Zo, drie uurtjes slaap gepakt. Vriendlief is naar werk en Emma ligt weer. Hopelijk pakt ze nu flink wat uurtjes en ik ook! Anders toch maar de hulptroepen inschakelen zodat ik wat slaap kan pakken. Vandaag iig neusdruppels halen voor d'r. Ze is nu flink verkouden en snurkt net als papa
Paso, precies mijn vriendinnen verdienen wel wat extra's na dit alles. Maar dat doe ik wel vaker hoor. Na de verhuizing hebben we ook iedereen bedankt dmv een cadeau of een etentje. Is de ontplofte cavia er klaar voor? Miffy, wow dat ze zo lang tussen de voedingen kan laten zitten, super zeg. Slaapt ze dan 's nachts ook lang? Het cb zal het wel weten. Zonnebeertje, super zeg dat je het vocht kwijt gaat raken. Ik ga mijn ring straks ook weer eens passen.
Lindaatje, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie Feline! Eindelijk is ze er dan. Wat jammer dat het niet wilde vlotte en dat je naar het zh moest. Hopelijk kun je snel lekker naar huis.
Frummel, wow dan had hij echt honger zeg. Hopelijk vind hij weer snel zijn eigen ritme. Marloes, grr irritant als je ze niet kan bereiken. Rono, dat zal zeker moeilijk worden voor je vriendin. Helaas is het niet anders. Maar misschien moet je het na woensdag wel even met haar bespreken, dat je snapt als het voor haar moeilijk is. Kikker, och wat zielig de krampjes, gelukkig komt ze goed aan. Fijn weer wat in het rustiger vaarwater. Nila slaapt eigenlijk altijd in haar wiegje, heel soms dat ze in de box in slaapt valt. Ik wil binnekort eens kijken of ze ook overdag in haar ledikantje wil slapen.
Goedemorgen. Hier best een goede nacht gehad. Elin kwam 23.30 voor een voeding, toen om 02.00 voor een paar slokjes en toen om 05.30 Vandaag voor het eerst beneden ontbeten, vind het maar koud vandaag dus lekker de kachel aangezet. Lindaatje, gefeliciteerd met jullie dochter Feline ! Frummel, en hoe lang heeft Jace het op die fles gedaan ? Rono, dat is idd wel dubbel voor die vriendin en jou Denk dat het misschien ook wel handig is om het haar vast te vertellen zodat het straks niet zo rauw op haar dak valt slapen overdag Ben vandaag voor het eerst echt beneden dus ze slaapt nu in de box. Na de lunch gaan ze samen met mij naar boven om daar in haar eigen bedje te slapen. Het is voor mijn bekken nu niet te doen om haar steeds boven te leggen. Levi heeft de eerste 6 weken ook veel in de box gelegen overdag Belliebel, lieve foto's ! Gelukkig heb ik mijn ontbijt al op met je poepfoto Henrieke, lieve avatar Anna, oei klinkt idd als een brakke nacht
Bapsie; meid ik deel je gevoelens....ben bang dat door het gestress van de verzekering ik van onderen ook nog op slot zit. Ik duim voor ons allebei! Bellie; ach wat een heerlijke pindakaasfoto kan ik er vast aan wennen, hahaha. Wat een heerlijke meid is Fabienne. MNM; de ontplofte cavia is gefatsoeneerd en is er aan de buitenzijde klaar voor nu de rest nog.... Jou nachtje dus weer iets minder? Vervelend. Had je de melatonine geprobeerd?
Lindaatje; GEFELICITEERD MET FELINE!! Hier ook een slechte nacht, jenna was ook de hele dag aan eht slapen, dus was al bang dat ze 'snachts wakker zou zijn... Ik ben rond 2:00 gaan slapen, toen was ze eindelijk in slaap gevallen. Iemand tips om ze wakker te houden overdag?
Zo, toch nog weer wat extra uurtjes kunnen pakken. Ben nog steeds moe, maar iig niet meer gebroken! Dat is al heel wat. Hoor Emma nu weer wat jammeren, dus zal zo maar opstaan.
paso gelukkig ben ik niet de enige dus kan t verder ook niet met iemand delen heb t niemand verteld...
