Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Rono heeeeeeel veel succes meis. Vanmiddag heb je je kleintje in je armen. En dan hopelijk goed en snel herstellen en genieten maar!

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Tuigje? Ja hier voor ticho toen we naar disneyland gingen... Werkte ideaal :D

Morguh trouwens... Ik droomde vannacht toch zo raar... Kwam een leuke gozer tegen bij de bcc (praatje gemaakt etc... Telefoonnummer uitgeweisselt) en die kwam later wat bij v&d drinken negeerde die mij en deed die zo lomp. Ik was samen met een pleegkind van mij in de stad en ticho, ivy en céan met mijn moeder... Zo vaag!!!

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Moge! Rono succes en genietse vandaag!

Om 15 uur zijn paso en ik dus over...ben benieuwd hoelang we dit topic open houden :)

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Danitjuh, ze hebben dus niks meer gezegd over naar huis gaan? Eerst wachten tot het gesprek van morgen?

Bellie, heerlijk vandaag een rustig dagje alleen met Fabienne.

Marloes, hihi je dagje met z'n 2en heb je al aardig vol zitten. Wel leuk allemaal. Wow alweer 4 jaar :$, wat vliegt de tijd he?
    Wow goed bezig met de lijn. Hier let ik ook meer op wat ik pak, gisteravond ipv een zak chips een bakje met druiven. ;)

Donkies, lekkere drukke boel dus bij jou in huis. Fijn dat alles verder goed gaat.

Marleen, succes vandaag bij de ha, ik ben benieuwd.

Anna, haha vaag gedroomd zeg.

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hopelijk niet al te lang meer meid.
    Hoelaat komt de vk vandaag, weer tussen 12 en 3?

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Wauw :) Ben zo trots op mijn kleine meid! Ze kreeg om elf uur haar laatste flesje. Ik ben een half uurtje aan het troosten geweest en dook om half 1 mijn bed in. En werd gewoon om zeven uur pas weer wakker door de wekker van vriendlief! Al die tijd heeft ze heerlijk liggen slapen!

Of het door de nieuwe fles komt, of doordat ik gestopt ben met de infacol, of door haar avond badje, of doordat ze veel wakker was overdag, of door een combinatie van alles. Ik weet het niet, maar mij hoor je zeker niet klagen! Sowieso doet ze nu twintig minuten over een fles. Hiervoor was ze binnen tien al klaar.

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

Hier ook weer even een teken van leven!
    Ben 1.1/2 dag bezig geweest met bijlezen, tussen de flesjes en de luiers door :) Heb het gered maar moet eerlijk zeggen dat er niet heel veel is blijven hangen...

Rono; Succes vandaag!! :D

Iedereen die bevallen is; GEFELICITEERD :D En ook iedereen bedankt voor jullie felicitaties voor Jula!!

Chantal; Wat vreselijk meid!!! Schrok erg van de foto, wat heeft jullie meisje het zwaar. (En jullie ook natuurlijk) Heel veel kracht, sterkte en alle goeds wat er verder te wensen valt voor Vienna!!!

Kleine Jace ook in het ziekenhuis :( Ook sterkte voor jou mannetje Frummel!

Ismail nog niet thuis, balen meid! Hopelijk na het gesprek van donderdag...

Verder ben ik het een beetje kwijt....

Hier gaat alles goed!! :D Jula is een tevreden baby en slaapt de hele dag (oke, s'nachts is ze wakker haha) Ben begonnen met borstvoeding maar dat was geen succes.
    Tepels deden gruwelijk zeer, Jula heeft een verkeerde zuigtechniek waar ze niet veel aan kunnen doen dus de pijn zou blijven. Ook heeft ze gisternacht na de borst bloed gespuugd! Schrok me rot! VK gebeld en die is langs gekomen. Contact gehad met de kinderarts en ze dachten dat het misschien van een kloof zou zijn die niet goed te zien was. Dat had ze dus opgedronken en kwam er later weer uit. Dat was de druppel voor mij om te stoppen met BV en over te gaan op de fles. Sinds gisterochtend met flesjes begonnen en gaat super goed.

