Dat lijkt me nog het ergste.. dat je zo machteloos staat terwijl je er zoveel voor over zou hebben om haar gezond te zien zo'n hummeltje hoort zoiets helemaal niet mee te maken en ouders zouden zoiets ook niet mee moeten maken
t liefst zou ik zo alles overnemen van haar.. ben liever zelf ziek dan dat ik haar zo moet zien. maarja helaas kunnen we niks doen...t is echt wachten....
hoi allemaal! Frummel bedankt voor het posten! Afgelopen zaterdag ben ik inderdaad bevallen van een dochtertje: Sophie. Vrijdagavond was ze enorm actief in de buik met flink duwen en bewegen. 's Nachts zijn rond 1u de vliezen gebroken. Het vruchtwater ws op dat moment helder dus mocht ik proberen om te gaan slapen. 's Ochtends zag ik dat het vruchtwater groen was en dus de VK nog maar eens gebeld. Ze is gekomen en controleerde of ik het goedgezien had. Ze dacht ook dat de kleine zich in stuit had gedraaid. In het zh een echo maar gelukkig lag de kleine goed. Ze besloten me in te leiden en om 12.30u kreeg ik een infuus. Dat zorgde voor flnke weeën en net toen ik het eigenlijk niet meer rond kon krijgen mocht ik persen. 14.18u is ze dan ook eindelijk op mijn buik gelegd!
mamachantal: wil je even heel erg veel sterkte wensen!!!! lees overal een beetje mee, en hier dus ook !!! Heel erg veel sterkte met jullie meisje!!!
frummel jij ook sterkte met je schoonfamilie. en wat sneu voor Jace. Ik moet nog ff googleen met wat je denkt dat hij heeft. Maar klinkt iig niet goed. ooh ik lees het al. toevallig hier ook zo'n verhaal gehoord. (draaiende maag die je gewoon ziet bewegen als hij plat lag en dan dronk) Die was heel erg geholpen na de operatie. Gaat het nu goed mee. mamachantal. woorden schieten te kort, tranen over mijn wangen. Wat vind ik het erg. hele dikke knuf.
MamaChantal, ook van hier heel erg veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie en voor Viënna! Ook hier brandt een kaarsje voor jullie meisje.
bloeduitslagen zijn binnen en niets wijst op een pylorusstenose. Waarschijnlijk toch weer echt een zware reflux net als bij Dex..
chantal Jeetje meid wat moeilijk zeg..... Heftige foto's van jullie mooie meisje. Ook hier een traan. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie. Henrieke ja de flessen zien er niet uit he? Als ze maar werken toch!? Jac Fijn dat je man toch is goedgekeurd! Nu geen last meer hoop ik? Frummel ach Jace ook in het ziekenhuis! Die kleine schat. Ook voor jullie veel sterkte! Btw, logisch dat je flink kwaad bent!
Tsja, wat is dan beter..... De reflux is waarschijnlijk minder aan te doen als een pylorusstenose. Dat is wat sneller op te lossen lijkt me.
Vraagje voor de mede gebruiksters van die dr browns flessen. Emma drinkt prima, maar best wel minder (30 cc minder) en krijgt direct erna een flinke huilbui (krampjes?). Kan dit door de fles komen? Daarnaast lekt ie als ik hem weer rechtop hou.
De flessen zijn juist tegen de krampjes...... Misschien tussendoor even laten boeren? De fles moet je zo min mogelijk schudden en zo, dan lekt ie bij mij niet. Als we er mee schudden lekt ie inderdaad ook als we m weer rechtop houden. Ik heb geen idee of het normaal is dat ze minder drinkt. Misschien even wennen? Laat ze wel dezelfde tijd er tussen zitten? Romee drinkt nu ongeveer 100 ml per fles.
Fles schud ik niet. Iig niet bewust Ze zat op 6 x 120 cc. Maar deze keer en drie uur geleden was het maar 90 cc wat ze opdronk. Misschien idd wennen. Kijk het sowieso nog even aan. Maar stoppen nu ook met de infacol. Lijkt wel alsof ze daardoor wat van slag is. Daarnaast is ze natuurlijk ook verkouden.
Mamachantal, Ik was een beetje aan het rondkijken hier en kwam je bericht tegen. Wat verschrikkelijk moeilijk moet dit zijn, ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en ik hoop en duim uit alle macht dat jullie mooie meisje er bovenop mag komen. Ik zal ook een kaarsje voor Viënna branden Sterkte meis....