Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Man wat kan Elin gillen zeg. Was na de voeding gaan kolfen, had ze daarna dus opeens weer honger, maar ja blijkbaar niet meer geniet in mijn borsten dus ze bleef gillen. Net wilde ik de afgekolfde melk geven, en kokken dat ze deed. Kreeg toen de briljante ingeving dat ze het misschien te koud vond. Dus opgewarmd en idd toen ging het wel in één keer naar binnen. Nu ligt ze uitgeput te slapen in de box.

MNM, zondag heeft ze toevallig een klein beetje op uit de fles. Had snachts wat afgekolfd omdat borsten op knappen stonden.
    Goed dat je er even uit bent geweest ! Is nu vermoeiend maar uiteindelijk knap je er wel van op denk

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Frummel, heb je mail gehad met de stofjes! Ga er met vriendlief eens over hebben, haha aangezien ik pas een doek gekocht heb ;)

Paso en Bapsie, nogmaals een dikke knuffel.

Kelly, volgens mij mag een theelepeltje sla olie ook...

Belliebel, je bent lekker bezig thuis zo te lezen ;)

Henrieke, Hier ligt Ryan overdag in de box, dat gaat super goed want hij slaapt letterlijk overal doorheen. En savonds lekker in bedje ( en snachts natuurlijk.. ).

Paso, Jaa gestript! Hoop dat het nu langzaam gaat beginnen!

Weer: Hier is het bewolkt en benauwd, heeft ook even geregend. Ergens vind ik het wel goed zo, al mag het zonnetje wel even schijnen.

Gebruiksaanwijzing: Hahaha, het zou idd weleens fijn zijn om die te hebben maar helaas....

Vanmorgen even met Ryan naar de HA geweest, viel me gistere ineens op dat hij op zijn buikje drie kleine baantjes heeft lopen met hele kleine paarse adertjes. Ik kon niet goed plaatsen of hij het al had, het pas is gekomen en of het kwaad kon ja of nee. Dus vanmorgen de HA gebeld en we konden voor de middag terecht.

Het blijken ( nu kijken of ik het goed ga typen ) huidoppervlakkige haarvaatjes te zijn, die heeft iedereen alleen bij ons volwassenen vallen ze niet op doordat wij veel "spek" hebben en die kleine ukjes hebben dat nog niet waardoor het sneller opvalt. Het kan gelukkig geen kwaad, mag alleen niet erger worden of donkerder als dat gebeurt moeten we terug komen.

We moeten het ook even bij de CB-arts aangeven want dan houdt die het dan mee in de gaten mocht het evt erger worden.
    Waarschijnlijk gaat het alleen niet helemaal meer weg maar zal het wel lichter worden naarmate hij meer "spek" gaat krijgen. Achja het is gelukkig niet lelijk om te zien :)

Ook heeft ie sinds vanacht ( en voor het eerst in de drie weekjes tijd ) wat last van krampjes, vanmorgen was het zelfs even zo erg dat ie anderhalf uur na zijn voeding weer kwam, 3 min dronk en toen heel mopperig ging liggen huilen. Ik heb hem toen op zijn buikje langs me gelegd en zo heeft ie geslapen tot 8.00u, toen wilde die weer eten. Hij poept flink ( maar dat deed ie al :p ) en liet vanmorgen ook veel scheetjes, nu lijkt zijn buikje weer een beetje rustig.
    Hij ligt nu lekker op zijn buikje in de box te slapen :)

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Zo iedereen lekker aan de schoonmaak ;) hier ook haha

@paso, spannend!!!! hopelijk gaat het nu echt beginnen!

@weer, hier ook al de hele dag bewolkt, maar nog best warm.

@mnm, mooi zo! :D oh goed zeg, toch weer een stapje vooruit(
    of heleboel stappen eigenlijk ;)) goed dat je het gedaan hebt!
    Zo lief van Neia! maar natuurlijk voor haar ook erg gezellig :)

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Miracle, hier hetzelfde qua draagdoek. Gelukkig wist ik vriendlief over te halen :)

Paso, jaaa!! super! Hopelijk gaat het nu snel!

Hier m'n meisje weer terug :D Heerlijk!

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Henrieke Lekker bijgeslapen vanmorgen?
    Romee ligt gewoon in de box of in de wagen te slapen overdag.

