heel herkendbaar! gelukkig is het hier nu over, alleen kan moeders nou nergens meer heen maar hij vermakt zich aardig in beneden en als ie zich niet vermaakt gaan we een verdieping omhoog en dan vermaakt ie zich daar een tijd (ander speelgoed doet wonderen ) Zal blij zijn als ik ben bevallen, kan ik weer lekker met hem en zijn broertje/zusje wandelen, dingen ondernemen...
Nou het probleem is meer dat als ik hem op bed leg(terwijl hij beneden bijna omvalt) dat hij dan dus een keel opzet en dan duurt het echt een tijd voordat hij de slaap vat. Heb ookal geprobeerd hem eerder op bed te leggen(dacht misschien oververmoeid) maar ook dit hielp niet. En sommige dagen heeft hij weer nergens last van en slaapt hij 1x per dag Hij heeft nog steeds een strak dagschema wat hij ook echt nodig heeft..
Misschien kan een osteopaat dan inderdaad een uitkomst bieden. Dinand heeft deze fase ook gehad hoor, maar is nu heel lief en eigenlijk altijd vrolijk. Alleen luisteren begrijpt hij nog niet whaha. Ja ik lach er nu wel om, maar het is niet altijd veen grappig. En ik kan zo moeilijk boos worden op dat manneke
Dat doe ik dus ook.. Als beneden niets met hem te doen valt dan verhuizen we naar boven. Daar spelen of in bad.. of op zolder met de wasmanden en de knijpers. Alleen het helpt allemaal maar zo kort En het is echt een heel lief ventje hoor. Alleen soms kun je er gewoon niets mee en dat is best frustrerend. Zeker omdat je ziet dat hij zich dan ook niet fijn voelt en je juist wilt dat hij het wel naar zijn zin heeft..
Heeft hij geen "trauma" over gehouden van die reflux? Hij heeft natuurlijk een behoorlijke poos daarmee rondgelopen zonder dat er wat aan gedaan is, en toen er wat aan gedaan werd was het eigenlijk te laat want was hij bang voor eten. Misschien issie nu nog steeds "bang" om te gaan liggen voor de pijn? Ik noem maar wat hoor.
Bellie: hihi zo hebben wij ookal zitten denken. Maar dit is echt iets van de laatste maanden. Eigenlijk sinds dat gastouder gebeuren.. Het is eventjes beter gegaan maar toen ik werd opgenomen ivm de bevalling van Jace is het weer drama geworden. De enige tip die de kinderpsycholoog en pedagoog hebben is zorgen voor een veilige vertrouwde omgeving en vasthouden aan ritme, regelmaat en regels. Tsja dat doe ik..
Kan me voorstellen dat dat voor een kind best beangstigend is. En zeker als zijn eigen moeder dan nog eens in het ziekenhuis komt te liggen en niet gewoon thuis is. Soms zou ik zo graag willen weten wat er in het koppie omgaat van die kleintjes!
krijg net bericht van de belastingdienst lol. Er komt nog 5500 euro onze kant op. Het zijn tegenwoordig echt mijn vrienden
zooooom kpn mannetje weer weg en eens even kijken hoe lang internet het nu volhoudt! Wie zijn dreumes kwijt wil moet deze maar komen brengen naar een dorp in de buurt van nijmegen dan kun je een inschatting maken of de lange autorit de moeite waard is De VK was net zo snel met hoi zeggen als met hoiie zeggen en voor ik er erg in had was ze weer weg..... (had haar het liefst mee naar binnen gesleurd maar tja wat zal dat kpn mannetje dan wel niet gedacht hebben )
Goodmorning, Hier 2 x 2 uur geslapen. Nila heeft het weer goed gedaan, 3,5 uur en 4,5 uur ertussen, gelukkig is ze 's nachts nooit wakker alleen om te drinken.. Mijn vriendin was er om half 10 en die heeft Neia meegenomen om een dagje te gaan zwemmen. Oooh wat hadden ze er zin in! Mannetje is thuis aan het werk en Nila ligt nog te slapen (een dikke 3 uur na de laatste fles). Zometeen komt mijn vriendin op de thee, gezellig dus.
Meiden, wat kletsen jullie veel! Had wel gedroomd dat de nog zwangere tegelijk aan het bevallen waren en dat ik alles mistte omdat ik lag te slapen Zijn jullie inmiddels al druk aan het tepeldraaien? Hier nog even bijna twee uur extra kunnen slapen. Nu maar aankleden en straks even lekker wandelen! Vriendlief mag van mij vanavond naar een afscheid van collega's. Het is inclusief eten, dus moet ik gaan bedenken wat ik dan ga eten... Dus maar even een trip naar de supermarkt. En wat hoor ik over bloedheet? Nee toch? Dan slaap ik daar weer slecht door! Heb zo'n hekel aan hitte 25 graden, dat vind ik een prima temperatuur Frummel, dikke knuffel meis! Het zit je qua belastingdienst iig wel mee Ruilen? Maar wat een vpk zeg! Ehm, de rest is me weer ontschoten. Begint iemand ook wakker te worden, dus ik kleed me snel aan!
