Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

BEVALLEN MAMA'S

03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk
    07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk
    23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk
    31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk
    02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk
    16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk
    17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk
    20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk
    20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk
    20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk
    24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk
    24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk
    26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk
    28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk
    28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk
    29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk
    30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - 54cm - 39.6 wk
    30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk
    30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk
    01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk
    04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk
    05 juli - Kikker - Lotte - 3360gr - 50cm - 39.1 wk
    05 juli - Mumm84 - Amaya - ....gr - ??cm - 41 wk
    06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - 51cm - 38.6 wk
    06 juli - MNM - Nila - 3328 gr - 51cm - 39.2 wk
    08 juli - Belleke06 - Zoe - 3440 gr - 50cm - ? wk
    10 juli - MamaChantal - Viënna - 2875 gr - 47cm - 37.5wk
    11 juli - Mamatien - Fleur - 3090 gr - ??cm - 39.0 wk
    12 juli - Zonnebeertje - Jenna - 3705 gr - 50cm - 41.1wk
    12 juli - XxPinkxX - Veerle - 3380 gr- ??cm - 38.5wk
    13 juli - Jac - Naël - 3580 gr - 49cm - 39.5wk
    14 juli - Miracle - Ryan - 3480gr - ??cm - 40.1wk
    16 juli - Mariska165 - Jasmijn - ....gr - ??cm - 40.5wk
    17 juli - BooBoo22 - Dean - 3530 gr - 53cm - 41wk
    19 juli - Kaatje - Elin - 3440 gr - 50cm - 39.5wk
    20 juli - Luca2504 - Aline - 2800 gr - 51cm - 39.5wk
    24 juli - Schildje - Fleur - 3330 gr - 49cm -39.4wk
    24 juli - Ennas - Jula - 4000gr - 50cm - 40.6wk
    24 juli - Sjantelle - Sophie - 3350gr - ??cm - 40.5wk
    25 juli - Lindaatje - Feline - 3600gr - ??cm - 41wk
    27 juli - Rono - Lucas - 3980gr - ??cm - 40.1wk

Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden....

Er zijn nu 14 jongetjes geboren en 27 meisjes!

NOG TE BEVALLEN DAMES

25 juli: Paso
    30 juli: Bapsie

Groen is verassing

Nog 2 zwangere dames!

En dan is het AUGUSTUS... *zucht*

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

ruim 3 maand verschil tussen beeb 1 en laatste beeb straks, hoe raar...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedacht gister dat ik Elin nog bij moet schrijven bij zorgverzekering en overlijdingsverzekering.Net maar even geregeld dus.

FFL, dat zijn idd geen normale werktijden.Heb je het al tegen hem gezegt dat je tijd samen mist ?

Kelly, als ze vol zit stopt ze echt wel ;)

Baspsie, idd een erg groot verschil

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar ben ik ook weer...nog steeds beeb en wee-loos...

Bapsie; ik hoop echt dat het strippen voor jou wat gaat doen! We hebben nu lang genoeg gewacht ;)
    Ik mag morgen pas naar de VK, geen idee of ze me zal strippen aangezien ze de laatste keer nog niet eens wilde kijken/voelen. :(

Mn caafjes lekker buiten in de ren geparkeerd, zo nog een extra bammetje smeren en dan ga ik maar op boodschappenjacht denk ik....

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

paso lijkt me raar als ze je morgen niet wil strippen, of er in ieder geval een afspraak voor wil maken...

6. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik zal t wel zien.. Vanwege vakantieperiode hebben ze nu ook alleen op dinsdag en donderdag afspraken ingepland...dus als ze het morgen niet wil dan kan het donderdag ook niet want die dag zat vorige week al vol...tja en dan ben ik maandag al 42 weken....lollig. :(

