Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Of het toeval is of niet... maar ze is zelf in slaap gekomen!!! Zonder eerst een paar uur te huilen/overstrekken enzv. :D:D:D:D

2. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Jaaaa Ennas dat klinkt fijn! Hopelijk lig jij sinds dit bericht ook heerlijk te slapen.
    Hier is het 'voedertijd' dus duik zo ook weer onder.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Heb er al heerlijk 2 uurtjes slaap op zitten :D Ze kwam na 4u voor fles! Net flesje gegeven en weer in de wagen gelegd. Die staat nu boven in de wieg.
    Ben zelf weer even naar beneden gegaan zodat ze rustig kan inslapen. Ik lig anders alleen maar naar de geluidjes te luisteren en ben bang dat ze niet wil slapen haha. Volgens de babyfoon is het nog steeds stil :D:D Zo maar eens kijken en dan zelf ook weer lekker slapen!

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, hier ook weer voedertijd :p We zijn weer heerlijk om middernacht in slaap gevallen en kwamen zelf om vier uur voor eten. Zo hopelijk weer lekker vier uurtjes slapen en het is wederom een goede nacht. Tot nog toe alleen volle plasluiers, dus die enorme poepluiers hadden haar duidelijk dwars gezeten.

Ennas, klinkt ook goed bij jou! Hopelijk lig je inmiddels weer te slapen!

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Haha, hier ook "voedertijd". Ventje kwam om 0.00u , 3.15u en nu weer :) Hier wil ie alleen niet meer ingebakerd worden... Zodra ie ingebakerd ligt is het boos worden en uit protest gaan huilen. Hij heeft zonder ingebakerd te zijn toch ook goed geslapen.. Zal wel goed zitten :D

Ennas, dat klinkt erg goed! Hoop dat je nu wat kunt bijtanken.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha voedertijd... Wij doen gezellig mee. Super nacht gehad. Voor twaalf uur de laatste fles en nu dus de volgende pas.

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Ennnn ook hier voedingstijd lekker na 6,5 uur geslapen te hebben heerlijk!

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    GOEDEmorgen!! :D

Ik heb heerlijk geslapen!!!!

Om 3.00u een fles en om 6.15u en nog ligt ze nog heerlijk te slapen.
    Het is dat de kraam verzorgster zo komt anders had ik ook nog geslapen :)

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kikker, ja ik heb hem ook gehad de brief en gisteren was toevallig Dayenne voor controle hier. Wat ik gehoord heb is dat Hans in de maand augustus alles alleen even moet doen en dat in september Rodonja bij hem in de praktijk komt. Vind ik persoonlijk beter bij hem passen dan Dayenne.

@Kaatje, dat je nog zolang kan vloeien weet ik maar dat er binnen 10 sec mijn maandverband vol gestroomd is kende ik dus helemaal niet.

@MnM leuk jurkje zeg!! En ook een leuke foto van jouw met je 2 meiden. Je ziet er super gelukkig uit. :)

@Ennas forte is al wat dikker van zich zelf. Ik zou het eerst even aankijken en dan verder zien. Wij hadden dit met bart en wij zijn toen lekker eigenwijs gelijk over gegaan op de forte. Niet eerst mengen met de gewone maar hup gelijk een volle fles forte. Wij kregen het advies om het eerst te mengen met de gewone voeding en langzaam aan naar de forte over tegaan. Maar wij waren en zijn nog steeds van mening krampjes krijgen ze toch dan maar gelijk in 1 keer. Bart heeft nergens last van gehad maar goed dat was hij dan en er zullen zat kids zijn die er wel veel last van kunnen krijgen als je in 1 keer over gaat.

Hoeveel is zij nu afgevallen? Ik ben even nieuwschierig.

Hier een hele verandering met de nutriton. Ze drinkt nu veel rustiger en heel tot nu toe niet gespuugd. Gisteravond is ze bijna 4 uur wakker geweest met zuigbehoefte en rond 10 uur de fles en toen kwam ze weer om 2 uur. Daarna weer lekker naar bed en geslapen. Ik werd vanmorgen wakker van kreuntjes rond 5:50.
    Ik hoop zo dat ze dadelijk is aangekomen of in gewicht is gelijk gebleven. Mag nu wel een keer. ;)
    ik heb de afgelopen paar dagen heel veel last van lucht in mijn darmen en dat doet pijn niet normaal. De lucht vind zijn weg naar buiten nog niet zo snel dus dan krijg ik flinke krampen en met zitten en Fleur de fles geven is niet fijn kan ik zeggen. Waar dat nu opeens vandaan komt. :( Vandaag is de kraamhulp voor het laatst en dat vind ik aan de ene kant fijn en aan de andere kant jammer want het is een hele leuke meid die wij nu hebben. Maar goed aan alles komt een eind.

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

*weer wakker met niets...*

11. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Goedemorgen!!