Bevallingsverhaal zal ik straks ook nog even proberen neer tezetten :) Nu weer even naar mn meisje kijken. Die ligt lekker achter het glas in het zonnetje.

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

Mnm tussen 12 en 13 uur ja :) hoe was je nacht?Of heb ik daar met m'n slaperige ogen overheen gelezen?
    Ennas fles is ook goed als t zo n pijn doet is t geen vdoen meid!

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Chantal hoe is de nacht gegaan met Vienna?? Hebben jullie wat kunnen slapen??

MNM dus toch weer 4 uurtjes bij elkaar geslapen. Beter iets dan niets. Maar ik kan me voorstellen dat je eens 8 uur achter elkaar wilt slapen. Veel plezier vandaag!

Rono heel veel succes vandaag en hopelijk heb je snel jullie kleintje in je handen!

Bapsie hoe laat komt de VK bij je kijken? Oh ik lees het al weer tussen 12 en 13. Hopelijk zijn er geen bevallingen ;)

Henrieke fijn dat je een lekkere nacht hebt gehad. Zal het dan toch de fles zijn??

Ennas wat een schatje om te zien zeg! Ohh bloed gespugt, maar nu dus over op FV.

Ismail moet eerst een stijgende lijn laten zien in het groeien en dan mag hij pas naar huis. Ze willen hem niet half goed naar huis sturen met het gevolg dat hij misschien weer in het ziekenhuis beland. Ach ja die paar dagen maken mij dan ook niets uit. Zometeen ff mama-ismail tijd. Manlief ligt nog te ronken in bed :cool: Dus ik ga lekker naar het ziekenhuis Ismail in badje doen :D

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Henrieke, wooooooow wat een enorm verbetering zeg. En heerlijk zo lang geslapen. Gewoon die combi vandaag weer doen. ;)

Ennas, ah wat eng zeg bloed gespuugd. Slim om te stoppen met de bv. Super dat Jula het zo goed doet.
    Hoe spreek je haar naam uit?
    Och wat een poppetje zeg!

Bapsie, hopelijk komt ze een beetje op tijd dan.
    Ja hier 4 uur bij elkaar gesprokkeld, niet geweldig dus maar geestelijk gaat het nog steeds goed gelukkig.

Danitjuh, haha 8 uur is een droom, maar een paar uur achter elkaar zou al beter zijn, als een half uurtje hier en een half uurtje daar.
    Dat is ook slim, je mannetje moet nu wel voor altijd thuis komen.
    Aaaah geniet van het badje!

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nog niks over Vienna gehoord.........
    Ik hoop zo dat ze de nacht goed is doorgekomen.
    Ik moet constant aan haar denken.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    dames, weet ff niet wat ik moet zeggen....
    heel erg bedankt allemaal!!!!!
    vind het echt fijn dat ik hier mn verhaal kwijt kan, en dat jullie zoo meeleven!!

heb geen idee hoe de nacht gegaan is,ben niet gebeld,dus zal wel goed gaan:) ga ff eten en dan naar dr toe.
    jamelie werkt niet echt mee.

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

mamachantal denk aan jullie! sterkte vandaag!

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Rono, jij hebt straks je kleintje in je armen!!!! Komt helemaal goed meid, succes!!

Chantal.. Hopelijk krijg je goed nieuws vandaag.. Ik krijg jullie maar niet uit mn gedachte.. Zonklein en dan er zo bij liggen...

