Goedemorgen! Vien slaapt nog,jamelie niet gespuugd vannacht, diarree ook minder. Gister maar 2x. Zo maar boodschappen doen..en naar t zh. Mn man brengt ons naar zh of station hier.terug met de trein. En als we tijd hebben loop ik via stad naar huis toe. Ligt aan jamelie. Ff een fietsmandje voor haar halen. (ze had van.iemand geld gehad voor verjaardag.. Dus mag ze die zelf kopen)
Morgen dames! Het was een rusteloos avondje, maar wel heel fijn om weer thuis te zijn! Noor moest duidelijk even wennen aan alle drukte en de hond was door het dolle heen, maar dat was alleen maar leuk Gister hebben we voor het eerst met zijn drieën aan tafel gegeten, Noor in de kinderstoel. Ze heeft maar de helft op, maar het was wel erg leuk. Zelf kwam ik ook niet aan eten toe, haha! Ook wij moeten even wennen Hoe doen jullie dat? Nu weer druk aan het werk, maar gelukkig heb ik wel eluke dingen te doen vandaag. En omdat ik gister zo lui was, heb ik het nu ook lekker druk
Marlous, Vriendlief is hier pas na 6-en thuis. Hierdoor lukt het niet om met z'n drietjes samen te eten. Emma krijgt om 5 uur haar maaltijd. We zitten dan wel aan tafel en meestal neem ik dan een stuk fruit oid. Chantal, fijn dat het weer wat beter gaat! Hier een hang dag. Het lukt me maar niet van die bank af te komen. Bijholtes doen lekker pijn en zag ook dat bij Emma het groene snot er uit kwam zetten. Hopelijk zijn we beide snel van deze verkoudheid af en is het voorlopig klaar! Vraagje, geven de dames met flesvoeding ook extra vitamine d? CB begon er gister opeens over dat ik het mocht gaan geven. Maar ze krijgt al margarine met vitamine D er in en in die potjes zit het volgens mij ook. Dus vraag me af of het echt wel nodig is.
Dat zit toch al in de opvolgmelk? Ik heb mijn flesje aan een vriendin gegeven die nog borstvoeding geeft... en het zit inderdaad ook in de boter. Succes met snotteren.. Hopelijk gaat het snel voorbij...
Dat was dus ook mijn reactie. Maar ze gaf ook aan dat ik het zelf mocht beslissen! (Ben zo blij met mijn CB Vooral als ik de verhalen van anderen soms hoor) Voor mijn gevoel krijgt ze wel voldoende binnen. Edit: En dank je wel Voor m'n gevoel snotter ik al sinds ik bevallen ben
De vitamine d vergeet ik heele rg vaak te geven. De jongens wel want dat is ritueel in de ochtend om kauwvitamines te krijgen samen met vitamine-d druppels. Maar goed Fleur krijg nu brood met boter en in de potjes zit het in de flesvoeding dus ze krijgt genoeg. Als ze 1 is dan doet zij mee met de jongens.
Zit er vanaf 1 jaar niet meer genoeg in de voeding dan? Opvolgmelk is dan niet meer nodig, maar dan eten ze toch gewoon met de pot mee? Trouwens, Noor heeft een derde tand! Boven is door
hier wordt vit D al vavaf begin bij flesvoeding geadviseerd, voorheen hoefde dat niet maar tegenwoordig moeten alle kindjes het..(ik moet eerlijk zeggen dat ik het 8 vd 10 x vergeet) Volgens mij wordt geadviseerd tot en met 4 jaar Marlous, vilgens mij hebben kindjes meer nodig dan in voeding zit, vandaar extra.... Hier vandaag naar de kapper geweest!!! Heb er 5uur(!!!!) gezeten. Ik moest model zitten voor mn buurvrouw.. Ze heeft 3 verschillende kleuren blond in folie in mn haar gedaan.. Denk dat ik wel 100 folies in mn haar had, echt bizar veel! Normaal kost zoiets 150-200euro.. Nu hoefde ik alleen de verf te betalen omdat het voor haar oefenen was (35euro). Ze heeft t ook nig mooi geknipt en helemaal gestyld. Was erg leuk
Volgens mij heb ik het al een keer gevraagd?? Maar iemand hier toevallig ervaring met de gazelle bloom of batavus Mambo de luxe?? Zit in dubio welke ik wil..
