Goeiemorgen girls! @anna, oh balen een peuter die niet wil slapen, hier is voor Celeno slapen later in de middag ook geen optie. Idd als hij maar een half uurtje slaapt, wordt het gelijk 22.00 ofzo! @henrieke, je went idd snel he aan die goede nachten, hier wisselt het ook zo erg. @rono, oh dat lijkt me ook pijnlijk zeg! En jeetje dan moet je nu nog even weeen pff... hopelijk zakt je baarmoeder snel. @ennas, vervelend zeg, klinkt idd wel een beetje als zuigbehoefte, hier pakte hij de eerste dagen de speen ook niet echt. @kikker, jeetje dat is lang!! ja dan zal ze idd wel honger hebben gehad hihi @bapsie, oh dat is balen zeg! @paso, ook al zo een slechte nacht, vervelend zeg! haha idd de mannen maar verleiden @dani, alles goed? helemaal aan het voorbereiden op de thuiskomst van je kleine uk @chantal, hoe gaat het meis? Hier ook weer een niet zo een hele goede nacht, jammer want gister zo een super nacht. Jevani heeft toch wat last van de nutriton, dus geef hem al minder, maar helaas gaat hij dan wel weer iets meer spugen. Ga straks even naar de winkels, babybox ophalen, kadootje voor mijn oud-tante, wat foto's en fotolijstjes en een fles voor bij mijn moeder. En gaan dan even koffiedrinken daar met mijn moeder en een vriendin, gelukkig KOFFIE! dan blijf ik misschien nog wakker
We sliepen uiteindelijk pas ergens na vier uur. Was op een bepaald moment maar gestopt met kijken naar de klok. Nu pruttelt ze weer voor een voeding. Kan op dit moment m'n ogen nauwelijks open houden. Ik merk bovendien dat mijn lijf het slaap tekort niet goed aan kan. Ik ben al twee weken regelmatig verstopt, heb de raarste pijntjes en beurs gevoel in mijn buik/borst en verga van de hoofdpijn. Ik zou nu zo graag weer een normale nacht willen hebben! Eentje waarbij ik er om tien uur in duik en wel zie wanneer ik weer wakker word. Probleem is alleen dat vriendlief het heel slecht een nacht alleen kan doen. Hij voelt zich niet op zn gemak en dus is Emma moeilijker stil te krijgen. Waardoor ik alsnog niet kan slapen en er uit zal moeten. Goed, tijd voor flesje en hopelijk nog een flinke ruk slaap.
henriekec duik jij maar gauw je bedje weer in meid! weet hoe je je voelt...en toch kijk ik uit naar de geboorte van deze kleine
Rono, gefeliciteerd met de geboorte van Lucas! Wat jammer dat het niet zo goed gaat met je. Hopelijk ben je snel weer op de been. Danitjuh, fijn dat Ismail morgen mee mag naar huis! Chantal, hoe gaat het met Vienna? En met jullie? Fijn dat ze gepoept heeft zeg! MNM, hoofdpijn weg? Heb je wat geslapen ? Hier een goede nacht gehad! Romee had om 22.30 de laatste fles en kwam vannacht om half 4 voor de volgende. Daarna was het half 8 Ook Jara was even na half 8 wakker. Voel me echt een beetje uitgeslapen!
