Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Het nog te bevallen lijstje word wel steeds korter he:D

MNM: wat heerlijk om te horen dat je beter hebt geslapen! Agh weereens een xtje stoned zijn kan ook leuk wezen:D Hoe vaak maak je dat nou nog mee met kinderen?;)

Hier: redelijke nacht gehad. Jace heeft tot half 4 geslapen en toen tot half 8. Alleen werd ik steeds wakker van die klote hond van de buren. Echt ik zou dat beest zo graag zien vertrekken. En dan die zware shag stem van de buurvrouw erbij DIESELLLLLL aaargh zo hinderlijk! Ze woont overigens 2 huizen naast ons maar toch.

Hier zat Danny gister te gamen met de buurman via de playstation 3. Allebei in eigen huis hoor. Dus ze hadden het over de verbouwing hier. Komt buurman ineens een verfspuiter van bosch brengen:D Helemaal nieuw in de doos. Daarmee zal het een stuk sneller gaan allemaal:D

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    JAAAAA miracle Gefeliciteerd met Ryan:D. Erg leuke naam:D! Nu lekker gaan genieten!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Herken het maar al te goed! Hoewel Dinand erg lief is en echt goed luistert, ben ook ik best moe. Fabiënne komt meestal 1 keer per nacht, soms 2, maar vannacht heb ik in een coma gelegen en heb helemaal niets gehoord. Alleen dat Dinand rond een uur of 5 wakker werd omdat hij gedroomd had. Na een dikke knuffel en een kus issie gelukkig lekker verder gaan slapen.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeeej:D, top meid! Heerlijk he om even een paar uur achter elkaar je ogen dicht te kunnen doen:D.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat heeft Fabiënne dus ook. Hoewel haar verkoudheid wel de goede kant op gaat en ze nu gewoon weer alle flesjes leeg drinkt, kan deze dame zich ook snel weer melden voor een voeding. Maar als ik dan een fles maak van 120 dan stopt ze bij 100 cc met drinken. Dus die fles van 90 cc + 3 schepjes is gewoon nog voldoende voor haar. Ach, komt allemaal vanzelf wel. Bij Dinand hebben we de eerste maand nooit meegemaakt, dus dit is ook allemaal nieuw voor me hihi:p.

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

nog even fotospam van mijn mannetje:D

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

wauw *smelt*

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En ben weer bij!

Hier goed geslapen. Dametje had gister een "ik wil alleen maar bij mama zijn" dag. Zodra ze in haar bedje lag werd ze wakker en begon ze te huilen. Zodra ze bij mij lag viel ze als een blok in slaap. Dus half 11 lag ik in me bed, Fabiënne lekker bij me genomen, en zowel ik als Fabiënne zijn als een blok in slaap gevallen. Heb manlief niet eens thuis horen komen. Die heeft Fabiën van me afgeplukt en in bedje gelegd (zelfs dat heb ik niet gemerkt). Heb dus echt heerlijk geslapen. Al zou ik voor me gevoel nog wel een 10 uur kunnen slapen.

Afijn, meisje ligt nu lekker op bed en het lijkt erop dat haar mama dagje van gister over is. Dinand is tété (teletubbies hihi:D) aan het kijken. Grappig, want zodra ik de tv aanzet is het : tété kijken? Nou vooruit, je mag wel even teletubbies kijken hihi:p.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah heerlijk op zijn buikie:D.

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @bellie, ja wij zijn bij Celeno ook later gestart, die kwam pas met 2,5 week oud thuis en dan was hij nog zo prematuur, dat hij bijna alleen maar sliep.
    Zal vanzelf wel weer goed komen he!

@frummel, aaaaaaaaaaah hij wordt al groot zeg!

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ja hij slaapt alleen maar op zijn buik. Zodra ik hem op zijn rug leg is het enkel leuk met zijn mobieltje boven hem haha. Gisteravond heeft hij zo vreselijk zitten lachen. Echt geweldig! Alleen steeds op de foto geen lach:( komt wel;)

Ook wel heerlijk toch zo'n ik wil bij mama zijn dagje:D Lekker geslapen dus ook, heerlijk!

