Whaha, nou moet zeggen dat ik verwacht had dat ik hem best wel zou voelen, maar ik merkte vrijwel niets. Ja was wat lacherig, maar om nou te zeggen dat ik hem goed voelde zitten, nee niet echt hihi. En dat na 9 maanden geen druppel te hebben gedronken Ja, het zou ook de spruw kunnen zijn, misschien zelfs wel een combi. Maar haar flessen gaan nog wel op, dus ze zal er nog niet heel veel last van hebben denk ik! He, eindelijk, das nou eens leuk om te horen dat ze wat van mij heeft hihi.
FFL Maandag toch maar even langs je eigen huisarts joh! Als het idd reflux is en ze spuugt alles weer uit dan zijn dat medicijnen voor! Raar hoor, zo'n arts... Waarom kies je zo'n beroep als je zo met mensen omgaat? Marloes Haha, een step inpakken is inderdaad niet zo handig Veel plezier morgen!
@MNM... we zouden eigenlijk allebei ingeleid worden op 1 aug, maar haar bevalling begon toen 's nachts toch nog spontaan. Wij zijn toen 's morgens voordat ik me mocht melden voor de inleiding snel gaan kijken bij haar op de kraamafdeling en later hebben we samen een kamer gedeeld... was wel zo makkelijk voor opa & oma
Ja, maar blijf je gevoel en intuïtie volgen hoor, als jij vermoed dat dit niet de goede kant opgaat, gewoon lekker blijven bellen! Ze kunnen dan wel denken/zeggen: oh daar heb je weer zo'n overbezorgde moeder, maar geef ons eens ongelijk! Je wilt gewoon dat het goed gaat met je kindje!
Hihi, ik moet het idd ook nodig doen.... Heb er steeds geen puf/zin in. Moet maar eens even als Jara weer eens een dagje weg is. Morgen heb ik er vast geen zin in...
Kijk, jij maakt jezelf lekker nuttig op bed! Groot gelijk hoor. Oh als manlief hier iets tegen zit, dan merk ik dat ook gauw genoeg. Dan worden alle deuren net even iets harder dicht gedaan dan normaal whaha. Het erge is dat hij dat zelf geen eens doorheeft!
hier ook te lang geleden. Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar heb het nog maar niet gezegd, hij was al niet happy . Morgen dus maar even kijken hoe het geworden is.
nou dat doe je idd knap na 9 maanden hier nog geen alcohol gehad ivm die medicijnen hihi ja vind ik echt
neem morgen gelijk je kans nee zin maken is in dit geval onmogelijk, het is een echte rotklus maar als je het gedaan hebt voelt dat altijd weer goed
haha herkenbaar ik heb een mega rustige man in huis maar hij praat vaak tegen zichzelf als hij iets aan het doen is (mega irritant), maar in dit geval gaat het volume wel omhoog
Paso, is niet meer terug geweest , nu maar hopen dat het heeft doorgezet en niet dat haar mannetje vrolijk achter de laptop zit. Ik heb mijn pilletje ingenomen, zie alle letters al dansen op het scherm, dus ik zet hem uit. Bapsie en Paso, zet hem op meiden!
Hi meiden!! Ik lees nog wel mee hoor! Ben jullie niet vergeten! @marleen: dat schaapje is ook jolien haar favo knuffel heb er hier 2 van! @ anna; ik heb het schaapje bij babydump gekocht! @ffl: ik hoop dat de flesjes er vannacht beter in willen blijven en wat een stomme ha. @ bapsie: ik w8 op buddynieuws! Hou je het nog een beetje vol? @ mamachantal: dat is goed nieuws zeg! Ok dat was even uit mijn hoofd! Zit nu ook op mijn tel te reageren want wil niet opstaan om de laptop te pakken. Casper ligt nu eindelijk even rustig op schoot, vanavond was het om de beurten of tegelijk huilen hier! Jolien heeft keelpijn denk ik want ze hoest heel schor! Zielig! Ben alleen thuis mannetje heeft borrel met de mannen! Ik had gister een feestje en was bij een vriendin blijven slapen, heerlijk een nachtje zonder kids! Dus nu is het mijn beurt haha!
ja ik had haar na haar krampjes om half 2 in bed gedaan en om 5 uur kwam ze weer voor een voeding!en pas weer 10:15!ik heb difrax s fles
Bellie; Wat houdt dat dan precies in die sprongetjes?? Fijn dat je gelijk spul kreeg! Scheetl weer wat gesleep! Marloes; Haha wat een toeval!! Lijkt me best apart! Ook nog een beetje rond dezelfde tijd?? Las het al FFL: Als het nog steeds niet goed voelt weer terug gaan hoor! *heeft een hekel aan HAPosten* Nou ik heb er in de puckababy gestopt.. voor alsnog is het stil volgens mij! Ze ligt in de kinderwagen in de gang. (Wil niet in der wiegje slapen) Vind het echt doooood eng, hoop zo dat ze rustig gaat slapen. Nou wordt vervolgd... Of vannacht als het niet gelukt is en anders morgen Slaap lekker allemaal!