots zeggen dat onze mooie meid nu kan rollen van rug naar buik. Vanmorgen had ik haar op een dikke strandhanddoek gelegd in de badkamer omdat ik daar ging schoonmaken. Ook wat speeltjes en ze wilde perse dat ene speeltje hebben en ja hoor mevrouw lag dan eindelijk zelf op haar buik. :D

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mamatien, zijn spaargeld is ook ons potje voor noodgevallen. Dus wat dat betreft zou ik ook niet moeten mopperen. En als ik straks alleen maar een kleine baan kan krijgen, dan hebben we dat ook hard nodig. Tot die tijd zal ik van mijn spaargeld moeten pakken. Vanaf mei zullen we al zijn geld moeten gebruiken. Hij snapt alleen niet wat die fiets voor mij betekend en dat ik er helemaal zelf voor had gespaard.

Nou, hier inmiddels mega hoofdpijn door die rot verkoudheid die maar niet weggaat. En Emma heeft een hang dag. Ze wil niet in bed slapen en eten gaat ook met moeite. Fruithapje had ze na vier happen alweer genoeg van. Ze wil overdag zo graag wakker blijven, dat het iedere keer een gevecht is. Enige plek waar ze dan nog met veel moeite in slaap valt is de wipstoel. En ik ben dan allang blij dat ze überhaupt slaapt. Box is ook niet populair vandaag en speelkleed ook niet. Alleen de bank en ik. Zou er weer een sprong moeten zijn met 8 maand??

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Jamelie nog diarree. Ze slaapt nu wel gelukkig.
    Wilt ze nooit, maar toch in slaap gevallen.bij mij in bed.
    Ik ook kwartier geslapen..tot ik vien hoorde hoesten.

Vannochtend was sonde er weer is uit.. 6u maakte me man me wakker ervoor.
    Dus thuiszorg gebeld die was er 8uur.

Zo vien badderen, fruithap geven en.maar aan de buurvrouw vragen of ze brood wil halen. Durf met jaim niet weg te gaan..

Vien dr vlekjes zijn weer weg..thnx meiden

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleen en MNM ; ja ik ga ook wel eens uit eten met vriendinnen. Vriendlief eet niet, hij vreet. Schuift alles het liefst zo snel mogelijk naar binnen zonder te kauwen, als er ook maar een beetje "smaak" aan zit is het al niet meer lekker. (hij houdt dus niet van pittig/scherp/knoflook smaak) Als we uit eten gaan (meestal als zijn ouders vragen of we meegaan)bestelt hij meestal een schnitzel, nou dat vind ik zonde geld. Hij probeert ook niets, en voorgerechten neemt hij ook niet. Dus uit eten gaan we gemiddeld 1 a 2 x per jaar ;)

Lutje; lastige situatie, maar als jouw spaargeld op gaat aan vaste lasten dat is dat toch ook voor zijn rekening? Geef hem de tip voor moederdag...een nieuwe fiets ;)

Mamachantal; Ja met diarree op de loer zou ik ook niet snel van huis af gaan. Hopelijk is het snel over. Mooie foto van Jamelie en de baardagaam.

Schildje; jaaaa eindelijk laat je meisje zien dat ze kan rollen!

Mamatien; geniet van de sauna!

Ik ga zo maar weer eens naar de huisarts met Jim, zijn hoesten en gieren blijft maar, toch een verdenking op kinkhoest? Ik heb dat zelf als 4 jarige gehad en de ziektebeelden zitten bij mijn moeder in het geheugen gegrift en zij gaf bij mij aan toch nog eens naar Jim te laten kijken.

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D ik heb er een op mn enkel :D

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemiddag,
    Jee wat vliegen de dagen voorbij zeg. Hebben jullie dat ook? De dagen zijn te kort, ik hou het zelf allemaal niet meer bij.
    Nila is vannacht van half 1 tot half 6 wakker geweest, pfff dat was heavy. Vanmorgen dus even met neia in bed tv gekeken, smste mijn moeder om 9 uur dat ze om half 10 even langs kwam.......zul je altijd zien. Maarja, wel leuk, ze heeft voor beide meiden een jurk gemaakt op de naaimachine, en die moesten dus gepast worden. Kunnen ze die volgende week aan op tenerife.
    Net ook gedweild, en met neia een verf en knutsel tekening gemaakt voor papa die vrijdag jarig is en de andere cadeautjes ingepakt.
    Nu heel even rust en dan zo de nieuwe was erin en de kids in bad doen. jaja voordat ik het weet is het alweer etenstijd. :$

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Lutje, en lekker gedroomd? Ah fijn 10 uur geslapen, dat doet een mens goed (zou ik ook wel eens willen). Lijkt me heel erg irritant dat jij met een geldprobleem zit en je partner zich er niks van aan trekt. Wij hebben eigenlijk vanaf het begin alles op één hoop gegooit, dus dat probleem hebben we nooit.
    Geen idee of er een sprongetje aan komt, maar zo klinkt het bij emma wel. Nila miept ook heel erg (anders als normaal), maar dat kan ook van het niet lekker en de tandjes zijn natuurlijk.
    Lekker in de wipstoel laten slapen zou ik zeggen.

