Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bellie, een echte afspraak dus, leuk.

Jac, hihi zie het al helemaal voor me met 4 kids eromheen, een beetje te druk lijkt me. Wisselen jullie dat af of vinden ze dat niet zo leuk om te helpen?
    Aaah ja echt schattig klein in zo'n groot bedje. Mannetje zei al: ze kunnen die bedjes best wat kleiner maken. ;)
    Och wat zielig bloed prikken. Dat is bij Neia ook altijd een drama, dat kan ik echt niet aanzien.
    Hopelijk gewoon alles goed met je man bij de cardioloog. Pfff gelukkig, alles goed!

Paso, aaaaaaah nee meid wat klote zeg. En wat enorm jammer dat de vk niet eens wil kijken. Neeeee die volgende afspraak ga je niet redden hoor, dat mag niet. Dikke knuffel! Kan me voorstellen dat dit flink tegenvalt.

Luca, fijn nu thuis. Bv moet je echt even de tijd geven. En je meiske is nog zo klein die moet nog flink groeien, om de 2 uur is dan helemaal niet raar hoor.
    Fijn zeg die borstvoedingsthee.
    Mooi verhaal, maar wel lang en heftig na een tijdje natuurlijk, gelukkig heb je die ruggeprik genomen. Ben blij voor je dat je er zonder knip of scheur vanaf bent gekomen. En nu lekker thuis met Aline!

Kaatje, jeetje wat een tegenvaller van de belastingdienst zeg!
    Veel plezier met je zusje!

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Fijn dat ze binnen zijn!

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Henrieke, De dr Brown flessen zijn idd gewoon hetzelfde als gewone flessen. 1 tip: als je de fles klaar hebt, niet mee schudden, dan kunnen ze lekken. Tenminste dat is hier de ervaring. Ik maak steeds eerst het water warm, dan de voeding erbij en roeren met een lepel/vork. Binnenwerk erin, dop erop en klaar!
    Succes, ik hoop dat ze werken!

Jac, ach zielig hoor dat ze er zoveel last van heeft.
    Fijn dat je man weer goedgekeurd is! Waarom liep hij bij de cardioloog dan?

Hier had Romee de broek weer vol ;)
    Haha, het is standaard om de 2 dagen. En dan in een schone luier, tijdens de fles, poepen. Loopt ze helemaal rood aan, het schatje :)

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha meiden!

Had even ietsiepietsie tijd over dus denk kom heel even spieken hoe het hier gaat. Ik zie dat er nog 3 meiden moeten bevallen, heel veel succes hoor en hopelijk duurt het niet lang meer!!
    Verder zag ik een pb'tje van Marloes om een kaart naar Viënna te sturen, natuurlijk wil ik daaraan meedoen! Ik heb na mijn laatste berichtje afgelopen keer even op hun blog gelezen, jeetje wat heftig allemaal :(

Lieve MamaChantal ik duim voor jullie dat de kleine meid zich er doorheen slaat en ik wens jullie alle sterkte en kracht van de wereld toe!!!

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Hubbie is weer aan het werk en gisteren een dagje met de kids samen, lekker druk maar wel gezellig en geen echte probleempjes gehad. Vandaag is Kyano naar het kdv en heb ik dus de tijd voor Naomi :) Vanochtend had ze veel krampjes maar nu ligt ze al ruim 2 uurtjes lekker te pitten dus in elk geval de badkamer kunnen poetsen en wat kleine klusjes. Zo maar eens aan het eten beginnen want ze zal zich zo wel melden voor een voeding. Ze is trouwens ontzettend goed gegroeid in 3 weken tijd.......gisteren naar het cb geweest en ze weegt nu 4300 gram :$ :D! Let op geboortegewicht was 3160 gram :D Bv is dus ruim voldoende lijkt me :D

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    wauw, merk het verschil gelijk! Ze drinkt een stuk rustiger en ik hoor geen lucht dat maagje in gaan! Vind die flessen er alleen zo klinisch uit zien :)

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik ook... heb je ook watsapp?kunnen we mekaar een beetje steunen misschien ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo mijn zwager liet net ook voor het eerst iets van zich horen ( hadden nog niet eens een felicitatie gehad ) nu nog niet maar hij komt morgen middag langs. Jottum

*zwaait naar wupje*

8. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kaatje. ooh balen zeg dat van de belastingsdienst. ooh ook leuk dat je van je zwager nog niet eens een felicitatie hebt gehad.

MNM op het moment is het gewoon wie van de kids wil helpen mag helpen. Erg druk maar ook wel heel gezellig.

Marleen manlief had steken in de borst op de derde kraamdag. HA gebeld en moest toen gelijk langs komen want het kon zijn hart wel eens zijn. Doorgestuurd naar ziekenhuis. Helemaal gekeurd. (hartfilmpje fietsen, en weet ik allemaal nog meer.hele dag in het ziekenhuis geweest) Afgelopen donderdag nog een hartecho gehad. Maar ze kunnen dus niks vinden. Wat erg goed nieuws is natuurlijk. Dus nu ishet wel een beetje onduidelijk waar de pijn vandaan komt. maar waarschijnlijkheeft dat wel met stress te maken wat er nu uitkomt.

wupje fijn dat alles goed gaat.!

