Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ryanne, tussendoor een keer verschonen of een nat washandje over zijn gezichtje halen zodat hij weer wakker wordt

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

Paso je maakt me wel heel nieuws schierig hoor

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    helemaal super!!! De andere kindjes waren helemaal onder de indruk, zo'n groot boek. Ze hebben het 's middags al 2x voorgelezen. :D

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, paso piest weer naast de pot.
    Ze wilde niet strippen omdat er al iemand aan het bevallen was en ze anders in de knoei kwamen..:x (en wat als ik dan spontaan was begonnen??) Morgen ochtend belt ze me en zou ze aan huis komen om te kijken of ze me dan kon strippen....Anders moet ik me donderdag bij de Gyn in het ziekenhuis melden....

:(:(:( baal baal baal

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier weer een super nacht. rond de klok van 12 de laatste fles en vanochtend was het kwart voor 6. Voor de derde keer op rij... hopen dat het zo blijft.

Bapsie en Paso... is het nog een beetje koel in huis? Niet te warm om te bevallen?

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Paso: nou ja zeg!!!! Wat absurd! Logisch dat je vreselijk baalt! Ik zou pissed zijn..

Kaatje: inprincipe mag elke mei tai vanaf de geboorte alleen moeten de banden lang genoeg zijn om een extra kruis op de rug te maken. Ik heb je een pb terug gestuurd. Mocht je er 1 willen stuur ik je ook nog een foto van de stoffen en een foto van het extra kruis op de rug.

Ik lees vanavond verder bij dames, sorry! Druk, druk, druk hiier. Met 10 dingen tegelijk bezig:p

7. Vinora

Vinora Niet meer actief

Aaargh, ben ik eindelijk bij met overal op reageren en wis ik het met men stomme kop...
    Even wat ik nog weet.

@MamaChantal: fijn nieuws dat het goed gaat!
    Lieve foto's, ze ziet er goed uit!

@Frummel: die ziet er stukken handiger uit als de mijne, heb een tricot slen. Veel te lang en warm.

@Bellie: Dankje!

@Paso: succes bij de vk!

@Bapsie: nog steeds niks dus :(

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ah nee.... met hoeveel vk's zijn ze?

9. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Paso: aah balen! :(

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kelly: ja ik had eerst ook een knoopdoek. Jace zweet zich rot erin en ik ben best lang bezig met knopen tot hij echt goed zit(al is dat persoonlijk hoor) Als je er 1 wilt hoor ik het wel;) Kan in allerlei kleuren

11. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloes; normaal met 4, nu met 2 waarvan er dus 1 t spreekuur doet en de ander de bevalling (die geloof ik ook pas net op gang kwam)

12. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier:
    Tot gisteren ging het afbouwen van de bv heel erg goed, plots amper nog melk aan de linkerkant.
    Enora merkt het ook en lost heel de tijd en begint dan te huilen, we zijn dus altijd wel een hele tijd bezig aan die kant.
    Dus ga ik haar ineens maar fv geven en voor mijn borsten afbouwen met kolf en die melk haar tussendoor geven.
    Sinds eergisteren heeft ze ook nog geen poepbroek gehad, ze heeft wel al sinds haar geboorte krampen.

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb maar weer een fles tonic open gemaakt.... zit er ff doorheen.
    Ik snap niet dat ze nog niet eens kijken, ook al zou ze niet strippen...beeb groeit ook vrolijk verder en ik moet het er nog maar uit zien te krijgen. Hartje klonk gelukkig wel nog prima en bloeddruk was normaal maar ik knijp em zo dat ik ingeleid moet worden....Ik zit echt niet te wachten op infuusjes met rommel en weeenstormen..

Sorry voor mijn klaag!

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Even een teken van leven.
    Gister was het erg gezellig met mijn tante op visite, maar natuurlijk wel erg druk.
    Toen die net weg gingen kwam neia thuis met onze vrienden. Die had een topdag gehad in de dierentuin. Het was 6 uur, dus de vrienden bleven ook gelijk eten. Om 8 uur lagen de meiden allebei te slapen en toen heb ik ook een pilletje genomen, want ik had verschrikkelijke hoofdpijn.
    Ik heb er 3 uur achter elkaar van geslapen. Vannacht nog 2 x ergens een half uur.
    Nila heeft het super gedaan, die kreeg om 12 uur haar laatste fles en kwam (voor het eerst) pas na 5 uur, en daarna na 3,5 uur.
    Vanmorgen zijn de meiden allebei in bad geweest.
    Mannetje is vandaag thuis aan het werk en heeft voor neia het badje buiten opgezet, dus die is lekker aan het plonzen.

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

Paso wat giga balen zeg... Mijn is alleen nu en die stript alleen niet ais er al 2. Bevallingen bezig zijn, hopelijk komen ze morgen wel meid!!!

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Paso, nouja zeg wat een klote vk zeg, Belachelijk dat dat de reden is dat ze nu niet willen strippen. Voor hetzelfde geldt is dat andere kind allang geboren voordat het bij jou begonnen is na het strippen.
    Nouja, hopelijk morgen dan.

Bapsie, bij jou heeft het niet doorgezet :(, wat een baalzooi zeg.
    Wanneer heb je nu weer een afspraak?

Martje, van harte GEFELICITEERD met jullie zoon Mika, wat een mooi ventje zeg!

MamaChantal, geweldig dat het weer een stuk beter gaat met Vienna. En wat schattig dat Jamelie haar vast heeft gehouden.
    Mooie foto's hoor!

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Dat is geen geklaag hoor.
    Ik zou er ook helemaal doorheen zitten als ik 8 dgn overtijd was, en als ze dan niet eens willen kijken..........
    Je weet nu ook helemaal niet hoever je bent en of je uberhaupt te strippen bent. Ik baal echt enorm voor je.
    Dikke knuffel!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

mnm ik heb vrijdag weer een afspraak...komt ze weer thuis als het goed is en denk zelf dat ik me maandag in t ziekenhuis voor controle echo en ctg moet melden als t er dan nog niet is, maar dat zal ik vrijdag fe vragen...

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

ben ik t helemaal mee eens, dan voel ik me schuldig met mijn geklaag, nog maar 3 dagen over tijd en een super lieve meewerkende vk...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, je hebt pb terug :D

Paso, ik zeg "bespring je man !" Wat een flut reden zeg van de vk. Als je nu spontaan begint zit ze toch ook met twee bevallingen.

Deel Deze Pagina