Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Paso: eidelijk wat vooruitgang dus! Hoop dat het snel wat oplevert!

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zonnebeertje succes bij de dokter met Tygo

Henrieke weltrusten :D en schoonmaak ze

Ennas ohh in Hoorn ;) daar staat mijn bedje :D

Bellie ik wil best wel naar bedje toe hoor ;) maar helaas denkt Ismail daar heeeeel anders over ;) Die heeft vanmorgen 3 uurtjes bij papa gezeten en toen was mama weer wakker gemaakt :x Zo weer een lekker poetsdagje voor jou :cool:

Bapsie pfff ook dat nog. Hopelijk ben je snel van de jeuk af.

Stomme vraag meiden: wat doet een osteopaat?

Frummel je doeken beginnen te lopen he :D Leuk joh!

MNM dat je ondankt dat je maar 2x2 uur hebt geslapen je goed voelt zeg! Ohh schoonmoeder bij je. Wel lekker dat ze de strijk doet :D

Mamatien inderdaad een stapje terug doen.

Wat een baggerweer :x

Hier in de kinderwagen of op de bank of in de box maar de bank is toch zijn favoriet ;)

Paso ohh toch nog goed gestript! Hup en nu bevallen ihihihi

Zo ik denk dat ik vandaag maar eens muffins ga maken ;) En laten we het gezonde gedeelte ook maar gelijk doen. Ik ga zo heerlijk perzikken en aarbeien eten :D en nog een iboprufan nemen want ben strontverkouden :x

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Yeah, Paso... op naar echte weeën!!!!

zo, hier net maar weer eens VGZ gebeld. Heb mijn eigen risico wat ze ten onrechte afgeschreven hebben (170 euro) nog steeds niet terug. Gaat om de 20 weken echo van 23 februari!!! het is nu eindelijk op 30 juli gecorrigeerd... dus kom maar op met MIJN geld ;)
    Zegt die man ook nog... ja we kunnen het ook nog even achterhouden en kijken of er in de komende tijd nog rekeningen van u binnenkomen...

lekker makkelijk zeg... maar hij dacht dat het de komende periode wel terug gestort zou worden.

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

You go paso!!! Spannend !!!

5. hallo meiden even een vraag
    hoeveel slapen jullie kindjes gemiddeld per 24 uur?

C is nu bija 5 weken en slaapt zo'n 21 uur per dag. Ben dit absoluut niet gewend van zijn zusje en lijk me bij iedereen in mn omgeving te moeten verantwoorden of dat wel goed is en of ie niet vaker wakker moet zijn.

als ie wakker is is ie alert en vrolijk.

6. paso you go girl!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend naar de action en trendhopper geweest. even wat leuks voor in het raam gekocht
    Net ook 80cc gekolft ( moet genoeg zijn toch ?)want volgende voeding valt precies in de kraamvisite
    Paso ook nog babyloos :( o kijk weer gestript :) ik duim !

Bapsie o schimmeltje wil je daar niet hebben, zeker niet vlak voor je bevalling

Frummel, gaaf ! gave nieuwe stoffen ook !

Kelly lepeltje zonnebloemolie geven? o is al geopperd zie ik

Slapen: overdag in box of kinderwagen.

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ryanne; Ik zou er een moord voor doen ;)

Paso; Jeeeeej!! Zal voor je duimen dat het wat doet!

Henrieke; Vind ik ook lastig.. heb er nu weer op bed. Ligt ze te jammeren. En dan?? Eruit halen, laten liggen??
    WAAR IS DIE GEBRUIKSAANWIJZING??? :)

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Oh, wat zou dat handig zijn geweest!!! :D :p Ik ben wel al zover dat ik 's nachts haar huiltjes herken. Ik weet dus wel of het serieus is of niet en of ze op een bepaald moment gewoon weer in slaap zal sukkelen. Maar overdag is het heel anders weer :( Dat op de trap op en neer lopen is wel goed voor de lijn. Maar als je het de hele dag door aan het doen bent, dan denk je op een bepaald moment laat ook maar. En dan ga ik weer op de bank zitten met 'r.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier het grote schoonmaak werk weer gedaan :D Meiske mag nu weer thuis komen van mij :p

Morgen gaan we dat huis bezichtigen!! Ben zooooo benieuwd! Is echt om de hoek van so, dus helemaal ideaal (nog niet eens een minuut lopen). Volgende week gesprek met de bank wat onze mogelijkheden zijn en daarna maar eens kijken of we ons huis te koop moeten gaan zetten... :D *stuiter*

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Spannend Henrieke :D
    Opzich huilt ze eigenlijk bijna nooit... het is meer van dat gejammer. Geen idee wat ik daarmee aan moet! Vind het echt moeilijk hoor, mama zijn. Zal blij zijn als ze kan praten :)

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Frummel, wow al 7 bestellingen, je bent goed bezig.

Bapsie, jeetje ook nog een schimmeltje erbij. Wat enorm irritant zeg die jeuk.

