Juli 2011 mama's deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    hoi dames,

hier ben ik weer. Pfft wat een week. Heb jullie schaamteloos verwaarloosd. Het spijt me, maar ik zat even echt echt niet lekker in mijn vel.
    ALs laatste had ik hier getikt dat ik naar de huisartstenpost ben geweest toch? Nou laten we maar zeggen dat het daar niet is gelukt om die tampon/gaasje te verwijderen. (onder het mom van zachte heelmeesters maken stinkende wonden is hij gewoon gaan trekken) Wat bleek. het gaasje zat in de wond geplakt. En eromheen was al aan het genezen. Kortom dat ging dus niet lukken. Pijn dat het deed. Zat er ff helemaal doorheen. Volgens hap mocht het nu blijven zitten. Totdat het vanzelf los zou laten????? Dat zag ik dus echt niet zitten. Want het trok ontzettend. Elke beweging voelde alsof iemand de hele tijd aan de wond zat te trekken. Dus mijn eigen ziekenhuis weer gebeld. Die waren niet blij. Het moest er uit! Wat dus betekende dat we 2.5 uur konden rijden naar mijn eigen ziekenhuis. Wat zeer lastig is als je niet eens fatsoenlijk kan zitten. In het ziekenhuis hebben ze me (gelukkig) wel verdoofd en daar hebben ze het eruit gekregen. Al met al zeer onprettig. Maar gelukkig was de pijn daarna wel weg. Nu gaat het dus eindelijk weer wat beter.
    Het spijt me dus dat ik niet gelezen/gereageerd heb.Maar ik had even wat anders aan mijn hoofd.

Hoe is het met vienna?

en met babsie en paso??

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kreeg net een truitje van de buuf. maatje 98/104 :D
    Elin wil ieder half uur drinken, voor een paar min. valt dan in slaap, wordt wakker met krampjes en wil weer drinken

Chantal, ik moest je even een dikke knuff geven en sterkte wensen van Wupje

Danitjuh,die warmte uitslag had Elin gister idd ook last van

MNM, haha nee toen sliep ze gelukkig

Henrieke, leuk zo'n cadeautje uit Canada ! Heb je daar familie ?

Jac, jeetje wat een gedoe zeg. En idd wachten tot hij vanzelf loslaat :( dat had dus gewoon met je huid vergroeid.
    Bapsie en Paso nog steeds niets.Paso had nu wel 2cm en weer gestript. Viënna mocht morgen naar leiden maar of dat door gaat is nog de vraag. Had gister koorts en gooide er vandaag steeds weer voeding uit.

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kelly, je kan dan ook gewoon wat meer water erbij doen, dan wordt het juist wat meer, maar dat is dan niet zo erg, omdat het alleen water is en geen voeding.

@ennas, jou meisje is ook pas 1 week oud he ;) hihi komt vanzelf wel hoor!

@mnm, ja idd dat blijft nu toch wat meer liggen haha, maar vandaag heb ik aardig wat kunnen doen.

@jac, ohjee dat klinkt echt pijnlijk! gelukkig is het allemaal goed gekomen.
    Hoe is het met je mannetje?

@kaatje, oh dat is vervelend zeg, heb je iets voor de krampjes?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja Cinababy. helpt wel iets maar het enige dat echt goed helpt is poepen haha. Ze ligt nu gelukkig ff te slapen

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ik begon ook met cinababy en dat werkte wel iets, maar na een paar dagen toch met infacol begonnen en dat werkte toch een stuk beter.

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    met Naël gaat het super. Hij is heel tevreden. Slaapt ontzettend veel, en moet hem eigenlijk elke keer wakker maken voor de voeding. S'nachts komt hij rond de klok van 4.00 en dan tussen 7.00 a 8.00. Dus ook daar mag ik niet klagen. Soms moppert hij een beetje, maar is dan ook gemakkelijk te troosten met tut, of lekker op schoot bij papa, zussen of broer. (en soms mag mama hem ook nog wel even vast houden).

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik ben ook een grotere fan van infacol ipv cinababy, alleen al om het feit dat cinababy op basis van alcohol is en infacol niet door het lichaam opgnomen wordt.

Kaat hier ook een meisje dat maar kleine beetjes drinkt en dan weer in slaap valt. Heel vervelend.

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, nee geen familie. Zijn goede vrienden van vriendlief zijn ouders. Die hebben nogal een internationale vrienden en familiekring :D

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

Paso mijn vk zei ook dat 's avonds het meeste effect krijgen van t strippen en rade een flinke wandeling aan als ik harde buiken had (voor zover ik dat kan) helaas had t bij mij geen effect maar hopelijk bij jou wel :)

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @jac, fijn dat het zo goed gaat :) en dat is wel een voordeel, al die zussen en broer!! :D

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Rustig hier...

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje; dit was de 1e strippoging bij mij...hoe redeneer jij eigenlijk 2 cm ontsluiting :( vk heeft het niet over ontsluiting gehad (misschien een stomme vraag van mij hoor, daarvoor is het ook mijn 1e bevalling)

Bapsie; tja flinke wandeling.....dat was leuk geweest mits de regen niet met bakken uit de hemel komt vallen ;) ik hop wel ff op de hometrainer denk ik.

Jac; jakkes! prettig geregeld met je HA. Die had je toch ook kunnen verdoven en het gaasje verwijderen. Nu heb je er een halve wereldreis voor af moeten leggen! Fijn dat Nael het zo goed doet!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, je zei toch dat ze met twee vingers naar binnen kon ? 1 vinger = 1 cm ;)

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha, dus dat wordt dan al als ontsluiting gezien?! Weer wat geleerd :D nu maar hopen dat er dan nog wat centimetertjes bij komen..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij Levi had ik ook twee cm toen ik gestript werd. 2 uur later begonnen de weeën. 6.5 uur later was hij er. Hoop dat het voor jou vanavond ook door gaat zetten.

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jac, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Tis niet niks wat ze bij je hebben gedaan.. Gelukkig gaat het nu beter!

Pff, hier een klein mannetje wat even de weg kwijt is. Hij huilt meer dan we van hem gewend zijn, stomme krampjes ook. Morgen even infacol halen en ipv 1 kop venkel ga ik er even een paar dagen 2 per dag drinken.

Hij ligt nu gelukkig, is het wel onrustig, bij ons op bed te slapen ( lig zelf ook op bed ).

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *wederom zwaai*

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje; pfoe dat is vlot...! ik ben om 12 uur vanmiddag gestript, heb wat pijnlijke harde buiken die best wat druk uitoefenen maar er zit totaal geen regelmaat in. Ik hoop maar dat het vanavond doorzet.
    Helpt een warm bad? of remt dat juist af?

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, jij zwaait ook wat af! Nog geen lamme arm? :D

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *zwaait naar Anna*

Paso, warm bad helpt als het echte weeen zijn, zijn het geen echte weeen dan zakt het af.

Deel Deze Pagina