@MnM afgelopen nacht weer eens een keer op mijn eigen bed gebleven. Dat was ook wel lekker. Mijn man en ik zijn even lief voor elkaar geweest gisteravond in de hoop dat ..... maar nee. Ik heb alleen maar goed geslapen en dat is ook wel weer eens een keer fijn. Alles weer goed bij de vk. bloeddruk was nu 122/80 en gewicht nu 92,1. Vorige week was dit 90,5. Maar goed ik kan zien dat ik nu wat vocht begin vast tehouden. De volgende afspraak staat alweer voor volgende week donderdag. Eens zien of we die gaan halen!! @Pink je bevalling klinkt goed en rustig en toch wel snel. Jammer dat je bloeddruk nog zo hoog is maar met voldoende bedrust moet dit toch goed komen! Geniet maar fijn van jullie meisje. @Frummel fijn dat het vallen te verklaren is. Nu uitzieken ja. Hopelijk is hij snel weer de oude. @MnM ik zou er anders toch even wat van zeggen als je smoeder zo langskomt. Zeker als jij je nog niet goed voelt. Je kindjes zijn er ook nog wel als jij je stukken beter voelt. Meid wat een bevalling van jouw zeg. Dan als een gek naar het ok gereden worden zal zeker raar zijn geweest. wel fijn dat ze daar gelijk zo gereageerd hebben maar minder voor je man ivm afscheid nemen. Nu is het voor jouw dat je weer helemaal beter word en weer super kan gaan slapen. Ik hoop zo dat de medicijnen gaan werken. @Zonnebeertje fijn dat alles goed gaat bij jullie. Ook dat Jenna al drinkt bij jouw. Naweeën sorry geen ervaring mee. Maar als ik het zo lees is het geen pretje. @Jac zo wat een bevalling zeg. Daar teken ik ook voor. Als je gaat kijken is je zoon binnen 1 a 1,5 uur geboren. @Chantal veel sterkte de komende week. @MnM hoe is het afgelopen nacht gegaan?
Goedemorgen. Vandaag 39 weken zwanger Redelijk geslapen. iig meer als vorige nacht. bevallingsnieuws Verloskundige heeft vannacht Miracle08 haar vliezen gebroken dus zullen zo wel babynieuws krijgen Chantal, vervelend dat het drinken niet goed gaat,maar dat is gelukkig iets wat "simpel" op te lossen is ook al zie je het zelf natuurlijk liever anders Angie, ahh sneu he als er zoveel ontlasting dwars zit bij ze MNM, ga nu je bevallingsverhaal ff lezen.
MNM, je verhaal is slecht voor mijn hormonen Moest toch even goed slikken bij het stukje ok. Kan me voorstellen dat het voor Mark heel erg schrikken geweest is. Mooie dochter in zijn handen maar zijn vrouw die opeens met spoed naar een ok moet. Nu gelukkig weer thuis en hoop dat je zelf ook snel weer meer energie krijgt.
buddynieuws!!!! Om 6.18 is onze knappe zoon en broertje Ryan Martin geboren!Hij weegt 3480gram, lengte weet ik niet. Ik heb zelf 2 kleine hechtinkjes. X Miracle Jaaaa Miracle! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!!
om 5.00 waren miracle der vlieren al gebroken en had ze 4cm ontsluiting maar door dat smsje he-b ik heen geslapen mi scuzi
Herkenbaar! Ik werd ook opeens op een ander bed gegooid en meegenomen. Vriendlief kreeg Emma in de handen gedrukt en ik wist nog net een doei op de gang te roepen. En dit alleen voor een ruptuur. Ik verloor niet eens veel bloed. Dit vonden we beiden zo ontzettend vervelend! Ik ging immers wel onder narcose en dan wil je even een kus en een knuffel.
jac en miracle gefeliciteerd met jullie zoontjes!! sorry dat ik niet veel reageer ik hou het allemaal ff niet bij... ga vanmiddag mezelf naar bed schoppen als levi gaat slapen..isa zal dan vast ook wel slapen..alle gebroken nachten en een dreumes die me aan het uittesten is...dat breekt me nu ff op.. kan al niet wachten tot het weekend dan mag ik van manlief een nachtje doorslapen..
Miracle van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Even spammen met een buikfoto van gisteren met 38 weken.