Rono dat zal idd wel dubbel aanvoelen. frummel fijn dat je het gevonden hebt. Hopenlijk blijft het nu goed gaan. belliebel leuke foto's! maar die van de poep kunnen we missen als kiespijn haha. Danitjuh. ooh meid ik duim voor goed nieuws vandaag. Babsie komt vast goed meid. Gaat gewoon een mooie bevalling voor jou worden. AnnaB dikke knuf meid. Neem mijn petje voor je af hoe je het rooit met drie kids. Ben benieuwd wat je ex zegt als je de test voor zijn voeten gooit. MNM geniet van je gezinnetje, en idd lekker rustig aan doen vandaag. Zonnebeertje mijn ervaring met wakker houden van kleintjes. eeuuuh niet te doen. Kindjes slapen toch wel. of ze worden dan zo oververmoeid dat je ook niks meer met ze aan kan vangen. Blijf proberen een duidelijk dag en nacht ritme te geven. Dus gordijnen open overdag op het kamertje, en snachts niet te lang tutten met flesjes. Dat soort dingen, Hoop dat Jenna dat ritme snel door krijgt. HenriekeC fijn dat je een beetje bij hebt kunnen slapen. Hopenlijk gaat het snel beter met de kleine emma. schema. Iemand had zo'n mooi schema opgeschreven wat de kleintjes mogen drinken als ze een flesje krijgen. Wie o wie had dat schema?? (frummel????) Zou die hem nog een keer willen opschrijven? Hier gisteren Naël voor het eerst een flesje gegeven met bv. Zodat hij kan wennen aan flesjes. Hihi vind het zo grappig, maar hij dronk er gewoon uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Voor de rest is het gewoon een heerlijk manneke. OOOOh ik ben verliefd haha.
Goeiemorgen! Iedereen komt ook gezellig s nachts langs zag ik @henrieke, hopelijk helpt de fles. Wat zeiden ze op het cb? @anna, jeetje balen zeg dan viel mijn nacht nog wel mee.. En dan nog een drukke dag! pff... respect hoor! @mnm, oh balen weinig geslapen, wel met een pilletje? Wat vreemd toch dat je niet slaapt zeg! Gelukkig doet Nila het erg goed en heb je een rustig dagje. @bapsie, weet je al wat meer? @kaatje, fijn dat het goed gaat. Hier ligt hij overdag ook vaak in de box en slaapt daar ook weleens. Celeno deed dat ook en dat is altijd een makkelijk lind met slapen geweest, die sliep echt overal @paso, bij jou ook alles nog rustig dus? wanneer moet je weer op controle? @zonnebeertje, balen zeg... denk dat je alleen duidelijk het verschil tussen dag en nacht kan aangeven. Overdag veel licht, geluiden, gewoon radio enzo aan, veel praten tegen haar, misschien meer in de box? En s nachts alles zo donker mogelijk houden en zo min mogelijk geluid en prikkels. Hier ook een beetje brakke nacht, Jevani had last van krampjes. Gelukkig vandaag een rustig dagje, heb nog even kunnen slapen vanmorgen en Celeno mocht bij oma spelen.
@jac, fijn dat het goed gaat en idd erg handig, als ze ook aan een flesje wennen. Op internet heb je ook veel voeding schema's. En idd wat kan je verliefd zijn op je kids he
Daarom geef ik dus ook die rooibosthee, als ze tussendoor komt is ze meestal tevreden met wat thee. Hier krijgt Fabiënne ook 6 x 120.
zo fe gedouchd,vk komt tussen 12 en 13 dus wachten tot ze komt, alle buren zijn thuis dus zullen wel denken
Jeminee jij hebt je nachtje wel gehad. Respect meid, je moet het toch allemaal alleen doen. Ennuh, ik moet hier ook altijd even goed nadenken hoelaat Fabiënne ook alweer kwam 's nachts hihi. Zal de vermoeidheid wel wezen.
Ah das balen. Vandaag wel een lekker rustig dagje, geniet ervan meid! Lekker dat hubbie thuis is, lijkt me wel fijn om hem na zo'n nacht lekker dicht bij je te hebben! Nog even volhouden, het is bijna 1 augustus!
patriesja, kregen alleen te horen dat alles erbij hoort. Ze spuugt niet overdreven veel, ze slaapt prima, huilt niet teveel. Dus eigenlijk gewoon een hele blij baby met nog geen goed dag/nacht ritme. Maar merk dat ik me al begin aan te passen. Zat vannacht om 3 uur nog redelijk wakker op de bank. Het word pas moeilijk als ik haar constant in en uit haar bedje moet halen. Bellie, hier is ze al tevreden met een pink Ego, wilde vandaag even wandelen (tussen de buien door). Maar wil nu thuis blijven voor de postbode. Moet en zal die fles vandaag in huis hebben!
Hier slaapt ze overdag ook nog wel in de box, hoewel ik haar steeds meer boven in haar eigen bedje leg. 's avonds ligt ze meestal wel vaak in de box omdat mevrouw dan haar wakkere uurtjes heeft. Doe maar lekker rustig aan!