Meiden, liggen jullie babys bij jullie op de kamer?
    Fleur wel, maar dit was al de 2e nacht dat ze lag te 'mekkeren'(weet niet hoe jullie dat noemen, ze huilt niet,maar klinkt ook niet blij, ik noem het mekkeren). Ze wordt dan vanzelf weer stil maar begint wel regelmatig opnieuw... Voedingen gaat goed (vannacht om 21.00 02.00 06.00) maar ik word dus wakker van der gemekker....
    Ik zit er aan te denken om haar op dr eigen kamer te leggen, maar vind haar nog zo klein...

Herkennen jullie dit gemekker?hoe gaan jullie daarmee om?

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

BEVALLEN MAMA'S

03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk
    07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk
    23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk
    31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk
    02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk
    16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk
    17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk
    20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk
    20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk
    20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk
    24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk
    24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk
    26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk
    28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk
    28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk
    29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk
    30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - 54cm - 39.6 wk
    30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk
    30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk
    01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk
    04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk
    05 juli - Kikker - Lotte - 3360gr - 50cm - 39.1 wk
    05 juli - Mumm84 - Amaya - ....gr - ??cm - 41 wk
    06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - 51cm - 38.6 wk
    06 juli - MNM - Nila - 3328 gr - 51cm - 39.2 wk
    08 juli - Belleke06 - Zoe - 3440 gr - 50cm - ? wk
    10 juli - MamaChantal - Viënna - 2875 gr - 47cm - 37.5wk
    11 juli - Mamatien - Fleur - 3090 gr - ??cm - 39.0 wk
    12 juli - Zonnebeertje - Jenna - 3705 gr - 50cm - 41.1wk
    12 juli - XxPinkxX - Veerle - 3380 gr- ??cm - 38.5wk
    13 juli - Jac - Naël - 3580 gr - 49cm - 39.5wk
    14 juli - Miracle - Ryan - 3480gr - ??cm - 40.1wk
    16 juli - Mariska165 - Jasmijn - ....gr - ??cm - 40.5wk
    17 juli - BooBoo22 - Dean - 3530 gr - 53cm - 41wk
    19 juli - Kaatje - Elin - 3440 gr - 50cm - 39.5wk
    20 juli - Luca2504 - Aline - 2880 gr - ??cm - 39.5wk
    24 juli - Schildje - Fleur - 3330 gr - 49cm -39.4wk
    24 juli - Ennas - Jula - 4000gr - 50cm - 40.6wk
    24 juli - Sjantelle - Sophie - 3350gr - ??cm - 40.5wk
    25 juli - Lindaatje - Feline - 3600gr - ??cm - 41wk

Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden....

Er zijn nu 13 jongetjes geboren en 27 meisjes!

NOG TE BEVALLEN DAMES

25 juli: Paso
    26 juli: Rono
    30 juli: Bapsie

Groen is verassing

Nog 3 zwangere dames!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

mamatien: XL sliep ook al met 2 weken 's nachts op zijn eigen kamer (xl was een huilbaby maar kon ook heel goed mekkeren :)
    Hoe groot was jullie meid eigenlijk bij de geboorte mamatien? fe voor de lijst...

17. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ja, Lotte slaapt ook bij ons. Ik noem het 'pruttelen' hihi. Ik hoor het steeds minder in de nacht..alles went bij mij. Maar ik moet zeggen dat ik goed snap dat ouders het kindje toch op de eigen kamer leggen. Elin heeft bij ons nooit op de kamer geslapen hoor en das ook allemaal goed gegaan. Al vind ik rooming-in wel veel fijner en leuker.

Ik merk wel dat ze meer gaat pruttelen naarmate de voedingstijd dichterbij komt. Doet ze het bij jou niet overdag? Hier pruttelt het de hele dag door;)

18. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    oooh, Chantal; jullie gaan hier echt niet uit onze gedachten! Ook voor vandaag weer veel sterkte!

19. Rono

Rono Niet meer actief

Hee Hee.. Hier beroerd geslapen.. Heb ook het idee dat meneer is gedraaid.. Zal je altijd zien...

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

en dan? geen ks en afwachten???

Deel Deze Pagina