JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Danitjuh; jeeeej goed van Ismail! Hoe is het met jou?

Chantal; Oeh irritant! Misschien kan Jamelie een keer mee doen op der sokjes of blote voetjes?

Marlous; lekker weg geweest dus :) Altijd jammer dat er een werkdag achter aan komt!

Uhmmm wat heb ik nog meer gelezen... Denk denk denk

Kom er even niet op! Straks maar even terug lezen via de laptop!
    Hier een meisje zonder stem! Best sneu, ze wil zoveel vertellen maar er komt niets uit! Loop nu dus de hele tijd met de babyfoon te sjouwen als ze op bed ligt, ze kan me niet meer roepen. (lees; oehhh oehhh oehhh) haha
    Verder doet ze het prima, gelukkig!
    Ze ligt nu lekker te tukken dus ik ga maar alvast even wat fruit maken voor morgen.

Tot vanavond! Zal ik even uitgebreider reageren :)

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, ze is weer goedgekeurd :D Iets aan de lichte kant. Maar dat kan ook komen door alle (tandjes) luiers van de laatste tijd. Als het er flink uit komt, komt het er niet aan :p Ze is nu 7480 gram en 69,5 cm. Had nog geluk. De verpleegkundigen hadden van dag gewisseld. Had nu de leuke :D En ze liet even goed zien dat ze (buik)liggen niet meer wil. Zodra ze lag was het huilen, zodra ze zat was het brabbelen :D Zolang ik haar maar zo nu en dan toch even neer leg, dan is het goed. Maar kreeg iig niet het advies dat ze echt nog niet mocht zitten enzo.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Lekker Lutje! Altijd weer fijn als ze goedgekeurd zijn! :)
    Ben ook altijd benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is. Mag de 15e weer.
    Is ze ook al aan het kruipen?? (poging tot?)

Zie bij veel dat ze al zoveel doen :) Juul kan rollen van rug naar buik en van buik naar rug en een beeeetje zitten. Maar meer ook niet! Ze gilt alleen maar, zegt geen mama en kan zeker nog niet kruipen.

Weet niet meer bij wie op FB maar is ook iemand van hier (vraag me al tijden af hoe ze hier heet... Haha) Maar die is nu 8 maanden en loopt langs de tafel enzo!! Echt knap haha.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Vien weer naat zh.. Hoop dat ze weer thuis komt vanavond

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ah wat sneu Chantal! Hoezo? Weer voor het spugen?

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Ja :(
    Temp haar net voor ze wegging..35.7 maar

Veel gespuugd vandaag..3dunne luiers.
    Dus belde of medicatie veranderd moest worden..moesy ze gelijk komen.

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ach wat sneu weer :( sterkte...

Zit ook even in dubio of ik morgen de ha even zal bellen. Ze is nu al tijden aan het hoesten. (Al een keer bij de ha geweest maar was niets) Nu is ze der stem ook helemaal kwijt.
    Vandaag al 4 dun e luiers gehad en ook minder eten. Drinkt zo'n 140cc van de fles. Vanmorgen paar hapjes fruit maar dat deed er weinig. Vanavond 1/3 potje groente op en een danoontje.
    Temp. Was net 37.8.

Wat zouden jullie doen?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ennas, 140cc is op zich nog voldoende wat ze drinkt.Zolang ze goede plasluiers heeft en naast diaree wel goed blijft drinken zou ik het nog even aankijken. Buikgriep heerst erg op het moment

Chantal, al nieuws uit het ziekenhuis ?

Heb gewoon drie bossen bloemen in huis staan haha.gebeurd ook niet vaak. Donderdag zelf een bos van het werk mee genomen.Kwam Levi ook met een bosje thuis. En had een bed op mp gezet, op te halen voor een bosje bloemen.Die kreeg ik net dus. Word ik vrolijk van :D

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, dikke knuffel meid! Las het al op fb.

Ennas, Zolang ze wel eet en drinkt en goede luiers heeft zou ik het denk ik nog even aankijken. Maar vind dat je met zoiets altijd je moedergevoel moet volgen. Even bellen/langsgaan kan nooit kwaad!

