AaHh! Ryan ligt nog lekker te slapen maar ik ben klaarwakker. Werd wakker van een zeiknat shirt ( lag gelukkig op me rug ). Linkerboob heeft flink lopen lekken... *zucht* erg fijn.. Danitjuh, oh haha smakelijke film dus
Haha fijn lektieten... Hier nog steeds last van ondanks fv.... Fleur doet t hier zooo goed! Gisternacht 6.5u achter elkaar geslapen en vannacht 6!!!! Helaas wel op verkeerde tijden voor papa en mama (van 22.00 tot 4.30 en van 21.00 tot 3.15) Ik wil nu proberen om laatste flesje te verschuiven naar rond 00.00u... IemAnd tips??
Ohja sinds vannacht slaapt ze op haar eigen kamer, ik vind t heerlijk! Babyfoon wel aan omdat aan andere kant vd woning is, maar alle kuchen, hikken,niezen en gepruttel hoor ik toch een stuk minder
Ik ben zo onwijs moe!! Moet er echt elke nacht 2x uit voor C. doe het met alle liefde maar begint wel op te breken.
piekeren over niet kunnen slapen etc... weet dat t niet helpt dus dan maar uit bed en fe zinnen verzetten...
paso hoe is t bij jou? hoe laat mag je naar de vk? duimen draaien dat ze je gaat strippen, en goed ook
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk 24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk 24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk 26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk 28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk 28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk 29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk 30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - 54cm - 39.6 wk 30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk 30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk 01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk 04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk 05 juli - Kikker - Lotte - 3360gr - 50cm - 39.1 wk 05 juli - Mumm84 - Amaya - ....gr - ??cm - 41 wk 06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - 51cm - 38.6 wk 06 juli - MNM - Nila - 3328 gr - 51cm - 39.2 wk 08 juli - Belleke06 - Zoe - 3440 gr - 50cm - ? wk 10 juli - MamaChantal - Viënna - 2875 gr - 47cm - 37.5wk 11 juli - Mamatien - Fleur - 3090 gr - 50cm - 39.0 wk 12 juli - Zonnebeertje - Jenna - 3705 gr - 50cm - 41.1wk 12 juli - XxPinkxX - Veerle - 3380 gr- ??cm - 38.5wk 13 juli - Jac - Naël - 3580 gr - 49cm - 39.5wk 14 juli - Miracle - Ryan - 3480gr - ??cm - 40.1wk 16 juli - Mariska165 - Jasmijn - ....gr - ??cm - 40.5wk 17 juli - BooBoo22 - Dean - 3530 gr - 53cm - 41wk 19 juli - Kaatje - Elin - 3440 gr - 50cm - 39.5wk 20 juli - Luca2504 - Aline - 2800 gr - 51cm - 39.5wk 24 juli - Schildje - Fleur - 3330 gr - 49cm -39.4wk 24 juli - Ennas - Jula - 4000gr - 50cm - 40.6wk 24 juli - Sjantelle - Sophie - 3350gr - ??cm - 40.5wk 25 juli - Lindaatje - Feline - 3600gr - ??cm - 41wk 26 juli - Martje -Mika - ....gr - ..cm - 41.2wk 27 juli - Rono - Lucas - 3980gr - ??cm - 40.1wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 15 jongetjes geboren en 27 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 25 juli: Paso 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 2 zwangere dames!
Ik doe ook geen ook dicht, vanacht 3 keer mn bed uit om te plassen..dan weer wakker van een pijnlijke harde buik....hubbie die de slaap ook niet kon vatten...nu sinds 7 uur weer wakker. Ik moet om 9:45 bij de VK zijn......duim voor mezelf ook dat ze me wil strippen (hoop ook dat het uberhaupt kan )
Ik kom ook even voorbij vliegen voordat Jula wakker wordt Gister echt een drama dag gehad... Juul bleef maar onrustig/huilen/piepen. Wist echt niet meer wat ik met der aan moest. Last van krampjes, spugen. Uiteindelijk heeft mn moeder der overgenomen om 18.30 en ben ik lekker naar bed gegaan. Vanmorgen om 8u werd ik weer wakker!! Juul heeft van 22.30 tot 05.30 geslapen!! Flesje gehad en nu slaapt ze nog. Ik zei al tegen mn moeder, je mag vaker oppassen haha. Hopelijk gaat het vandaag wat beter want heel veel van zulke dagen ga ik echt niet trekken Loop al een paar dagen te huilen als er ook maar iets (of niets ) is. Meiden, fijne dag allemaal! Geniet lekker van de zon.