@ schildje wel lekker dat de kraamverzorgster nog komt!! Jammer voor het laatst

@ bapsie jammer!! Wel goed geslapen?

@ ennas: dat klinkt als een goede nacht! Dat geeft weer moed!

@ voedertijd: gezellig zo snachts!

Hier om 03.30 jolien die wakker werdt! Om 04.00 mannetje die thuis kwam om 04.30 casper eten om 05.20 pas weer slapen en om 08.10 jolien wakker en daarna casper zit nu dus iedereen te voederen!

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier weer voedertijd. Hebben een hongerlap momenteel. Had ze eerst moeite met 120 cc, nu heeft ze al de laatste drie flessen leeg gedronken en iedere keer laat ze er netjes ongeveer vier uur tussen.

Nu is vriendlief de fles aan het geven. Hij raakte gisteravond weer gefrustreerd dat ze bij hem niet makkelijk stil te krijgen is. Dus vandaag zijn de flessen voor hem. Dan kan ze aan hem wennen. Sowieso sliep ik dankzij hem slecht, wat een gesnurk weer! Dus heb ook wat van 'm tegoed :)

Ennas, fijn zeg! Goed dat het inbakeren helpt!

Bapsie, balen meis :(

Voedertijd 's nachts, was gezelliger als we er allemaal op dezelfde tijd waren :) :p

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bapsie; hier ook nog steeds geen succces :( snik boehoe.

Wat een nachtelijke activiteiten hierzo :D tijdens voedertijd

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marloes veel plezier vandaag!

Bellie die foto hahaaha echt papa en zoon hihih

MNM fijn he administratie hihi.. hier ligt het in de la en moet het nog steeds in een map doen :)

Ennas wat heerlijk zeg dat je lekker geslapen hebt!

Nou meiden ik lag er om 22.00 in en werd om 08.00 wakker gemaakt door manlief :$ Hij heeft me wel eventjes wakker gemaakt rond 6 uur want meneertje had een poepbroek van hier tot tokio :cool: Ach dat ruimt lekker op zei mijn man :p

Ik ben dus wel ziek nu :( alles zal er wel uitkomen zo'n beetje nu...

Manlief ligt nu in bed en ik ben lekker beneden met de kleine. Die ligt nu op een dekbed maar zo dat hij in een soort kuiltje ligt en meneer ligt prinsheerlijk te slapen hihihi

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha, wat een drukte vannacht! Iedereen heeft geloof ik wel aardig geslapen!
    Hier ook een goeie nacht gehad. Romee had om 23.00 de laatste gehad, daarna rond 3 uur en om 20 voor 9 hoorde ik haar weer. Dus om 9 uur de fles gehad. Ik heb dus ook lekker geslapen.
    Morgenochtend zal het geen uitslapen worden, dan is Jara weer thuis.

Bapsie en Paso, weer niks...:(

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Danitjuh, wat fijn dat je zo lang kon slapen. Lief hoor van je mannetje.

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitjuh; fijn dat je kleine man het zo goed doet! Vervelend dat je nu zelf ziek bent. Vaak is dat inderdaad zo dat wanneer je zelf tot rust kan komen ineens alles zich uit. Beterschap meid!

Marleen; nee helaas, we blijven maar wachten.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    22.30 - 02.30 - 06.00. Goede nacht gehad dus :) Beetje jammer dat ik alweer opsta met knallende koppijn. Ben er nu echt wel klaar mee. Hopen dat de medicijnen snel aan slaan zodat ik weer een beetje helder kan denken

Frummel,het is door de hap bevestigd en gister ook door de apotheek. Iemand hier op het forum heeft het thuis in een medisch boek ofzo opgezocht. het wordt dus wel uitgescheiden in de moedermelk maar zijn geen gevallen van negatieve effecten bij baby's bekend. Vraag het morgen sowieso nog een keer na bij de huisarts

Belliebel, hoop niet dat het weer spruw is

FFL, reflux gaat gewoon vanzelf over ? lekkere makkelijke arts daar bij de hap.

MNM, hoe is de verf opgedroogd?

Bapsie en paso nog steeds geen babynieuws. jammer :(

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen
    Hier een brakke nacht.
    Nila heeft het wel weer super gedaan, 12 uur, 4 uur en 8 uur.
    Ik heb haar net lekker in bad gedaan, ze ruikt weer heeeeeeeerlijk!
    Neia zit nog lekker in de pyama, die werd pas om half 9 wakker.

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Ik heb een zeehondje in de aanbieding..iemand haar een paar nachtjes lenen? :D hihi jamelie hoest zich kapot snachts.. arm kind.. en arm mannetje van mij,die moest weer vroeg op.
    onze uren nachtrust zijn op 1 hand te tellen.
    wel sneu voor dr...hoestdrank helpt nooit zo goed bij dr. zo maar opzoek naar een thermometer,hopelijk hebben ze dr 1 over in t zh :)

fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina