MNM ohh weer een brakke nacht. Gelukkig doet Nila het wel goed. Wat doe jij als je niet slaapt? Chantal arm kind.. Beterschap met haar Sherry fijn dat ze nu dus niet meer spuugt. Slaapt ze wel wat? Bapsie en is ze langs geweest de VK? Bellie heerlijk zeg zulke nachten! Hier nog wennen aan de geluidjes hihi.. ach ja komt vanzelf wel goed denk ik Patriesja een zwembad in je eigen huis Geen schade er aan overgehouden? Regeldagen? ik heb geen flauw idee wat dat is En Ismail is natuurlijk 8 weken te vroeg geboren dus ik weet het soms niet meer lol... Schildje ohhh 70 gram Frummel heerlijk dat je man de kids heeft meegenomen zodat jij kon bijtanken. Ik heb trouwens toch water gekookt en daar de flesvoeding van gemaakt. Eens kijken wat hij ermee doet straks. Net lekker de was buiten gehangen en de afwas gedaan en een cake gemaakt die nu nog in de oven staat. Straks gaat meneer lekker in bad.
Ik vind de ByKay inderdaad vrij warm. Maar hier gebruik ik hem steeds maar vrij kort. Of om Emma in slaap te krijgen, of om even mijn beide handen te kunnen gebruiken als ze niet rustig in de box wil blijven liggen en alleen bij mij rustig word. Als het echt nodig is dat ze er wat langer in zit, dan doe ik haar er alleen in een rompertje er in. Tot nu toe is ze tijdens het korte gebruik niet ontzettend warm geworden. Maar merk aan mezelf dat ik hem vrij warm vind
Kaatje, dat hoorde ik ook idd maar vond hem er zo fijn en comfortabel uitzien dat ik toch besloten heb om hem te kopen. Ryan heeft er nu maar kort ingezeten, half uurtje, maar vond hem niet warm aanvoelen. Als dat wel zo is dan trek ik bij hem gewoon wat kleertjes uit. Henrieke, wat doe jij als je emma in de doek mee naar buiten neemt? ( Met of zonder jasje? Onder je jas de doek of er over?)
Met dit weer? Vrijdag had ik haar in haar gewone kleding in de doek en ikzelf alleen een topje aan. Ik zal haar zeker geen jasje aan doen, de doek fungeert al als een extra laag. Zelf je jas erover word ook afgeraden, dus geen idee hoe ik dat dan zou doen als het kouder is.
Zo pizza besteld... geen vk gezien, verwacht ik vandaag dus ook niet meer, gelukkig hield ik er rekening mee
Ennas, echt balen kraamhulp voor het laatst. Wow wat ze is al mooi boven haar geboortegewicht zeg, dat doet ze goed. Hopelijk vindt Jula het heerlijk! Miracle, aaaah wat schattig, en heerlijk zo in de draagdoek. Kaatje, heerlijk geslapen, maar wat klote zeg die hoofdpijn. Molletjes helpen niet? Danitjuh, als ik niet slaap kan ik niet in uit bed, vanwege die medicijnen. Daardoor voel ik me helemaal high en sta ik te tollen op mijn benen. Dus ik blijf maar in bed. Mmmm jammie cake. Heeft Ismail thuis ook nog zo last van de krampjes? Bapsie, wat enorm balen zeg dat de vk niet is geweest. Mmm jammie pizza.
Hoi dames! Ga zo alles bijlezen nu ik tijd heb Hier gaat het stilletjes aan beter, ben sinds woensdag beginnen afbouwen per fles en geniet toch wel van dat beetje rust als mijn vriend eens een flesje kan geven. We zijn nu net begonnen aan voeding nummer 2 om te zetten naar kv maar mijn borsten staan echt op ontploffen! Misschien toch maar wat dagjes extra nemen om ze te laten wennen aan het feit dat ze minder moeten produceren. @MNM: super dat de krampen minder lijken te zijn, duimen dat het zo blijft! @bellie: hoe doe jij dat dan met de bv als je een glaasje drinkt? Hihi ken er niks van en zou ook wel eens smaken @Marlous: hmmmm cupcakes! @mamachantal: beterschap voor Jamie! @frummel: lief van je mannetje, zoiets is ook amper vol te houden! Hier een beetje in de war. Enora is nu ongeveer 4 weken oud en woog vrijdag 3kg220. Ze heeft haar voedingen ongeveer op volgende uren :6-9-12-15-18-21-24 en soms ook eens rond 3u 's nachts. Nu zijn we dus sinds woensdag aan het afbouwen per fles om de overgang zachtjes te laten verlopen. In deze volgorde vervangen we:15-21-12-18-9-24-6. We geven nutrilon standaard, 90 met 3 schepjes dus. Nu zie ik op de doos dat er staat dat voor haar gewicht het 6 flesjes dan moeten zijn, maar ik zit nu op 7 voedingen. Hoe zou ik dan verder moeten afbouwen? En ik merk ook dat ze soms nog honger heeft, mag ik dan zomaar een flesje van 120 me 4 schepjes proberen?
