sorry, dat doe ik echt niet, moet hem hier altijd achter de broek zitten om iets te laten doen (qua klusjes) en dan duurt het (voor mijn idee) eeuwen voordat het gedaan wordt, ik ben wel erg ongeduldig. Dus ik ben maar al te blij dat hij het vandaag doet. Na het schilderen, moet het waarschijnlijk nog een keer gedaan worden, dan nog het glas erin en dan nog kitten. Dus voordat dat af is, is jouw deur vast ook al geschilderd.
Dan zou ikom te beginnen eens stoppen met al die weeendansjes. Vervelend dat je weer zo'n last krijgt zeg!!
Zo, ben weer bij! Gisteravond gezellig gehad bij de buuf! Andere buuf was er ook (ze is nu 37 weken zwanger). Had een fles proseco meegenomen, en me buufie had een fles canei gehaald. Ze waren alle 2 op toen we naar huis gingen *schaam*. De andere buuf kon niet wachten tot haar kindje geboren wordt, mocht ze ook weer een lekker glas wijn hihi. Vanmorgen boodschapjes wezen doen, en vanmiddag kregen we goede vrienden over de vloer. Hun hebben een dochtertje van bijna 21 maanden, dus Dinand kon fijn met haar spelen. Ook dat was erg gezellig. Daarna heeul (on)gezond pizza gegeten, en toen keek ik per toeval even in Fabiënne haar mondje. Het was bijna flestijd voor haar, maar ik zag dat heel haar tongetje nog wit uitgeslagen was. Vermoed weer dat het beginnende spruw is. Ik de HAP gebeld, en kon meteen (zonder Fabiënne te laten zien) het recept op komen halen. Ze zei al, Nystatine kan geen kwaad om het te gebruiken, zelfs als het maar een lichte vorm is van spruw. Gebruik het maar, kijk maar even of je heel het flesje gebruikt, maar dan moet het daarna ook wel weg zijn. Prima hoor! Nou keek ik net in haar mondje en het viel wel mee hoe wit haar tong nu was. Mja, voor de zekerheid ga ik toch maar 6 dagen die zooi geven! Verder is Fabiënne vandaag een beetje onrustig. Ik vermoed dat er een sprongetje aan zit te komen. Zodra ze bij ons zit is alles goed, ze valt vrijwel direct in slaap, laat haar dan lekker liggen en na een half uur hevel ik haar over in d'r bedje. Mja, dan hoort ze mama's hartslag niet meer, en binnen 10 minuten is het huilen. Ach, gelukkig weet ik dat die sprongetjes meestal een dag of 2 duren, dus komt allemaal wel goed. Edit, heb net even zitten kijken op internet wnr de sprongetjes ook alweer waren, voor degene die geïnteresseerd zijn, zet ze hier onder even: Tussen de 4,5 en 5,5 week (ofwel ruim een maand oud!) Tussen de 7,5 en 9,5 week (ofwel bijna 2 maanden) Tussen de 11,5 en 12,5 week (ofwel bijna 3 maanden) Tussen de 14,5 en 19,5 week (ofwel 4,5 maand) Tussen de 22,5 en 26,5 week (ofwel 6 maanden) Tussen de 33,5 en 37,5 week (ofwel 8,5 maand) Tussen de 41,5 en 46,5 week (ofwel 11 maanden) Tussen de 50,5 en 54,5 week (ofwel 13 maanden) Tussen de 59,5 en 64,5 week (ofwel 15 maanden) Tussen de 70,5 en 75,5 week (ofwel 17 maanden) Ach, ze ligt nu lekker te slapen, dus vind het allang best hihi. Morgen ook 2 keer (kraam)visite. Gaan ook niet naar de verjaardag van die dochter van die vrienden van ons! Manlief vroeg het gister, en zei tegen hem: was het niet van plan. Hoezo niet? Nou omdat ze nog niet eens het fatsoen hebben gehad om ons te feliciteren! En dan moet ik wel met me hele hebben en houden daarheen, dan weet ik nu al dat ze nooit meer hierheen zullen komen want dan hebben ze die kleine gezien en vinden ze het wel best zo! Hubbie zag dat gelukkig ook wel in!
groot gelijk Bellie!!! Zo, hier hangen de slingers op, cadeau's zijn ingepakt (best lastig een step inpakken ) Cupcakes zijn gebakken, morgen nog zo'n mooie toef erop spuiten en versieren... en dan zijn we er klaar voor en hebben we een echte KLEUTER in huis... (na eigenlijk vanaf maandag) Hier maar kort visite morgen... ze komen hier in de ochtend en daarna gaan we naar mijn zus, want haar zoontje wordt ook 4. Best handig, 2 zussen die op 1 dag bevallen ahum...
@ sprongen... je kunt je ook aanmelden voor de sprongenwekker van Oei ik Groei... Ik heb er verder niks mee, maar iemand anders misschien wel Aanmelden sprongenwekker | Oei, ik groei | Oei, ik groei!
Hier ook, vond t altijd fijn om er even bevestiging in te krijgen. Daarbij is t ook gewoon een handig boek. Trouwens ook een dr. Spock. Een uit 2009 en een uit 1952, hihi.
Hihi, Leuk is dat he om te horen. Dinand lijkt ook 2 druppels water op z'n papa (zal zo even foto zoeken van die 2 naast elkaar), Fabiënne leek in het begin heel erg op Dinand (en dus ook wat op papa), maar ik zie nu toch ook steeds meer van mezelf erin terug. Haar bouw heeft ze echt van mij, ik was ook heel fijn gebouwd!
En Fabiënne! Zal eens kijken morgen of het lukt om in dezelfde houding een foto te maken van Fabiën, kijken of het dan beter te vergelijken is!
Denk dat ik hem toch ook maar eens ga aanschaffen! Vind het altijd wel interessant! Het boek opperdepop van de appie is trouwens ook erg leuk voor als de kids aan vast voedsel mogen beginnen. Er staan echt lekkere en simpele recepten in voor zowel de kids als voor papa en mama.
ja Opperdepop is leuk!!! Ik heb van een belgische mama ook nog 2 kookboeken gekregen die zij van Kind&Gezin (hier het CB) krijgen, gekregen... die zijn ook goed. Dus Kelly.... meenemen als je ze nog niet hebt
Bellie, ah wat gezellig zeg met de buufs. Wat je niet tipsy? Gezellig met de visite vandaag. Jeetje Fabienne waarschijnlijk weer spruw. Dus ze heeft er geen last van? Idd voor de zekerheid dat spul maar gebruiken. Sprongetje of misschien toch last van de spruw? Nou lijkt me sowieso morgen al druk genoeg met die 2 visites, maar ik zou idd ook niet gaan. Leuk hoor, papa en Dinand idd precies hetzelfde. Hier heeft Nila volgens mij ook meer van mij weg, en volgens mijn ouders ook. Ze heeft ook een veel bleker huidje als neia (net zoals haar mama dus). Nou ik vind Fabienne zeker vanaf deze foto's op jou lijken hoor. Marloes, haha wat typisch zeg dat je neefje op dezelfde dag is geboren. Leuk zeg morgen feest, en maandag is hij dus echt jarig? haha neia had dit jaar ook een step gekregen van mijn ouders, ze kregen hem ook niet ingepakt, toen hebben ze er wel 10 balonnen aan gehangen, zodat ze de step niet eens zag toen ze binnen kwamen. Heeel veel plezier morgen, klinkt leuk!
bellie:dat is grappig je hebt wel gelijk zie dat ze op jou lijkt en dinand op zn vader nou nutriton kon ik niet kopen in de supermarkt drogist was al dicht en heb ook geen grotere speen voor op de fles..dus rij morgen even naar zuidplein.. en ben weer bij de hap geweest nadat ze haar 30 cc (geef nu steeds kleine beetjes) op had kwam het er met dezelfde vaart weer uit.. die huisarts denkt dat het reflux is en het gaat vanzelf weer over zegt hij. en ja haar ogen zijn wat ingevallen maar dr lippen zijn niet uitgedroogd dus is het niet erg..afijn als ze morgen nog steeds niets binnenhoud of te weinig drinkt dan moet ik maar weer bellen.. volgens mij dacht hij gewoon weer zo'n overbezorgde moeder..
Ik hoorde manlief vloeken beneden , is niks voor hem. Dus ben maar even gaan kijken. Het is blijkbaar heel moeilijk te schilderen met die verf en die roller die zijn vader heeft aangeraden. Sommige plaatsen zijn erg mooi en sommige echt lelijk. Hij is nog steeds bezig.......... En het is ook lastig zo 's avonds, ook al staan alle lampen aan. Ik ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet. Het stinkt wel enorm. Ik heb op bed alle administratie vanaf begin juni uitgezocht en gesorteerd, dan kan mannetje het van de week een keer in de klappers doen. Alleen staat er nu nog een doos op zolder dat uitgezocht moet worden van post tijdens de verhuizing. Nouja dat komt ook wel een keer.
balen zeg dat de ha je niet begreep. En voor reflux heb je toch medicijnen, raar dat hij zei dat het gewoon over moest gaan. Idd morgen weer bellen hoor als het zo is, dan krijg je hopelijk een andere ha. Maarja ik duim op een goede nacht voor jullie.