Nou ik hoop voor je dat het gewoon het echte werk gaat worden. het is een prima dag om te bevallen dacht ik zo.
Hier een goede (hele goede) nacht gehad. Fabiënne kreeg om 22.45 haar laatste fles en kwam pas half 6 vanmorgen weer voor een flesje. Ik ben dus gewoon een soort van uitgerust en uitgeslapen. Naja, ik zou best nog wel 5 uur kunnen slapen geloof ik. Wat een baggerweer is het trouwens zeg! Zometeen maar beginnen met schoonmaken van de wc, badkamer, boven/beneden stofzuigen en dweilen en de was opruimen. Dan vind ik het wel weer best voor vandaag. Maar eerst even voor mezelf zorgen en even eten hihi.
nou ook nog een schimmeltje down under, van mijn leven lang nog niet gehad en nu... hoe kom je eraan ooh word gek van de juik... huisarts gebelt en kan vanmiddag een caps halen voor de nacht die het op zou moeten lossen ben benieuwd... VK er eerst nog fe over juik gebeld en van t één kwam t andere onderwerp, die komt vrijdag weer strippen maandag of dinsdag (waarschijnlijk dinsdag) ziekenhuis controle echo en ctg en als de kleine echt eigenwijs is en niet zelf wil komen dan gaan ze zaterdag met 42 weken inleiden (gelukkig wel in het weekend dus, was fe bang dat ze me dan ook nog tot maandag gingen laten lopen...)
jakkes bapsie, ook dat nog! Jij wordt vrijdag dus weer gestript... pff het schiet ook niet op met ons Wel fijn dat je zaterdag gewoon wordt ingeleid indien nodig...hoop voor je dat je voor die tijd nog mag bevallen!!!
zaterdag over een week hé... ach weet in ieder geval dat dat de uiterste datum is, hem me sinds gister voorgenomen er me verder maar bij neer te legggen dat t toch niet uit zichzelf komt en lijkt aardig te werken... Nu nog fe iets tegen de juik verzinnen downunder tot vanavond want de hele dag met dreumus onder de douche is ook niet ideaal alhoewel hij dat vast heel leuk en gezellig vind Iemand tips????
Paso: jeetje meid, ik zou denk ik gek worden als ik jou was. Stiekem gaat iedereen er toch vanuit ergens tussen de 37 en 40 weken te bevallen. 42 word echt als worst case scenario gezien Heb het echt met je te doen(en ook met baps) Baps: voor jou hetzelfde natuurlijk! Zonnebeertje: agh gos arm ventje! Succes bij de HA! Bellie: klinkt al een heerlijke nacht! Hier kwam Jace om 5 uur en ik had om 0.30 voor het laatst gevoed. Het gaat goed dus! Blijkbaar doet zo'n osteopaat wonderen haha Volgende week nog een xtje Net weer nieuwe stofjes besteld want ik ben al helemaal door sommige stoffen heen Kaatje en henrieke: jullie hebben de laatste patchwork roze doeken. Deze stof is ook niet meer te krijgen Zal in me fotoalbum hier op zp foto's van de nieuwe stoffen plaatsen en de stoffen die op zijn (en uitverkocht) verwijderen. Het gaat als een trein joh! Kaatje: Je doek is bijna af hoor Heb de hoes voor eroverheen ook bijna klaar. Denk dat Ferry het wel leuk vind. Hij is zwart en er staat #1 DAD op Nu ga ik maar weer even mailtjes en pb'tje beantwoorden over de doeken Vind het echt leuk! De doek van kaatje(work in progress)
Frummel; wat maak jij toch prachtige creaties met je draagdoeken!! Knap hoor! Tja en gek was ik toch al dus dat kan vast niet erger worden
zie t jah... nou eerst maar penatecreme opgesmeerd (soort van sudocreme) werkt perfect tegen rode billetjes van zoonlief dus wie weet hier ook tegen... Las alleen dat die capsule met 3 dagen optimaal werkt maar met al dat slijm dat ik verlies en t strippen vrijdag blijft dat toch nooit zitten? laat staan als mijn vliezen tussendoor breken... nou jah we zien t wel eerst maarinbrengen... als ik dat topic lees word t eerst nog erger FIJN...not...