Danny heeft Declan gisteravond eten gegeven en ik hem me rot gelachen(stilletjes van binnen). Ik had gebakken aardappelschijfjes met witlof en balletjes op een vleesspiesje gemaakt. Dex zag dus het vlees en wilde niets anders meer. Dus Danny steeds(hij deed het echt perfect overigens) nee eerst die(stukje aardappel of witlof) en dan die(vlees) en hij kreeg het vlees ook echt pas als hij groente of aardappel op had. Heel de tijd zei danny dus neee eerst die en dan hoorde je dex NEE NEE NEE NEE NEE NIE DIE!!!! DIE!!!! :D

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    maar frummel kan jace zijn nek al goed omhoog tillen dan?
    ik durf djena echt niet alleen op haar buik te leggen en te laten liggen want dan ligt ze steeds met haar gezicht in het matras ze draait wel goed maar toch houd ze haar hoofd recht dus echt gevaarlijk dan..

lekker mannetje is het!

ik weet niet wat er met haar aan de hand is gister al de hele middag en avond krampen en nu is ze ook weer erg overstuur gewoon hysterisch word er ff niet goed van en weet ook niet zo goed wat ik moet doen zelfs als ik haar bij me laat liggen is het niet goed koorts heeft ze niet pfffff wat moet ik hier nu mee....

heb dr net al na 2 uur weer voeding gegeven iets minder gewoon omdat ze barste van de honger maar nu ligt ze een half uur begint ze alweer!!!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat klinkt als een dag die ik gister had! Wat vaak wil helpen (als ze last hebben van buikkrampen) is je kindje op je arm dragen. Niet zoals je haar normaal vast houdt maar met haar buikje op je arm. Wacht heb wel een foto van Fabiënne dat ik haar zo vast houdt! Binnen 10 minuten sliep ze heerlijk!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    meer, meer!! ;)

lief hoor

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

angie: is het geen zuigbehoefte? wat bellie zegt werkt perfect tegen krampjes! Maar als een kindje krampjes heeft kan het zijn dat ze ergens op willen zuigen/sabbelen. Dit biedt namelijk ook troost Dan kan het lijken of ze honger heeft maar dat hoeft echt niet zo te zijn. Als je haar een flesje aanbied drinkt ze die op omdat het zuigen troost biedt.

Bellie: mooie foto:D

17. Rono

Rono Niet meer actief

Miracle van harte gefeliciteerd meid! :D

Mnm: Wel fijn dat je wat meer hebt geslapen meid, maar eigenlijk is dit nog te weinig. Heb echt met je te doen!

Wat een lieve foto's komen er voorbij!

Morgenavond gaan Colin en ik naar de laatste film van harry potter :) Kerel is doodsbang dat mn vliezen daar breken haha!

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahahahhaa zie het al voor me rono:D agh heb je een leuk verhaal voor later;) have fun vanavond!

Ik word trouwens echt gek van dit weer! Het lijkt wel herfst:(

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

frummel: vind t weer ook neits aan, overdag mooi weer en 's nacht lekker fris lijkt me wel wat :) Ook beter voor XL, kan ie zich lekker buiten uileven :)

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ze is zo wild met overstrekken en schudden met haar hoofd dat ik een uur die speen voor haar mond kan houden maar dat ze m niet voelt dus ook niet pakt,en zelfs die op je arm werkt 5 minuten en dan is het weeeer drama daarom zeg ik ik weet niet wat ik ermee aan moet was het maar zo'n feest dat dat werkte maar helemaal niks wil ze maar tot nu toe is ze weer stil ik hoor haar af en toe pruttelen en dan weer stil dus hopen dat t nu over is,t is zo frustrerend ik ben gewoon bang dat ze wat mankeerd....maar goed noig maar even afwachten

Deel Deze Pagina