Ah jek meid, wat kunnen ze verder nog doen aan een zware reflux? Had net ook je verhaal zitten lezen m.b.t. je zwager. Zo'n iemand zou bij mij ook heel diep in de stront mogen zakken!
Hoop dattie het doet, maar voor iedereen die een online kaarsje wil branden voor Viënna, kan dat hier! Groep *ZP* Kaarsen - Steek Een Kaars Aan
Heb meteen deze even geopend in het topic Bevallen! http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/291031-kaarsje-branden-voor-vi-nna.html#post10475660
Gedaan Chantal jullie kleine meisje gaat zich hier echt doorheen slaan, dat moet gewoon! En als ze 16 is dan heb ik een zak waxinelichtjes van haar tegoed Bedankt voor de reactie marleen en bellie.. Ben ook echt onwijs kwaad. Danny ook dus dat scheelt.. Hij loopt ook altijd kut opmerkingen over Dex te maken en over mij als Danny er niet is. Ik heb altijd me mond gehouden omdat het zijn broertje is en ik hem toch enkel op de verplichte dagen zie of af en toe een etentje bij me schoonouders. Maar nu ben ik het echt zat en heb ik alles eruit gegooid. Zij is nu zwanger. Ik wens der veel succes maar ik vrees het ergste aangezien ze nog nieteens 2 honden kunnen opvoeden en altijd blut zijn en hun huis nog nieteens af is omdat ze geen geld meer hebben maar wel geld om een nieuwe auto en een quad te kopen. Lekker volwassen!(bah wat ben ik boos)
Zou eigenlijk even moeten slapen, maar merk dat m'n gedachten niet stil willen staan. Ik hoor Emma huilen beneden en zit met mijn gedachten bij al die kleintjes in het zh. Wil dan ook het liefst naar beneden gaan en haar knuffelen. Maar moet echt slapen anders word het te pittig vannacht. Voel me ook zo hulpeloos. Je wilt ieder babytje dat wat dan ook maar heeft, helpen en alle liefde geven. Net op de wereld en al zoveel pijn en problemen. Zoiets breekt je hart en maakt je heel dankbaar dat jouw kleintje het niet heeft (en vervolgens voel ik me op een bepaalde manier schuldig over dat gevoel). Moeilijk uit te leggen hoe ik me voel, maar denk dat jullie het wel snappen. Oke, nu doe ik mijn ogen dicht en ga een uurtje slapen.
Wupje, fijn om iets van je te horen. Ah heerlijk even tijd alleen met Naomi. En dan kun je mooi nog wat in het huishouden doen. Jeetje wat is ze goed gegroeid zeg, super! Henrieke, oh super dat je gelijk al verschil hoorde, nu nog hopen dat je het ook merkt. Kaatje, och dat meen je. Nou ben benieuwd dan of hij jullie morgen feliciteert. Jac, logisch dat er bij je mannetje ook stress uit komt. Tot wanneer blijven je so op de boot? MamaChantal, wat een verschrikkelijk bericht over Vienna. Weten ze ook niet waar die ontsteking vandaan komt? Ja afwachten;....dat is makkelijker gezegd als gedaan, wat verschrikkelijk voor jullie! Frummel, jeetje meid ik schrik ook van jouw bericht. Arme Jace. Goed dat ze gelijk actie ondernemen. Maar hopelijk hoeft hij niet geopereerd te worden, dat lijkt me zo verschrikkelijk. Maarja alles om hem niet zoveel te laten spugen natuurlijk. Dikke knuffel! En dan ook nog dat gedoe met je zwager, echt te belachelijk voor woorden. :x
Kaarsje brand.. Ik weet gewoonn niet wat ik moet zeggen.. Chantal, ik wens jou zoooveeeeel sterkte, ik hoop met heel mn hart dat vienna snel opknapt!! Dikke knuf meid...
Chantal, Positief blijven hoor!!! Vienna moet en zal het gaan redden! Dikke knuffel voor jullie! *lieve Vienna... sterke meid... Papa en mama willen nog heel erg lang van je genieten... en wij ook!* @frummel Beterschap met Jace. Hopen dat hij snel opknapt en minder gaat spugen.... (tenzij het een vervelende dokter is dan mag dat)
Meid, voel je daar niet schuldig over. Ook ik besef me maar al te goed dat ik zo dankbaar ben dat dit kleine meisje gezond en wel is. We hebben natuurlijk met Dinand zijn hartje ook genoeg mee gemaakt, dus ik begrijp en snap hoe dat voelt voor mamachantal. Maar er zijn genoeg mensen die hier niet bij stil staan en denken dat het allemaal zo vanzelfsprekend is om een gezond kindje op de wereld te zetten. Die mensen beseffen niet dat er ook allemaal hele zieke kindjes zijn die keihard liggen te knokken voor hun nog zo prille leventje.
Verder niet bijgelezen en ook eerlijk gezegd geen zin in ... nog wel 1 ding Rono, Ik denk aan je morgen!
Frummel, ohh dat is niet zo goed... Jij ook veel sterkte voor de kleine Jace. Luca, mooi geschreven en een mooie bevalling Ik heb ook een kaarsje aangestoken op de site voor Vienna....
Dat besefte ik dus ook niet volledig, dat geef ik toe. Maar nu... Sinds Emma is geboren en haar hart normaal klopte drong het langzaam tot me door. En toen het besef dat ik in het Lumc was waar vienna ook lag, toen hakte het goed in bij me. Dat er zoveel hulpeloze hummeltjes zijn die vechten voor een goed leven met ouders die zich waarschijnlijk enorm hulpeloos voelen... Pfff. Dan wil je iets doen als ouder van een gezond hummeltje. Je wilt gewoon iets doen om te helpen, om dat kleintje te troosten. (en dan te bedenken dat ik aan het begin vd zwangerschap bang was geen moedergevoelens te krijgen... Heb er nu teveel van geloof ik )
Raar is dat he, hoe je veranderd door 9 maanden zwangerschap. Sinds ik moeder ben grijpen die dingen die gebeuren (zoals in noorwegen) me opeens ook een stuk meer aan.
Zeg dat wel! Goed, slapen lukt hier dus niet. Emma is wel weer stil gelukkig. Morgen nemen mijn so haar voor de middag. Zodat ik mijn slaap kan pakken en wat in huis kan doen. Wilde het niet eerst, moet het ook zelf kunnen. Maar verstand won van mijn gevoel. Zij hebben alle tijd om op te passen enik moet wat extra rust krijgen.
MamaChantal, wat raar vandaag je uitgerekende dag en dan om je meisje zo te moeten zien......... Wij sturen alle kracht jullie kant op! Heb gewoon net even bij de foto van je meisje zitten huilen. Dit zou niet moeten mogen. Ze is echt een vechtertje! Frummel, precies, al die kaarsjes voor Vienna (hier ook), dat zou toch iets moeten doen............ Gelukkig hoeft hij niet geopereerd te worden dan. Maar hopelijk is het met medicijnen wel goed te doen voor Jace. Blijft hij nou in het zh? Belachelijk....zwanger en niks op de rit, en vergeet hun ruzie van laatst niet. Sjantalle, gelukkig is de bevalling na het inleiden nog goed en snel gegaan. Hoe doet Sophie het? Henrieke, sorry ik ken het flesje niet. Hopelijk is het even wennen aan de fles en zijn de krampjes snel verleden tijd. Lekker vooruitzicht, morgen even bijslapen. Bellie, wow wat mooi zeg die site, super lief van je! Dit MOET helpen!
Ik heb mijn pilletje ook al ingenomen, hopelijk werkt hij vannacht weer wat beter, al voelt dat nog niet zo......... Ik hoor Nila beneden bij mannetje huilen, heeft weer eens een krampjes avond, dat maakt het slapen ook moeilijker denk ik.