Marleen, wat leuk zeg dat je ouders zo'n feest geven. Voor hun verjaardag? Grrr wel irritant zo'n webshop.

Schildje, gefeliciteerd met jullie 8-jarig jubileum. Jammer dat de financien er niet voor zijn, maarja je hoeft niet altijd iets te doen toch?
    Hihi wat leuk dat Rick zo graag naar school wilt.
    En fijn dat Fleur zo aan het opknappen is.
    Jaaaaa ze kan rollen!! Knappe meid!

Mamatien, haha luie donder, je hebt in ieder geval genoeg op je lijstje staan wat je deze week gaat doen. Lekker hoor vakantie, en allemaal leuke dingen, dat wordt genieten!

MamaChantal, Jamelie heeft het ook goed te pakken zeg! Pff wat een gedoe elke keer met de sonde. Fijn dat de plekjes bij Vienna weg zijn.

Paso, haha daar is uit eten gaan duidelijk niet aan besteed.
    Jee dat klinkt niet best. Ik ben erg benieuwd hoe het bij de huisarts was.

16. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    He dames,

hoe gaat ie hier?
    mamachantal. fijn dat de vlekjes nu weg zijn. Met diarre op de loer zou ik ook niet graag buiten de deur gaan.

paso. hihi moet wel een beetje lachen om je beschrijving van je man in combinatie met uit eten gaan. hihi. Wel goedkoop.hihi Maar wel jammer natuurlijk. Hoe was het bij de ha?

Lutje. Kan me je gevoel voorstellen meid. Is zeker niet leuk als je ergens voor gespaard hebt, en er bijna bent. Om dan alles in rook op te zien gaan. Hele dikke knuffel. Hoop dat je snel een goed betalende baan vind. En dat je fiets er dan toch lekker snel kan komen.

schildje knap van fleur dat ze kan rollen! gefeliciteerd nog met jullie achtjarige jubileum

euuhh wat heb ik nog meer gelezen.

oja danitjuh! ziekenhuis???? ik heb het gemist! Wie wil me het vertellen??

Hier gisteren in ziekenhuis geweest. En oudste zoon is weer mooi geplakt. Hij was ontzettend stoer. schrok even van het prikken van de lijm maar dat was heel heel snel over.
    Jongste zoon heeft een zalfje gekregen voor zijn billen. Heb alleen geen idee wat die nou heeft. Maar het zalfje mag het verhelpen. De (voor het gemak genoemde) meeëters zijn niet meer geworden, maar ook niet minder.
    De oudste drie zijn weer naar school. dus ik zit met een echt maandagmiddaggevoel.

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitjuh ziekenhuis? Mmhh dat deel is mij dan ook ontschoten :)

Jim wordt door de HA er van verdacht misschien astmatisch te zijn. (mijn vader en zus hebben het beide als kinderen gehad maar wel overheen gegroeid) Dus ik heb een puffer met ventolin gekregen, die moet ik nu een week gebruiken en dan zien we weer verder.

Jac; stoere kerel geweest dus! Dapperheidsdiploma gekregen? En hopelijk werkt de zalf voor de "mee-eters" ;)

MNM; De dagen vliegen echt voorbij, voor we het in de gaten hebben komt de eerste 1e verjaardag van de eerstgeborene van ons clubje er aan. (maffe zin hihi)
    Werkdagen vliegen gelukkig net zo hard als het weekend, en ons mannetje groeit ook maar door. Nooit gedacht dat het eerste jaar zo snel zou gaan.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    danitjuh lag in het ziekenhuis met verdenking van longembolie

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei das ook niet mis!
    Heb even teruggezocht en vind idd wel een post waarop ze aangeeft in het ZH te hebben gelegen maar verder info stond op haar facebook... ik heb nog lang niet iedereen op FB dus vandaar dat ik het niet door had.

Danitjuh; hoe gaat het nu met je?

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    jeetje danitjuh. en nu??

Deel Deze Pagina