Zonnebeertje Ai, heb je wat gekregen voor Tygo zijn piemeltje?

Bellie Wauw lekker zeg, zo'n lange nacht! Netjes van Fabienne!

Bapsie Nou ik hoop voor je dat het inleiden toch echt niet nodig gaat zijn. Goed dat je alles hebt opgeschreven, dan kunnen ze er maar rekening mee houden.
    Balen van je schimmeltje!
    Je hebt bij de apotheek wel een zalfje: miconazolnitraat. Dat is ook tegen schimmeltjes. Als ik ook maar iets voel jeuken daar beneden dan begin ik al met smeren.
    Zo kan ik het soms aardig voorkomen.

Kelly Heb je al een drupje olie door de fles gehad?
    En evt als t echt niet wil, even temperaturen. Daar krijgen ze soms net even een prikkel van zodat ze wel gaan poepen. Let dan wel op, voor je het weet zit alles er onder ;)
    (moet je niet al te vaak doen)
    En een beetje recht op laten zitten, het schijnt dat de kromming in de rug fijner poept dan wanneer ze plat liggen
    Sommige mensen doen er ook wel eens een klein stukje zeep in de billetjes, maar dat zou ik zelf niet doen geloof ik.

MNM Fijn dat je je wat redelijk voelt vandaag. Tsja Nijmegen is wat ver.....
    O, wat heerlijk: 'gezellig he mama zo met z'n 2tjes'. Fijn dat je er even uit kon, nu maar rustig aan!

Paso Jeeej! Fijn dat je goed gestript kon worden. Nu maar hopen dat het wat doet.

Marloes Nou ja zeg, wat een rare vent van VGZ! Geld nog even achteruithouden voor het geval dat...
    Lekker makkelijk zeker, dan hoeft ie niks in de computer in te voeren. ;)

Ryanne Van slapen groeien baby's goed! Maak je geen zorgen, net als volwassenen heeft de een meer slaap nodig dan de ander.
    Romee slaapt ook veel. Ze word wakker voor een fles en slaapt daarna vaak weer verder. Tegenwoordig (de afgelopen week of zo) is ze 's avonds wat meer wakker.

Ennas Die gebruiksaanwijzing moet je zelf schrijven.... Makkelijk voor als ze gaat logeren, dan weet de oppas ook hoe en wat :D

Weer Vanmorgen eerst wel redelijk, nu regent het.... :(

Vanmorgen vroeg mijn spiraaltje laten plaatsen. Altijd leuk ;)
    Gelukkig viel het plaatsen mee, was minder 'pijnlijk' dan de vorige keer.
    Daarna kwam mijn collega met haar kleine mannetje (4 weken) op visite. En vanmiddag zal ik mijn kraampakket en die van mijn collega even naar het inzamelpunt brengen. Doen we er ook nog wat goeds mee!

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

Marleen: buiten die zeep alles al geprobeerd :(
    Ze blijft maar duwen maar er komt niks...

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kelly; Jenna poept oko bijna niet, 1x in de 3a4 dagen. Ze heeft er ook bset last van en laat vreselijk veel scheetjes.

Tygo heeft niks gekregen, moeten nu met een spuitje zelf het steeds schoonmaken, als het niet helpt krijgt hij ab.

mnm; fijn dat je er even uit bent geweest, nu weer even uitrusten!

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    nou hier een kind dat de afdeling op stelten zet :)
    ze drinkt zelf nog (bijna) niks uit de fles, en de helft van dr voeding(ze krijgt maar 8 cc) gooit ze dr weer uit en na de voeding zet ze t op een huilen.
    volgensmij gingen de artsen nu overleggen.. hoop dat ze dr wat aan kennen doen
    zat zelf al te denken of het niet een of andere allergie ken zijn??
    hoor het straks wel, zo even kolven..(jaja wou stoppen.. maar dacht ach al is het maar 5 cc dat ik kolf, alle beetjes helpen haar nu toch.. :) ) en dan even wii-en met kindlief, eten en dan weer bij uk kijken.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    frummel, kan je ook nog aan andere stofjes komen? wil zowiezo een draagdoek of draagzak aanschaffen, aangezien ze heel erg van aanraking houd