Goeiemorgen! @Paso: dikke knuf! Heel veel sterkte de laatste dagen @Belliebel: wij zijn naar de kempervennen geweest, vond het er wel fijn. @Henrieke: ik heb Enora's nageltjes bijgeknipt in haar slaap. @Kaatje: Elin goed aangekomen dus! @MamaChantal: hoe gaat het daar meid? @Frummel: zou je ook naar België willen versturen? En hoeveel kosten ze? En tot hoeveel maanden kan je ze gebruiken? @Martje: vrij vlot gegaan dus Hier begonnen aan dag 3 zonder poepluier, ze duwt wel heel de tijd maar het lukt gewoon niet Iemand tips? Verder krijgt ze flesjes van 120ml nu en doe ik het op vraag, ben eens benieuwd hoeveel ze gaat komen op 24u.
Knuffel voor jou Baps! Echt geen pretje! Je zal ook weinig keus hebben denk ik, maar hopen dat het zijn werk doet!
paso: dank je! Vind het ook echt heel erg leuk om te doen! Ja maar toch, dit is echt niet grappig meer. As hij 16 is mag je hem hier alsnog huisarrest voor geven In me fotoalbum staan de foto's van de nieuwe stofjes!
Kelly: ja hoor, stuur ook naar belgië Voor de gewone stoffen zijn ze 50 euro en voor de quilt, kant en broderie 59 euro(deze stoffen zijn duurder). Ze zijn volledig gevuld met fiberfill en dus lekker stevig. Ook de banden zijn gevuld en dubbel gestikt enz dus ze snijden niet. Je kunt ze vanaf pasgeboren tot peuterleeftijd gebruiken(ongeveer 18 kilo) of tot wanneer voor jezelf prettig is. Het zal wel meer als een week duren voor ik hem af heb als je er 1 wilt hoor want ik heb nu, na de doek van kaatje, nog 7 bestellingen staan.. sorry maar ik kan niet sneller haha en wilt ze wel echt goed en netjes maken
Bapsie: als ik die capsules gebruikte(ook altijd schimmeltjes tijdens de zwangerschap) was het de volgende dag al weg. Werkt heel goed. Gewoon 's avonds inbrengen vlak voor het naar bed gaan. Maar leuk is anders.. Kelly: een theelepeltjes zonnebloem olie voor de fles. Het lijfje kan nog geen olie opnemen dus dit smeert de boel. Arm meisje
Goedemorgen, Hier 2 x 2 uur geslapen. Maar voel me best goed moet ik zeggen. Hopelijk straks nog even naar buiten. Nila heeft het vannacht weer super gedaan, om de 4 uur gewoon, heerlijk. Sm is hier vandaag, gaat tot nu toe al beter als vorige week. Ze is alweer aan het strijken en neia is op zolder aan het spelen.
@Frummel: ooh wil er wel graag 1 dan! Maakt niet uit dat ik even moet wachten Ok en gewoon in haar mondje geven of mee het flesje in? Vind het zo naar want ik denk automatisch 'er gaat zoveel eten in, maar het komt er nooit weer uit' dus ik maak me zo'n zorgen
Marleen, oja kaatsen, nu zegt het me weer iets. Zal straks eens op het nieuws kijken. hihi goed idee de kids elkaar vermaken. Ik woon in de buurt van Nijmegen. Paso, ah leuk zeg gister, hihi dan is een bad wel nodig ja. Patriesja, door jou ben ik gisteravond nog 5 minuten op de hometrainer gaan zitten. Voelde achteraf wel goed hoor,. Bellie, super dat ze netjes haar curve volgt. Fabienne krijgt ook 6x120 toch? Lekker geshopt zeg! Geniet van je rustig dagje vandaag. Marloes, ah wat leuk zeg die verhuisdozen. Henrieke, grrr irritant. Kraamhulp zei ook tegen mij dat je idd rustig met een boekje op de wc moet gaan zitten, maarja....... Geniet van je uurtjes rust.