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Weer een brakke nacht, maar voel me wel goed.
    Ik heb al een fijn gesprek gehad met de ha.
    Ze had al mijn gegevens gister al gelezen, ze was bezorgd, zo lief.
    Waar het op uit komt is dat het nu heel moeilijk gaat worden om dit te doorbreken. Maar dat het wel belangrijk is dat ik iets blijf slapen.
    Zij denkt dat ik lichamelijk toch wat meer moet doen, al is het zwaar. Zodat je lichaam ook lichamelijk moe wordt. Maar het moet wel geleidelijk opgebouwd worden natuurlijk.
    Ik moet 1 x per dag 5 minuten op de hometrainer, omdat er dan blijkbaar een stofje aangemaakt wordt in de hersenen wat je extra energie geeft.
    Ik heb weer voor 2 weken ditzelfde slaapmiddel gekregen, zodat ik wel iets slaap. Ik moet om de 5 dagen een nacht stoppen en krijg voor die nacht oxazepam, om te ontspannen. Over 1,5 week belt ze terug en dan komt ze bij me thuis langs, even praten hoe het gaat en natuurlijk Nila bewonderen. Dat vind ik erg fijn en lief.
    Heb er nu weer een beter gevoel over.

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    MNM; super van je HA! Ik hoop echt dat je met haar hulp weer toe kan werken naar een normaal ritme. :) Dan kan je straks weer overal echt van gaan genieten!

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@mnm, fijn dat je je eigen ha weer hebt gesproken en een goed gesprek hebt gehad.
    Het belangrijkste is toch dat jij er vertrouwen in hebt.
    Hopelijk helpt het idd om wat actiever te zijn overdag.

@overstroming, nee gelukkig geen schade en vriendlief heeft het grootste deel ook zelf opgeruimd ;) en het ook weer hersteld, alles lijkt nu weer normaal te werken gelukkig.

Vandaag is Jevani 6 weken, gaat snel!
    Heb vandaag nacontrole in het zh.

10. Goedemorgen allemaal!

Ik vlieg weer even voorbij, door mijn verplicht uitgerekte kraamweken (ivm ouders en schoonouders op bezoek) hebben we nog niet echt een vast ritme dus het blijft een beetje chaotisch allemaal. En Aline heeft nu al twee dagen regeldagen dus dat is ook niet echt bevorderlijk voor het ritme en mama's energie :)

Kwam even kijken of er al actie was bij Paso en Bapsie, maar nog helemaal niets zie ik! Vanaf vandaag augustus mama's dus ;) Hopelijk hoef je geen week meer te wachten Paso, en Bapsie veel succes met strippen vandaag! Dat het maar goed mag werken ;)

Aan alle andere dames, fijne dag!

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Paso en Bapsie, 1 augustus vandaag :(,echt klote. Ze wilden blijkbaar geen juli baby"s worden, maar nu mogen ze wel komen.

Bapsie, ik duim voor je dat het strippen nu wel iets doet.
    Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt.

Paso, lijkt me belachelijk als ze morgen niks bij je doen en je volgende week pas terug laten komen. Misschien dat ze tussen de huisbezoeken door bij je langs kunnen komen?

Dikke knuffel voor jullie allebei!

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marleen, heerlijk dat Jara weer thuis is.
    haha een grote zandbak, dat zei neia ook de 1e keer dat ze naar het strand ging.
    Lekker vandaag een dagje uit, geniet ervan!

Danitjuh, ja neia en wij hebben enorm veel geluk met zulke lieve vrienden.
    Natuurlijk is het voor jullie wennen, nu echt alleen de zorg voor Ismail, komt helemaal goed.

Henrieke, bedankt voor de info over de mirena, klinkt super, ik denk dat ik daarvoor ga.

Marloes, van harte GEFELICITEERD met Sam!! Alweer 4 jaar. Hopelijk heeft hij een topdag op het kdv.

Miracle, en had je goed gegokt?

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dank je wel MNM! Hij is vanmorgen met z'n doos vol traktaties (verhuisdoosjes) op pad gegaan. Ik ga straks het cadeautje voor zijn groep/mentor brengen.

Paso, word je in jullie vk praktijk bij 41 weken niet doorgestuurd naar het z'huis voor ctg controles? Soms tref je dan nl ook wel eens een gyn die voortvarend te werk gaat en meteen wil kijken/voelen.