Patriesja, jij was net het laatste zetje dat ik gister nodig had. ;)

Henrieke, doe het lekker rustig aan vandaag meid.
    Daar vind ik ze ook nog te klein voor hoor, voor een nachtje.
    Maar onze meisjes zijn vandaag al 4 weken oud! :$
    Waar blijft de tijd..........
    Meestal is nila na de fles even wakker en als ze begint te gapen dan leggen we haar in het wiegje of de box, nu ligt ze lekker in haar grote ledikant.

Bellie, wow goed bezig zeg.
    Als Fabienne het nodig heeft, dan zeker geven. Lekker hongerlappie.
    haha en een poepertje.

Mamatien, echt doen meis, een buikoperatie is niet niks, dat voel je gelijk als je te veel hebt gedaan. Duidelijk tijd voor een stapje terug.

Kelly, een druppeltje olijfolie in de fles mag ook.
    Of flink wat vaseline in en rondom de anus smeren, misschien even tempen, wil ook wel eens helpen.

Paso, jaaaaaaaaa eindelijk gestript. En klinkt goed zeg. Nu moet het gewoon doorzetten.
    Als je het zelf niet meer kan posten, mijn foon ligt naast me. ;)

Zonnebeertje, hoe was het bij Tygo bij de ha?

Danitjuh,ah bah nog steeds verkouden, balen zeg.
    Mmm jammie muffins.

Marloes, nouja zeg belachelijk, HIIIIIIIIIIIIIIIIIER MET DAT GELD. :D:D:D

Ryanne, lekker je mannetje laten slapen hoor. Geen idee hoelang Nila slaapt. Ze heeft haar wakkere momentjes (gelukkig nooit 's nachts), komt om de 4 uur, en ze slaapt tussen de voedingen door altijd minimaal 2 uur.

Kaatje, ah lekker geshopt! Heeft Elin al vaker bv via de fles gehad?

Ennas, je weet straks vanzelf wanneer je haar moet laten liggen en wanneer ze eruit wil hoor. Het is nu alleen een kwestie van wennen, voor mama en voor de kleine. Als je twijfelt lekker nu tegen je aan houden, ze is nog zo klein.

Weer: hier ook bewolkt, maar niet belachelijk benauwd, gewoon lekker.

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Oooh spannend zeg.
    Wel allemaal leuke dingen hoor!

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik zal je er aan herinneren zodra ze dat kan ;) Vooral wanneer je klaagt over haar gezeur :p :D

Dat jammeren is idd heel lastig. Dat doet Emma ook wel, maar al snel gaat het over in echt huilen. Maar zolang ze beetje jammert laat ik haar vaak gaan.

Mama zijn is idd erg moeilijk. Ik zal iig blij zijn als de krampjes periode voorbij is, we een dag/nacht ritme hebben en we 's nachts doorslapen :)

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik heb voor mijn doen een hele wereldreis gemaakt. ;)
    Ben alleen met neia even naar de intertoys geweest, ze mocht iets van mij uitzoeken van zhu zhu baby's.
    Ze was helemaal door het dolle heen. En constant zei ze: gezellig he mama zo met z'n 2tjes. hahaha dat was geweldig en zo lief.
    Nu ben ik wel helemaal gesloopt. Alles in mijn lichaam doet pijn en mijn onderkant hangt op mijn knieën.;)
    De rest van de dag dus maar in bed.

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Marloes: goed dat je het zegt! Hier ook 170 euro afgeschreven. Mooi verhaal, daar ben ik gewoon voor verzekerd. Is voor de opname met Jace zijn bevalling.

MNM: so hee wat ben jij goed bezig zeg! Vind het echt knap van je! En wat super lief van je meisje:D

Gebruiksaanwijzing: hihi ja die zou soms erg makkelijk zijn.

Danitjuh: hier is het ook niet benauwd, eigenlijk wel lekker nu het niet meer regent. Jammer van de bewolking!

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik lees net dat kindjes van rond de 6 weken die borstvoeding krijgen een week of langer geen ontlasting kunnen hebben en dat dat geen probleem is. Maar ze is nog geen 6 weken toch Kelly, en ik weet niet of ze borstvoeding krijgt, misschien is ze daar wat vroeger mee? Ik weet het ook niet hoor ik laat alleen maar weten wat ik gelezen heb;)

Hier sliep madam van 23 uur tot 5 uur heerlijk! Dat mag ze vaker doen. Daarna komt ze wel om de 2 uur maar dat geeft niet dan is het alweer licht n kan ik mijn ogen open houden;)

Oh kind krijst.........

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

vergeet ik heel paso(SORRY!) Meid wat fijn! Hopelijk werkt het en beval je vandaag of morgen!!!

19. Vinora

Vinora Niet meer actief

Pink: ze kreeg inderdaad bv, nu ook al een week gecombineerd met kv.
    Maar ik merk dat ze echt moet, het lukt gewoon niet. :(
    Ben benieuwd of de olie zijn werk gaat doen, is ook al meer als 2u binnen...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wow goed zo!!!! dat is wel meer dan 5 minuten fietsen op de hometrainer!

Deel Deze Pagina