Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Idd dan word je weer naar huis gestuurd.. Word dan echt gek!

2. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal.

Rono, spannende dag vandaag. Ik hoop dat je snel kan en mag gaan genieten.
    Ennas; wat een mooi meiske zeg!
    Bellie; goed van je, die kaarsjessite; heb er vannacht ook 1 aangestoken.
    Frummel; het zit jullie ook niet mee zeg, beterschap voor Jace en sterkte voor paps, mams en broertje! Ik herken je frustratie naar je zwager, goed dat je knopen doorhakt.
    Mnm, meid hoe hou je het vol?!
    Dani; ik hoop dat Ismail nu echt snel met je mee mag.
    Jac; wat een mooi geboortekaartje plaatste jij laatst; echt heel aandoenlijk zo met al je kindjes!
    Henrieke, wij hadden bij Elin een Bfree fles, hetzelfde idee als de drBrowns die jij nu hebt. Ik had het idee dat het wel werkte! Ik had het gemist maar waarom ben je gestopt met de infacol? Wij gebruiken standaard infacol en bij 'krampaanvallen' krijgt ze druppels cinababy. De laatste 2 dagen hebben we het idee dat we er baat bij hebben maar daar is wel ruim een week ons geduld voor nodig geweest en dat was erg lastig. Zo zielig om je kleine meisje zo te zien worstelen.

Zo, hier is Elin een dagje naar mijn sm, joepie; de woensdagen zijn weer terug! Lekker genieten van mijn kleine popje dus. Even winkelen vanmiddag en vanochtend een beetje poetsen, slapen en knuffelen.
    Morgen nog een verlate verjaardagsvisite voor Elin dan is het alweer bijna weekend:D

Borstvoedingsmamma's; hoe doen jullie dat in de nacht? Zijn jullie helemaal wakker, vallen jullie in slaap of....? Ik heb zoveel moeite mezelf wakker te houden dat ik meestal ondertussen op mn mobiel check of er hier nog wat geschreven is maar met bijna alle baby's geboren gebeurt er zelfs hier niks meer in de nacht ;).

Nou, ga nog een koffie inschenken!

3. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Echt? Dat zou frustrerend zijn! Ik hoop het niet voor je!

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

Chantal: tuurlijk leven we mee! Het eerste wat ik vanmorgen deed en nu bij terugkomst uit het ziekenhuis weer is kijken hoe het met jullie meisje gaat.. We hopen allemaal dat ze zich er doorheen vecht!

Mamatien: Mijn ervaring is dat het gemekker went haha. Maar op der eigen kamer kan ook prima hoor.. Je moet vooral doen wat voor jou en voor haar het beste werkt!

Net weer terug uit het ziekenhuis. Jace heeft goed gedronken alleen na 1 borst spuugde hij weer enorm. Gelukkig zat er aan de andere kant nog genoeg voeding:) Hij is niet verder afgevallen maar sinds gister weer 35 gram aangekomen.. Hopelijk blijft het een stijgende lijn..

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kikker, het leek alsof ze direct last van krampen kreeg bij de Infacol. En dat de aanvallen veel heftiger waren. Ik probeer het nu een paar dagen zonder. Heb nog wel een nieuwe staan hoor, voor het geval dat! Wij kregen van de vk te horen dat cinababy het in het begin juist verergert.

De komende dagen zullen we wel merken of de flesjes werken of niet. Het blijft afwachten.

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik bouw mezelf in met 2 voedingskussens zodat me armen helemaal ondersteund zijn, leg Jace aan en val net zo hard weer in slaap haha. Na ongeveer een half uurtje word ik wakker, in precies dezelfde houding en dan is Jace klaar.. Ik kan niet wakker blijven en ga er ook geen moeite voordoen.. Als je goed ingebouwt ben en je valt in slaap tijdens het voeden zal er niets gebeuren. Ga NIET in een stoel zitten voeden want je zal niet de eerste zijn die toch in slaap valt en dan wel de baby laat vallen..

O en wat mijn zwanger betreft.. het is gewoon een hufter en ik ben er klaar mee. Gelukkig zei danny gister precies hetzelfde. Vind het erg vervelend maar ik heb lang genoeg alles gepikt van dat rotjong:x

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @jac
    Me ex zal niks doen als hij de test ziet.
    Het zalijn gevoel niet veranderen... Dank je voor je petje :)

@bellie
    ik kijk altijd even op de telefoon hoelaat het is en ik check gelijk even de mail, twitter, hyves en facebook :p
    de volgende ochtend ook weer aangezien ik het toch vergeten ben :p

@henrieke
    gisteren nog de fles gekregen?
    Fijn dat de fles is binnen gekomen :)
    Heerlijke nacht gehad dus :)

@slapen overdag
    Ben ik boven slaapt C. in z'n bed of wiegje anders in de box.

@bapsie
    Hoe ging het bij de vk?
    Lees het al...balen dat de afspraak is verzet!

@mnm
    nee echt gezellig is het niet als me moeder er is. Heb ook liever dat ze gaat. We zijn niet meer zo close als dat we waren.
    Heb geen preek gehad van me vader (gelukkig haha). Me moeder had gisteren maar wat aan de was gedaan aangezien dat wij bij GGZ waren voor Ticho. Vond dat wel lief van dr (maar onnodig)

@sex?
    Was dat???

@paso
    jemig wat balen zeg!

@luca
    Lief toch dat je ouders spullen meenemen :)
    Hoe voel jij je verder?

@kaatje
    ja leuk he de belastingdienst.. hier hebben ze een blunder gemaakt waardoor ik volgende maand 500 te kort kom!!!
    klinkt alsof je er zin aan hebt dat je zwager komt! ;)

@wupje
    wat fijn dat naomi het zo goed doet!

@chantal
    Hoe is vienna de nacht door gekomen?\

@frummel
    Hoe gaat het met Jace?

@rono
    succes vandaag.... straks kan je heerlijk genieten van je kleine man!
    Ben erg benieuwd of baby idd is gedraaid of niet. Succes straks!

@ennas
    Wat een moppie heb je zeg! Groot gelijk dat je bent over gestapt naar fv.. en dat alles zo goed gaat! :)

@danitjuh
    Hopen dat Ismail snel naar huis mag!

@mamatien
    Céan ligt bij me op de kamer. Hij wordt 's nachts wakker voor voeding. Maar om de 3 uur en heel soms om de 4 uur. Hij is idd niet echt aan het huilen maar blij klinkt hij inderdaad ook niet. Ik haal hem dan uit het wiegje en ga even knuffelen... als hij in slaapt valt is het prima maar merk dat hij toch wel honger heeft namelijk.
    Ik voed hem gewoon en daarna slaapt hij lekker door :)

@kikker
    ik ben wakker maar slaap half ofzo... dnek dat ik op de automatische piloot sta!
    Tijdens het voeden van Céan check ik even de social media :p is hij klaar leg ik hem in zijn wiegje en ik draai me om en slaap verder... en hij ook haha

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    zo ik ben bij en ben erg moe!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

nou rono weet niet wat ik voor jemoet hopen, weet wel hoe mega frustrerend het is als je denkt dat de beeb vandaag echt komt en het word dan veranderd... ben benieuwd!

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

@Ennas, Sjantella en Lindaatje van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er maar lekker van!!

@Rono nog even en je hebt jouw kleintje in de armen.

@Chantal dikke knuffel meid.

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

fe rustig aan, bakje koffie op de bank!

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nou hier dan mijn bevallingsverhaal.

Ik had hier om 1:10 geschreven dat ik dus helemaal leeg was van de wc. daarna begonnen de lichte ongikrampen. Ik ben na 5 min op bed gaan liggen om te zien of het nu echt weeën waren of niet. de krampen kwamen toch met een 10 min van elkaar dus toen begon het bij mij toch wel door te dringen dat het echt begonnen was. Toen heb ik Ad maar wakker gemaakt om te zeggen dat het begonnen wat en met bloedverlies. Hij moest even wakker worden maar pakte gelijk de telefoon om de vk te bellen. De vk lag net zelf ook in een diepe slaap dus die was ook wat slaperig aan de telefoon. Hij wist even niet of hij wel moest komen omdat de krampen nog niet echt krachtig genoeg waren. Maar toen ik hem zelf aan de lijn kreeg moest ik gelijk de 1ste goede wee wegpuffen. Toen gaf de vk gelijk aan dat hij zou komen. Rond 2:15 was de vk bij ons en toen had ik al een paar goede weeén weggepuft. Hij kwam binnen en toen was ik dus net bezig en hij heeft gelijk tegen Ad gezegt dat er nu gelijk een kraamhulp moest komen.

Toen dat dus gedaan was heeft de vk zijn spullen verder uit de auto gepakt omdat hij echt niet meer weg zou gaan. Onder tussen lag ik gewoon alles maar weg te puffen op bed. Toen kwamen ze al om de 3 min. Rond 2:50 was de kraamhulp er en de vk had nog steeds niet gekeken hoe ver ik nu precies was maar hij kon al zien dat het allemaal vrij snel zou gaan want toen zat ik al om 1 a 2 min met de weeën.
    Mijn moeder was ondertussen ook gekomen om de jongens in de gaten te houden. Voor het geval hun wakker zouden worden.
    Om 3:15 heeft de vk gekeken hoever ik was en dat was toen 6 cm en hij heeft ook gelijk de vliezen gebroken. Daarna is alles in een de versnelling gegaan wat ik kreeg niet lang daarna de 1ste lichte perswee en daarna waren het er nog 4 keer zulke weeën en zonder te kijken of ik volledige ontsluiting had draaide de vk mij op mijn rug en met dat hij dat deed was de drang nog groter en het hoofdje was er toen al. De kraamhulp heeft moeten rennen naar de babykamer om de kruiken te pakken omdat zij neit dacht dat het zo snel zou gaan. Nog 1 wee later en ze was al geboren.
    De vk riep mij en zei dat ik de armen naar mijn benen moest doen. Goed ik deed het maar in mijn achterhoofd dacht ik echt van vent waarom!!!
    Met dat ik dat dus dacht zei hij van pak ze maar vast. Ik was helemaal de weg kwijt dat Fleur al geboren was. Want ik dacht echt dat het hoofd nog moest komen. [​IMG] Totaal heeft de uitdrijving zoals de vk dat noemt maar 2 min geduurd.
    Maar verder dan mijn buik kwam ze niet omdat ook bij haar de navelstreng nog geen 50 cm lang was. Dus eerst heeft Ad de navelstreng door geknipt voor ze echt goed bij mij kon gaan liggen.

Fleur was dan geboren en 5 min daarna hoorde wij Rick huilen. Hij was wakker geworden van een hard geluid vertelde hij. Hij is ook gelijk even wezen kijken maar met tranen in de ogen want hij was zo moe. Bart volgende daarna. Bart heeft nog geslapen tot half 7 maar Rick was helemaal hyper en is dus wakker geweest vanaf de geboorte van Fleur tot 's avonds half 7. Nou hij heeft geslapen daarna niet normaal. [​IMG]

13. Vinora

Vinora Niet meer actief

Rono: veel succes vandaag!

Ga straks proberen bijlezen hoor dames.

Ik voel me echt schuldig, maar ik vind niks aan borstvoeding...
    Natuurlijk vind ik het lief als ze voldaan is na het drinken en ze tegen me in slaap valt, maar ik ben echt op!
    Het blijft pijn doen, al verschillende houdingen geprobeerd, tepelhoedjes, kolven etc... En ik voel me er gewoon niet goed bij :(
    Ik doe het eigenlijk meer uit schuldgevoel, dat ik haar dan die voeding ontneem.
    Want verder drinkt ze goed enzo, maar ik zit mezelf al zo ver te drijven dat ik al in tranen uitbarst als ze elke keer lost of onrustig wordt.

*einde klaagzang*

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

meid het moet geen strijd worden, als jij je er niet prettig bij voelt en zoveel pijn bij hebt moet je dan wel door willen gaan? heeft de kleine meid niet veel meer aan een tevreden happy mama?die goed in haar vel zit? op fv word ze echt wel groot hoor!

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

schildje mooi opgeschreven meid!en vlotte bevalling, zou het zelf toch wat gek vinden mannelijke vk aan mijn bed :p

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Schildje: klinkt als een mooie bevalling!

Kelly: schakel is een lactatiekundige in.. Als je nu stopt zul je je (denk ik) schuldig blijven voelen..

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @bapsie
    Ik drink geen koffie omdat ik bv geef... (kan geen kwaad om 1 kopje te drinken maar doe het niet hihi)

@Kelly
    Je moet geen strijd met jezelf gaan hebben vanwege de bv.
    Als jij je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen!

@schildje
    een snelle bevalling gehad!

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Chantal,
    Hoe gaat het met jou dan? En met Jamelie?

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik doe ff een poging tot bijlezen. Internet was weer hopeloos gisteravond...en kpn mannetje "voor het ondergrondse werk" komt vrijdag pas...:x

Hier alles helaas nog veeeel te rustig.

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

stilte voor de storm?

hier weer wachten op de verloskundige... zie t al helemaal voor me *bapsie je zit not POTdicht* grrrrrrrrrrrrrrrrr:x

Deel Deze Pagina