MNM, super dat je de dokter al gesproken hebt en je een goed gevoel kreeg van jullie gesprek. Lucht toch weer op. Moet je het fietsen elke dag opbouwen?

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hoi dames,

Bapsie: hopelijk helpt het strippen!

Paso: het zou toch te zot voor woorden zijn als ze niets doet! Je bent 41 weken! Komt vast goed:)

MNM: fijn dat het gesprek met de HA goed was! Hopelijk helpt het en lukt het om te doorbreken!

Marloes: gefeliciteerd met je mannetje! Jeetje 4 jaar alweer:D

Danitjuh: logisch dat het wennen is! Geloof me, in het ziekenhuis lijkt het altijd makkelijker te gaan.. Nu moeten jullie je eigen ritme vinden en dat komt echt wel goed!!

Hier: oo wat voel ik me een belabberde mama:( Heb net echt ruim een uur de ogen uit me kop zitten janken. Ik moest dus om 8.30 met Declan bij de osteopaat zijn. Zo gezegd zo gedaan. Meneertje uitgekleed tot op zijn pamper en toen heeft ze hem eerst bekeken. Nou toen kwam het. Heeft u dit weleens gezien? uhm nee wat??:(
    Ja deze wervel steekt uit. Dus ik kijken, en verdomd. 1 hele bult op zijn ruggetje. Kon wel door de grond zakken dat ik dat nooit gezien had:( Dus ze zegt; ik ga even verder kijken hoor. Rug nagekeken, beentjes gecontroleerd. Eindstand; centimeters lengte verschil tussen de beentjes, uitstekende wervel en scoliose. Nou dan moet je precies en pas bevallen moeder hebben. Ze heeft gelijk met de huisarts gebeld en hier moeten we morgen dus naartoe. Dan worden we waarschijnlijk doorverwezen naar het ziekenhuis. Het kan *^?&##$ ook nooit is meezitten. Arme kind heeft waarschijnlijk hartstikke veel last van zijn ruggetje.

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

paso idd zoals marlous zegt moet je volgens mij standaard met 41w2d voor controle echo en ctg en kun je daar ook vragen om gestript te worden, doen ze hier wel in t ziekenhuis in ieder geval...

MNM mooi dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je huisarts en dat ze thuis langs komt!top meid! op naar de hometrainer!

Hier wachten op de vk, kleine boef ligt op bed dus laat maar komen zou ik zeggen...

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Frummel, jeetje meid. Lekker huilen hoor en je bent zeker geen slechte moeder! Hier kwam ik vorig jaar er pas achter dat ik lichte scoliose heb. En dat zou er al vanaf mijn jeugd zitten, maar het is nooit iemand opgevallen.

Je weet nu tenminste wat hij heeft en nu hij nog in de groei is kan er vast ook nog iets aan gedaan worden. Maar jij bent zeker geen belabberde moeder doordat het je niet is opgevallen!!!

Dikke knuf meid!

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

frummel meid wat vervelend zeg... mar echt meid daar ben je zeker geen slechte moeder om! ga niet aan jezelf twijfelen! succes morgen bij de huisarts, hopelijk is het makkelijk te verhelpen!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

vk belde net of ik bij haar wil komen, dus hup kleine boef weer uit bed (bedenk nu datik ook de buren had kunnen vragen stom...) en op naar de vk :)

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

bedankt meiden

nu komt bij de huisarts ineens KISS ter sprake.. heb net de symptomen nagekeken op internet en hier heeft hij er toch wel heel erg veel van. pff heb het eerste half jaar ziekenhuis in, ziekenhuis uit met hem gelopen en daar komen ze nu mee:(

baps; succes meid!

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Danitjuh, heb je nog een beetje geslapen op de bank?

Henrieke, heerlijk dat Emma weer heeft doorgeslapen.

Marloes, weer een knappe nacht van Mees.

Ryanne, het sprinten viel nog reuze mee vanmorgen gelukkig, mannetje heeft tot half 9 geholpen.

Anna, ik ben benieuwd hoeveel Céan nu weegt.

Deel Deze Pagina