ja, heel gek morgen de laatste dag... hij wordt zo groot! Hij is er wel (heel erg) aan toe, heeft zin om naar de basisschool te gaan. ook lief: van de week zei hij, mama als ik straks vakantie heb, heb jij ook vakantie he en dan zijn wij alleen samen vrij he. Henrieke, heb dezelfde mobiel en weet het ook niet. zal morgen nog eens luisteren
Danitjuh Tuurlijk is dat wennen joh! Maar dat was het misschien ook wel geweest als hij niet in het ziekenhuis had gelegen maar 'op tijd' was geboren en thuis was geweest vanaf dag 1. Natuurlijk gaat het er om dat hij het goed doet, maar dat neemt niet weg dat het af en toe misschien een beertje lastig/wennen is voor jullie. Ik zwaai morgen even naar je Marloes Ach dat is lief! Fijn dat je merkt dat Sam er aan toe is om naar de basisschool te gaan, dat maakt het misschien wat makkelijker.
MNM, ongie's waren gewoon regelmatig alleen heel licht. Een van de voordelen van de mirena is dat je cyclus gewoon normaal doorloopt. Al kun je wel tussen bloedingen krijgen. Marleen, ik heb qua bijwerkingen nergens last van gehad.. Ik ga even vlug nog plassen en dan kruip ik alvast in bed. Ventje zal zo wel komen voor een voeding, daarna ga ik lekker slapen ben benieuwd wanneer hij vanacht komt, gok rond een uur of 3.
Goedenacht! Ik ga ook maar meedoen met jullie nachtelijke sessies! meisje heeft net een mega broek geproduceert, maar het is allemaal netjes binnen de luier gebleven! Ze ligt nu te lurken aan haar fles en hoop dat ze dan zo lekker gaat slapen!
Hier is er ook een wakker Kleine vent ligt lekker te drinken en slaapt alweer half. Dus die leggen we dadelijk zo weer terug in zijn bedje
Hier ook flesje tijd. Helaas nu ook tijd om (weer) te verschonen aangezien mevrouwtje altijd poept in een schone luier, tijdens de fles.
Hier een mannetje die nu ligt te slapen.. Ook hier een poepluier in een schone luier hahaha.. Heb hem 65 gegeven ipv 55 a 60 en het is helemaal op.. Nu ben ik klaarwakker .. Wel van half 1 tot half 4 hazenslaapjes gehad. Ga zo maar op de bank liggen. Kindlief ligt ook op de bank. Lijkt zijn vader wel die slaapt ook veel op de bank
Sorry meiden, heb het nachtelijke uurtje gemist Emma heeft net pas haar flesje gehad. Gisteravond was beetje drama. Tijdens laatste voeding kreeg ze al krampjes en weigerde dus te drinken. Uiteindelijk toch 100 cc er in gekregen, maar duurde anderhalf uur voor ze sliep met mijn pink. Uiteindelijk na 1en in bed gaan liggen denkend dat ik er direct weer uit zou moeten, maar werd om zes uur wakker door haar gehuil netjes dus. Nu ligt ze weer en ga ik ook nog wat uurtjes pakken!
@ marleen have fun vandaag! @mnm gezellig zeg van jullie vrienden. Denk dat je nu in de sprint zit om alles en iedereen op tijd klaar te hebben @ anticnseptie hier denk ik de implanon (in je arm) @ bapsie hoop dat t strippen vandaag zn werk gaat doen!
Morguh... Volgens mij heb ik 2 kinderen die het dag/nacht ritme willen omdraaien ofzo!! Ik ga komende nacht maar even bijhouden hoelaat Céan komt voor voeding. Weet het gewoon niet meer... (Zal wel door vermoeidheid komen). Ik vraag me heel erg af wanneer ze het weeguurtje hebben. Volgens mij vandaag. Denk dat ik maar even ga om te kijken of hij wel goed groeit vanwege het zovaak drinken. @bapsie Succes straks!
Goedemorgen. Gister om 21.00 poepte Elin eindelijk haar broek vol.Nog een voeding en om 21.30 was ze eindelijk tevreden en in slaap.Ben er toen zelf ook in gedoken. Straks om 10.30 intake CB. hoop niet dat ze te lang blijft want moet om 11.20 bij de HA zijn. Om 00.30 kwam ze voor een voeding maar mijn borst was zo vol dat het er uit spoot. Arm kind bleef er in hangen. Andere borst gegeven en die volle een beetje ( 50 cc ) afgekolfd. Kan Ferry dat straks een keer geven en wat ze te kort komt drinkt ze dan maar weer bij mij. GEen idee hoeveel cc ze nu drinken ? anticonceptie Neig hier ook naar het spiraaltje. Wil iig nooit meer aan de pil en zo'n navuring lijkt me zo'n gedoe ( en met inbrengen ook niet handig ivm verzakking ) MNM, weet niet of je pcm met codeine mag tijdens borstvoeding. Straks eens vragen aan de HA Leuke verrassing van je vrienden ! Bapsie, hoop dat het strippen deze keer wel helpt Paso hoe gaat het bij jou ?
morgen... t gaat al beter met isa..gisteren dronk ze steeds hele kleine beetjes..ze had toch daardoor in 24 uur 550 ml op . vannacht heeft ze 90+3 op en vanochtend heel vroeg ook dus heb net 120+4 gegeven..en dat heeft ze helemaal op..en nog niet gespuugd ff afkloppen maar ben blij ben alleen zo moe...en mn man ook.. ik baal ook dat mn man zoveel overwerkt..tis daar zo druk daarom zie ik hem weinig.. gisteren had hij niet gewerkt en smiddags wisten we dat we visite kregen van zn oom en tante alleen sochtends zijn ook nog vrienden langs geweest van ons en eind van de middag kwam ook nog een vriend vn mn man en zijn vriendin langs wel gezelllig maar nog geen tijd saampjes en dat mis ik wel..en mn man moet ook eens leren om nee te zeggen nou gaat hij morgen van 6.00 tot savonds 11 werken dat is toch niet normaal meer? zo einde klaagzang...
Goeiemorgen dames! Wat heerlijk om met zulk weer wakker te worden! Hier alles al schoongemaakt, gedoucht en nu aan het voeden. Vittorio slaapt nog lekker dus het is hier nog even rustig. Vandaag eerste volledige dag alleen. @Kaatje: Ok, ja ik durfde niet goed omdat het lijkt alsof Enora gewoon drinkt tot het leeg is en niet vroeger zou stoppen @Miracle: Hebben wij vorige week ook bekeken, inderdaad enkel camversies maar die ene die wij hadden viel ook best mee. @Bellie: Ow ok, zal ergens verkeerd gelezen hebben dan Hier ga ik een mirena laten steken normaal. @MNM: Wat leuk zo verrast worden! Ow en na dit te typen is Vitto dus wakker