Goedemorgen, Een nieuw record!!!!!!!!! 4,5 uur geslapen. Eindelijk spul dat een beetje helpt. Ben er nog wel suf van, de kraamhulp moest net heel hard om mij lachen, ze zegt dat ik high ben.
Miracle, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon en broertje Ryan! Nu eindelijk lekker samen genieten meid!
Lindaatje, en al bevallen? Angie, nou die nacontrole stelde niet veel voor dan. Jeetje wat kan ze al een lange ruk maken zeg, knap hoor. Och arm poppetje zo'n last van de darmpjes. Hopelijk heeft ze het gehad nu dat het eruit is. Schildje, slapen is ook fijn, en bevallen op een andere manier. Kaatje, vandaag 39 weken zwanger, mag ik je feliciteren? hihi ja niet goed voor je hormonen of zwangere dames om zo'n bevallingsverhaal te lezen. Maarja iedere bevalling is anders en ik vond die van Neia veel heftiger, alleen dan op een andere manier. Frummel, zelfs ik lag toen te slapen, dus geeft niet. Henrieke, precies, raar dat het bij jou zo ging terwijl het geen spoed was. Ik zou het wel op de nacontrole aangeven hoor.
Schildje, mooie buik MNM< wat super fijn dat je eens wat meer geslapen hebt ! Doet een mens goed he Dan maar high hoor, als je maar slaapt haha ja hoor feliciteer me maar. hoop dat ik de 39+1 niet haal Moet zeggen dat als ik dan jou verhaal zo lees ik wel de kriebel krijg om thuis te bevallen.Geen ok in de buurt etc. Maar goed bij Levi is ook alles goed gegaan ( binnen 6.5 uur, placenta binnen een kwartier en niet uitgescheurd ) dus moet ik nog een keer kunnen toch
@Henrieke, als ik beval dan sms ik jou ook ! Wupje had al aangegeven dat ze niet altijd online / in de buurt van pc is, dus stuur ik het gewoon naar meerderen,komt het hier vast wel aan
Goeiemorgen! @miracle, gefeliciteerd met jullie zoon Ryan!!! Geniet ervan!! @kaatje, alweer 39 weken!! @ffl, pittig he die gebroken nachten, lekker het weekend een keertje doorslapen. @schildje, mooie buik! en de maxicosie staat al klaar! @mnm, oh wat fijn zeg, eindelijk een beetje geslapen! voel je je ook wat beter? Ben bang dat we vandaag door de regen moeten idd, maar ja.. Ohja bij Celeno kwam de placenta ook niet, duurde ook bijna 3 kwartier! Met veel geduw op mijn buik en getrek aan de placenta is hij toch gelukkig gekomen, maar jeetje dat was ook echt niet fijn. Nu was ik deze keer ook echt verbaasd, dat die placenta gewoon vanzelf meteen kwam! Hier vannacht niet zo een beste nacht gehad, Jevani dronk niet zo goed met gevolg dat hij steeds snel weer honger had. volgens mij ook doordat zijn neus een beetje verstopt zit, vandaag toch maar beginnen met neusspray.
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk 24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk 24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk 26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk 28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk 28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk 29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk 30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - ??cm - 39.6 wk 30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk 30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk 01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk 04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk 05 juli - Kikker - Lotte - ....gr - ??cm - 39.1 wk 05 juli - Mumm84 - Amaya - ....gr - ??cm - 41 wk 06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - 51cm - 38.6 wk 06 juli - MNM - Nila - 3328 gr - 51cm - 39.2 wk 08 juli - Belleke06 - Zoe - 3440 gr - 50cm - ? wk 10 juli - MamaChantal - Viënna - 2875 gr - 47cm - 37.5wk 11 juli - Mamatien - Fleur - 3090 gr - ??cm - 39.0 wk 12 juli - Zonnebeertje - Jenna - 3705 gr - ??cm - 41.1wk 12 juli - XxPinkxX - Veerle - 3380 gr- ??cm - 38.5wk 13 juli - Jac - Naël - 3580 gr - 49cm - 39.5wk 14 juli - Miracle - Ryan - 3480gr - ??cm - 40.1wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 12 jongetjes geboren en 20 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 09 juli: Booboo22 11 juli: Mariska165 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 11 zwangere dames!