Kelly als ze die 7de fles nog nodig heeft gewoon geven. Ik heb altijd naar levi gekeken ipv naar de verpakking. je kan idd ook proberen meer cc te geven. als ze vol zit laat ze zelf wel wat staan MNM, paras halen het kloppende gevoel eraf, hoofdpijn blijft helaas
Ismail heeft ook krampjes ja dat klopt. Maar meestal is het snel over gelukkig. Ohhh bapsie niet geweest dus.. en nu morgen? Zo meteen eten: sperziebonen, gebakken aardappeltjes en kip in de satemarinade
Henrieke, ok. Ja als het echt kouder wordt dan zou je je jas erover kunnen doen idd.... Maar het weer wordt ( gelukkig ) alleen beter. Maar dacht vraag het wel ff ( ik wist het zelf nml ff niet ) Anna, ik heb de film ( HP deel7 part 2 ) vandaag binnen gehaalt. Staan helaas alleen maar cam versies op, maar deze is wel van redelijke kwaliteit. Ga hem nu zelf kijken
@zonnebeertje Je zwager nu ook al schade? Jemig zeg! Hopen dat de dader op heterdaad betrapt kan worden. @Kaatje Ik kan maar 1x stemmen Hopen dat er nog wat meer stemmen bij komen @paso Al 6 dagen over tijd... jemig zeg... hoe hou je het vol??? Het staat poes verder goed hoor kan er wel om lachen en als ik zie hoe ze ermee loopt. @chantal Hoe was het bij amstelpark? @mnm 6 uur was ook erg lang hoor was op zich wel even lekker hoor in de stad te zijn geweest. Zal er voorlopig toch niet zo vaak komen tenzij het echt nodig is. Merk dat het slecht te doen is namelijk @bellie Dinand lijkt erg op papa @ritme kindjes Zijn er ook kinderen die echt compleet geen ritme hebben? Ik heb met Céan totaal geen ritme... ja ik wel maar hij niet... Drinkt erg onregelmatig... (vandaag: 05:30 uur, 07:30, 08:30, 10:30, 14:00, 16:00, 17:00.... en nu slaapt hij) En zo gaat het bijna elke dag... @patriesja vriendlief was bezig geweest met de afvoer? handige vent dan hoor (A) hihihi Wat een werk zeg! @mircale wat voor doek heb je? Céan heeft gewoon zijn kleren aan met lange mouw en sokken verder geen jasje... als ik merk dat het fris is dan doe ik hem een vestje/jasje aan... Als ik een jas aan trek dan over de doek heen... (jas kan niet dicht dus die blijft open) Ik ben erg benieuwd wat je van de film vind. Ik ben nog steeds erg nieuwsgierig hihi @schildje wat goed van fleur dat ze 70 gram is aangekomen! @frummel Herkenbaar het slapen van Jace. Lastig dat huilen. Hopen dat het komende nacht beter gaat.. @kelly wat fijn dat het je rust geeft voor het afbouwen naar fv. *ego* zo weer wat pagina's terug gelezen... Céan ligt nog lekker te slapen (hoop dat hij dat volhoud tot 22:00 uur... maar ben erg bang voor! Ben zelf weer ziek... gut mag ook wel een keer niet zo zijn... Mjah heb geen tijd om ziek te zijn eigenlijk. Huishouden gaat gewoon door maar ben best wel moe... Vandaag maar een klein deel van me planning gedaan... lees: het zitgedeelte van de keukestoelen opnieuw bekleed... oude bekleding eraf gehaald... wat een takke werk... maar resultaat mag er wezen heb nu de bekende "zucht"stoelen) Ticho nog steeds bij me vader die heb ik gisteren nog even gesproken njah me vader dan Het ging gisteren wat minder. Herkende zijn gedrag. Morgen komt die thuis En dan hebben we ook heerlijk weer Dus hoop morgen het een en ander om het huis te doen... uhu is de planning maar zal wel niks van terecht komen aangezien ik me echt beroerd voel. Met poes gaat het beter ze ziet er grappig uit in dr pakje
Hier frustratie Hebben het nijntje muziek mobiel voor boven de box. Nou krijg ik dat liedje niet meer uit mijn hoofd. Klinkt enorm bekend, maar kan er totaal niet opkomen welke het nou is! Kan daar zooooo slecht tegen!
Henrieke, is het niet gewoon het deuntje van Nijntje ? Kimm, hier ook geen ritme hoor qua drinken ( gister en vandaag tenminste ) lang leve de regeldaagjes
Zwangerschapspagina - Buik van de Maand En dan de foto van Kaatje85 (Zelfde als mijn avatar ) thanx !
Anna, heb een bykay. Ah zoals jij het doet klinkt ook logisch Heb de film gezien! Kwaliteit kan beter maargoed voor een cam was het goed genoeg. Super deel en einde Henrieke, hahaha leuk he deuntjes in je hoofd waar je niet meer vanaf komt Zo heb ik hier al 2 dagen lollypopland van K3 in me hoofd.. Leuk :/