Ennas, dat huilen had/heb ik ook. Komt bij mij echt door slaap tekort. Gisteren was Emma ook veel meer onrustig dan normaal en toen ze na haar laatste flesje alleen maar zat te zeuren voor twee uur waren de tranen er ook. Hier heeft Emma iedere keer tijdens de avondflessen last van krampjes. Niet erna, maar echt halverwege de fles. Gisteravond weer. Kreeg er met moeite 100 cc in. Vervolgens zit te twee uur lang te gillen van de krampjes. Vanmorgen om 6 uur kwam ze weer. Flesje ging er lekker in en vervolgens, wanneer ik net slaap, gilt ze de boel bij elkaar vanwege een enorme poepbroek. Daarna klaarwakker en nu sliep ze eindelijk weer en ik ook. Gaat de telefoon... Zucht. Gisteravond belde mn moeder nog. Dat ze hier afgezet kon worden om tien uur 's ochtends. En dat ze dan om zeven uur 's avonds weer weg zou gaan. Heb maar gezegd dat het niet uit komt. Geloof dat ik ga gillen als ik momenteel een extra persoon zo lang in mijn huis heb. Sowieso ga ik al gillen als ik langer dan een uur bij mn moeder in gezelschap zit. Daarnaast vertrouw ik haar niet met Emma. Goed, het huis is weer stil. Kijken of ik nog een uur slaap kan pakken.
Goeiemorgen meiden! @miracle, nee ik vind dat je het ook niet echt met jezelf kunt vergelijken, vooral onderweg, dan doe ik hem toch nog wel een dun jasje aan of in de kinderwagen onder een dekentje. @chantal, wat een lieve foto's!!! @martje, gefeliciteerd met jullie zoon Mika!!! Lief hoor! geniet ervan! @frummel, mooi hoor! @bapsie, het heeft dus tot nu toe niet veel gedaan? @paso, succes bij de vk vandaag, hopelijk wil ze wat doen. @anna, idd pittig, hopelijk gaat hij snel wat langer slapen s nachts. Hoe gaat het met je dochter met slapen? @marloes, hoe vonden ze het kado? @ennas, aah vervelend is dat, gelukkig heeft ze het nu erg goed gedaan en gaan er veel van die dag volgen. Wel fijn zeg dat je moeder kon oppassen, is natuurlijk erg lekker voor jou even bijslapen. Hier ook weer een goede nacht, vriendlief heeft om 1 uur flesje gegeven en toen werd hij om 5 uur weer wakker. Zo wat gaan jullie doen vandaag met deze warmte? Celeno die gaat samen met zijn vriendje bij mijn moeder in het badje
Martje; gefeliciteerd!!! Hier ook veel er uit vannacht! En om6:00 was ze klaarwakker... Manlief moet maar wat anders verzinnen om wakker te worden, ze wordt dus steeds wakker van zijn wekker :s Ik moet ook alles alleen doen, manlief brengt alleen i en t naar bed 's avonds.
Goedemorgen!!! Nog maar 2 zwangere dames!!! Hopelijk bevallen jullie snel! Ik ga even een stuk of 100 paginas bijlezen hihi
Goedemorgen. Die bloeddruk meter is geweldig Mijn bloeddruk is hier zelfs aan de lage kant. Heerlijk zo'n verschil haha. Zie wel wat de huisarts er donderdag van zegt Martje, gefeliciteerd. Wat een heerlijk mannetje ! Stoere naam ook ! Bad, gaat hier richting de 39 graden. Moest volgens de kraam tussen de 37 en 40 graden zitten maar merk aan Elin ( en Levi had het ook ) dat ze meer ontspannen bij een graatje meer. 37 en 38 vinden ze echt te koud. Frummel, gaaf ! tot hoe oud kunnen ze daar in zitten ? Want die normale mei tais zijn vanaf 6 maanden maar zie dat dit een kleinere versie is Miracle, haha herkenbaar. Hier kunnen mijn nachtponnen ook zowat dagelijks in de was Mamatien, ik zou het gewoon proberen, fles verschuiven naar 00.00 Paso, succes bij de vk Ennas, sneu he die krampjes. wel lekker dat je moeder het even heeft over genomen plannen voor vandaag Straks even naar de brievenbus wandelen. Lunchen, daarna naar het weeguur van het CB en vanuit daar even door naar de geitjes.
Morge, Hier een redelijke nacht gehad. Mevrouw had na de voedingen van 10 en 2 uur zuigbehoefte en met een speen die er af en toe uitvalt ben je zo een half uur tot uur verder. Na de fles van 2 uur lag ze gelukkig na een half uur lekker te slapen. Nu ligt er ook een heerlijk klein meisje in haar wiegje te slapen. Haar dadelijk even wegen want ik ben benieuwd of ze wat is aangekomen. Ze had vannacht en vanmorgen een flinke poepbroek dus het zou mij niks verbazen als er niks is bijgekomen. Ook drinkt ze nu met gemak flesjes van 100 leeg. Daar kan ik aan merken dat ze zeker aan het aankomen is.
wow de meisjes zijn wel in de meerderheid in het juli topic! @martje gefeliciteerd met jullie zoon! @ bapsie ah had zo gehoopt op babynieuws @ ennas knuffel voor jou meid! @ mamachantal wat een lieve foto zeg! Kunt trots zijn op je mooie kids! iemand een idee hoe je je kindje meer kunt laten drinken? C slaapt heel snel weer in snachts waardoor hij maar t minimale drinkt. met als resultaat natuurlijk dat ie eerder komtvoor de volgende voeding