Henrieke ik heb eventjes bij je foto´s gespiekt hoor. Maar wat een mopje zeg om te zien! Anna lekkere nacht heb je achter de rug! Jac heerlijk he zo verliefd te zijn op je eigen kind! Ik zit er ook de hele tijd van ahhhhhhh ... hihihi... Ach arm kind helemaal onder de exzeem. Hopelijk krijgt ze er iets voor. Bellie ja 2 maanden gaat snel he maarehhh hij is eigenlijk maar 2 dagen Sexen oehhh ja wij ook weer sinds vorige week. Manlief moet inhalen hahahaha... die besprong mij vorige week Ach nu straks ramadam en tja ... hahaha...eventjes uitleg erbij.. hij is wel moslim maar niet streng hihi.. drinkt gewoon zijn biertje enz... dus niet een echte goede moslim MNM ohh lekker zo´n rustig ochtendje. Leuk zeg dat Neia mee mocht helpen. Bapsie balen zeg van de vk! Paso ohhh jee niet eens willen kijken. Pffff op naar volgende week dus. Luca fijn dat het goed gaat met Aline! Mooi verhaal heb je er van gemaakt. MamaChantal jeetje meis ik zit gewoon met tranen in me ogen! Die foto Wat een elende zeg. Dikke Knuffel Frummel jeetje ook in het ziekenhuis met de kleine. Dikke knuffel! En lekker je gal spuien hier hoor. Gooi het er maar uit! @hier:We hebben donderdag weer een gesprek met de kinderarts en dan horen we wel weer verder.
Heb alles wel gelezen maar het enige wat blijven hangen is is dat van Chantal Hier ook tranen bij het zien van die foto's. Hoop zo hard dat ze erdoor komt, hier brand dus ook een kaarsje..
Donderdag pas fightforlove... nou dan MOET Ismail vrijdagochtend gewoon in zijn eigen bedje thuis wakker worden!!!
Ja meiden, ik ga me dame een flesje voorschotelen en dan lekker het bed in. Morgen een Fabiënne - mama dag. Dinand is dan lekker op het KDV! Truste allemaal!
Ook hier een virtueel kaarsje aangestoken op de site. Mooi initiatief Belliebel! Frummel, jij ook sterkte met Jace! Hier een mannetje met flinke verborgen reflux, net als zijn broer, dus die brengt zijn leventje vooral rechtop of op zijn buik liggend door... Gelukkig groeien ze er overheen. En Marloes, nog bedankt voor het melden van Liams geboorte hier!
Wij hebben morgen ook een dagje met z'n 2tjes. Al ga ik 's morgens wel even naar mijn moeder. Even samen wandelen en ik moet nog even nieuwe kleren kopen voor Sam, die viert zondag al weer zijn 4e verjaardag! Meteen even langs mijn oma, woont 5 huizen verder...maar is niet meer zo mobiel, dus gaan wij daar maar heen.
Op de verborgen reflux na gaat het echt super met Liam moet ik zeggen. Houdt zich netjes aan zijn schema qua voedingen en komt nog 1x voor een nachtflesje. Verder een lekker rustig mannetje die zich niks aantrekt van het kabaal dat broer en zus maken En met broer en zus gaat het ook prima, die hebben zich snel aangepast en zijn dol op hun broertje. Het is alleen zo DRUK! Ik vind de overgang van 2 naar 3 echt heftiger dan van 1 naar 2 moet ik zeggen. Maar misschien is dat ook omdat er nu maar 2 jaar tussen de heren zit en toen 5 jaar tussen zus en broer. En bij jullie ook alles weer een beetje in een ritme?
Hier draait de derde gewoon mee... maar ons ritme moet nog komen.. nu is het nog makkelijk, maar over 4 weken gaat Sam voor het eerst naar school en dan moeten we natuurlijk echt gaan nadenken haha... maar komt ook vast goed.
Jaa... Kleine krullebolletjes worden groot! Dat wordt een lekker dagritme voor je, want volgens mij heeft Sam geen continuerooster toch? Dan kun je 4x op en neer naar school... Wel goed voor de lijn overigens Maar dat komt wel goed Hier hetzelfde probleem tegen die tijd, ik zie vooral op tegen de ochtendspits. Vraag me af hoe vroeg ik op moet staan om rond 8 uur met 3 frisse, gevoerde kids naar school te kunnen lopen Maar ook hier komt dat vast goed
Oef dat heb ik 1 x gedaan.. 3 kids naar school. Aangekleed, gewassen en gevoerd.. Moest toen oppassen ivm ziekte van de mama. 's avonds al alles klaargelegd, hun op een rijtje, allemaal aankleden, ontbijten(geen gezeik, je eet wat ik smeer), tandjespoetsen, spulletjes pakken en naar school lopen. MAAAAR ik was natuurlijk geen mama dus ze luisterden daadwerkelijk hahaha
heel goed voor de lijn... is ook wel nodig ook haha... Ben trouwens drastisch gestopt met allerlei lekkere, extra dingen. Drink alleen nog maar spa rood of water... vanavond weer eens een glas cola light en vond het opeens zo anders proeven...toch gek dan. Frummel... Mees ligt in de wandelwagen. Thom MOET van mij op het bugaboard gaan zitten (met stoeltje) en heb aan de bak een tuigje (wat normaal in de kinderstoel zit) gemaakt, zodat hij niet snel kan ontsnappen en Sam kan gewoon lopen... en dat dan heel vaak op 1 dag
Pfff ben zo zenuwachtig hea! Morgen moet ik me om half 12 melden op de afdeling en word om 2 uur geopereerd. Kan trouwens nog steeds niet op iedereen reageren gaat echt moeilijk via telefoon.
hahahahaha ik zie het helemaal voor me met dat tuigje Ik was vroeger ook een tuigjeskind Maar je hebt groot gelijk hoor!! Beter een kind aan een tuigje als een kind onder een auto!
Fijn dat het op zich goed gaat! Wat voor klachten heeft Liam van de verborgen reflux? Wij gaan vanmorgen naar de ha om te vragen naar de reflux. Als ik naar de lijstje met symptomen van verborgen reflux kijk dan zou het dat best eens kunnen zijn. Ik vind het ook best intensief 's ochtends. Gelukkig is het nu vakantie en kunnen we rustig aan doen. Ben benieuwd hoe het gaat als ik weer aan het werk moet! Rono, heeeeeeel veel succes vandaag. We hopen op mooi babynieuws vanmiddag!
Goedemorgen, Hier 4 uurtjes bij elkaar gesprokkeld, is iets dus. We hebben Nila gisteravond die 120+4 aangeboden, maar ze dronk gewoon haar normale 100 leeg. Ze kwam daarna na 4 uur en toen na 4,5 uur. Netjes dus. We proberen het vanavond gewoon nog een keer. Vandaag komt mijn sm hier in huis. Als ik werk past zij ook altijd bij ons thuis op. Nu gaat ze dus vandaag voor ons alle 3 zorgen, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ze had er in ieder geval heel veel zin in!