GoodMorning! @bapsie, ah balen, kan me goed voorstellen, dat je het nu wel gehad hebt. Wanneer zou je worden ingeleid? @dani, Yeeeaaaay! Het is zover! Heel veel plezier vandaag met je kleine mannetje lekker thuis! @fv, hier gebruiken we ook gekookt water ivm de krampjes. @henrieke, gelukkig een goede nacht! @anna, ohjee wat lastig dat slaapritme @frummel, zo wat raar zeg! snap dat je een klacht gaat indienen! Wij zijn met Celeno toen ook naar de osteopaat geweest, ik vond het ook maar een beetje raar, maar..... het hielp wel! Hij had erg veel last van krampjes, spugen en een voorkeurshouding. @bellie, fijn dat je meid zo heerlijk slaapt! He bah weer ongi! @paso, jammer dat ze niet even wat voor je kon doen hihi @mnm, toch wat geslapen dus en je mannetje is lekker thuis vandaag. Wat heerlijk voor Neia, lekker zwemmen! Hier een goede nacht gehad 12 uur nog een fles gegeven, maar hij wilde niet echt drinken, wilde liever slapen Dus wij dachten al, dan zal die wel over een uur komen, ik werd wakker om half 5! Toen had hij wel honger hihi En daarna weer lekker verder gaan slapen en werden we wakker van Celeno tegen 8 uur.
Danitjuh, Heeeeeeel veel plezier vandaag met de thuiskomst van Ismail!! Bellie, krijgt Fabiënne nu elke 24 uur 6 of 7 flessen van 135? Of is het maar net hoe het uitkomt? Hopelijk hebben ze in rotterdam iets anders voor je polsen, dit is ook niks. Bapsie, je bent helemaal geen klager, je bent het gewoon zat, logisch, het duurt ook veel te lang. Dikke knuffel!
Danitjuh, je mag nou niet ziek worden hoor meis. Een heerlijke feestdag, geniet ervan! Kikker, zijn er zulke kleine slaapzakjes dan dat ze daar ook niet met haar hoofdje in kan duiken? Je hebt in ieder geval wel slaapzakken met lange mouwen, die zijn zeker warm genoeg. Henrieke, heerlijk zeg zo'n doorslaapnacht. Wees daar maar blij mee, nila doet het 's nachts prima, maar heeft nog niet doorgeslapen. Bapsie, gooi het eruit meid. Wij zijn hier voor jou! Anna, wat een klote nacht zeg! Kun je Ivy niet verplichten om haar rond 2 uur een uurtjes ofzo in bed te laten liggen, desnoods bij jou? Zodat ze wel rust. Lijkt me echt niks zolang wakker 's nachts. Ach arme poes. Hier gewoon kraanwater.
mnm thnx! lief! jullie hebben gewoon allemaal al flesje, nachtvoedingen,poepbroeken en slapeloze nachten aan je hooft en dan kom ik nog eens aankakken met mijn weeëndansjes enzo maarja er moet iemand de laatste zijn! als ik naar de aug mamas was gegaan had paso zo alleen geweest...
Bij wibra en hema hebben ze sowieso hele kleine slaapzakjes. Bij wibra zelfs maat 50! MNM: Toch 2x 2 uur. al kan ik me niet voorstellen dat je daarvan uitrust Lekker dagje vandaag! Henrieke: wat fijnd at ze zo goed heeft geslapen! Heerlijk! Hier werd hij ook pas 5.30 wakker en op borstvoeding vind ik dat best knap(hij sliep sinds 22.00) Ja de belastingdienst zijn tegenwoordig echt mijn vrienden. We verkassen alles naar de spaarrekening Hier gister nog een mooie emo bui gehad LOL. We stonden op zolder. Onze zolder is echt groot maar met schuine daken en nog een extra kamertje eraan vast. We zaten te denken wat we hiermee konden doen. We willen al een tijdje over een aantal jaar 1 kant uitbreken en daar een dakterras en aan de andere kant een dubbele dakkapel. Dan hebben we daar een slaapkamer met dakterras lijkt me heerlijk! Maarja toen kwam het dus weer op een derde kindje.. Tsja dat extra kamertje kunnen we ook de muur van verplaatsen zodat de kamer groter word en daar een 3e Lastig Ik geloof toch steeds meer dat die derde er sowieso gaat komen. Misschien over een (ruim) jaartje weer rustig aan gaan klussen
Heb een moordkuil van mijn huis gemaakt....er liggen na 5 minuten meppen minstens 20 vliegen voor pampus, dus nu heb ik weer een rede om te stofzuigen....zo blijf je bezig. Ik ga mezelf dus weer ff in beweging gooien en meld me later nog wel weer. Tjuus! Edit; ah dat is lief van je Bapsie! Wij steunen elkaar nog tot het bittere einde...wanneer kwam jou vk weer? Ik mag dinsdag pas
frummel je hebt er maar zin in meid! rustig aan meid, eerst fe genieten en ontzwangeren van dit wondertje! maar wie weet voor de toekomst