JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, heftig van Danitjuh! Hoe gaat het nu?

Chantal, goed dat de plekjes weer weg zijn.

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Schildje Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! En met Fleur haar rol-kunsten!

Mamatien De webshop waar ik wilde bestellen had steeds foutmeldingen. (en dat lag niet aan mij of mijn computer ;)) Dat bedoelde ik met, ze willen vast niks verkopen.
    Maar vandaag een aardig mailtje gehad van ze. kon het geld gewoon overmaken, de bestelling plaatsen was wel gelukt, alleen het betalen niet.
    Lekker zeg zo'n 'vrij' weekje!

Paso Dat lijkte me doordeweek ook niet lekker eten voor jou, alles smaakloos. Zijn zijn ouders ook zo of hij gewoon een uitzondering?
    De vriend van marcel zijn nicht lust ook niets. Als we met de familie uit eten gaa, dan eet hij patat.... ;)
    Hoe was het bij de HA? Ach, dus ook een pufje gekregen. Hopelijk werkt het!

MNM Ja de dagen vliegen voorbij..... Best jammer soms.
    Wat leuk dat je moeder jurkjes heeft genaaid! Lekker zeg naar tenerife!
    Hopelijk is komende nacht een betere nacht voor jullie.
    Mijn vader is afgelopen maand 50 geworden. Mijn moeder is begin mei jarig en word dan 50 en eind mei zijn ze 30 jaar getrouwd.
    Dus in plaats van 3x zo veel visite te krijgen, geven ze 1 feest :D Ik heb er al zin in!

Hier weer een dag gewerkt. In verband met ziekte van collega's en veel afgemelde kinderen op mijn eigen groep, heb ik vanmorgen en vanmiddag op een andere groep gewerkt. Ach ook wel weer eens leuk om bij een ander te kijken.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Elin heeft vannacht gelukkig beter geslapen. 22.00-04.30-07.00

Marleen, en outfits kunnen bestellen ?

Lutje, waarom neemt je vriend dan geen vaste lasten over ? Als hij kan sparen houd hij geld over per maand.Lijkt me niet meer dan logisch dat hij dan rekeningen van jou overneemt.
    idd dat hij meer geld naar de gezamelijke rekening stort dan jij. O zie nu dat zijn spaar rekening eigenlijk gewoon voor jullie samen is. Maar kan me voorstellen dat je baalt van die fiets hoor.

Schildje, nog gefeliciteerd met je trouwdag. Go Fleur !

mamatien, lekker even tijd voor jezelf vrij gemaakt

Chantal, irritant zeg dat die sonde er steeds uit gaat. Heeft ze er zelf veel last van om hem terug te plaatsen ?

Paso, hoe was het bij de huisarts ?

Danitjuh wat ik begreep via facebook dachten ze dat Danitjuh een longembolie had,maar dit bleek achteraf niet het geval te zijn.Wel had ze geloof ik koorts.maar heb de rest zelf ook gemist

Jac,Stoere knul ! Hoop dat het zalfje helpt.

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje, ja heb ze toch kunnen bestellen. Gister was de bestelling wel goed geplaatst maar ging de betaling niet goed. Vandaag via een mail toch kunnen betalen, dus als het goed is word het morgen verzonden.
    Als t lukt zal ik morgen even een plaatje van het jurkje hier plaatsen.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Goede morgen allemaal,

Hier werd ik vanmorgen wakker van een heel erg leuk woordje van Fleur. Ook nog haar eerste woordje:" MAMA" Ik wist niet zeker of ik haar wel goed had gehoord maar toen ze net in de box lag, te wachten op haar pap, zei zij het weer. Dus hier een hele blije mama zo op de vroege ochtend!!! :D

De jongens zijn erg blij dat ze weer naar school mogen. Zelfs Bart kan niet wachten om weer te gaan spelen.
    Dan even lekker tijd alleen met mijn mooie meisje!!

De afgelopen 2 nachten slaapt Fleur weer harstikke goed. Ze slaapt dan van half 7 t/m half 6/6 uur. Aan 1 stuk door. dat doet een mens goed. nu nog zelf goed slapen en geen hoofdpijn krijgen midden in de nacht. Ik moet over 2 dagen ongi worden en ik heb nu al hoofdpijn er van. Overdag en jammer genoeg nu ook 's nachts. Helpt niet mee als je man naast je ligt te snurken.;)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Leuk he schildje, mees zegt het soms ook al.

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen. Hier nu een kortere nacht. Emma begon paniekerig te huilen vannacht. Bleek ze helemaal bovenin haar bed te liggen. Ze lag gewoon klem. Vandaag weer cb. Ben benieuwd :)

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik moet donderdag weer naar het cb toe. De 6 mnd lekekr overgeslagen dus ik ben wel benieuwd hoeveel ze weegt en hoelang ze nu is. Ze begint nu echt in de lengte te groeien. Ik denk zelf rond de 70/71 cm dat ze is. We zullen het wel zien.

@Marloes ja leuk hé om te horen. Nu gaat het wel heel erg vlug.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Hier heerlijk geslapen. elin heeft de hele nacht doorgeslapen en slaapt nu nog.

Schildje, leuk he :) Elin zegt nu ook mama en papa. Gaat geloof ik nog niet iedere keer bewust maar de klanken zijn er

Lutje, succes bij het cb.

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik had inderdaad een verdenking op een longembolie. Ben dus door een scan heen gegaan. Dit was gelukkig niet het geval. Wel had ik hoge koorts. En dat is voor een nierpatient niet goed. Ze houden het nu op een infectie van de bovenste luchtwegen.

