Marleen, dan is het misschien wel iets voor nila, zo'n klein gaatje in de speen van de fles. Kun je die fles en spenen bij jou in de buurt halen? Wow wat een leuke dag zeg. Kan me voorstellen dat je kapot bent na zo'n dag. Wel super leuk voor Jara, wat zal ze genieten. Hopelijk kun jij vannacht een beetje bijslapen.
psp die site van beliebel staat t zelfs nog 150 ml x lichaamsgewicht! bovenaan en dat houd t cb en zh dus ook aan maar ga mooi zeggen maandag dat ik dat niet meer doe ik ga lekker die 5 x 120 + 4 geven!
Ik las trouwens bij Rono op haar hyves dat alles goed gaat. Ze mag morgen lekker naar huis en Lucas is super tevreden. Noelle reageert goed op haar broertje, ze geniet dus volop!
MNM, nee haha! Oh ik vind de venkel thee ook niet lekker maar het werkt hier, iig tot nu toe, wel. Althans dat denk ik.. We hebben alleen de eerste nacht krampjes gehad. Bapsie, nou dat die lekkende boobs maar voortekenen zijn! Angie, gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt, en Djena natuurlijk. Als dat wil zeggen dat de kleine meid 120cc nodig heeft om voldaan te zijn, gewoon doen! Hier lig ik lekker met ryan op bed. Had hem eigenlijk wel verwacht voor een voeding, de laatste was om 18.00_ en gezien hij de hele dag al om de 2/2,5 uur komt, maar hij ligt nog lekker op me borst te slapen. Ondertussen kijk ik HGT
MNM Wij halen die flessen en spenen bij de Etos in Franeker. (10 km) Gelukkig woont mijn zusje ( en ouders en andere zusje ook ) in Franeker. Ze kwam gister toch hierheen dus heeft ze ze even meegenomen. Geloof dat Prenatal de flessen ook heeft. Mijn mega tobi/mega mindy (mega jara dus ) Bekijk bijlage 170717
Lees netjes alles bij maar geen puf om te reageren. Voel me helemaal niet lekker... Koorts, pijntjes en geen slaap is niet echt een goede combi Gelukkig doet mn meisje het hardstikke goed (buiten het omgedraaide dag/nacht ritme om)
pff isa wil weer eens drinken/niet drinken ze miept wel maar haar fles van 17.00 heeft ze met pijn en moeite tot nu toe 60 ccc van op en heeft ze er net weer uitgespuugd. wat zouden jullie doen? water geven en om 22.30 weer voeding?
Marloes mooie foto hoor. Wegen: pas 10 augustus weer dan moeten we naar de kinderarts MamaChantal heerlijk zeg eindelijk een beetje goed nieuws! Lekker 2x gepoept. En de ontstekingswaardes zakken. Op naar het volgende goede nieuws! MNM fijn dat Neia het heerlijk heeft gehad in het zwembad! Bellie we moeten aankomende maand 1 x in de 2 weken op controle en dan ook nog fysio erbij. Ik zie weer leuke foto's voorbij komen!
@marloes leuke foto zeg! @danitjuh Heerlijk dat hij thuis is zeg! Geniet er maar lekker van! @kaatje wat goed dat je hap hebt gebelt en dat je morgen medicatie kan ophalen! @zonnebeertje Nee geen kittens meer gevonden gelukkig. Heb alles van de MC eraf gehaald ook de bekleding en in de wasmachine gedaan en op 90 graden gewassen... Nu dat ding maar een andere plek geven... @frummel wat fijn dat het bij de osteopaat goed ging @chantal wat fijn dat het beter gaat! @miracle ongezond eten mag ook wel een keer hoor Ideale sport om gewicht te verliezen... paaldansen @henrieke wat fijn dat ByKay bevalt! Heerlijke doek he (wat ik wel als tip kan geven is dat als hij gaat lubberen om hem dan even heet te wassen en eventueel te drogen... dan valt alles weer terug op de plek etc...) @bapsie De melk wil eerder komen dan de baby @angie Het is verschillend wat een cb zegt... Hier in de stad zegt het ene cb vast ritme en de andere zegt gewoon op verzoek doen @marleen Poes moet een nachtje blijven bij de DA... Ze zouden bellen maar dat hadden ze niet gedaan dus ik denk dat het of druk was of dat ze moest blijven... Bij welke plaats staat de camping? Wat leuk dat ze naar Eco-mare gaan Rust lekker uit @FFL heb je een speen of anders je pink geven en anders beetje water
Alsof de duvel er mee speelt maar ooooh dat internet :x:x:x nog maar een poging... Paaldansen als sport; ik probeer het eerst nog met een andere doelstelling al verlies ik daar als het goed is al meteen de eerste kilo's mee... Marleen; lekker door spammen met die foto's! Frustrerend is het toch wel, dan maar genieten van al die mooie ukkies van jullie! MNM; fijn dat Neia het zo leuk heeft gehad in het zwembad. Tja, kwa energie ben ik niet te stuiten en ik merk dat mijn rug en heup losser worden als ik loop. Als ik lang zit of lig gaat alles des te erger op slot.
Henrieke Ik kan niet wachten tot ik mijn draagdoek binnen heb! Ziet er heerlijk uit! Zowel voor de ukjes als voor de mama's Ennas Mooie meid hoor! Anna De camping is redelijk vlak bij Den Burg. (10/15 minuten fietsen geloof ik) De camping heet 'Het Woutershok'. Redelijk kleine caming maar met een supergoed toiletgebouw! Als het niet goed zou gaan met poes dan hadden ze vast wel gebeld. Hoop dat je dr morgen weer op kunt halen! Ok, zal nog 1x spammen van mn kleinste meid Lekkere bolle toet, de randjes van haar speen staan in haar wangen als ze m los laat, haha! Helaas wil ze alleen de bibi-spenen en niet die van Difrax..... Bekijk bijlage 170737
Meiden, even een vraagje... Emma heeft nu al twee mega poepluiers gehad en flink aan de dunne kant. Ze drinkt prima, heeft geen verhoging, sliep alleen wel veel vandaag. Moet ik hier de hap over bellen of valt het wel mee? Geen idee hoeveel van dit soort luiers ze mag hebben namelijk. Edit: de luiers stinken ook veel, veel meer als normaal.
ja raar niet 1 richtijn. aaah mooie kindjes!!!! zo hier is djena de hele avond al heerlijk wakker en met papa aan t kroelen een tijd geleden dat ik haar zo vrolijk heb gezien. net lekker een halve bak walnoten ijs op hmmm
als ze goed drinkt zou ik even de nacht afwachten... als het morgenvroeg niet anders is even bellen... of als je vannacht denkt het is niet goed moet je bellen
Ik wacht iig het flesje en de luier van elf uur af. Op dit moment brult ze het iig uit van de krampjes.