Ik weet wie je bedoeld en heb hetzelfde probleem :D Maar dan ben ik sowieso altijd slecht in onthouden wie bij welke nickname hoort :D

Emma doet alles lekker op haar gemakje. Ze heeft geen tanden, kruipt niet (ook geen poging tot), staat niet, rolt niet (ze kan het wel, alleen is het niet meer interessant) en zegt geen mama of papa. Enige wat ze wel kan en dus constant wil, is vrij zitten. Soms valt ze nog wel om, maar het kan een kwartier duren voordat het gebeurt.

Oh en gillen doet ze ook. En flink ook :D

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe is het nu chantal?

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mees vandaag ook weer goed gekeurd op het cb. Ik moest werken, dus oma is met hem geweest. Nu 74 cm en 8,6 kg. lengte dus naar steeds op de +2 lijn en gewicht gaat langzaam naar de 0 ...

Hij mag nu 's morgens ook een boterham

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Nog geen telefoontj gehad:(

Ze is wel afgevallen..weten hun niet..
    Maar ze is 40 gr gegroeid in 1.5 week.
    Ten.opzichte van vrijdag 60 gr afgevallen..

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Romee doet ook nog bijna niets hoor! Ja, rollen van rug naar buik. En ze speelt veel. Er komt ook veel geluid uit, ze zei eerst steeds ladadadadadaaaa en nu is het constant rrrrrrrrrrrrrrr.
    Ik zei al tegen dr, goed blijven oefenen want er zijn vast veel kindjes die daar voor naar de logopedist moeten omdat ze de r niet kunnen zeggen ;)

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Ach arme Vienna! Wie is er nu met haar naar het ZH dan?

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Mn man.. Hij is nog aan t wachten.. Is bloed geprikt bij dr..

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Pfff * note to myself: niet meer zh bellen... Alleen in uiterste nood...*
    Manlief zit dr nog steeds....ziet niemand..verveelt zich kapot en is moe

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal. Irritant is dat he als je in de avond moet. Lijkt alles en iedereen opeens weg te zijn daar. Maar hoe vervelend het ook is, in Viënna haar situatie zou ik ook geen risico's nemen door te denken "ik kijk het nog even aan"

18. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Kaatje; gezellig :)

Lutje; haha jij weet het dus ook niet : D
    Tanden hebben we hier wel, 2!

Marleen; hahaha rrrrrr oefenen :)

Marloes; wow, zit ie al op 2 broodjes per dag?? :) Hier mag ik pas aan 1 broodje beginnen met 7,5 maand haha

Kijk het idd nog maar even aan. Als ze morgenochtend nog verhoging heeft bel ik gewoon even. 'T is zo sneu dat dat stemmetje weg is! Al kan de dokter daar natuurlijk ook niets aan veranderen. Maar alles bij elkaar, diarree, hoesten, snot, minder eten/drinken, ietsje verhoging...

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    k ga zo maar slapen.. manlief staat op t punt daar weg te gaan.
    schiet toch niet op zo.. hij zit nu een uur (minimaal) te wachten op iemand, op bloeduitslagen, of ze uitgedroogd is ofzo
    k hoor t morge wel als er wat is.

ow hij belt..ze heeft een virusje (ja duhh wist ik ook wel) en ze moet 1x medicijnen niet.. moet hij daarvoor 3,5 uur daar zitten?! grr..... ik belde ze alleen maar op met de vraag of ik de medicatie moest halveren (moest vorige keer namelijk met zoveel spugen en diaree) maar hij wilde dr zien..
    bloeduitslag was goed,wel iets verhoogde infectiewaarde, maar niet schrikbarend... *zucht*
    morgen alsnog naar dat kutziekenhuis voor controle! .... fijn!

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Pfff nou daar zit je dan met je kleine ukje te wachten voor eigenlijk niets. Ze zouden wat sneller moeten zijn met kinderen.
    Sterkte vannacht en morgen op controle.

Deel Deze Pagina