Maar ik voel me alles behalve goed. Van de bank naar de keuken is ongeveer 10 stappen en dan ben ik helemaal buiten adem. Dus ga gezellig de huisarts eens bellen.

Verder lees ik wel mee. Zie dat sommige kindjes mama en papa zeggen! Superknap vindt ik dat!

Ismail die kruipt sinds 2 dagen :D Verders doet hij het heel goed.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Go Ismail ! Groot gelijk dat je de huisarts weer gaat bellen.Kan natuurlijk niet goed zijn.

12. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

schildje jeeej ze zegt mama! super knap van haar.
    N zegt hier nog niks. maar goed dat zit hier in de familie.

oooh lees dat al meer kindjes dat kunnen knap hoor!!

lutje och arme emma. dat is ook niet leuk. succes bij het cb!

danitjuh. jeetje vind het toch knap heftig hoor. slim om toch even nog de ha te bellen. hopenlijk kan die wat voor je doen. heel veel beterschap. OOOh en vergeet ik het bijna. Go ismail, go ismail, go ismail.

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Danitjuh wat goed van Ismail. Beterschap voor jouw.

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Leuk he die pratende ukkies!
    knap van ismail! danitjuh idd ff bellen
    Lutjr succes bij cb

Hier:jaim nog steeds buikgriep.. Straks maar ors geven..
    Vien vannacht erg veel gespuugd.. Dr roze onderlaken is nu meer wit..

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Morgen meisjes!

Weer terug van een weekendje weg en ik sluit hier weer graag aan. Kan niet wachten tot ik vanmiddag naar huis mag, Noor en Boris zijn al thuis en ik moet nog werken... grr...

Maar Tallinn was leuk, een mooie stad met veel eten en drinken. Niet zo goedkoop als we dachten (oeps...) maar we hebben het er gewoon van genomen. We gaan natuurlijk niet zomaar met zijn tweeën op stap! Gisteravond laat zijn we weer thuis gekomen, en zit nu echt mijn tijd uit op het werk... pff... Nog 2 uurtjes... :(

Chatal, wat heb jij een fantastische baas! Zo een vind je er niet snel, wauw! Jaimelie nog wel ziek, beterschap! Hoe gaat het nu met de hapjes van Vienna? Lust ze al wat?

Ismail aan het kruipen, jeej! stoere vent!

Mama en papa zeggen, leuk is dat he! Noor begint te lachen als je papa zegt en als ze de aandacht wil zegt ze mama, haha! Maar of dat bewust is...;)

Kaatje hoe is het met Elin, en de pokken, werken de middeltjes? Arme meid!

Danitjuh, fijn dat je er weer bent en er weer bij bent!

Lutje, emma ligt ook al bovenin bed klem? Ach gossie :) Heeft ze wel een slaapzakje aan? dan gaat het bij ons beter, zonder slaapzak ligt ze meteen boven in bed en soms ook omgedraaid :D
    Hoe was het cb?

Vanavond maar eens vroeg koken, we moeten toch een keer gaan wennen aan samen eten en Noor met de pot mee laten eten. Dus vanavodn eten we gehaktbal met rode kool en aardappeltjes en voor Noortje heb ik bietjes gehaald. (heel lui, van die voorgekookte...!) Kijken wat ze er van vindt. Schijnt dat ze potjes aan het weigeren is, en dat ze vers fruit wil. dame! (snap het wel, potjes zijn ook niet zo lekker, haha!)

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marlous, ze ligt in een slaapzak :D En ik stop die zelfs in aan het eind van het matras. Ze wurmt net zo lang met 'r billen tot ze bovenin ligt :D Gekke meid!

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Hopelijk vliegt de middag voor je om ;)

CB, moet nog heen :) Afspraak is pas einde van de middag. Zo irritant. Ik kan het beste op maandag en donderdag. Sinds vorige afspraak hebben ze nieuwe openingstijden en zijn ze altijd gesloten op maandag en donderdag... Afspraak straks is alleen met de verpleegkundige, niet met een arts. Heb weinig te bespreken. Ben vooral benieuwd hoe ze gegroeid is :D

Danitjuh, beterschap meid! Zag dat er weer wat bloed geprikt was?

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Haha, Emma aan de slaapwandel. Bij ons blijft ze ook alleen liggen als ze echt heel moe is, anders wurmt ze zich vast en dan snapt ze het niet meer, haha! Het mooiste is als je dan de kamer binnen komt en ze je echt zo aan kijkt, van: hoe heb ik dit nu weer voor elkaar gekregen? :D

Cb aan het einde van de dag.. ik vind het altijd zo vervelend dat ze een datum en tijd noemen en als je niet kan, dan schuiven ze het een kwartier op... tuurlijk, 15 minuten later kan ik wel... ?

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Vien.wilt nog niks.. Helaas.

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Chantal, lastig... succes met oefenen..?

Ik ga naar huis, naar mijn meissie (en natuurlijk onze overdreven blije hond :D) Tot morgen meiden!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    fijn, manlief staat in de file.. :( zou naar de stad gaan met jamelie,ze moet gymschoenen hebben voor morgen..grr.. gaat dus niet meer lukken.
    of ik moet gaan lopen..hmm.. dacht wel ff makkelijk op de fiets.
    ze heeft morgen gymles.. als t goed gaat met de diarree (vandaag maar 2x ) gaat ze morgen gewoon naar school toe.
    ook wel makkelijk, morgen naar medisch kinder dag verblijf toe..beetje onhandig met haar,...

Deel Deze Pagina