HenriekeC ooh wat fijn, hopenlijk heeft ze nou ook geen last van krampjes dan.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    hey dames,sorry had geen internet hier, nu maar even zo'n internetkaart van kpn gehaald.

t gaat best slecht met vienna:( tis echt afwachten hoe het komende tijd gaat.
    heel haar dunne darm is ontstoken, en tis nu wachten of er een gaatje in komt of niet.
    zodra er een gaatje in komt/meerdere gaten word ze direct geopereerd, en we weten niet of ze dat aankan.
    er is volgensmij een best grote kans dat ze dan overlijd:( tis echt een hele zware infectie en de arts blijft steeds herhalen dat ze heel erg ziek is en ze niks kunnen doen,...alleen maar afwachten..:(

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Mamachantal zit hier met een brok in mijn keel,wat moeilijk meid...

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    zelf denk ik eerlijk gezegd dat ze t niet zal redden.. we moeten wel positief blijven..maar ze is nu al zoo grauw./grijs..
    zal straks ff fototje plaatsen..
    tis zoo moeilijk.. en tis echt afwachten :(

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Bapsie, ohh wat balen.. :( Wanneer komt ze morgen?

Wupje, haha jullie kleine meid doet het enorm goed op mama's melk ;)

Kaatje, oh wat balen van de belastingdienst.

Mamachantal, Ik weet niet goed wat te zeggen.. :( Nogmaals een hele dikke knuff!

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Jeetje chantal ik zit hier ook met tranen in me ogen, wat een naar bericht.
    Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn zeg :(
    We gaan gewoon heel hard met zijn allen hier voor je kleine meisje duimen!
    Heel veel sterkte! dikke knuff!!!

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MamaChantal, ik weet niet wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte en een dikke knuf!

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

mamachantal: zit met tranen in mn ogen weet ook niet goed wat ik moet zeggen alleen dat ik aan jullie denk en een dikke knuff.

16. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mamachantal. ach meid de rillingen lopen me hier over de rug. Wat een naar bericht. heel veel sterkte. Jullie meisie is een vechtertje.

17. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mamachantal: dikke knuffel meis! En ik duim voor jullie, jullie zijn zo sterk! Ik heb de afgelopen week jullie blog's gevolgd op de site, Vienna is een vechtertje! En ze zal er alles aan doen om bij jullie te blijven. Ik hoop en duim voor jullie dat het beter gaat met haar!

18. Rono

Rono Niet meer actief

Mamachantal: ik wil je een mega grote knuffel geven. Ik hoop met heel mn hart dat ze er bovenop komt!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

heey meiden,

Chantal: jeetje meid, zoals velen hier weet ook ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Woorden schieten letterlijk tekort.. Hier blijven de kaarsjes branden voor jullie meisje:( Heb geen idee van de hel waar jullie op dit moment doorheen gaan maar het moet afschuwelijk zijn.. sterkte..

Hier is Jace ook opgenomen. Bij de controle bleek hij meer als 300 gram te zijn afgevallen in 4 dagen tijd. Hij houdt bijna niets meer binnen. Hij gaf de arts gelijk een mooie demonstratie van hoe goed hij wel niet kan spugen. Het komt er echt in bogen uit nu en het lijkt alleen maar erger te worden. Morgen(waarschijnlijk) een echo van zijn maag darmpassage. Ze denken toch aan een pylorusstenose(wat ik ook dacht) als dit het is word hij zo snel mogelijk geopereerd. Zit nu te kolven en zo de melk en kleertjes naar het ziekenhui brengen. Kan er helaas niet blijven want we hebben Dex natuurlijk ook nog:( In een klein uurtje heeft hij daar al 5x gespuugd. Voel me echt vreselijk dat ik hierover zit te zeuren als ik het net lees van Viënna:( sorry..

Hier ook flinke bonje met me zwager. Heb hem verteld dat hij bij mij niet meer welkom is. Ben er echt helemaal klaar mee. Jarenlang heb ik alle kut opmerkingen van dat *****jong gepikt. En nu loopt hij achter me rug om samen met dat wijf van hem te ouwehoeren over mij/ons. Toen ze barstende ruzie hadden was hij hier ook welkom. hebben ze iets nodig, prima geen probleem. Maar dit is echt de druppel. Toen Dex was misbruikt bij de gastouder waren we de week daarop eten bij me schoonouders. Declan was nog steeds helemaal van slag en zat alleen maar zielig en bang. Hun wisten het en wat doen ze.. Madame komt binnen en gritst hem zo van de grond, paniek natuurlijk. Dus ik pakte hem uit haar armen. Dit is dus verkeerd gevallen bij hun. Verkeerd gevallen? rot toch op zeg. Het viel mij verkeerd wat ze deed! En het viel Dex helemaal verkeerd. Arme kind was toen zelfs bang voor opa.. Wat denken ze wel niet. Die hufter is ook nog steeds niet langs geweest. Heeft niet gefeliciteerd niets. Maar wel commentaar leveren. Tyf lekker in elkaar. O ja wij hadden hun moeten bellen of ze op kraamvisite wilden komen. Rot toch op man. Ze hebben het kaartje gehad, dat was de uitnodiging en daarmee klaar. O ja en dan nog zeggen 'ja jullie zijn hier ook niet geweest na jace zijn geboorte'. Nee gek he!? Couveuse kindje.. 3x op een dag heen en weer, nog 1 van 14 maanden thuis.. O ik hou op want ik ben echt woedend

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mamachantal, veel kan ik niet zeggen of schrijven. wil jullie alleen heel veel sterkte wensen en kleine Viënna heel, héél erg veel kracht!!!
    Kom op meisje!!!

Deel Deze Pagina