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het echte werk laat hier nog even op zich wachten... (beeb wacht op bapsie denk ik) Wel wat onplezante harde buiken maar meer nog niet.
    Ga zo ff een uurtje op bed liggen, misschien dat rust me wat ontspant... ik hou jullie op de hoogte ;)

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Paso, bij mij begon het 's nachts, na het strippen! Ik hooop het zo voor je!
    Je bent mij al voorbij met wachten!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net kraamvisite gehad. Een schattig roze spijker jurkje gehad met hartjes en een roze shirtje

Miracle, gelukkig niets ergs

Marleen, je bent dus weer veilig :D Hier moet ik ook nog even bellen om een afspraak te maken om het kraampakket te brengen

Chantal, jeetje 8cc is idd niets. Daar zou ik ook voor blijven proberen te kolven

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Niet echt wat te melden eigenlijk :cool:

Kindlief heeft het warm. Heeft van de warmte builtjes. Ligt nu ook gewoon in een rompertje hier op de bank. Tis 24 graden in huis :cool:

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, wat kunnen ze gillen he, hier ook haha niet normaal :p
    aah schattig zo een jurkje!

@miracle, gelukkig weer gerustgesteld door de ha.
    Oh ook krampjes, hopelijk wordt het niet erger, zo zielig.

@henrieke, het is lekker als ze even weg zijn he, maar nog veel fijner als ze dan weer terug zijn :D

@marleen, gelukkig viel het mee.
    Oh gezellig nog zo een kleintje :)

@kelly, aah zo zielig... geef je nutriton?
    Je kan ook de fles wat verdunnen, iets meer water en wat minder poeder.
    Je hebt ook van vsm druppeltjes.

@chantal, ach het arme kind, hopelijk kunnen ze er idd wat aan doen.
    Het zit ook niet mee he... :(

@paso, hopelijk levert het rusten wat op!

Zo hier de hele dag lekker aan het opruimen en schoonmaken :D moet ook weleens he ;)
    En 2 kids die zicht aardig voorbeeldig gedragen, dan kan mama tenminste nog wat doen!

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Het is hier idd ook erg warm in huis, maar geloof dat beide kids er niet veel last van hebben, gelukkig maar!
    Hoe gaat het met Ismail?

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Patriesja: ze krijgt gewoon nutrilon standaard en weet niet of ze verdunnen fijn gaat vinden, ze krijgt nu al 5x 120ml en dan lijkt ze nog niet altijd verzadigd :p

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Haha vind het zo knap dat jullie allemaal zo'n schema hebben van een x aantal flessen per dag :) Bij mij is het echt net hoe het uitkomt (of eigenlijk wanneer Jula komt) en ook totaal niet op vaste tijden ofzo.

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Frummel, dank je.

Pink, wow he 6 uur tussen de voeding, knap hoor!

Marloes, ja dus die hometrainer sla ik over vandaag. ;)

Kaatje, was dat gillen tijdens de visite?
    Leuk zeg weer kleertjes gekregen.

Miracle, ah gelukkig is het niks raars op zijn huidje.
    Hopelijk zijn de krampjes snel voorbij.

Henrieke, heerlijk dat Emma weer thuis is.

Marleen, gelukkig was het niet zo pijnlijk bij de ha, heb je dat ook weer gehad.

Zonne beertje, hopelijk kan Tygo het zonder ab af dan.

MamaChantal, och jee, kan het niet met haar darmen te maken hebben?

Paso, slim om even een dutje te doen.
    Veel bevallingen beginnen 's avonds of 's nachts, ik hoop het voor je.

Danitjuh, nila heeft ook wat warmte bultjes in de nek en op de rug.

Patriesja, heerlijk dat de kids zo rustig zijn en dat je een beetje vooruit komt in het huishouden. Dat gaat ook gewoon door.

Ennas, geef je ook fv?

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook, eerst nog maar een maaltijdje naar binnen werken voor de nodige energie. Nog weinig verandering in mn lijf maar ik gooi mijn hoop op vannacht.. (zal mn moeder blij mee zijn want die moet dan naar de kids van mn zus zodat mn zus naar mij kan :D)

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier zojuist postbode met pakketje :D Cadeautje voor Emma uit Canada :D Geweldig armbandje! Ons meiske word zo flink verwend!

En... sinds 9 maanden weer een boek gelezen! Heerlijk!

Deel Deze Pagina