Kaatje; hmm nog steeds niet optimaal... Vandaag 5 dunne luiers (waarvan 4x omkleden, jeeej) 3 flessen 200cc, 160 laten staan. Vanmorgen en vanmiddag een klein potje fruit op. Groente wilde ze niet. Ook weer wat verhoging, 38 had ze net. Pfff best zwaar, 2 uur op je knieën!!!
pffff wat een gedoe zeg! er is niks met mn oma.. mn vader tja.. jullie weten wel een beetje wat voor vent t is
ohja, vienna moet naar 5 voedingen,.. hoe dedden jullie dat? ze krijgt nu 6.00 voeding 10.00 voeding + pap proberen 14.00 voeding + fruit 18.00 voeding + groente proberen 22.00 voeding 2.00 voeding de laatste 2 zetten we gewoon op continu voeding.. loopt in 5 uur in totaal. maar moet dus nu 1 voeding minder.. hoeveel uur moet er dan tussen zitten?
Chantal knuffel meis. Het is zeker confronterend zulke berichten. Kaatje op je knieën zolang Mamatien das best wel lang bij de kapper is het mooi geworden? Hier heb ik 3 puffers erbij en mag ik dinsdag met spoed naar de longarts. Ook heel gezellig.. ismail heeft koorts 39.7 dus die ligt in zijn romper in de slaapzak te slapen.. Alhoewel.. er komt gekreun en gesteun uit zijn kamertje.
Ennas, gaat nog niet best dus met Jula Chantal, gelukkig niets met je oma. Idd maar één keus en dan nog afwachten. Lijkt me zo heftig. Maar denk dat een second opinion misschien wel goed is.Gewoon eens kijken wat andere artsen er van vinden. Zolang Viënna nog geen grote hoeveelheden fruit en groente eet denk ik niet dat je er een fles af moet/kan halen. Normaal vervangt fruit,groente en brood/pap een voeding. Maar als ze nog maar kleine beetjes eet kan ze daar natuurlijk nooit genoeg aan hebben voor een hele voeding.Zou dus op de normale tijdstippen verder gaan.proberen of ze meer fruit wil eten, en dan een fles toe, maar steeds met minder voeding. Tot ze genoeg heeft aan alleen haar fruit. Danitjuh.Fijn dat je zo snel bij de longarts terecht kan. jeetje dat is hoge koorts. Tandjes ?
Cgantal, meid hele hele dikke knuff!! Ik wilde dat we wat voor je konden doen.. Kaatje, wat een rotwerk zeg!!! Danitjuh, fijn dat je zo snel terecht kan! Hoe is het nu met ismail? Chantal, de fles waar je fruit geeft weghalen en dan iets meer fruit geven? Miss vervolgens de fles voor dr fruit iets later en de fles na dr fruit iets eerder? Of snachts minder geven.. Dan kan je t nog geleidelijk afbouwen! Elke dag 30cc minder ofzo..(want ik vind t wel veel voor snachts wat ze krijgt..) Ja mn haar is ontzettend mooi geworden!heel natuurlijke en speelse kleur! Gisteravond was ik met fleur dr eten bezig,had zij ondertussen de computerkamerdeur verder open gekregen(stond al op kier) en was zij daar naar binnen gegaan. Op t moment dat ik het door had was ik al te laat en had se de cartridge die naast de printer lag te pakken en deed m net in haar mond. Dr lippen en tongetje helemaal blauw, ik schrok me rot! Ik was er gelukkig snel bij dus t viel allemaal mee.. Maar moet nu toch echt gevaarlijke dingen hoger gaan leggen... Woonkamer is ondertussen kindvriendelijk, maar nu de rest toch ook maar doen!
Ja..ze eet 2 hapjes fruit.. Pap ook zo goed als niks. Maar cardio zei dus dat ze groot genoeg is voor 5 voedingen ..dus dat moest. Zal dietiste wel bellen.. Zelf kwamen we uit om de 5 uur ongeveer. Misschien ff kijken voor die nachtvoeding. Ze slaapt wel door zonder.( vannacht deed dat rotding t niet..bijna alles zat nog in.de fles.. Waren 2 voedingen..)
Chantal, dan zou ik als ik jou was stoppen met die nachtvoeding, als ze toch doorslaapt!uiteindelijk moet die er toch af.... Overdag elke x 5uur er tussen lukte bij mij niet..dat vond fleur veel te lang!pas toen ze echt bijvoeding at was dat goed..(maar toen ging ze naar 4 of 3 voedingen toe)
Morge, Hier weer heerlijk geslapen afgelopn nacht. De kids alle 3 van half 7 t/m 6 uur vanmorgen. Voor Fleur is dit alweer een week dat ze nu elke nacht zo slaapt. Heerlijk hoor er niet meer uit te hoeven 's nachts. Vanmiddag om 13:50 heb ik een afspraak bij het cb. Ik ben zo nieuwschierig hoeveel Fleur nu weegt en hoe lang zij nu is. Met 5 mnd woog ze 7675 gr en lengte was toen 65 cm. Ik had haar een paar dagen geleden opgemeten voor kleding te maken en toen kwam ik uit op 70/71 cm dus benieuwd waar het cb mee komt. @Chantal dikke knuffel voor jouw. Anders kan ik niet doen voor je.
Haha Ik moest heel hard lachen toen ik dat bericht vanmorgen zag Korte uitleg: het is een ex van m'n broer. Die kende hij van therapie van mijn zus (ja,ja). Ze is... apart. Wel aardig hoor, maar heeft zo nu en dan van die uitschieters. Ik heb gereageerd en wil nu eerst haar reactie afwachten voor ik haar van mijn fb afgooi
Nouja zeg, lekker brutaal! Zo iemand zou ik ook lekker van m'n Facebook afgooien haha. Schildje; lekker dat ze zo goed slaapt!! Succes bij het CB! Hier toch maar even een afspraak gemaakt bij de dokter! Net weer een dunne luier. Kindje op de crèche heeft keelontsteking, geen idd of dat besmettelijk is? Maar omdat ze zo schor is wil ik er toch even naar laten kijken.
Chantal, wat fijn! Ennas, groot gelijk. Weet nog toen Emma zo hees was. Zo zielig en toch soms erg grappig Maar niet verkeerd om er voor het weekend nog even naar te laten kijken. Schildje, succes bij het CB! Zo, mijn meisje ligt weer. Zou vandaag eigenlijk bij vriendin langs gaan. Maar Emma is zo snip en snip verkouden, dat we maar lekker thuis blijven.
Zeker weer in je eigen wereld lutje??? Hahaha Ja soms is het wel schattig, alleen als ze moet huilen niet. Komt geen geluid uit, ze snapt er niets van! Ik ga maar eens wat doen, anders komen we nog te laat ook haha
Lutje, nu word ik nieuwgierig.. Wat had ze gestuurd? Enas ach je arme meisje! Beter x teveel de ha bellen dan 1x te weinig! Chantal, yeah pap op Schildje, ben benieuwd hoe lang ze is en hoeveel ze weegt! Fleur ging net op mijn weegschaal zitten, kwam er 7.5 in beeld, geen idee of dat betrouwbaar is haha! Straks komen 3 meiden uit de vuurt op de koffie! 1 heeft een zoon van ruim 1, de ander een dochter van ruim 1 en de derde is uitgerekend op fleur dr bday!