Mamatien wel lekker dat Fleur zo goed slaapt. Anna heb je niet iemand die voor een paar uurtjes kan oppassen zodat jij ff kan bijtanken? Ennas jij hebt een lekkere ruk gemaakt!! Paso dat is ff een domper zeg! Hopelijk doet ze je wel morgen strippen. MNM fijn dat Neia het leuk heb gehad in de Zoo En nu lekker plonzen haha... zit jij erbij of ben je op bed? Eten: verse worteltjes aardappelen en tartaar Marleen leuk he is sprookjes wonderland Ja er toeterde iemand dus ik neem aan dat jij het was Kaatje dat is lekker 160 gram aangekomen!
Weer terug van wandelen en mevr is gelijk weer wakker... Dacht dat baby's zoveel sliepen... Behalve die van mij dan zeker
goedemiddag... zo heb nog even mama tijd liggen allebei te slapen..levi ging wat later naar bed vanmiddag ga hem zo maar wakker maken anders zit ik vanavond met een wakker kind.. chantal: o jee..hoop ook dat het geen infectie is. bapsie haha aan de bitter lemon...duim wel hoor dat je snel gaat bevallen lijkt me niet fijn om overtijd te lopen.. man is alweer aan t overwerken zucht...heb t wel tegen hem gezegd dat hij sowieso een paar dagen vrij moest houden zoals het weekend zal wel een dik loon worden eind van de maand. maar heb toch liever dat hij wat vaker thuis is...sowieso morgen gaat hij niet overwerken dan gaat hij skaten in rotterdam neemt hij levi mee maar hij werkt nu over voor een collega zodat die weg kon dus binnekort pakt manlief maar een dag vrij en die collega werkt dan maar dubbele dienst isa doet het hartstikke goed...ze drinkt nog steeds al dr flesjes leeg..komt om de 3 a 4 uur..denk toch dat het kwam door die koorts... levi is super lief voor zn zusje hij breng haar speelgoed, flesjes, koekjes haha..hij is alleen beetje opstandig de laatste tijd..niet willen luisteren naar mij..ach ja tis maar een fase..pff die fase duurt best wel lang dat niet willen luisteren..
Pink en senso, jullie hebben PB terug! Chantal: jeetje wat eng zeg.. Hoop dat je snel meer weet! FFL: danny is ook veel overwerken de laatste tijd(druk op de zaak, systeem wat niet werkt en zo) Het geld is leuk maar voor de rest Ennas: hahaha ja erg is dat he.. en dan lees je; baby's slapen zo'n 20 uur per dag. Welke baby? Huilen: Jace is helemaal fan van de draagdoek. Na de voeding zet ik hem er een half uurtje in. Kan het rustig een beetje zakken, kan hij zijn boertjes doen en vervolgens valt hij in slaap. Dan buk ik gewoon voorover in de box, knoop de bovenkant los en daarna en onderkant en dan slaapt hij op de doek heerlijk verder Gaat perfect zo! En ik kan tenminste de rest in huis doen zoals schoonmaken, met Declan spelen en koken. Erg fijn! Vanavond nog ffies visite en daarna weer wat draagdoeken maken. Morgen even geen visite dus ook dan weer verder met de draagdoeken.
henrieke: jij hebt ook pb terug Eten: hier falafel en varkenshaas besteld. 18.00 komen ze bezorgen en daarna komt er visite. Wat ben ik toch een belabberde huisvrouw heeeerlijk haha
Het word voor mij een broodje rookworst vanavond Geen zin in uitgebreid koken. Vriendlief gaat varen met werk en eet sushi. Ik ben nu dus ontzettend chagrijnig Ikke wil ook!! Nou ja, baal meer dat hij nu al vier avonden weg is geweest en ik nog geen enkele keer. Op de twee uur na de bevalling is ie niet alleen geweest met 'r. Dan zou ik zo een avond vrij mogen van 'm, maar niemand van mijn vriendinnen kan momenteel en ik mag nog niet in bad of paardrijden. Dus voel me een beetje eenzaam op een bepaalde manier.
woooow paso! al 8 dagen overtijd? ik heb nog niks te klagen dus! hopen dat je kleine maar snel komt....dat word wel eens tijd!
Hier wordt het lasagna. En ik ben zo blij zo blij Frummel gaat een mooie mei tai voor me maken Verdiep me al weken in draagdoeken etc maar vind het allemaal zo'n gedoe met knopen etc en je hebt zoveel soorten maar een mei tai lijkt me echt ideaal.
Goedemiddag! Mamachantal, Onee... Ik hoop dat het geen ontsteking is.. Bapsie, haha je mannetje is er ook klaar voor.. Dikke knuffel voor jou en Paso, dat jullie kleintjes maar snel komen! Frummel, ohh z'n doek van jou ziet er ook erg makkelijk en fijn uit... * gaat er even over nadenken * Eten: Ik weet nog niet wat we gaan eten, ik gok iig iets gemakkelijks. Kaatje, haha mag je best blij om zijn Zo hier een lekker relax dagje, we doen niet veel met deze warmte. Ryan heeft er gelukkig ( nog ) niet zoveel last van, alleen tijdens het voeden krijgen we het allebei wel wat sneller warm maar goed dat is niet anders. Hij ligt nu lkker in de box te slapen en Jaimy is voor de 5de keer vandaag de grote K3 show aan het kijken ( en mama zich maar afvragen waarom we lollypopland niet uit onze hoofd krijgen ). Ach ja..
Mijn zusjes schieten idd ook niet erg op die zijn 9 jaar jonger haha en mijn broertje zijn vriendin wil voorlopig ook nog niet hihi Enkhuizen is idd erg leuk, ik ben er met mijn werk een keer geweest, denk dat ik er ook eens met Celeno heen ga.
Henrieke; Join the club! Lijkt mij ook heerlijk om even een avondje weg te gaan. Frummel; Word nu toch wel erg nieuwsgierig naar de draagdoek.... Haha ja 20 uur slapen... Volgens mij is het hier eerder omgekeerd! (Nja zo voelt het in ieder geval haha)
jeej Ben erachter welk liedje het nijntje mobiel speelt!! Het is een Disney liedje Wikipedia - engels en Youtube
@paso, balen zeg! @henrieke, ik vind die nageltjes ook een heel gedoe hoor, doe het ook met een kartonnen vijltje, maar is best lastig. @mnm, oh je ouders gaan vandaag weg, oh jammer zeg, maar aan de andere kant 2 weken zijn zo voorbij. (hoor wie het zegt ik zou waarschijnlijk staan janken ) Ben je al op de hometrainer geweest? @chantal, ohjee das minder, hopelijk knapt ze snel weer helemaal op! @miracle, hahah hier is het iedere dag thomas de trein, dus het komt geregeld voor dat ik dat lied aan het zingen ben erg leuk! Zo het was hier aardig warm vandaag! Celeno heeft heerlijk bij mijn moeder in het zwembad geplonst met nog 2 kids En Jevani heeft er eigenlijk geen last van.
hahaha ennas: deze is het, kan in allerlei kleuren. Ook voor miracle: als je je email per pb stuur dan stuur ik de stofjes naar je door