MNM; Foto!!! Henrieke; Pff ook weer een brak nachtje dus Bellie; Pfoe das wel even schrikken idd! Maar als ze zo sterk is om om te draaien kan ze der hoofdje wrs ook goed genoeg optillen Oh bezoek van de VK, tot later!!
pfff, ben ff pissig! Vrienden van ons hun dochter is komend weekend jarig. Leuk natuurlijk! We kregen gister een sms van ze met de vraag of we ook kwamen. Nou ik peins er niet over om te gaan. Ze hebben nog niet eens een smsje, belletje of een kaartje door de bus gedaan om ons te feliciteren met de geboorte van Fabiënne. Zijn ook nog niet op kraambezoek geweest, en dan zou ik wel daarheen moeten. Dacht 't niet! Als manlief wilt gaan, prima, dan gaat hij maar, maar ik blijf thuis met de kids. Weet al precies hoe dat gaat, als ik daar ook heen ga met kids, zien we ze helemaal niet want dan hebben ze de kleine gezien en vinden ze het wel best zo! Zo, dat is eruit hihi.
Nee dat begrijp ik dat je dat liever niet wil horen, maar meid, ga er maar niet over zitten stressen! Het hoort bij een baby'tje, en hoe meer jij in de "rats" gaat zitten over wat je nu nog kan doen om de krampjes minder te maken, hoe meer Emma daar op zal reageren. Ik weet zeker dat je als ze een half jaar is, je daar lachend op terug kijkt!
‪Babymassage: massage tegen buikkrampen‬‏ - YouTube Misschien kun je dit nog eens proberen!
@Bapsie, ik vond het heel fijn dat hij er was. Want ik weet van de andere 2 dames bij de praktijk dat die om de zoveel tijd kijken hoever je bent en zoals het nu is gegaan vond ik echt heerlijk. Hij hield zich echt op de achter grond en was er wanneer hij echt nodig was. @Lindaatje wat een schatje!! @Jac op het moment van bevallen was het nacht en dan laat ik mijn kids lekker slapen. Zoals het gegaan is vond ik heel erg fijn en de jongens waren wakker snel na dat Fleur geboren was en toen was het ook goed. @Rono van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. @Frummel is toch leuk een nieuwe naaimachine!! Ik kan niet wachten tot ik er weer achter kan. @Chantal heel veel sterkte meid. Het is ook niet niks dat je meisje zulke operaties krijgt. Hier gaat alles goed. Fleur komt om de 4 uur en krijgt nu al 60 cc voeding. Gisteravond kreeg ze rond 10 uur de fles en heb haar in bed gelegd en werd zelf pas wakker samen met haar voor de volgende voeding rond 2 uur. Daarna ook weer wat uurtjes gepakt. Maar rond 5:15 had ze zuigbehoefte dus even met de speen maar ja die valt er wel eens uit dus dan ben je even bezig hihi. Wij hebben een heel tevreden meisje in huis.
wtf...hoe je sneller een broek kunt strijken... Huishouden: Een jeans strijken hoeft helemaal niet moeilijk te zijn! Geloof dat als ik het op die manier doe ik 10 keer zo lang bezig ben whaha. Strijken jullie ook jullie broekzakken? whahaha
Bellie, het is niet eens dat ze enorm veel krampen heeft. Ze word gewoon van ieder klein krampje wakker en is dan moeilijk weer in slaap te krijgen. Daarnaast heeft ze 's nachts regelmatig haar wakkere periode.
Fijn dat Fleur het zo goed doet. En ja, die spenen...daar moeten ze nog eens wat op verzinnen zodat dat ding er niet iedere keer meer uitvalt hihi. Je hebt van die van die speenhouders, maar betwijfel of dat werkt!
Wie jij of Emma? Of beide hihi? Das dus ook geen succes! En als je haar op haar buikje op je onderarm draagt en dan wat heen en weer loopt, vinden ze meestal ook wel lekker! (snappie hem hihi)
Whaha, mijn hoofd ligt nog op mijn kussen geloof ik! Had deze foto geloof ik al geplaatst! Ga nog maar eens een beschuitje met muisjes klaarmaken (hoezo ben verslaafd hihi)
Hmmm, lastig lastig, dan heeft ze inderdaad wel goed last van haar krampjes op de momenten dat ze die heeft!
Het is of op mijn borst of in beide armen heen en weer wiegen. Goed, ik ga een poging wagen om te douchen, ontbijten en aan te kleden (niet in die exacte volgorde )