Moguh! Heb wel wat bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen. Zal even proberen te reageren! Rono, meid, wat vreselijk balen dat je BM niet wil zakken. Lijkt me zwaar pijnlijk als ze op je buik drukken waar ze net een snee in hebben gemaakt. Hopelijk gaat hij snel zakken door het infuus en heb je snel minder last van die na-weeën. Geniet ondertussen lekker van Lucas. Henrieke: Waarom voelt je mannetje zich niet op zijn gemak als hij Emma een nachtje alleen zou moeten doen? Frummel, fijn zo'n ziekenhuis als het ruwaard. De naam zegt het al een beetje vind ik! Hopelijk mag Jace weer lekker snel mee naar huis! Mamachantal: Oh wat enorm fijn dat Viënna gepoept heeft. Waar je al niet blij van kan worden he! Wel naar dat ze weer geopereerd moet worden. Wat gaan ze precies doen? Maargoed, als dat jullie kleine meisje er bovenop helpt is dat natuurlijk alleen maar goed. Sterkte! Ondertussen branden er online al 110 kaarsjes voor Viënna! @ eeeeeeh, even denken...Pffff, geloof dat geestelijk mijn hoofd nog op mijn kussen ligt hihi. Naja iig hier een goede nacht gehad. Gisteravond was erg gezellig. Eten was goed geslaagd. Fabiënne heeft een enorm leuke knuffel gehad van Nici. Zal zo even spammen. Vind hem zelf ook errug leuk hihi. Fabiënne zit er steeds naar te kijken, ze vind die haren geloof ik nogal leuk hihi. Verder was ik gisteravond echt bek en bekaf. Heb gewoon spierpijn in me armen van de drukke dag van gisteren! Hoezo, je bent niks gewend hihi.
pff wat een kut nacht zeg! kon echt niet slapen.. we zitten bij een treinstation..werd gek van de treinen! nu ff kolven,aankleden,eten en dan naar de kleine meid!
hihi had het gister manlief laten zien! hij vond het echt super!! ze gaan dan de slechte stukjes darm weghalen, want er is sowieso wat aangetast door de infectie, en dat vernauwd dan. Dus dat moet er dan tussenuit. ze weten nog niet hoeveel dat is, en ze weten dus ook niet of ze er wat aan overhoud. Of ze nog genoeg voedingsstoffen uit de voeding kan halen. *kan er ook nog wel bij...* tis nog steeds afwachten dus.. maar als het nu beter gaat,word ze volgende week geopereerd. als t slechter gaat zal het eerder zijn. Arm kind, ze is dan pas 3 weken oud en dan al 2 grote operaties gehad
Het is ook zo oneerlijk allemaal. Zo'n klein onschuldig en hulpeloos meisje. Hopelijk blijft ze nu gewoon stabiel en hoeft ze niet eerder geopereerd te worden. Kan ze mooi nog even wat aansterken voor de operatie. Sterkte meis!
Goedemorgen, Hier maar weer wat uurtjes bij elkaar gesprokkeld, het wordt eentonig. Nila heeft het wel super gedaan. Gister na het flesje van half 8 (135 cc) heeft ze 5,5 uur doorgeslapen, voor het eerst. Daarna heeft mannetje gewoon 100 cc gegeven (automatisme) en heeft ze 2 x 3 uur geslapen. Vanmorgen weer 3 uur geslapen en ze had echt mega honger, dus ik heb haar net weer 135 cc gegeven. Neia is met oma naar de markt en daarna komen ze ons ophalen.
Ennas, ja erg moeilijk om haar dan te laten liggen, maar als ze wakker is mag ze toch best bij je beneden spelen? Super gaaf de naam! Als Nila huilt pak ik haar altijd, maar nila heeft nog nooit om niks gehuild zeg maar. Ze zijn nu nog zo klein en kunnen niet op een andere manier duidelijk maken wat ze willen. Frummel, nouja belachelijk zeg, ze hebben jouw wens gewoon te accepteren in het zh. :x Danitjuh, nu nog maar één nachtje slapen. Paso, precies, flink aan de wandel vandaag meis. Henrieke, ah gezellig visite. Mooi he die luiertaarten, vind ik ook. Pink, succes met je drukke dag. Slapen: gelukkig slaapt Nila overal tot nu toe, heeft neia ook altijd gedaan.
Oh trouwens, de kleine meid had zich vannacht zelf op haar buik gedraaid (slik). Tis goed gegaan hoor, maar ze had zichzelf helemaal naar de bovenkant van haar wiegje gewerkt en lag dus met haar hoofdje tegen het einde van haar wiegje. Toen manlief dat vanmorgen zei was ik ook meteen wakker!