Klinkt leuk mamatien!! Idd vanaf de geboorte iedere dag vit D.. Heb het 1 flesje volgehouden. Nu krijgt ze het niet meer. Als ze een week eerder was geboren had net niet gehoeven, was echt net pas ingevoerd!
Vit d geef ik niet... Céan krijg gewoon eten etc dus vind het niet nodig. Verder krijgen de oudste 2 kauwvitamine elke dag... .ze moeten niet zo zeuren bij cb.... mijn oma is ook 87 geworden zonder al die ongein
...... bij jamelie ben ik vitamine d ook altijd vergeten.. bij vien nooit iemand er over gehoord. check-up was goed, bleef hangen met de sonde dus sonde eruit..grr.. die weer op de babyzaal(daar lag ze) weer erin laten doen. daar waren ze wel blij ons te zien hihi. ze is gegroeid zeide ze ook kut nieuws gehoord er lag een kindje op de afdeling,zelfde hartafwijking als vien, maar hij had ook een long-probleem erbij. die is paar weken terug geopereerd, operatie niet gelukt wat ze wilden.. hij stond niet meer op t bord dus ik zeg "hé is hij naar huis toe?" uhh... uhh.... nee... hij is overleden hij word vandaag begraven... ik ging weg,kwam er een zuster achter me aan gelopen, en even mee zitten praten. t kwam wel hard aan voor mij.. weer een kindje dat er aan overlijd.. tja.. word je weer even keihard op de feiten gedrukt.. hoe lang zal vienna nog bij ons zijn? ik wil die klote operatie niet ik wil mn meisje niet kwijt! dat kan toch niet.. (sorry zit weer keihard te huilen nu ik dit zo typ) soms..wou ik echt dat ze gezond was.. dat we een normaal kindje hadden, niet al die zorgen.. we gaan toch maar weer nadenken of we niet naat utrecht gaan voor second opinion..
Ach jee Chantal, kan me voorstellen dat dat super confronterend is!! Kan helaas niet meer doen dan jullie sterkte wensen...
Hey ! Ben brak ! Laatste twee uur van mijn werkdag op mijn knieën zitten onkruid wieden. Ferry is nu naar de fotoclub. Foto's beoordelen die twee weken geleden gemaakt zijn. Hoop stiekem voor hem dat zijn foto als foto van de maand wordt uit gekozen. Dit weekend gaat Ferry zijn fotostudio afbouwen.. Al voor hij af is heeft een een opdracht haha. Ferry zijn nicht wil haar zoontje inschrijven bij een castingbureau en heeft gevraagd of Ferry profielfoto's wil maken Ennas, hoe gaat het met Jula ? Chantal, heftig zulk nieuws Knuff. Denk dat een second opinion geen slecht idee is. Kan me ook helemaal voorstellen dat je die operatie niet wil ivm risico's.Maar zonder operatie kan het ook niet goed blijven gaan toch ?
klopt..we hebben keus : niet opereren = overlijden.. wel operatie= kleine kans dat ze t red.. lekkere keus he ?
hmm......heb een naar voorgevoelletje mn tante belde me net .. ze belt me nooit.. 2x gelijk achter elkaar (ik niet opgenomen,kende nr niet) en nu is ze in gesprek..ze heeft wel mn voicemail in gesproken dat ze me zo belt.. misschien wat gebeurd met mn vader of mn oma.. hm.. denk mn oma..
Mamatien Wow, 5 uur! Is het mooi geworden? Vitamines Eerst moeten ze wel gegeven worden, dan weer niet en nu weer wel. Word gek van dat cb zeg! Ik vind het wel prima, Jara is ook groot geworden zonder drupjes. Die krijgt nu kauwvitamines, maar die moet Romee nog maar niet hebben met haar 2,5 tand Chantal Ach meid... Natuurlijk wil je dat je kind gewoon gezond is. Dat wil iedere moeder (neem ik aan) Je moet dus een keuze maken uit 2 slechte opties... En daar de beste uit kiezen. Moeilijk om dan weer zo'n bericht te horen. Sterkte!