Bellie, doordat ze bij hem sneller huilt en wat minder goed te troosten is, is hij minder op zn gemak. Maar ja, daardoor huilt ze sneller en is minder goed te troosten Ik doe altijd maar wat en soms lijkt het te helpen. Hij zou het liefst een overzicht hebben van alles dat werkt. Hier nog niet bij kunnen slapen. We hebben voor de verandering vanochtend ook krampjes. Eenmaal bij mij valt ze wel in slaap. Alleen kan ik dan niet slapen, aangezien ik best woel in bed.
Anna, lastig dat Ivy dan tot zo laat op is. Pfff 2 x per dag je bed verschonen. Henrieke, balen zeg de brakke nachten en toch weer krampjes. Lastig he als je aan je lichaam voelt dat het slaaptekort eigenlijk te erg is. Dan moet je maar extra van de goede nachten genieten. Wel erg jammer dat je mannetje het niet een nachtje kan overnemen. Voor hem is het ook allemaal moeilijk, maar hij moet het toch echt leren door het zelf te doen. Rono, jeetje meid het zit je echt niet mee. Dat drukken op de bm, herken ik van de placenta, oooooh dat deed pijn. Dikke knuffel! Ennas, wat een brakke nacht zeg. Kikker, wow wat knap zeg van Lotte en heerlijk voor jou! Bapsie, ah nee he, wat een enorme tegenvaller! Paso, jee wat een nacht zeg. Flink liggen malen? Ik hoop zo dat je beebje snel komt. Patriesja, haha die koffie kun je wel gebruiken, veel plezier! Marleen, nee hoofdpijn is er helaas nog, net nog iets ingenomen. Maar is waarschijnlijk alleen maar versterkt door die slaappil.Hopelijk zakt het zo. Heerlijk zo'n goede nacht, knap ook van Romee! Bellie, haha moet wel lachen om jouw reactie dat je niks gewend bent, maarre je hebt gister echt meeeeeeeeeeeeega veel gedaan hoor , dus dat moet je ook niet vergeten. Wat een schattige knuffel zeg en fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. Vandaag een rustdag? Haha die Fabienne, ik ga liggen hoe en waar ik wil hoor. MamaChantal, och ja arme Vienna. Hopelijk zijn de waardes vandaag weer wat beter. Ze kan die operatie maar beter achter de rug hebben.
Nila ligt heerlijk te slapen. Ze heeft vandaag echt de aller mooiste witte jurk aan die er bestaat , heeft mijn moeder op Tenerife gekocht. Ben benieuwd hoe ze straks reageert als ze haar ziet. Net 2 molletjes ingenomen en nu lekker een kopje thee en een koekje. Zometeen maar mezelf klaarmaken voor de grote reis.
Ja, het zou best handig zijn af en toe als ze er bij de geboorte een gebruiksaanwijzing bij leveren hihi. Maar het komt vanzelf meid. De eerste 12 weken zijn best moeilijk af en toe, alles is nieuw voor zowel de ouders als het kindje, en vaak zie je na die 12 weken pas dat het allemaal beter gaat.
Goedemorgen. Elin kwam om 01.30 en 05.15. netjes dus ! Ook is ze net goed gekeurd voor de gehoortest Frummel, goed dat je een afspraak met de arts gevraagd hebt. voeden op verzoek lijkt me logisch Ennas, ligt aan het huiltje maar als het echt een kramp huiltje is ofzo haal ik haar er uit. Als ze iets groter is laat ik haar wel gewoon even huilen ( 10 min ) Marloes, super Rono, hoe gaat het met je baarmoeder ? Ik ga weer ff voeden. Hoog nodig ook want borst begon net een partij te lekken toen er kraamvisite was. Charmant